Vikings - s05e20

dabing
titulky

Ragnarok

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '266'
Sarka003

31.01.2019 | 07:54

No konečně ...
Odpovedať odstrániť
Bjornus

31.01.2019 | 08:49

@Sarka003 TEAM BJORN!!!!
Odpovedať odstrániť
kajci-inak

31.01.2019 | 10:11

@Sarka003 u speciálních jednotek jsme taky měli výcvik podobný vikingskému stylu boje" Náročné, ale člověka to písílí v taktice boje.
Odpovedať odstrániť
Oragann

31.01.2019 | 15:40

@kajci-inak A u jaký speciálních jednotek jsi byl ?
Odpovedať odstrániť
Jojkol

31.01.2019 | 15:53

@Bjornus !!!! Vzdy ich varuj :D inač TEAM BJORN
Odpovedať odstrániť
Bjorn123

31.01.2019 | 16:29

@Bjornus Team Bjorn!!!
Odpovedať odstrániť
Garfieldeon920

31.01.2019 | 17:24

Galactonus

31.01.2019 | 18:32

@Sarka003 FOR BJORN!!!!
Odpovedať odstrániť
soberano

31.01.2019 | 19:06

@kajci-inak ty si borec,5 rokov v Brazilii v base a cvičil si Capueru a teraz špeciálne jednotky a dokonca Viking,,,,kua,veď ty si James Bond 007 a o tebe bude budúci seriál.Fakt borec.
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 19:15

@Sarka003 Team bjorn haha bjorn byl námořník a jen raidoval z moře a přostě moře no : )))
Ale co Ivar tady v tý pohádce je z něj HOVNO ,ale v reálu nebyl krypl uměl bojovat velice dobře na boj muže proti muži a miloval krev v lukostřelbě byl prej výjímečně dobrý na tu dobu to jen tak nikdo neuměl a do toho všeho ještě dobrej taktik co dobyl skoro celou anglii a ještě tam vystavěl svuj hrad. takže asi hadejte co bude v 6 serii :)
Odpovedať odstrániť
LavaKing2002

01.02.2019 | 13:23

@Sarka003 IVAR TEAM !!! vy kurvy
Odpovedať odstrániť
Galactonus

01.02.2019 | 13:49

@LavaKing2002 Ivar byl moje nej postava ale ted je s něho takový frajírek
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

01.02.2019 | 14:51

@Waffenos neodvažuju se předvídat co bude v 6. sérii...osud hlavních hrdinů je jen v rukou scénáristů...kteří si to cucaj z prstů...a kašlou na nějaký historický nebo mýtický údaje...
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

01.02.2019 | 17:18

@kajci-inak podle nás,ale blbě kecáš.Už jen tví zcestný a klukovský upozorňovaní(machrovaní) na @Sarka003 zavání a popravdě by ani nikoho nezajímal.Takhle jsi jen terčem posměchu.A my co reagujem s tebou.

Skus dospět a skusit to doopravdy u spec. jednotek.Pak už nebude čas a potřeba se hloupě vychloubat.Hlavně nebuď hrdý na to co je prachsprostou lži. A jdi si za svou pravdou! Nebo ti přetahnem spodní pysk přez hlavu a donutíme tě zapískat.
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

01.02.2019 | 17:21

@JARLBORG Pravdu díš [email protected]) jsou to kreténci.Ale je čemu se divit? V téhle době kvete pšenka na blbosti.
Odpovedať odstrániť
kajci-inak

01.02.2019 | 17:28

@RRafaNN podle mě si zoufalý lofas, když máš vůbec potřebu na jakoukoli pičovinu co tu napíšu reagovat. Takže to kemko tak nežer a nedělej geroje hned když jsi po svačině ty trotle:-)
Odpovedať odstrániť
fismaster

01.02.2019 | 19:36

@Waffenos v jakym realu? všechno to jsou jenom povídačky a několiksetkrát převyprávěný příběhy a nikde stoprocentně ověřený věci.Jsou to všechno doměnky jak,kdy a kde mohly vikingové být,natož aby věděly jak konkrétní osoba bojovala nebo se chovala.Co zas vím já,tak Ivar byl ,,krypl" od mala ale čím byl starší tak sílil a nakonec tedy snad byl velikým bojovníkem.Občas je dobrý mrknout někam jinam než jen na Wikipedii...
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

01.02.2019 | 20:13

tvé nadavky a defenzivni chování mluví za vše.Nehledě na to,že jsem to s tebou myslel dobře, to spíš víc vypovída o tobě.Skus si občas vytahnout hlavu z prdele.A taky nemachrovat pokaždý, když je žena v místnosti.těmito slovy se loučí Lofas ze spec. utvaru!
Odpovedať odstrániť
Oragann

02.02.2019 | 12:56

@kajci-inak škoda že u nás není něco jako Stolen Valor, takovejch kokotů jako jsi ty je plný youtube, a podívej se na ty ubožáky, nic nedokázali a proto si zvedají sebevědomí jako ty :)
Odpovedať odstrániť
kajci-inak

02.02.2019 | 23:22

@RRafaNN dpč a dost generále:-D
Odpovedať odstrániť
kajci-inak

02.02.2019 | 23:28

@Oragann vole já si tu z toho dělám totální prdel, vážně draku;-), seriál skvělý, ale jinak mě to tu absolutně nezajímá co kdo píše. A to, že tu píšu totální pičoviny a někdo na to jakkoli reaguje místo toho, aby se tomu nanejvýš usmál, co to je za magora, nebo držel kušňu a hleděl si svého, tak to vole hledej chybu jinde, u mě draku ne:-), popřípadě to zkus rozebrat s generálem ze speciální jednotky RRafaNN. Jinak nic ve zlém kluci, sněte dál a nežerte to tak:-)
Odpovedať odstrániť
Amadys33

03.02.2019 | 02:26

@Galactonus Ivar byl od začátku v tomto seriálu pomatený idiot. Velmi nesympatická odporná postava.
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

04.02.2019 | 10:50

@kajci-inak ...JO JO štítová hradba..v dnešní době nedoceněný prvek u vojska
Odpovedať odstrániť
DarkViper

04.02.2019 | 13:01

@LavaKing2002 :D :D :D zabil
Odpovedať odstrániť
kucera2310

04.02.2019 | 17:51

@DarkViper nevite proc se Ubbe nepozdravil s Hvitserkem ???
Odpovedať odstrániť
Katherine

05.02.2019 | 17:29

@kucera2310 myslím si, že sa stále hnevá na neho. ako od neho odišiel za ivarom. ;)
Odpovedať odstrániť
kajci-inak

05.02.2019 | 20:13

@Katherine Vidím to taky tak. Náš Honzik, když odešel za Isabeliným Ivanem do Prahy, tak taky jsem to nějakou chvíli nemohl dát, ale nakonec jsem to dal, a tak předpokláfdám, že Ubbe a Hvitserk se nakonec udobří jako já s naším Honzíkem. Kór, když je to seriál a nakonec to bude drama epických rozměrů. Tím jsem si jist!
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

06.02.2019 | 21:41

@kajci-inak Pan "general" uspěšně odstupuje ze své funkce aby uvolnil místo mladistvím žoldákům se kterýmy nezdilím ideologie směřující na západ.Ostatně za vše mluví tvůj avatar.A komentuješ-li zcestně nebo provokativně,vždy se najde nějaky mravokárce či oponent.Ja se stavím do role oponenta s myšlenkou necpi svi blbý a "dračí" uvahy ani ze srandy dětem a nikomu jinému.Obzvlášť,když to s tebou od počátku myslí/m dobře.Kecy nemam rád ani já a už vůbec nerad si hraji na mravokárce.Ačkoliv jsem se ti puvodně chtěl jen vysmát napadlo mě,že by jsi mohl mít také trocha rozumu a přehodnotit své nepochopitelné tvrzení(zřejmě vtip,kterému nikdo neporozuměl)s tím,že buď napíšeš něco smysluplného nebo se na to jako moudřeší vysereš.Ale to ty ne.ZKRÁTKA NEMAM RÁD PROVOKATÉRY A KRETÉNY CO SE SMĚJÍ SVÍM VTIPUM.A už od povahy s nimy zametám.
Loučí se civil RRafaNN
Odpovedať odstrániť
kajci-inak

06.02.2019 | 22:00

@RRafaNN Ok:-), ale baby nebude sedět v koutě:-(
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

06.02.2019 | 22:06

@kajci-inak dobrou noc
Odpovedať odstrániť
Lyzadko

31.01.2019 | 07:54

Expendables

01.02.2019 | 15:56

@Lyzadko skoro :D :D
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

06.02.2019 | 21:47

@Expendables Teď mě zděsila představa,že by se toto mohlo odehrávat každý den.Kdy by ve skutečnosti byl první každý, kdo by ten den vložil první příspěvek.Spamokalipsa začíná :@)
Odpovedať odstrániť
Expendables

07.02.2019 | 15:57

@RRafaNN Spamokalipsa už pred tým pomaly začínala ale nikdo tomu nevenoval pozornosť nikdo to nebanoval a vláda tomu nedavala pozornosť ale teraz je už neskoro, príliš neskoro...
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

08.02.2019 | 17:06

@Expendables Zkrátka,když je nemužeš porazit, přidej se k ním. ;@)
Odpovedať odstrániť
Expendables

09.02.2019 | 12:31

@RRafaNN #Prvý
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

11.02.2019 | 14:26

@Expendables # prvý som aj já. haha
Odpovedať odstrániť
Emmma12

31.01.2019 | 08:10

Team Bjorn !! ;)
Odpovedať odstrániť
Bjornus

31.01.2019 | 08:49

@Emmma12 TEAM BJORN!!!!!
Odpovedať odstrániť
LavaKing2002

01.02.2019 | 13:23

@Bjornus TEAM IVAAAR
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

01.02.2019 | 20:23

Ragnarova slova spolu s těmy věštce, mluví za vše.
Odpovedať odstrániť
Jozef_Dixon

02.02.2019 | 21:13

@Emmma12 TEAM BJORN!!
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

06.02.2019 | 21:49

@LavaKing2002 team "spamokalipsa"
Odpovedať odstrániť
Elijah_Mikaelson

31.01.2019 | 08:38

Doprdele já už chci domů !!! Musím to vidět
Odpovedať odstrániť
etiencz

31.01.2019 | 09:03

SPOILER:



king harald :( to bylo dojemny :'-(
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

