Vikings - s05e16

dabing
titulky

The Buddha

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '248'
LothRagnaK

03.01.2019 | 06:57

Nevěřím v bohy. Člověk je pánem vlastního osudu, ne bohové. Bohové jsou výmysl lidí, aby dostali odpovědi, které si sami sobě bojí dát.
Odpovedať odstrániť
RomanTheBoneless

03.01.2019 | 08:51

Lepšie si to napísať nemohol :) Jak povedal Ecbert Athelstanovi: "Keď Rimania verili v pohanských bohov, tak prečo mali tak silnú ríšu"
Odpovedať odstrániť
moncicak123

03.01.2019 | 09:13

@LothRagnaK Dňa 31.12. v roku pána 2018, podpísal generál Papočuch Grabovski zakázku na vyrobenie 10 miliónov kusov JG-45
JG-45 je humanoidný robot s kompletnou pamäťou Jerguša Grabovského, navyše je vyrobený zo stalínia, adamantia, mitrilu, vibránia, kryptonitu, ebonu, daedrickej ocele a z dračích kostí. Navyše je komplex JG-45 schopný transformovať sa na akúkoľvek podobu a vytvárať si vlastné zbrane.
Generál Papočuch G. opodstatnil túto objednávku týmito slovami: "Je načase vyrobiť veľa guľášu a vyšistiť našu planétu od hávede". OSN zvolalo mimoriadnu schôdzu za účelom obnovenia sklární Jožka Fukuru, tie poslúžia ako zástierka úkrytu pre prípadnú eskaláciu konfliktu.
Odpovedať odstrániť
Scottyjane

03.01.2019 | 10:15

@moncicak123 Zajímavá prognóza o.O :D
Odpovedať odstrániť
cm0udak

03.01.2019 | 14:01

@LothRagnaK Ano napsal jsi to docela dobře jen každý v něco věří a lidé kteří věří v boha dělají jen proto že chtějí v něco věřit, ale jsou tu takový (církev) která s bohem nemá nic společného.... já osobně už nějakou dobu věřím v Severské Bohy a začal jsem věřit jen kvůli tomu že jsem měl špatné období a potřeboval jsem si s někým promluvit a bohové my naslouchali nejlíp ze všech měl jsem tu víru v něco věřit a dávalo mi to velkou sílu i teď mi dávají velkou sílu i když nikde není prokázaný že někdy existovali či je to jen výmysl.... ale pro mě věřit velká věc..
Odpovedať odstrániť
UhtredRagnarson

03.01.2019 | 14:12

@cm0udak si v poriadku ? :D
Odpovedať odstrániť
biela_brokolica

03.01.2019 | 15:40

@cm0udak :D oooookej :D
Odpovedať odstrániť
LothRagnaK

03.01.2019 | 16:07

@LothRagnaK To co jsem tu napsal, tím myslím první koment téhle epizody je přesná kopie toho, neboli názor Ragnara na bohy, předtím než zemřel.
Odpovedať odstrániť
Viking94

03.01.2019 | 17:19

@LothRagnaK Doporučuji ti shlédnout na yt: Myseľ na hrane #1: Je naše "Ja" ilúzia?
Myseľ na hrane #2: Aký je zmysel života?
Prečo nemáme slobodnú vôľu? Myseľ na hrane #3
Zjistíš že to že máš vlastní osud neznamená že ho řídíš a že máš nad ním moc ;)
Odpovedať odstrániť
cm0udak

03.01.2019 | 17:35

@UhtredRagnarson proč bych nebyl ? :D každý v něco věří a kdo říká že ne tak pěkně lže :D a nemyslím že věří v boha či v bohy člověk může věřit v sám sebe a už něco věří
Odpovedať odstrániť
cm0udak

03.01.2019 | 17:36

@LothRagnaK To já vím že to řekl Ragnar a taky s tím docela dost souhlasím
Odpovedať odstrániť
LothRagnaK

03.01.2019 | 17:41

@cm0udak Taky souhlasím, jinak bych tu naházel copyright jen tak for fun, ta myšlenka má něco do sebe:)
Odpovedať odstrániť
LothRagnaK

03.01.2019 | 17:44

@LothRagnaK Jinak Ragnar se musí otáčet v hrobě, pokud vidí Ivara jak si hraje na Boha :DD
Odpovedať odstrániť
vyrazka