31.01.2019 | 10:04

@etiencz JJ, skôr ma, ale šokovalo, že bol dosť vážne zranený, ale očividne ho to nezabilo takže cajk...
Odpovedať odstrániť
Azeretka55

31.01.2019 | 11:58

@engrejCRO Z čeho soudíš, že ho to nezabilo? Já jsem to tedy pochopila tak, že ho to zabilo (resp. zabije) - vždyť ho bodl někam do oblasti plic. Akorát ještě nebyl mrtvý, když mu Bjorn děkoval.
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

31.01.2019 | 12:02

@Azeretka55 Tak Harald bol schopný postaviť sa aj zakryť si tu ranu rukou, čudoval som sa prečo mu hneď nevolali felčiara... Nemyslím si, že by ho zabili prakticky off-screen takže ak by to bola naozaj až tak fatálna rana, tak to uvidíme v nasledujúcej sezóne, ako sa ju snažia vyliečiť... Harald aj Bjorn by toho mali mať ešte dosť pred sebou... Uvidíme, čo nám povedia trailery...
Odpovedať odstrániť
K1r1to

31.01.2019 | 13:24

@engrejCRO Haradl není mrtvý, už dlouho se ví že je v 6 sérii
Odpovedať odstrániť
Arlos

31.01.2019 | 14:21

@K1r1to nie každý to vie, nemusel si to písať (PS: nemusíte mu veriť, môže to byť troll)
Odpovedať odstrániť
K1r1to

31.01.2019 | 14:57

tak to by mohlo lidem dojít že není mrtvý, kdyby chtěli zabít velkou postavu tak by mu dali víc prostoru na smrt nebo něco takového
Odpovedať odstrániť
destyl

31.01.2019 | 17:35

@etiencz ?? :D
Odpovedať odstrániť
PedroL

31.01.2019 | 20:28

@etiencz neprepichli mu pluca lebo mec mu nepresiel cez cele telo, mal na sebe dost silne brnenie a krv mu isla z ust lebo vtedy ked spadol z hradby tak dostal vnutorne krvacanie ale asi nie smrtelne, inak Harald sa najviac podoba Ragnarovi v tvári a mne pride sympaticky a ako som napisal v komentari v predposlednej casti, nikto z hlavnych postav nezomrel, mal som pravdu
Odpovedať odstrániť
Regan

01.02.2019 | 20:30

Jo a Harald přece tak či tak ještě nemůže zemřít, protože pokud se chtějí aspoň trochu držet historie, má být prvním králem Norska :D
Odpovedať odstrániť
Katulilinka

31.01.2019 | 09:25

BJORN IS KING !!!
No konečně se na něj dostalo,vybojoval si to .
A vůbec mi není líto té čubky ,měl ji zabít už dávno :-D
Odpovedať odstrániť
K1r1to

31.01.2019 | 09:44

@Katulilinka díky té čubce ten tvuj hrdina Bjorn vyhrál :D, bez ní dostal Bjorn na prdel
Odpovedať odstrániť
Katulilinka

31.01.2019 | 10:47

@K1r1to no to jsem nedomyslela
Odpovedať odstrániť
destyl

31.01.2019 | 17:36

@Katulilinka náhoodu... Ja by som jej dal šancu :D
Odpovedať odstrániť
MamRadSerialy

31.01.2019 | 18:09

@Katulilinka, ako môžeš chcieť, aby Bjorn bol kráľ a pri tom nemať rád ženu, ktorá prakticky z vnútra ubližovala a oslabovala Ivara? :D
Odpovedať odstrániť
Jirka12g

01.02.2019 | 19:09

@MamRadSerialy Škoda, že zdechla.. Myslím, že by s ní bylo ještě hodně zajimavejch scén xd Třeba by se vyrovnala i Lagerthě co se šukání týče..
Odpovedať odstrániť
MamRadSerialy

01.02.2019 | 20:53

@Jirka12g, hej možno mohla byť pokračovateľkou a spať s viacerými kráľmi. :D
Odpovedať odstrániť
Jirka12g

08.02.2019 | 15:34

@MamRadSerialy Ale jako přiznejme si, že to byla hodně pěkná kundička :D Škoda, že tu neukazujou víc jako třeba v GoT.. :(
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

31.01.2019 | 09:29

Taky koniec serie so teda necakal som zvedavy ci o tyzden bude nova seria
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

31.01.2019 | 10:03

@Bjorn_Ironside Počítaj s príchodom jesene, asi tak v Októbri...
Odpovedať odstrániť
Trojda

31.01.2019 | 15:52

@Bjorn_Ironside nová serie za rok zas :DD
Odpovedať odstrániť
IvarHomoside

31.01.2019 | 09:48

Dobra epizoda, som zvedavy co bude dalej.
Akurat mi je divne kde sa tam vzali Ubbe a spol. z nicoho nic prave v tej pravej chvili :)
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

31.01.2019 | 10:04

@IvarHomoside Ešte aj priamo v epizóde ukázali, že nastupujú na lode... A v intru, kde sme sa pozerali na to, čo bolo pred tým jasne Lagertha povedala, že ide domov...
Odpovedať odstrániť
Mafy

31.01.2019 | 22:32

@engrejCRO To sice ano, ale to skvělé načasování :D že zrovna přijdou když tam Bjorn všechny rozseká, ale co ta scéna kdy přijdou byla epic takže si nestěžuju
Odpovedať odstrániť
Sirius

31.01.2019 | 09:55

Paradicka..za kazdym padom muza stoji zena :)
Odpovedať odstrániť
biela_brokolica

31.01.2019 | 17:44

@Sirius :D
Odpovedať odstrániť
Hanson

31.01.2019 | 09:59

Už měli Ivara konečně zabít. Ta postava se jen horší. Ale mnoho díků za flashback s Ragnarem, protože ten zachraňuje Vikings i po smrti.
Odpovedať odstrániť
K1r1to

31.01.2019 | 10:02

@Hanson horší ?, ta postava byla horší kvuli Freydis, ale tedka když bude zase sám za sebe tak to bude super
Odpovedať odstrániť
vornis

31.01.2019 | 10:45

@Hanson Proroctví o Ragnaroku. Válka bude trvat 3 zimy. Zatim trvala pouze 2.
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

31.01.2019 | 11:08

@K1r1to agree
Odpovedať odstrániť
MamRadSerialy

31.01.2019 | 18:11

@Hanson, mne sa flashback na Ragnara páčil len tento. Ten na smrť bol nudný, videli sme to už a bolo jasné, že len chceli "zabiť" voľné miesto v časti a čas.
Odpovedať odstrániť
martinoss

31.01.2019 | 10:02

Hodně dobrej díl. Bylo super jak tam nakonci seděl jako Ragnar.
Odpovedať odstrániť
Trojda

31.01.2019 | 15:53

@martinoss málem mi ukápla slza ty kokos
Odpovedať odstrániť
Kekelcz

31.01.2019 | 10:57

Vážně? Kattegat padne kvůli Freydis... měl ji zabít už dávno, nebýt jí tak se do města nedostanou.
Odpovedať odstrániť
2kgbaleni

31.01.2019 | 12:42

@Kekelcz diki
Odpovedať odstrániť
Shirooni

31.01.2019 | 12:59

@Kekelcz spíš ona měla už dávno zabít ho...
Odpovedať odstrániť
Kekelcz

31.01.2019 | 21:14

@2kgbaleni Nečti komentáře předtím, než se jdeš koukat.
Odpovedať odstrániť
Kekelcz

31.01.2019 | 21:16

@Shirooni Kvůli čemu? To ona mu celou dobu lhala, namluvila mu, že je bůh. Pizda.
Odpovedať odstrániť
K1r1to

31.01.2019 | 10:59

Moc mi pořád nedochází jak může být Bjorn víc známý jako Ragnar, co vlastně dokázal zatím ?
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

31.01.2019 | 11:09

@K1r1to uvidíš, Ivar má být z těch všechn nejznámější o dost více než Ragnar, to se píše v historii
Odpovedať odstrániť
K1r1to

31.01.2019 | 11:21

@DrizzCZ Ivara celkem chápu, ale Bjorn ? vždyt je to mega sračka :D
Odpovedať odstrániť
Azeretka55

31.01.2019 | 11:59

@K1r1to Bjorn mi taky přijde trapnej :D
Odpovedať odstrániť
seruridce

31.01.2019 | 14:55

@K1r1to moje slova.. levna, nepovedena kopie ragnara. scenaristi se na to vsechno zase vysrali, kolik serii je porad stejny zalud
Odpovedať odstrániť
david68

31.01.2019 | 15:44

@K1r1to Bjorn sa dostal do Stredozemnného mora, čo ešte pred ním nikto z vikingov nedokázal...
Odpovedať odstrániť
Trojda

31.01.2019 | 15:54

@K1r1to Bjorn byl v africe.
Odpovedať odstrániť
HATTORiHANZO

31.01.2019 | 16:32

@Azeretka55 a spol :)) mně přijdou trapný spíš ti co tu posuzují historický postavy
který znaj asi fakt jen z tohohle serialu . Třeba Ivar mi nikdy nebyl moc simpatickej
ale ... a Bjorn byl známej a slavnej . Tady to jen neznačili jednim příběhem ,
kterej navíc opsali z Rudýho Orma :)) ale už jeho dobrodružství ze střeozemního
moře by vystačilo na celou řadu tohohle serialu a jeho život na celej jinej serial ,))
Osobnosti jako např. Ivar nebo co já vim třeba Temudžin ( Džingis-chán ) se dají
vykreslit různě . Je vrcholně trapný komentovat je jako by to byla soutěž krásy
domácích mazlíčků . Je dost obtížný posuzovat je i když toho o nich víme hodně
a zejména narozdíl od nich známe důsledky jejich rozhodnutí a činů .
Tohle neni seroš o Hitlerovi a Stalinovi ani o někom kdo se vepsal do historie
pouze tím , že někde selhal nebo zradil. Proč tolik soudů , srovnávání hrdinů
a hlavně jejich posuzování ? Tvl , otázky jestli někdo umře , když stačí otevřít Wiki
a hned je jasný, když né rovnou kdy kde a jak zemřel tak aspon', že ještě vykoná
to a ono. Posuzovat řemeslnou kvalitu všech co se na serialu podílí a jeho řekněme autenticitu je ok a můžeme se o tom i přít . Dokonce , si myslim , že i Spoilery jsou
u historickejch serialů vlastně taky ok a pro mě žádoucí ale nechci s tim začínat :)))
Tady jsou ale hlavně komentáře jako by to byl tvl seriál Dalas nebo Upíří deníky :DD
A omlouvám se , že mi to přijde opravdu divný .
Odpovedať odstrániť
kuro09

31.01.2019 | 16:39

@K1r1to lebo ich zjednotil a bol vacsi cestovatel ako otec. wikipedia
Odpovedať odstrániť
biela_brokolica

31.01.2019 | 17:46

@Azeretka55 velky čávo frajeris :D ha ha
Odpovedať odstrániť
Kilicz

31.01.2019 | 17:51

@K1r1to Jo? Ty sračko.
Pamatuješ si jak se Ragnar nechal v rakvi donést do Paříže? Tak přesně tohle udělal historický Bjorn v Pise v Itálii, akorát v seriálu to udělal Ragnar.
Bjorn se jmenuje Bjǫrn Járnsíða, protože nebyl zraněn v první bitvě a vlastně ani v žádný další než přišla Gunnhild.

Takže ty otaku pal do piče
Odpovedať odstrániť
MamRadSerialy

31.01.2019 | 18:15

@Kilicz, to je pravda, len oni to posudzujú z toho, čo videli v seriáli... :D

Btw. Myslíte, že Gunnhild bude tá "slávna" - Gunnhild, Mother of Kings?
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 19:12

@K1r1to Tak bjorn byl výletář a raidoval na moři..
Ivar je nejznámnější tím že byl vleice dobrý bojovník a velice dobrý v lukostřelbě + velice dobrý taktik + dobil skoro celou anglii ,tak asi proto se zapsal do historie.
Odpovedať odstrániť
K1r1to

31.01.2019 | 19:37

@Kilicz a je tohle historie ? :D ja soudim primo ze serialu
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

31.01.2019 | 19:40

@K1r1to dokázal to aby 12 letí panicové si nad nim honily cikule TEAM GAYBJORN
Odpovedať odstrániť
MamRadSerialy

31.01.2019 | 20:58

@Waffenos, ja napríklad Ivara z histórie poznám ako "najšialenejšieho" kráľa Vikingov. Toto, čo si písal, som ani nevedel, teda taktiku som predpokladal. :D
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 21:03

@MamRadSerialy Tak proto je taky nejznámnější že ,protože dobyl skoro celu anglii a ještě i po sví smrti sužoval Angličany sice náhodou ,ale je to tak.On zemřel ve velike bitvě v dublinu kde se nechal i pohřbít o jeho hrobu nikdo nevěděl kde je až jeden farmář ho našel o 200 let dýl a kral Wiliem dobyvatel ho vykopal a tim zbavil anglii prokleti.
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

01.02.2019 | 14:59

@HATTORiHANZO jenže chlape já si otevřu wiki...a vono je to jinak..nedržej historický fakta...nedržej se mýtů...jen to ženou rychle dopředu...je jen kostra a příběh se ztratil...
Odpovedať odstrániť
K1r1to

01.02.2019 | 16:19

@JARLBORG a proč by se měli držet historie ? jestli chceš dokument tak jsi na špatný strance :D
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

02.02.2019 | 10:13

@JARLBORG Nedrží se uplně přesně historie, ale hodně se snaží se jí přiblížit, jako logicky tam nemůžou dát části kde se třeba nic neděje. Je to přece jen seriál, né dokument, tvůrci musí udělat děj, tak aby to ostatní bavilo a přitom navazovalo na historii
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

02.02.2019 | 10:34

@DrizzCZ No těch částí kde se nic neděje je hodně asi se díváš na jiný seriál
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

02.02.2019 | 10:49

@PETULDALPCZ12YOKID Ach, myslel jsem že tu bude normální konverzace, ale asi ne. Jaké části ti přišli nudné ? Přiřadím to třeba k Dubstepu [i když ho neposlouchám] jsou tam pomalé části které se pomalu zrychlují, až to vyvrcholí dropem. Stejně to funguje i v seriálech, většina tu brečí že tam není žádná akce, ale kdyby vám History nadělilo každým dílem velkou akci, dopadlo by to tak že byste stejně všichni brekotali, že už je to nudné jaká je tam pořád akce. Jak už jsem říkal s tím Dubstepem, seriál musí mít části, které tě prostě budou nudit, ale díky těmto částem nás History připravuje na Drop/Finále. Jinak uplně si odbočil od tématu a ještě mi přihrál, většinou ty nudné části jsou historie, neboli když vidíš nějakou nudnou část, nejčastěji jde o to že se tvůrci snaží napodobit, nebo aspon přiblížit tu historii. Jako jasně, v seriálu se najdou i části kde to bylo nudné a nemělo to nic dočinění s historií, ale těchle částí bylo v seriálu minimum a to fakt velké minimum, třeba tak 2 - 3 části. Jinak, řekni, řekni mi nějaký seriál kterej neměl nudné části, vy jste všichni uplně stejní, nahodíte laďku až nemožně vysoko a pak si tu stěžujete jak je to nudné, názor vám neberu, ale jako aspon mějte pádne argumenty a né "od smrti Ragnara je to nuda" "seriál mě nebaví ale stejně tu budu pičovat každým díle" .... atd. Pokud si aspon trošku fanda seriálů tak si třeba takové kousky jako BrBa nebo The Last Kingdom, nebo Narcos, nebo Narcos: Mexico, nebo TWD, nebo GoTko, nebo Stranger Things, myslíš si že tyhle seriály neměli nudné části ??? Hou hou to se teda sakra mýlíš, Vikings dle mého vynikají tím, že aspoň v těch nudných částech nám davají něco z napsané historie, důležité je to slovo napsané, tím myslím části jako Floki na ostrově, nebo Ivar v Kattegatu, nebo třeba ty části s Judith a Aethelwulf, kde můžeš namítat, že to přímo nesedělo, ale furt se stalo to co se mělo stát a to je smrt Aethelwulfa takže svým způsobem se to od historie moc neliší. Jako jsem zvědav co mi na tohle odpíšeš, prosil bych aspoň normální argument a né zas koment typu [jaj, ty si dobře jeblý tečka, WTF ty jsi ale kokot].. :) thx
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

02.02.2019 | 11:18

@DrizzCZ To jsi se namáhal napsat takovéhle nesmysly v takovémhle slovu.
Seriál se tobě může líbit to neříkám, ale 70% tady sdílí můj názor 10% to vidí naopak a 20% procent jsou TEAMGAYBJORN
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

02.02.2019 | 11:29

@PETULDALPCZ12YOKID noooo po tom co jsem si přečetl komentáře tak ti udělám jiný schéma, 30% sdílí tvůj nosence názor, nad kterým ses ani nezamyslel, 20% Team Bjorn, 10% Team Ivar, 40% opak tvého názoru :))) Jako matika si myslím že se učí v první. Jinak čekal jsem že odepíšeš bullshit, protože víš že jsem napsal jak to je, a víš že mám pravdu, bojíš se to ale přiznat, tak to radši ignoruješ a opět obracíš téma :))) Jako sorry, ale si jeden z těch co si udělají názor na věc, svýho názoru se drží zuby nehty a když ti někdo napíše svůj názor, kterej je vysvětlenej, proč tvůj názor stojí za hovno, tak zas změníš tema a ani neodpovíš, jako tohle mě uplně sedí k feministce :) prosím neodepisuj, nechci si svůj den zasrat čtením no-sence komentům/názorům bez argumentace :)
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

02.02.2019 | 11:49

@DrizzCZ Ty musíš mít tak nudný život, že mi tu píšeš eseje jak jednoduše se někomu jako ty dostat do hlavy. Takové jako ty jsem za mých let pěkně užil. Napiš mi další esej XDDDDDDD
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

02.02.2019 | 16:01

@PETULDALPCZ12YOKID what are u talking about ? Tu tvoji jak tomu říkáš "esej" napíšu během 3 min xdd píšu rychle, za to nemůžu, ale jako pokud ti to vadí tak se ti omlouvám sire. Jinak tahle konverzace je zbytečná člověk ti napíše názor a ty víš že ti došli argumenty, tak odbíháš od témátu, proto se stebou loučím PS: příště nepiš do komentářu na topseriály když nemáš zdůvodnění k tvému jak já říkám "shit postu" :) to co jsem napsal mi zabralo minutu a půl btw :)
Odpovedať odstrániť
Katherine

05.02.2019 | 17:51

@DrizzCZ súhlasím s tebou. nerozumiem, keď niekto napíše že aká časť bola nudná atď. takí ľudia si nevšímajú/neoceňujú detaily, neanalyzujú a v konečnom dôsledku seriál celkovo nedokážu oceniť. myslela som, že za opicami sme už dávno.
Odpovedať odstrániť
Azeretka55

05.02.2019 | 18:53

@Katherine Každý má přece právo napsat, že ho nějaká část nudí. Mě třeba nudí bitvy, jiného některé dialogy, dalšího nějaká konkrétní linka (nejčastěji asi ta Flokiho) - je to tak normální. Naopak by mi nepřišlo normální, kdyby někoho bavilo všechno - zřejmě by šlo o člověka, který nemá příliš vysoké nároky, je hodně jednoduchý a vezme zavděk vším.
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

06.02.2019 | 15:41

@K1r1to tak ať nepoužívaj historický osoby jestli si chtěj vymýšlet(mužou vzít nějakýho Larse...a jeho 30 vikingů...a udělat story jek jel do británie drancoval kostely a prznil dcery zemanů...nebyl by to širokej záběr ale asi by to vždy dopadlo líp....netoužím po dokumentu..ale proč se nedržet daného? ten příběh by nebyl horší..a já patřím k těm co když vidí Hanebný parchanty ..tak konec prostě nevykoušu..jakože Hitler mrtvej v kině ve francii?? a tohle je na podobný úrovni..historických seriálů je pomálu tak se dívám i na vikingy...ale copak by to změnilo zásadně děj kdyby připustily že ten mrtvej brácha Alfréda byl králem před ním?že Judith nebyla jeho matkou?...u ragnarsonů je mi to vlastně buřt tam se ani neví kolik jich bylo...je tam jen pár faktů ..tam ať si bájej..ale slovo sex v raným středověku ...to je na zblití...
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

06.02.2019 | 16:51

@JARLBORG O anglii jako takové tenhle seriál ani není to sami tvůrci řekli. Doporučuji ti LAST KINGDOM o dost lepší seriál
Odpovedať odstrániť
Katherine