03.01.2019 | 18:12

@LothRagnaK Jebe ty ? :D
Odpovedať odstrániť
ferenc456

03.01.2019 | 18:24

@LothRagnaK k zamyšlení..„Když se s našimi omezenými nástroji pokusíte proniknout do tajů přírody, zjistíte, že za všemi rozpoznatelnými zákony a souvislostmi přetrvává cosi subtilního, nehmatatelného a neobjasnitelného. Úcta k této síle, překračující vše, co dokážeme pochopit, tvoří mé náboženství – a v tomto smyslu tedy věřím v Boha.“
Odpovedať odstrániť
onder9000

03.01.2019 | 18:31

"Ježíš slíbil, že zbaví svět zlých lidí.
Odin slíbil, že zbaví svět ledových obrů.

Nevím jak vy, ale já tady žádné ledové obry nevidím."
Odpovedať odstrániť
WeeXry

03.01.2019 | 18:31

@ferenc456 Na Boha/bohy nevěřím, ale věřím na duši a karmu, jakési větší vesmírné zákony. Naše těla nemyslí a nehýbou se jen tak z prdele. Každý asi v něco věří, nebo ho to nezajímá. Také zastávám myšlenku, že (především ve středověku) bylo náboženství využíváno k bohatství a ovládání masy hloupých lidí.
Odpovedať odstrániť
SlavianRoduSvaroga

03.01.2019 | 18:45

@cm0udak Je dosť smutné, že utekáme za cudzími keď máme vlastných/vlastného Slovanského boha/bohov. Všetkým odporúčam začať so združením Slavica, ktorí majú videá na youtube o našom pôvode a našej pravej kultúre. Ďalej si už nájdete cestu sami kto chce.
Odpovedať odstrániť
ondi200

03.01.2019 | 18:51

@LothRagnaK Když nevěříš , tak si to nech pro sebe. Nechápu lidi co mají potřebu tohle říkat či psát jak nevěřit tak věřit , koho to zajímá?
Odpovedať odstrániť
Adeli

03.01.2019 | 18:58

@UhtredRagnarson Pokud správně sleduji seriál, tak ty taky uctíváš severské bohy :D .
Odpovedať odstrániť
Malicky

03.01.2019 | 19:42

@UhtredRagnarson destiny is all :D
Odpovedať odstrániť
ardnonisas

03.01.2019 | 19:58

@LothRagnaK Sranda je to (i když podporuji to že nevěřím na boha/y), že vědci dokázali, že osud existuje, to jest každá akce vyvolá reakci a tudíž je budoucnost jasně daná. :D
Odpovedať odstrániť
Katherine

03.01.2019 | 20:21

@cm0udak u mňa je to podobné. :) hoci som k tonu nútená, no nie som kresťanka. svoje útočisko som si našla u severských bohov, možno je to len dočasné, možno nie, lebo chcem spoznať aj iné panteóny. ale určite ku kresťanstvu sa nevrátim. je to podľa mňa falošná viera. tak či tak, teraz som wiccan witch, čo je pre mňa omnoho zmysluplnejšie než viera v Krista a Boha. :D
@SlavianRoduSvaroga vďaka za tip. :) vždy som chcela spoznať našincov, len som nevedela kde. :)
Odpovedať odstrániť
mAtis

03.01.2019 | 20:25

@WeeXry Hej, v čosi také musíš veriť, pretože keby si uvedomíš, že tvoja existencia je len dôsledkom náhody a v skutočnosti nemá akýkoľvek význam, tak by si zrejme dostal existencionálnu krízu a začal sa opúšťať, pretože ako správna egocentrická bytosť potrebuješ veriť že máš nejaký zmysel a že niečo dokážeš. Uvedom si v akých podmienkach denne umrú milióny ľudí a zamysli sa, aký život mali oni. To, že si ľudia vytvorili systém, vďaka ktorému majú pocit, že majú nejaký cieľ - teda systém nazývaný civilizácia - neznamená to, že je to skutočný cieľ existencie. A preto si ľudia vytvorili predstavu posmrtného života - aby mali utešujúcu predstavu že aj keby si zomrel na tomto svete v špine, chudobe a tvoju mrcinu by roztrhali pouličné psy niekde za kontajnermi v Helcmanovciach, tak v podstate to pre teba tým nekončí, pretože si vyššia bytosť, ktorá je pre chod vesmíru taká dôležitá, že jej cesta bude pokračovať na večnosť - buď astrálne, ale formou reinkarnácie.