06.02.2019 | 18:53

@Azeretka55 áno, to uznávam. ja tiež sama niektoré epizódy alebo úseky v nich považujem za menej zaujímavé. len myslím tým, keď niekto napíše pod 5 častí za sebou aká je to nuda, už na tom niečo je. alebo keď sa oháňajú svojimi, častokrát nezmyselnými, argumentmi o nekvalite epizódy alebo celého seriálu. mojím predošlým komentom som myslela toto, čo som teraz, dúfam, objasnila.
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

06.02.2019 | 20:25

@Katherine Přesně souhlas, nejhorší je že ty lidi napíšou komentář typu: "seriál stojí za hovno" pak když mu napíšeš, nějaký zdůvodnění tak ti odepíše, "seš kokot" a nebo prostě takovej hate. Jako nikomu nikdo nebere názor, ale to že se seriál nelíbí jim, neznamená že se nelíbí ostatním xd a ve svých větách to tak podávají. A co už mě uplně vytáčí, že většina nemá zdůvodnění svého komentáře/názoru a tak jsem nadavají a nadavají...
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

07.02.2019 | 11:19

@PETULDALPCZ12YOKID ..lAST kINGDOM samozřejmě znám...i jeho knižní předlohu(vcelku solidně dodrženou)...a samozřejmě je to jen muj názor co se týče historických faktů......ale dobře neni o anglii...ale to za chvíli může ležet itálie u severního moře...protože to neni o zeměpisu...
Odpovedať odstrániť
Katherine

08.02.2019 | 22:06

@DrizzCZ úplne to aj mňa vytáča... však sme predsa civilizovaní ľudia, ktorí by sa k sebe mali navzájom správať s rešpektom a kultivovane a nie agresívne.
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

09.02.2019 | 02:49

@Katherine asi tak.
Odpovedať odstrániť
Azeretka55

09.02.2019 | 19:56

@Katherine Je srandovní, že píšeš o tom, jak bychom se k sobě měli chovat s respektem a kultivovaně, a přitom o pár postů výš některé zdější přispěvatele, s jejichž názory nesouhlasíš, prakticky označíš za primitivy ("myslela som, že za opicami sme už dávno"). Asi bys měla začít s převýchovou hlavně u sebe, než začneš umravňovat ostatní.
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

09.02.2019 | 20:22

@Azeretka55 už jsem se to chystal taky napsat, ale nechtěl jsem se rozčilovat holt jednoduché házet špínu na někoho jiného, ale prvně si zamést před sebou to už né
Odpovedať odstrániť
Katherine

09.02.2019 | 21:30

@Azeretka55 tak pardón, že niekoho túto situáciu prestáva baviť sledovať. a som tým nikoho konkrétne neurazila, lebo som na nikoho vyslovene nepoukázala. ale ak to berieš osobne alebo niekto iný, tak sa ospravedlňujem, chyba bola na mojej strane.
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

09.02.2019 | 23:25

@Katherine nauč se číst po sobě si asi urazila tak 3 lidi, ale házet špínu na někoho je jednoduché když sama sebe nevidíš chudák tvůj starej jestli někoho máš nebo budeš mít
Odpovedať odstrániť
Azeretka55

10.02.2019 | 11:02

@Katherine Snažila ses urazit všechny, kteří napsali, že je to nebaví, a dovolili si nedat ti k tomu dostatečně detailní vysvětlení proč je to nebaví. Já jsem nic o tom že je to nuda nepsala, takže by mi to mohlo být jedno, ale reagovala jsem na to, že ostatní poučuješ a přitom se sama chováš příšerně, to je vše. Takové povýšenecké chytráky mám fakt ráda.
Odpovedať odstrániť
Katherine

10.02.2019 | 14:30

@Azeretka55 ja si uvedomujem svoju chybu a slová a patrične som sa za to ospravedlnila a je mi to ľúto. vtedy som si to neuvedomila, ale keď ste mi to vytýčili, tak už rozumiem, že som to nemala napísať a ani si to myslieť.
@PETULDALPCZ12YOKID na nikoho som nemienila hádzať žiadnu špinu. ospravedlnila som sa a priznala som svoju chybu, tak to asi znamená že seba vidím a dokážem skloniť hlavu.
Odpovedať odstrániť
2kgbaleni

31.01.2019 | 12:41

foxfort

31.01.2019 | 14:09

Skvelý koniec série a pre mňa aj koniec seriálu Vikings... pokračovaním už to môžu len pokaziť.
Odpovedať odstrániť
Cznrs

31.01.2019 | 15:21

@foxfort Je to možné no .. takhle bych to taky ukončil..
Odpovedať odstrániť
K1r1to

01.02.2019 | 16:57

@Cznrs jak to můžeš ted ukončit když ještě Ragnarok ani pořádně nezačal ?
Odpovedať odstrániť
Krsa

31.01.2019 | 14:14

Druhá půlka páté série byla to nejnudnější co jsem viděl za dlouhou dobu. Kvalita šla o dost dolů. Spousta naprosto zbytečných postav a událostí. Například Hvitserk potká starého muže který mu poví o Buddhovi. Hvitserk sebou pár dílů nosí jeho figurku a pak ji prostě zahodí. Seriálu to nic nepřidá. Floki, skvělá postava se celou sérii fláká na ostrově a nedělá nic jiného než že brečí nad smrtí postav které ani nevíme jak se jmenují protože nám tvůrci naházeli hromadu postav které nic nedělají jen jsou a pak umřou. Lagertha si našla přítele, ten umřel, ona byla smutná,na díl se ztratila a pak se vrátila. Hotovo. A je spousta takových případů.Sledovat Ragnarovi syny v boji je nuda protože stejně víme že se jim nic nestane. Prostě neuvěřitelně nezáživné. Budu pevně doufat že se kvalita v příští sérii zlepší.
Odpovedať odstrániť
Mamutek

31.01.2019 | 15:14

@Krsa souhlas
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

31.01.2019 | 15:52

@Krsa nesouhlasím, ale názor ti neberu :)
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

31.01.2019 | 19:34

@Krsa úplně stejná jako ta minulá samej SEX bitva vlastně žádná tady to trvalo 5 minut a v anglii taky 5 minut takže za 10 epizod 10 minutová sekvence bity pánečku paráda jsem rád, že už to ukončí příští sezonu to kdyby šli na 7 sérii tak to už bych nezapl
S tím Hvitserkem taky souhlasím čekal jsem, že se vydá za svou cestou a seriál by nabyl i nového prostředí. Zase na druhou stranu možná dobře mohlo to dopadnout jako Island, ale těším se hlavně na RUSKO o tom, že je IVAR přemluví už vím teďkom. A pokud to bude podle pravdy tak to ani bitva nebude to bude exhibice
Odpovedať odstrániť
Lucky225

31.01.2019 | 14:48

mohli použiť aspoň trochu vojenskej taktiky a nie len tú "poďme sa rozjebať o hradby" :D ...ale našťastie prišla blondína a všetko dobre dopadlo :D
Odpovedať odstrániť
Bjorn123

31.01.2019 | 17:30

@Lucky225 presne :D
Odpovedať odstrániť
K1r1to

31.01.2019 | 19:38

@Bjorn123 tak Bjorn není chytrej :D, jediný kdo by mohl přijít na nejakou poradnou taktiku by byl Ivar
Odpovedať odstrániť
Thallu

01.02.2019 | 19:56

@Lucky225 :D :D :D
Odpovedať odstrániť
AvenjQ

02.02.2019 | 23:35

@Lucky225 Nechápem prečo neútočili z mora ...
Odpovedať odstrániť
kiso

03.02.2019 | 18:47

@K1r1to ani náš Ubbe není zlý taktik :) ako sme mohli vidieť v Anglicku,
TEAM UBBE! =)
Odpovedať odstrániť
K1r1to

03.02.2019 | 19:24

@kiso jo tak Ubbe je dobrej v combatu ale i v taktice, TEAM UBBE!
Odpovedať odstrániť
justneumy

31.01.2019 | 15:04

Já tu Freydis nesnášela od začátku - a věděla jsem proč. Ivar měl vždy naprosto geniální taktiky při bitvách a kvůli týhle krávě přijde o všechno. Jsem zvědavá, jak se zase "postaví na nohy" (:DD). Každopádně doufám, že konečně zabijou Lagerthu, už je tam přeci jen dlouho. To samé Bjorn. Raději bych přála Kattegat Ubbemu.
Odpovedať odstrániť
AvenjQ

02.02.2019 | 23:36

@justneumy Tak Ubbe má svoje územie v Anglicku sa môže na Kattegat vysrať.
Odpovedať odstrániť
Cznrs

31.01.2019 | 15:21

DAMN super díl !!
Odpovedať odstrániť
VojcekP

31.01.2019 | 15:31

Dost slabé na konec série. Říkejte si co chcete, ale oproti závěrům ostatních serií tohle byla pěkná sračka.
Odpovedať odstrániť
Rossaack

31.01.2019 | 15:34

To je prdel jak někteří fandí tomu kriplovi, co nechá spálit zaživa celé rodiny... Škoda, že jsme ho neviděli viset a utekl jak malé děcko, machyrek.. BJORN FOREVER KING
Odpovedať odstrániť
Bjorn123

31.01.2019 | 17:31

@Rossaack presne Team Bjorn :D
Odpovedať odstrániť
chooky

31.01.2019 | 17:55

@Rossaack no to ja tiež nepochopím takých ludí ...Ivar mi začal pripomínať hitlera xDD jak si tam všade vyvesil tie vlajky a ta jeho tyrania, mám pocit že on by nemal problem zabit ani ragnara keby ho zradil aj vlastnu matku by zabil uplny magor
Odpovedať odstrániť
debilekSomJakTy

31.01.2019 | 18:25

@Rossaack moja rec... ale som vazne celkom smutny ze im hentak uboho utiekol a nespravili mu nejakeho blood Eagla... odkedy Ivar dobil Kattegat, uz len cakam kedy konecne skape... predtym som tu postavu mal rad, ale ultimatne mu zajebalo co je skoda.. uz je tofakt len cringe sa pozerat na sceny s nim.
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 19:09

@Rossaack Bohužel ten krypl byl nejznámnější z ragnarových synu a vubec nebyl ochrnutý to jen tahle pohádka ... Byl vyborny v boji zblizka a velice dobry v lukostřelbě. V 6 serii snad ukazou ,jak dobil skoro celou anglii a vystavel svuj vlastni hrad. Mas li rad ivara koukni na kral artus tam byl taky :)))
Odpovedať odstrániť
debilekSomJakTy

31.01.2019 | 19:36

@Waffenos Odkial mas toto tvrdenie, ze bol najznamejsi z Ragnarovych synov? A hej, skutovny Ivar bol zrejme uplne iny ako tento (aj ked bol tiez znamy svojou krutostou), a hlavne cely jeho zivotny pribeh sa podla Ragnarssona þáttr odohraval totalne inak, vlastne ako kazdej postavy v tomto serialy.

Cize tym padom je podla mna bezpredmetne porovnavat postavy tu s ich realnymi predlohami a ocakavat ze sa ich pribehy vyvinu rovnako ako podla legiend.

Uz len ked sa pozries na Sigurda Snake eye-a, ktory bol tiez Ragnarov syn, tak podla historie panoval az do smrti mnohym uzemiam a zobral si za zenu dceru krala Aella, s ktorou splodil Groma - buduceho krala Danska.

Halfdan bol povodne tiez son of Ragnar, ale tu z neho spravili brata krala Haralda, ktory bol podla historie Gromovym synom.

Proste cele je to tom ze v tomto seriali vystupuje strasne vela postav, ktore by sa nikdy nemohli realne stretnut pretoze navzajom zili v inych dobach. Cize kazdopadne nic nie je iste a spoliehat sa na historicke pramene je podla mna hlupost.

Je mi jasne ze Ivar este neskoncil a napacha este vela zloby, ale osobne uz cim menej casu na obrazovke mu venuju, tym viac sa mi novy diel paci.. a to bol kedysi moj oblubenec zo vsetkych Ragnarovych synov.
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 20:42

@debilekSomJakTy Právě a to mě bolí že když člověk ví ,jak to bylo v reálu a tady to prostě bolííííí.
Hele četl jsem ,koukal jsem na všechno možný co se sehnat dalo. Ano je více verzí ,proto zminuji ty který se nejvíce scházeli.
Kroniky,historický poznatky,dokumenty prostě co se dalo sehnat. Ale všechno je to jen velký odhad a nic nemuže být 100% přesný.
Odpovedať odstrániť
Pawel

31.01.2019 | 15:37

Team Ivar REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Odpovedať odstrániť
Bocektomas11

31.01.2019 | 16:41

@Pawel TEAM IVAR !!!!!!!
Odpovedať odstrániť
EriSob

31.01.2019 | 18:31

@Bocektomas11 TEAM IVAR forever
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 19:07

@Pawel Jojo ivar dobije skoro cleou anglii a kdyz ne v tyhle pohadce , tak me aspon uklidnuje to ze v realu dobil skoro celou anglii :))
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

31.01.2019 | 19:32

@Pawel TEAM IVAR nebojte se borci z toho PROMA je IVAR v Rusku a Rusové drancovali Osmánce v té době s milionovými válečníky v počtu to proti vikingské armádě o součtu tisíc lidí je přejede jak máslo chleba
Odpovedať odstrániť
jarujoktub

31.01.2019 | 20:04

@EriSob teamIivar
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 20:45

@PETULDALPCZ12YOKID Taky by to už měli trochu přehodit misku vah na stranu Ivara sakra on byl z nich tak ten nejznámnější a to skrz to že dobil skoro celu Anglii a vystavěl si tam vlastní hrad , tak proto se o něm tolik ví.
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 20:46

@PETULDALPCZ12YOKID Ale to se asi nelíbi Anglickému režisérovi ,tak z něho dělá bídáka :(
Odpovedať odstrániť
valdo1996

01.02.2019 | 00:57

Solo IVAR, uz nie je ziadny TEAM :D ale fandim mu
Odpovedať odstrániť
Kekelcz

02.02.2019 | 13:46

@PETULDALPCZ12YOKID Nemluvil bych úplně o Rusku, v té době Rusko neexistovalo. Je to spíše Kyjevská Rus, takže bude na Ukrajině.
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

11.02.2019 | 12:46

@Kekelcz ...Kyjevská rus bylo území od Halič (západ) Ladoga(sever) Nižnyj Novgorod ( východ)Perejeslav(jih) tedy většina území byla v současném rusku včetně Moskvy...ovšem v této době to ještě nemohla být Kyjevská rus.....tedy v roce 862 je založen Novgorod a roku 882 se ujímá vlády Helge(Oleg)Rurik a až ten někdy později zakládá Kyjevskou rus...roku 865 umírá Ragnar,Ivar a bratři v roce 866 bojují a likvidují krále Aelu ..a ano nikdo z Ragnarsonnů není zmíněn že by vycestoval do oblastí ruska..všichni skončily svý životy v Anglii nebo Irsku a jediný Björn ve frísku ...všichni mizí před rokem 880
Odpovedať odstrániť
male_kote76

31.01.2019 | 15:51

Myslím si, že tento seriál měl skončit 3. sérií, protože tohle, tohle bylo fakt velký špatný... Bitvy bývaly propracovanější a důmyslnější, ne to co vidíme od útoku na Paříž....
Vůbec, ale vůbec nechápu, proč se bude natáčet ještě další serie. A pokud v ní bude Lagherta, tak to už bude dost dobrej joke, protože ta ženská by měla být už podle věku dávno v hrobě... A i další jiné postavy by měly být už dávno mrtvé, např Haral, v té jedné scéně vypadal, že ho zabije jeden pád z výšky, když ho předtím málem zabilo několik výborných válečníků, a pokud bude i tato postava v další serii tak to ani nemůže být reálné, po tom co se stalo v tomto díle.
Odpovedať odstrániť
adabroz

31.01.2019 | 16:26

@male_kote76 Kdyby ukončili seriál smrtí Ragnara tak by to bylo insane.. Kdyby ukončili seriál pomstou Ragnarových synů bylo by to taky super, bohužel z toho chtěli vytlačit mnohem víc a máš pravdu že ty kvality to už dávno nemá.. Mrzí mě že to neukončí touto serií protože je to asi poslední kapka kdy ten seriál ještě jakž takž respektuju..
Odpovedať odstrániť
Lachtaan

31.01.2019 | 16:37

Podle tebe člověk, kterému je 55 by měl být už mrtvý? To chudáci tvoji o generace starší příbuzní :)
Odpovedať odstrániť
Kilicz

31.01.2019 | 17:55

@Lachtaan Jenže ti chudáci naši o generaci starší příbuzní nežijou ve Skandinávii v 9. století :) :)
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 19:06

@male_kote76 Další díl se bude natačet proto protože jeho nejslavnější syn Ivar dobil celou anglii :)) Ale sere mě že je krypl v týhle pohádce v realu byl vyborny v boji zblízka + byl velice dobrej v lukostřelbě. A bezkostný kvuli tomu že byl obratný a kluzký v boji jako had. Druhá spekulace že mu jen apouze nestal bimbas takže to byl JOke na něj :) Ale vubec nebyl ochrnutý seveřani by nikdy nešli za slabým vudcem., Takže nejaky BJORN silak hovadina... Ivar byl lepší nebo stejne silny :))
Odpovedať odstrániť
adabroz

31.01.2019 | 21:58

@Waffenos Shrnu to úplně jednoduše, Ivar sice dobyl skoro celou Anglii ale v úplně jiný časový linii.. :D Tenhle seriál už je jen o pomstách synů Ragnara.. A je to možná lepší než kdyby Ivar dobyl Anglii kdy u vlády je člověk kterej vikingy zahnal po Ivarovi smrti..
Odpovedať odstrániť
male_kote76

31.01.2019 | 22:55

@Lachtaan - no neříjek mi, že v té době se běžně lidi dožívali věku 55 a více let...
Odpovedať odstrániť
Patis

01.02.2019 | 00:34

@Waffenos pod kolik komerntaru jeste napises ze byl slizky jako had a ze by nesli za slabym vudcem ty mentale?? ses jak zasekla deska
Odpovedať odstrániť
robertsson

01.02.2019 | 10:14

@male_kote76 Ale tam má taky roli to, že je král, jinak bych souhlasil.
Odpovedať odstrániť
Lachtaan

02.02.2019 | 08:27

Záleželo na faktorech. Pokud člověk nebyl nemocný a byl takový i duševní bojovník jako je postava Lagerthy, tak proč by měla umřít jenom proto, že to bylo normální se nedožít více jak padesátky. Ve věku se nejede na žádný strop level, i v tom 9. století to bylo individuální jestli člověk umřel ve 30 nebo 60.
Odpovedať odstrániť
male_kote76

11.02.2019 | 19:26

@Lachtaan jasně, ale vezmi si kolika bitev se Lagherta zúčastnila, neříkej mi, že nemá žádné zranění z boje, promiň, ale vážně si myslím, zrovna její postava by tam už prostě neměla být ani v téhle, ani v další sérii... ale to je jen můj názor.
Odpovedať odstrániť
StrejdaHouba

31.01.2019 | 16:02

To je ale hovadina
Odpovedať odstrániť
adabroz

31.01.2019 | 16:19

V tuhle chvíli ten seriál mohli v pohodě ukončit.. Hodnej Bjorn vyhrál na zlým Ivarem, v anglii jsou všichni v pohodě, Ivar utíká poražen a v tuto chvíli už jediný co by se dalo udělat je že ho zabijou.. Tedy pokud zas nesestaví novou armádu a zas pujdou dobýt Kattegat :DD To už by bylo ale totálně trapný protože by to bylo už po asi 10. co se někdo snažil dobýt Kattegat.. Jediný co není tak zcela ukončený je samostatná dějová linka Flokiho ale ruku na srdce, koho zajímá jak skončí? Tenhle seriál jsem miloval do smrti Ragnara, teď mě seriál pořád baví ale bojím se že 6. série už nebude mít kvalitu ani 1/4 těch v kterých byl Ragnar...
Odpovedať odstrániť
adabroz

31.01.2019 | 16:31

Omlouvám se, Flokiho linie je ukončená zapomněl jsem na to že zemřel v tý jeskyni. :D
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 19:04

@adabroz Tak to by byla opravdu pohádka ,což realita není ,ale tenhle seriál už dávno pohádkou je ,ale v realitě byl ivar ten nejznámnější Díky jeho Taktické schopnosti + lukostřelba a vubec nebyl ochrnutý , protože v tý době by za kryplem nikdo nešel a už vubec ne seveřani ... Jo a trochu spoil pokud se budou držet reality tak ivar dobije skoro celou anglii.
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 19:04