Toto všetko sú len pomocné barličky pre ľudí ktorí majú strach z toho, akí sú malí a nepodstatní. A malý a nepodstatný si už aj v pomere ku svojej krajine, nie ešte ku planéte. A teraz si predstav, že keby ľudstvo zmizne, tak sa v celej galaxii nič nezmení. takže si predstav, aký vplyv má tvoja viera na vesmír. Toľko k tomu.
Odpovedať odstrániť
Torvi

03.01.2019 | 21:43

@Katherine Presne, súhlasím s tebou. Ja už tri roky verím v severských bohov a som šťastná, šťastnejšia ako keď som verila v toho vymysleného kresťanského boha.
Odpovedať odstrániť
peko

03.01.2019 | 21:46

@mAtis a vishni vyse.. ted se presne na vsechny komenty vyse hodi to WHAT? (cas 28:05).
Probudte se vsichni, nejsou zadne dukazy, ze nejaci bohove existuji.. :D
Odpovedať odstrániť
Alcatraz

03.01.2019 | 22:21

@LothRagnaK Tak tvoja prognóza by ma fakt zaujímala aké odpovede si ľudia nevedia dať sami sebe ??? A mimochodom veríš v osud, vieš že to je pohanský boh ten tvoj "osud"? takže veríš v sprostosť ani o tom nevieš.Najprv mysli a potom píš komenty.
Odpovedať odstrániť
AvenjQ

04.01.2019 | 01:32

ITS TIME TO STOP. Toto je seriál a nie diskusia o viere :D
Odpovedať odstrániť
LothRagnaK

04.01.2019 | 06:20

@Alcatraz @ardnonisas @ondi200 Koukám že máte IQ na bodě mrazu. To co jsem tu napsal, tím myslím první koment téhle epizody je přesná kopie toho, neboli názor Ragnara na bohy, předtím než zemřel. TUPOUNI
Odpovedať odstrániť
DarkViper

04.01.2019 | 12:15

@onder9000 jo no :D takže kdo z těch dvou vlastně splnil co slíbil že ? :D
Odpovedať odstrániť
DarkViper

04.01.2019 | 12:17

@moncicak123 V Bohnicích je prej celkem dobrý ústav, doporučuji si tam zajít promluvit.
Odpovedať odstrániť
DarkViper

04.01.2019 | 12:26

@LothRagnaK Konečně zajímavá diskuze, má to něco do sebe to co jsi ty neboli Ragnar napsal nebo řekl, ale myslím si že všichni na světě bez vy-jímky když jim bylo nejhůř mluvili tím svým hláskem k někomu nad nimi... a jestli je to jakýkoliv druh boha, vyšší moc, karma nebo marťani je podle mě jedno.... až umřeme což se nám nakonec stane všem dozvíme se pravdu jak to je a jestli nějaký druhý břeh či pokračování existuje... (za mě lidi/církev co vymysleli bibli a její přikázání, tak to udělali pro to aby bylo pro lidi jednoduší rozlišit dobré od toho špatného)
Odpovedať odstrániť
cm0udak

04.01.2019 | 18:40

@SlavianRoduSvaroga já mám předky v Norsku teda jsou pro mě bližší bohové ze severe než od nás
Odpovedať odstrániť
cm0udak

04.01.2019 | 18:45

@Katherine jsem rád že nevěřím sám v severské bohy já křesťanství neuznávám hlavně ty církve je to děs jak dobře si žijí a taky chci poznat jiné bohy(kultury) hlavně ty Asijské.... ale vím že vždy se vrátím k severním bohům a jsem rád že poznávám mojí první wiccan witch těší mě
Odpovedať odstrániť
Torvi

04.01.2019 | 19:05

@cm0udak To máš dobré
Odpovedať odstrániť
mAtis

04.01.2019 | 19:54

Na tejto diskusii je krásne vidieť ako to je. O čom je teda celé náboženstvo, keď si vieru meníte a vyberáte podľa toho čo sa vám viac páči? Náboženstvo je fakt len o vkuse, o tom, čo vám ponúka a čo vám je bližšie a absolútne nemá nič spoločné s reálnou vierou. teda aspoň vo väčšine prípadov. Takže buďte hrdí na to, ako preskakujete z monoteizmu na polyteizmus a myslíte si, ako ste teraz veľmi osvietení, aj keď v skutočnosti sa absolútne nič nezmenilo. Aj tak sa len tvárite, že v niečo veríte. Náboženstvá by sa mali stať históriou. Mytológia je pekná. Ale v 21. storočí to predsa človek nemôže vnímať inak než rozprávky. A je jedno, či sa rozprávame o príbehoch v Biblii, Tóre, Koráne, Edde, alebo o akýchkoľvek iných mýtoch. Boh, Allah, Jehova, Mithra, Zeus, Jupiter, Amon, Odin, Svarog, Taranis, Brahma, Moloch, whatever... toto patrí do minulosti.