@Waffenos Další spoil nevím v kterým filmu to bylo ,ale mozná kral artus tak tam byl ivar :) Ale fakt real ivar dobil anglii skoro celou :))
Odpovedať odstrániť
Hodis65

31.01.2019 | 21:24

@Waffenos Mozem ta poprosit o link na ten film(filmu o artusovi je po kok..)
Odpovedať odstrániť
adabroz

31.01.2019 | 21:39

@Waffenos Tenhle seriál byl vždycky z ňáký části pohádka už od 1. série. :D Takže je úplně jedno co v tom seriálu udělají.. A reality se mimochodem už vůbec řídit nemůžou protože podle reality by už Ivar měl být dávno mrtvej. :D
Odpovedať odstrániť
adabroz

31.01.2019 | 21:51

Zapomněl jsem dodat že i časová linie je naprosto mimo..
Odpovedať odstrániť
miros284

31.01.2019 | 16:35

Ale čože :D Nejak tu nevidím žiadne #TEAM IVAR komentíky :D čo sa stalo borci
Odpovedať odstrániť
pieco

31.01.2019 | 17:31

@miros284 #TEAM IVAR all the way! for now and forever bro ;)
Odpovedať odstrániť
relay

31.01.2019 | 19:04

@pieco TEAM IVAR. Ivar bude podľa kníh ešte známejší ako Ragnar. Dúfam, že im ešte niečo vyparatí.
Odpovedať odstrániť
Lachtaan

31.01.2019 | 16:35

Brutální zneuctění pojmu Ragnarok. Ten představuje to nejhorší, co severská mytologie světu nabízí a to je jeho konec. S ohlášením 6. série bylo jasné, že se žádného "konce" nedočkáme, to neznamená, že by se epizoda s tímo názvem neměla válečně i emocionálně vyjímat nad ty ostatní. Snad i 1. s 2. řadou měly napínavější season finale než právě pátá. S koncem jsem spokojen, jen se obávám, že ta poslední bude repetetivně zobrazovat mstu Ivara, díky tomu mstu Bjorna, nadále mstu Ivara, poté zase mstu Bjorna... Nad seriálem nezanevírám, jen už budu opatrnější v tom, že od něho nelze očekávat tolik, jako se nám hrnulo v druhé polovině sezóny 4.
Odpovedať odstrániť
K1r1to

31.01.2019 | 19:41

@Lachtaan problém že Ragnarok jeste neskoncil :), bude jakoby pokracovat v 6 sérii kde by to mohlo být brutalnejsi
Odpovedať odstrániť
robertsson

01.02.2019 | 10:16

@Lachtaan Ragnarok ma trvat 3 zimy, zatím jsou to jenom 2
Odpovedať odstrániť
Lachtaan

02.02.2019 | 08:28

@robertsson Tak doufejme, že se toho budou držet.
Odpovedať odstrániť
pieco

31.01.2019 | 16:41

Já nevim proč, ale jediný, co v týhle sérii dokázali, je pokazit Ivara. Ale i když byl naprostej magor (ale už v tom špatnym smyslu), tak ho mám prostě rád a věřím v něm. Od 5. série mi přijde, že Bjorn neudělal, krom cestování s Halfdanem, nic a prostě ho už nějak nemám tak rád jako dřív, přitom se snažim ho mít rád. Hvitserk chodil celou 5B po Kattegatu a nadával na Ivara a teď fightil, přitom má takový potenciál, ale mám ho rád. Jediný kdo se fuckin zvedl je Ubbe a ten by si zasloužil být králem. V hloubi srdce ale si přeju, aby se něco zázračného stalo a bratři byli opět spolu. Ubbe nebo Bjorn Král a Ivar velitel armády a Hvitserk badass berserker... ale to se nikdy už nestane, bohužel :(
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 19:01

@pieco Pokud se budou držet Aspon trochu reality Ivar byl nejnámnější ze všech synu ragnara protože dobije skoro cleou anglii. Ale tohle je pohádka pro děti.
Odpovedať odstrániť
pieco

31.01.2019 | 19:05

@Waffenos Ivar byl snad nejstarší myslím a byl respetkován bratry a nedělaly tyhle baby wars o ničem...
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 19:21

@pieco říkám tohle je pohádka pro vlhké 12 ctky. A už vubec ivar nebyl vozíčkář bezkostný bylo kvuli tomu že byl v boji slizky a ohebný jako had ... Seveřani by nikdy nešli za slabým vudcem ....
Odpovedať odstrániť
Ironside

01.02.2019 | 19:47

@Waffenos nepíš 100 krát tie isté tvoje sračky
Odpovedať odstrániť
M-erys

31.01.2019 | 16:49

stejně fandim IVAROVI :D
Odpovedať odstrániť
Bennn

31.01.2019 | 18:04

@M-erys Neasi
Odpovedať odstrániť
Geet24

31.01.2019 | 17:10

#TEAM IVAR
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

06.02.2019 | 22:17

@Geet24 checht
Odpovedať odstrániť
martin1923

31.01.2019 | 17:27

celé zle ako to skončilo. Ivar sa vráti ešte silnejši dúfam. neviete kedy začina nova séria?
Odpovedať odstrániť
Bennn

31.01.2019 | 18:04

@martin1923 Všechny je vybije :)
Odpovedať odstrániť
Lindulinka

03.02.2019 | 22:19

@martin1923 někdy na podzim :)
Odpovedať odstrániť
Garfieldeon920

31.01.2019 | 17:27

Já teda fandim Ivarovi. Když jel Ragnar do anglie jedinej Ivar se na něj nevysral a Ragnar si právě Ivara vybral jako svýho pomslnýho nástupce. Ivara poháněl vztek ale když si našel Freydis, uplně se změnil a nechal se sebou manipulovat, teď je Freydis mrtvá takže se může vrátit zase zpátky.
takže #TEAM IVAR
Odpovedať odstrániť
Bjorn123

31.01.2019 | 17:38

@Garfieldeon920 taaaakže po 1. do Anglicka išiel s Ragnarom iba Ivar pretože Bjorn+Hvitserk išli do stredozemeneho mora a Ubbe a Sigurd zostali braniť Kattegat čize zostal jedine kripel Ivar po 2 . Ragnar si nevybral za nástupcu Ivara pretože by chcel alebo niečo ale pretože potreboval prostredníctvom Ivara poslat spravu ostatným synom aby ho išli pomstiť
Odpovedať odstrániť
Bennn

31.01.2019 | 18:04

@Garfieldeon920 TEAM IVAR :)
Odpovedať odstrániť
TrapnyNick

31.01.2019 | 17:29

zo začiatku som tu Freydis neznášal a keď som ju začínal mať rád tak ju ten kripel zabije :D som zvedavý o čom bude ďalšia séria, dúfam že nie zase naopak že Ivar bude dobíjať kattegat, ale popravde ma ani nič iné nenapadá o čom by mohla byť :D
Odpovedať odstrániť
Bennn

31.01.2019 | 18:03

Team Ivar v 6 sérií se král vráti :)  
Odpovedať odstrániť
theDanny

31.01.2019 | 18:43

SPOILER!

No, Ivara už měli zabít. Nevím jak to má z pohledu reálné historie ale jakožto diváka seriálu mně leda tak prudí. Když už ho nezabijí, at si jede někam do hor pěstovat zeleninku a už se nevrací. Doufám že se v příští sérii dočkámě nějakéo pořádného nájezdu, možná objevování nové země a nebudou už dávat prostor tomu kriplovi. Jestli to zase bude jen o tom že bude dávat dohromady novou armádu a nakonec se zase střetne s bráchama v epické bitvě, ani na to nebudu koukat :)
Odpovedať odstrániť
robertsson

01.02.2019 | 10:19

@theDanny Bude to tak protoze Ragnarok ma trvat 3 zimy a zatím proti sobě bojují jen 2, takže určitě bude dobývání Kattegatu nebo neco podobné
Odpovedať odstrániť
mudrc

31.01.2019 | 18:55

nechapu jak muze nekdo fandit Bjornovi. Co tento serial od smrti Ivara drzi aspon trochu nad vodou je Ivar.
Bjorn je meganudny charakter, nicim nezajimavy, tak moooc kladny, az to boli, nema zadnou kontraverzi, zadnou spatnou vlastnost (krom toho ze je spatny otec), je to nudny clovek... mnohem lepsi by bylo kdyby scenariste si s tema charakterama vic pohrali, kazdy mel nejake plusy a nejake opravdove minusy.
Takze Bjorn je jedna velka nuda a posledni 3 serie nic serrialu nedava. Kdyz je rec o Bjornovi, tak Ubbe, omg..., co ted clovek tam dela? Porad ma oci otevrene dokoran, hledi jako vrana..., je nudny, zase kladas od hlavy k pate. Jo, mel aspon nejakou ambici, zahnizdit v Anglii a splnit nejak Ragnaruv sen... tudiz farmar... pro serial je farmar nezajimavy. Ta jeho Torvi, stitonoska, naprosto nevhodna herecka, co ma 50kg i s posteli, to ze nekoho v bitvach porazi v 1v1 je uplne scifi.
Lagertha (nebo jak se pise), to je taky charakter, mela umrit v boji nejpozdej serii po Ragnarovi, to jak je dokonale mlada (a seda paruka to nezmeni) to je k smichu - ani naznak nejake reality, dokonale bile zoubky jeden vedle druheho, plet jako modelka, proste skandinavska sedesatnice z roku 1000 nebo kdy.

Ivar, rikejte si co chcete, je to charakter ktery ma charisma, ma sve nemale minusy, ma sve pochopitelne ambice a cely zbytek serialu drzi nad vodou on. Harald je taky fajn, neni jednoznacny kladas, chtel lasku, zenu, mel bratra, chce byt kralem, dobry charakter. Hvitserk a vite co, skoda slov. Ten vas Team Bjorn... to je smesna skupina Mirku Dusinu, naprosto bez charismatu a spetky realisticnosti. ale za to nemuzou oni, ale scenariste.

V Anglii, Eckbert byl fajn, ten jeho syn co umrel pichnuti vcelou, super charakter, i ta jeho zena bez toho ucha, taky fajn (i kdyz me strasne s*ala) aspon mela svoje ambice a touhy a byla uveritelna. To je asi vsechno co jsem tu chtel vypustit. Serial to byl dobry, mel potencial, pak uz i vyssi rozpocty ale zabilil to scenariste tim ze nedokazali lip namixovat dobro a zlo... a udelali 5 absolutne kladnych a nesmrtelnych charakteru.
Odpovedať odstrániť
mudrc

31.01.2019 | 18:58

@mudrc v prvni vete preklep, melo byt: od smrti Ragnara
Odpovedať odstrániť
Shaarka

02.02.2019 | 12:58

@mudrc #TEAM JUDITH :D škoda jen, že ji tak rychle zabili..
Odpovedať odstrániť
mudrc

04.02.2019 | 17:45

@Shaarka to v tom tymu budes sama :) Brzo, noo... z te anglie se dozila nejvic dilu (v souctu vsech seerii).
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 19:00

Hovno Ivar je nejhustší ze všech ,trapný tenhle serial je jen pohádka pro děti nebo pro mozky co mají rádi sladké konce ,ale doba vikingu bylá uplně zcela něco jiného.Žádně nununu vubecc nebylo nikdo se s nikým nesral. A to že Ivar by měl dle historie být ze všech ragnarových synu nejnámnější a vubec nebyl ochrnutý ,Bezkostný se mu říkalo bud z toho duvodu že dostal posměšnou přezdívku skrz to že mu nestál bimbas a nebo kuvli tomu že v boji byl slizkej a pružnej jak had ,tak proto bezkostný a vubec byl skvělím válečníkem na blízko a nejvíc disponoval V lukostřelbě jen málo kdo se mu vyrnoval S lukostřelbou a to nemluvím o jeho taktickém uvažováním ,Nějaký bjrn co vypadá KOOl že je velký k hovnu ,v boji jde o taktiku a tu měl Real Ivar na tu dobu dost v Anglii Vystavěl svuj hrad kde zatápěl anglánum jako prase a to jak umřel taky dost stylově ve velké bitvě kde se nechal pohřbít aby zaklel celou anglii asi o cca 200 po jeho smrti přijel Williem dobivatel a vykopal jeho mrtvolu a zbavil angglii jeho kletby ,kterou seslal na anglii a vážně se stalo že potom angličani měli opravdovvou smulu na trable. Takže za mě jednoznačně Ivar ,ale tady z toho dělají divadlo pro 12 ti letý Kidy , traparná. Uvidíme jak si povede v 6 serii. Ivar !!! Jo a taky dodatek Dobil skoro celou Anglii ,takže doufám že to V 6 serii ,taky tak kurva už bude a ukážou jeho taktickéj UM.
Odpovedať odstrániť
mudrc

31.01.2019 | 19:09

@Waffenos souhlas :) tento dil mel dopadnout uplne jinak, Harald mel zradit a prebehnout, zlomeny Bjorn mel odjet do stredomori a uz se nikdy do serialu nevratit. Hvitserk zajatec, Ivar by mu usetril zivot ale udelal by z neho kripla, usekl by mu nohy od kolen dolu at si vyzkousi berle :) Olafa pustit, Lagerthu umucit. V dalsi serii mel nechat Haraldovi kinga a sam si odjet do Anglie udelat poradek... pri te prilezitosti tam v pulce seste serie zabit Ubbeho s Torvi... spousta mista pro nove charaktery by byla. Tu toto jak to dopadlo tento dil, to je zalostnee a uplne promrhane.
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 19:19

@mudrc Uplá hovadina z mého hrdiny udělali krypla :D
Přitom byl velice dobrý až šílený na boj z zblízka .... Nikdy říkám nikdy by seveřani nešli za slabým vudcem ... Jo a tady jsou za vozíčkářem :DDDDDD
NE lidi ta dobá nebyla takhle NUNUNU Vozíčkář se většinou nedožil 10-15 let .. :Dnatož aby vedl armádu seveřanu :D
Odpovedať odstrániť
p1nky

31.01.2019 | 21:44

@Waffenos prosimte, vsichni vime kdo je Ivar, a kdo to nevedel, tak se to docetl 15x od tebe ve vsech tvych komentech, je to jen serial, ktery cerpa inspiraci z historie, nikoliv ji kopiruje, kdyby se Ivar jmenoval Ovar a vsichni meli smysleny jmena, tak ses to nedocetl na wiki a treba by ti bylo lip. Ber to tak ze koukas na serial, kde se lidi midlej a musis si pockat, jak to dopadne a proste holt tam budou nerealny situace, se kterejma nebudes souhlasit, tak to proste je. Neber to jako hate ale este jednou tady zkopirujes pribeh o Ivarovi a me praskne...display :D nashle u 6. serky ;)
Odpovedať odstrániť
Patis

01.02.2019 | 00:33

@Waffenos normalne sem si musel zalozit ucet abych ti rekl ze ses vypatlanej idiotco pise furt ty samy hovna pod kazdej komentar...ses mentalne zavostalej nebo co je to s tebou??
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

31.01.2019 | 19:30

Měli to ukončit, ale po tom promu na finální 6 sérii se velmi těším IVAR v Rusku kde pokud je přemluví a History opět se začne podle pravdy ne podle scénáristu. Tak IVAR bude mít tak 20x ne-li více větší armádu, protože Rusové v té době drancovali osmanskou říši s milionovou armádou to proti tisícové armádě vikingu by IVAR vyhrál s prstem v prdeli. Ale co jsem viděl promo tak to tak nebude. Stejnak si myslím, že ti bratří přežijou všichni protože HISTORY bude chtít konec pro oba dva tábory. Já doufám, že vítězně co se týče i pravdy vyhraje IVAR. BJORN prakticky tu ani neměl bejt měl odjet do středozemí a už se nikdy nevrátit. Samozřejmě podle PROMA mohl IVAR prvně zaútočit na Anglii to se poznat nedá tu krávu měl zabít hned na začátku udělali z něj debila kterému nedošlo, že když si dají ruku na ruku tak dítě z toho nebude. Teďkom IVAR bude sám za sebe no celkem dlouhá pauza opět předpokládá se, že 6 sérii bude kolem srpna a samozřejmě opět bude jenom 10 epizod a potom pauza a to maj už dotočeno to opravdu nechápu.

TEAM IVAR

IVAR si to zaslouží potom co jako jedinej se nevysral na svého otce. Bjorn svého otce nenáviděl a teďkom vyslovuje jeho jméno a prsí se u toho strašnej plačko a vlhkým holkám a 20 letým chlapcům kde jim stoji cicina jen když vidí bjorna.
Ten charakter je naprosto o ničem od smrtí vy víte koho.
Jen mění díru za díru naprosto náladovej já nechci být v anglii chci být králem, že se na ně vysral několikrát na svůj lid o tom nic.
Že IVAR zabil lidi co ho zradily co jim jako jiného měl udělat nechat je se poletovat aby ho zabily tohle orpavdu nechápu když scénaristi chtěli aby byl krutý tak by měl bejt krutý z toho jak se choval byl lepší král než Lagertha která kdy byla a Lagertha samozřejmě na to, že ji je 70 let vypadá jak kdyby mohla teďkom jít fotit do PLAYBOY těším se na 6 sérii zároveň když vidím jak 4 a 5 sérii byla zdlouhavá tak mám strach , že bude konec na hovno.

TEAM IVAR FOREVER
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

31.01.2019 | 19:36

6 série když IVAR přemluví RUSKO a bude to podle pravdy kdy rusové drancovali osmanskou říši s milionovými vojsky tak to nebude ani bitva, ale EXHIBICE
CHA CHA CHA CHA

TEAM IVAR FOREVER

A ty talky teplých chlapců TEAM BJORN
Aby jste se nerozplakaly jako on před hradbami
Že IVAR upálil lidi co měl dělat když ho zradily a chtěli ho zabít to je měl pustit aby ho dodělali
KDe byl BJORNEK raději jel do středozemí než se svým otcem
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 20:49

@PETULDALPCZ12YOKID Přesně už od doby co jsem uviděl že tam bude ve vikingách ivar jsem si říkal konečně bude krev !!
Ta doba nebyla pohádka,ale většina dnešních dětí to má rádo, ale srát na to realita je jiná.
IVar byl kurva borec a ne chcípák co nemuže chodit !!
Muže proti mužovi by bjorna dal! Nebo by ho picl na dálku ! A vubec na tu dobu byl ve všem velice dobrý a inteligentní a co na to že byl krutý a miloval boj byl to viking ne princezna ! A vikingové byli krutý ,jako všichni Slovani NUNUNU neexistovalo.
Odpovedať odstrániť
Waffenos

31.01.2019 | 21:00

@PETULDALPCZ12YOKID JInak tě zklamat ,ale ten trailer je fake to kdy v tom videu ,tam jsou rusove a scena 0:05 je z filmu vikingove z ruského filmu.
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

31.01.2019 | 21:40

@Waffenos přesně tak z bjorna dělají biebera už mu to ani nevěřím on radši než aby vazl sekeru tak se poohledne po další díře
Odpovedať odstrániť
tish29

31.01.2019 | 19:41

42:50 <3 <3 <3
Odpovedať odstrániť
Ean_Jaytee

31.01.2019 | 20:38

uplna trapošina tato seria..
Odpovedať odstrániť
Xerthas

31.01.2019 | 21:22

@Ean_Jaytee Tak se na to nedívej :D
Odpovedať odstrániť
Ean_Jaytee

02.02.2019 | 18:29

@Xerthas už ani nmam chuť :) od S05E11 sa doslova dejovo takmer nič nedialo..ešte aj tie bitky boli nič v porovnaní s tymi predošlymi...fakt nechapem ako to mohli za ten rok či koľko sa čakalo tak pokašľať..doposiaľ najslabšia seria...floki tam bol absolutne zbytočny a nezaujimavy, lagertha neskutočne otravna a ivara neskutočne skazili...
Odpovedať odstrániť
Thanattos

18.02.2019 | 15:36

@Ean_Jaytee souhlas, IVAR byl ještě v první polovině 5 série top. Alespoň než poznal tu krávu Freydis, která z něho udělala na hovno postavu. Snad se zase IVAR vzpamatuje a rozseká je všechny. #TEAMIVAR
Odpovedať odstrániť
Xerthas