Zlatý sekularizmus. Už je na čase aby konečne začala éra rozumu a nie rozprávok.
Odpovedať odstrániť
LothRagnaK

04.01.2019 | 20:12

@mAtis Team Radnar!!!!
Odpovedať odstrániť
LothRagnaK

04.01.2019 | 20:12

@LothRagnaK Ragnar*
Odpovedať odstrániť
Torvi

04.01.2019 | 20:19

@LothRagnaK Team Ragnar
ILY Ragnar
Odpovedať odstrániť
DarkSidersI

04.01.2019 | 21:49

@mAtis No a čo s tým kto neverí v nič? :D Ja napriklad neverim v nič čo vy tu všetci trieskate, bohova nebohovia... ukazte mi dakeho a podame si ruky ale ak mi nic neukazete tak netrieskajte o bohoch :D Ked som na tom bol zle tak som si povedal: Kurva ale to uz stacilo... idem restart :P Od malička som v nič take neveril.... Len sebe :) Na písomkách, maturite som len povedal: Kurva rozum štartuj lebo budeme v p.či..... Ja jednoducho verim len v to čo chytím do ruky :D
Odpovedať odstrániť
MAJKYYY

04.01.2019 | 23:47

Vopred sa ospravedlňujem za dlhší príspevok.
Pri čítaní týchto komentárov som sa vážne pobavil. Ľudia vážne ? veríte v severských bohov ? neviem ale Harry Potter mi príde reálnejší ako Odin a Thor atď....azda sa vám až natoľko páči tento seriál, že chcete uctievať vymyslených bohov aby ste sa podobali čo najviac na vikingov? Stavím sa že keby ste nevideli tento seriál, tak vám myšlienka o viere v Odina ani len neprejde cez rozum.
Chcel by som poukázať na @mAtis-a ktorý mi príde že má asi najtriezvejší názor na vec spomedzi komentárov vyššie (aj keď nesúhlasím úplne so všetkým). Takmer na každého prídu v živote "také stavy" že si kladieme otázku, či sú fakt len ľudia stredom vesmíru alebo je tu niečo nadprirodzené. Ľudia v dnešnej dobe menia náboženstvo ako nejaký módny doplnok, z čoho mi je fyzicky zle. Ja osobne som bol na začiatku úplne stratený. Po pár rokoch hľadania a študovania, som zástancom názora, že skutočne existuje niečo nadprirodzené. Taktiež mám pocit, že je najpravdepodobnejšie že spomedzi všetkých bohov, ktorých kedy ľudia spomenuli, je pravý, práve ten, o ktorom sa píše v biblii.
Ľudia prosím neberiem vám váš názor, ale skutočne sa snažte nájsť pravdu. Netvrdím tým že dôjdete k rovnakému záveru ako ja (aj keď v to dúfam), ale neberte náboženstvo a vieru na ľahkú váhu. Lebo len veľmi ťažko sa posúva v živote ďalej bez toho, aby sme vedeli že ideme po tej správnej ceste. Len môj názor!!
Odpovedať odstrániť
Melancholik

05.01.2019 | 00:54

@MAJKYYY tak ty mas taky dost, pises tu o ostatnich a na konec vseho dobreho napises, ze ten v bibli je ten pravy.
:D :D :D :D videl jsi nejakeho z nich? nerikam, ze nekde neco ve vesmire jineho neexistuje, ale myslim, ze bibli to nezacina :D
Odpovedať odstrániť
mAtis

05.01.2019 | 01:07

@DarkSidersI Skús čítať s porozumením - na konci som písal že som sekularista. Vygoogli si to, prosím.
Odpovedať odstrániť
mAtis