31.01.2019 | 21:21

Nádhera :)
Odpovedať odstrániť
Adicak

31.01.2019 | 21:53

Kedy má byť 6 séria ?
Odpovedať odstrániť
Lindulinka

03.02.2019 | 22:29

@Adicak na podzim:)
Odpovedať odstrániť
Adicak

03.02.2019 | 22:44

@Lindulinka to bude zase dlhé čakanie :( .
Odpovedať odstrániť
Adicak

03.02.2019 | 22:45

@Adicak a ďakujem za info kedy bude tá 6 séria,nechcel som to ani radšej hladať.
Odpovedať odstrániť
Lindulinka

04.02.2019 | 14:08

@Adicak joo, je to strašné:((:D
Odpovedať odstrániť
buckosk

31.01.2019 | 22:44

Neviem čo tu furt omieľate historiu, že ako to vobec bolo, čo ak režiser to robí zámerne...
Floky tiež neumrel na mori ako sa píše. Podľa mna este Ivar dostane priestor na to Anglicko.
Skuste to pozaret tak ako by to bolo niečo neznáme a baví vás to. je mnoho derialov kde neviete ako to skončí napr. GOT tam nevie nikto historiu lebo sa to nikdy nestalo a je to top serial už sa ho neviem dočkať.
Odpovedať odstrániť
buckosk

31.01.2019 | 22:45

@buckosk sorry za chyby rýchlo som písal :D
Odpovedať odstrániť
Malicky

31.01.2019 | 23:41

Ten soundtrack Einara Selvika opet super
Odpovedať odstrániť
LelouchAcc

31.01.2019 | 23:44

Docela mě udivuje, jak všichni tady v komentářích brečí, že je to pohádka pro děti. Říkáte to jen proto, protože to není podle historie (neříkám, že je to dobře). Ale měli by jste držet hubu a užívat si ten seriál. Proč jste to neukončili v té 3-4. Sérii jak furt říkáte, že to mělo skončit? A pak jsou tu ti, kteří píšou, že Ivar je zmrd a Freydis mají rádi. Wtf? Nevíte, že toho zmrda z něj udělala ona? Doufám, že se Ivar vrátí a rozjebe přinejmenším Bjorna, který umí jen bojovat a přemýšlení mu absolutně nic neříká. #TeamIvar, ale Ubbe je taky nice.
Odpovedať odstrániť
PETULDALPCZ12YOKID

01.02.2019 | 00:31

@LelouchAcc tady nikdo neříká, že tvůrci se musí řídit podle skutečnosti ani nikdo neví co byla skutečnost. Jde o to, že tvůrci z toho dělají už pomalu sexuálně romantický seriál než válečný.
Důkaz je toho bjorn ze kterého jsem sám měl respekt kolem 3 série od te doby se z něj stal usmrkaný kluk kterej osedlává jinou díru každý díl a začne fňukat , že byly kdysi přátelé ano byly , ale kde byl on všude jel na ty svoje cesty které byly prakticky o ničem bere si do pusy , že tohle Ragnar by si nepřál kde byl on. S tím Ivarem to máš těžko tady někdo si myslí, že je to další Hitler, ale koho on zabil a upálil lidi co ho zradily a chtěli ho zabít s tím Hvitserkem věděl, že ho zradí proto zabil jeho přítelkyni. Těším se na 6 sérii, ale tady se dostáváme k problému on má Ivar poprosit Rusko o armádu a tady pokud se nebudou brát aspoň trochu skutečnosti tak to bude problém proč? Protože Rusko drancovalo Osmanskou říši s miliony válečníky a já se obávám, že tvůrci tam udělají ruskou armádu o tisíc válečnících protože reálně milionová armáda by byla proti té vikingské ne bitva, ale exhibice. Celkově seriál není špatný není to určitě to co s Ragnarem kde se ukazovalo jak pro něj život byl jednoduchý on nechtěl války nic, ale viděl , že on stejnak sám nic nezmůže.
Odpovedať odstrániť
Pelow01

01.02.2019 | 01:36

Mi přijde, že když s tím seriálem začínali, neměli ani tucha jak bude úspěšnej :) Však si vzpomeňte na první sérii, kde byla bitva asi tak s dvaceti lidma max :D Proto tu teď máme Ivara jako mrzáka a půlku lidí z jiný doby. Prostě už nebyl čas to nějak změnit podle historie, tak se to logicky snaží dotáhnout
Odpovedať odstrániť
ThomyGabe

01.02.2019 | 02:21

Móc by mě zajímalo , jak to dopadne s Ubbou v Anglii. Jelikož podle pověstí trval mír 2 roky a pak ho porušil jeho bratr Halfdan. Ale tady žádnej Halfdan neni,,,, teda je ale už mrtvej.
Odpovedať odstrániť
ThomyGabe

01.02.2019 | 02:21

A myslim si že je obrovská škoda že tam postava Halfdana chybí.
Odpovedať odstrániť
kucera2310

04.02.2019 | 17:50

@ThomyGabe nevite proc se Ubbe nepozdravil s Hvitserkem ???
Odpovedať odstrániť
Klaarka

17.02.2019 | 15:54

@kucera2310 lebo Hvitserk od neho odišiel z tej lode a pridal sa k Ivarovi
Odpovedať odstrániť
Leily_B

01.02.2019 | 14:40

Ragnar <3 :)
Odpovedať odstrániť
Liqidatorek

01.02.2019 | 14:52

Ivar takovej Raiden nakonci
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

01.02.2019 | 15:16

pokud chcete znát opravdu dostupné info o Ivarovy tak tady:
https://www.geni.com/people/Ivar-the-Boneless/6000000002043186264
Odpovedať odstrániť
MilanBluska

16.02.2019 | 12:45

@JARLBORG super odkaz
Odpovedať odstrániť
Lotor_SVK_

01.02.2019 | 18:13

ako aj ja som čakal že už konečne toho zmrda krypelského zabiju robí len zlo a presný opak toho čo chcel Ragnar. Je to pošahaný chuj robí rozbroje medzi bratmi.... že ho v tedy neenchal raganr v lese ako on to ´´jeho´´ decko
Odpovedať odstrániť
Thallu

01.02.2019 | 20:01

Ivar s tým klobúčikom :D :D :D
Ale čakala som trošku lepší boj. Veď kriste taktiku liatia oleja na hlavu už museli poznať z ostatných bojov.. bežať k hradbám a nekryť sa štítom? A ten Budha viking ma tam len pekne štval..
Odpovedať odstrániť
Laprofessional

01.02.2019 | 23:02

Kedy má byť ďalšia časť ?? Lebo táto bola nejak nanič zakončená...
Odpovedať odstrániť
M4rek9

03.02.2019 | 12:33

Toto bola posledná časť.
Odpovedať odstrániť
Torvi

10.02.2019 | 20:56

@Laprofessional Práveže bola dobrá.
Odpovedať odstrániť
Torvi

10.02.2019 | 20:56

@M4rek9 V tejto sérii áno, ale o pár týždňov má byť už 6 séria prvá časť
Odpovedať odstrániť
AvenjQ

02.02.2019 | 23:54

aj tak ste tu všeci
TEAM REEEEEEE
Odpovedať odstrániť
Kohut22

03.02.2019 | 16:54

to len ja mam taky problem alebo openload a streamango posledne tyždne neskutočne laguju a nedá sa nič pozerať... deusdrive ide absolutne bez problemov.
Odpovedať odstrániť
RichieFinestra

03.02.2019 | 20:18

Na zaplakanie.
Odpovedať odstrániť
Bubamara

06.02.2019 | 14:39

Časť dobrá len tie hollywoodske scény to kazia... týpek kričiac životný príbeh pod hradbami a nikto ho nezabije? určite :D dobre ,že nie 100 statných a dobre vyzbrojenych mužov proti 3 suchým a jednemu statnejšiemu v kožených vestách a nakoniec len porania jedneho? mohli by sa radšej držať kusok aspoň tej realnosti čo sa týka boja ,keď už sa histórie sa až tak nedržia :D
Odpovedať odstrániť
RRafaNN

06.02.2019 | 21:50

No nic děcka ja se jdu koukat na MASH.
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

07.02.2019 | 16:13

Nova seria zacina 27.2 2019 jeeeeeeeeej
Odpovedať odstrániť
martin1923

07.02.2019 | 17:26

@Bjorn_Ironside pil si??
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

07.02.2019 | 20:00

@martin1923 zatial este nie ale 27.2. to pride ta herecka ktora hra Lagerthu to dala na istagram
Odpovedať odstrániť
Kubielly

08.02.2019 | 23:37

@Bjorn_Ironside fíha.. to akože bude sprístupnená 27.2? To sa mi zdá nejak skoro, veď len teraz dotočili túto sériu
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

09.02.2019 | 16:10

@Kubielly prva polovica bude teraz tak ako pri tejto serii
Odpovedať odstrániť
Torvi

10.02.2019 | 20:55

Už sa nemôžem dočkať 6. série. Táto posledná časť bola výborná a hlavne koniec. keď Bjorn premýšľal nad tým čo mu kedysi rozprával Ragnar, bolo to pekné. Chýba mi Ragnar... A som rada, že sa Bjorn, Ubbe, Hwitserk, Lagertha a Torvi opäť zišli s sú na jednej strane.
Odpovedať odstrániť
Kris2s

15.02.2019 | 00:43

Artagan

15.02.2019 | 21:19

@IvarTeam !!!
Odpovedať odstrániť
MilanBluska

16.02.2019 | 13:00

Nechapem preco sa scenaristi vydali tymto smerom a venuju sa bojom brat proti bratovi. Preco sa nemohli spojit a vyuzit svoje schopnosti a dobivat nove uzemie napriklad v tej anglii. Alebo nadvazat po pomste ragnara na to ze lagetha zabila matku ubbeho hvitseka a ivara a spojili sa s bjornom len kvoli spolocnej pomste ragnara mohli kludne spolocne ist po bjornovi. Jediny ivar prisahal serioznu pomstu za vrazdu otca a matky. Ubbe je len obycajny asshol licker bjorna. Fakt nechapem ze by som odpustil niekomu VRAZDU svojej matky. Pretoze to bola seriozna vrazda ich matky. dobrovolne sa vzdavala tronu. Skoda no ze sa z toho stala americka fraska.
Kazdopadne si urcite pozrem s radostou dalsie casti aj ked ma obcas tie scenare vytacaju :-)
Odpovedať odstrániť
Thanattos

18.02.2019 | 15:24

TEAM IVAR !!!
Odpovedať odstrániť

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.