05.01.2019 | 01:20

@MAJKYYY Vďaka za uznanie. Mám rád ľudí, ktorí majú pevnú vieru a veria v to, o čom v srdci vedia že je to pravda. A nepotrebujú k tomu nijakú cirkevnú organizáciu, mytológiu a už vôbec nie kvôli viere zasahovať do životov druhých, ako to vidíme u radikálov v každom jednom náboženstve. Mám veľmi málo priateľov, ktorí o sebe tvrdia že sú veriaci, no ktorí by aj skutočne verili. Ako vravím, náboženstvo nie je viera. To, že chodíš do kostola, počúvaš farára, recituješ básničky z modlitebnej knižky a poznáš zopár príbehov z Biblie z teba nerobí veriaceho človeka, pokiaľ skutočne nemáš v srdci vieru. Človek, ktorý nosí Thorovo kladivo, pozerá Vikingov a tvrdí, že Odin je lepší, lebo kresťanstvo je mainstream má rovnako ďaleko od akejkoľvek viery a nech mi nikto v tomto vlákne netvrdí že skutočne verí v nordických bohov, je si istý tým, že sú skutoční a bol by za nich ochotní položiť život.

Obdivujem veriacich ľudí, ktorí sú silní vo viere a používajú ju ako takú barličku v tomto chaotickom svete. Majú vďaka nej jasný morálny kompas a nepotrebujú nijakú vierouku. Kamarát tvrdí, že Boh je podľa neho láska, takže on verí v to, že láska je tým najvyšším grom všetkého. Boh je podľa neho táto jednoduchá emócia. A nepotrebuje sa preto opierať o sväté knihy a viesť kvôli tomu džihád či križiacku výpravu.

Lenže na to, aby bol človek veriaci potrebuje zážitok či čokoľvek, čo by ho priblížilo ku poznaniu jeho boha - nech ho už volá akokoľvek. A preto si myslím, že nijaký veriaci nemá akékoľvek právo nútiť niekomu svoju vieru - pretože potom to už nie je viera. To, že niekto prijme božstvo v ktoré neverí neznamená, že je veriaci. Prakticky v tom prípade od človeka žiada, aby bol pozér a len klamal o tom, že tiež verí v rovnaké božstvo.

Osobne som nikdy nemal nijaký zážitok, ktorý by ma priviedol na cestu viery. Možno raz, ktovie. Ale bez toho, aby som to spoznal nevidím dôvod slepo sa vydať po ceste, ktorá je rovnaká ako tisícky ďalších, len mi ponúka to, čo mi je sympatickejšie.

Preto sa radšej opieram o fakty. A preto som za jednoznačnú odluku akejkoľvek náboženstkej organizácie od štátu. Viera je každého osobná vec a nijaká organizácia nemá právo diktovať človeku v čo má veriť a ako má žiť. A už vôbec nie vnucovať svoje názory neveriacej obci. Časť z daní ateistov, agnostikov a sekularistov ide katolíckej cirkvi rovnako ako časť z daní veriacich. Nepovažujem to za správne. A už vôbec nepovažujem za správne aby nejakí kňaz kázal o potratoch, antikoncepcii či iných osobných záležitostiach. Nie sme v stredoveku.
Odpovedať odstrániť
Katherine

05.01.2019 | 09:49

@cm0udak aj mňa teší. :D
Odpovedať odstrániť
Katherine

05.01.2019 | 09:53

@MAJKYYY človeče, tu nejde o to, či veríš v pravého a jediného Boha, Odina, Dia atď... všetko je len o energiách a ako s nimi naložíš a v akých formách si ich predstavíš. a aby si bol informovaný, moja osobná viera vôbec nesúvisí s týmto seriálom, seriál som začala pozerať dlho po tom, ako som ai uvedomila že neverím v kresťanského Boha, začala som to pozerať, lebo ma presvedčil spolužiak.
Odpovedať odstrániť
Katherine

05.01.2019 | 10:05

@mAtis ehm ehm. najprv tvrdíš, že viery sú vymyslené, že sme blázni ak veríme v istú formu náboženstva atď a nakoniec povieš že nikto by nemal diktovať druhému v čo má a nemá veriť, ale istým spôsobom to robíš.

ja som si zažila, našla ten zážitok o ktorý sa opieram a teda verím v mnohobožstvo. nikomu nediktujem akú formu boha/ov si vyberie, nemusí mať vyslovene božstvo, ako som vravela v komente vyššie, je to o energiách. a láska je energia, tak tvoj kamarát má právo veriť v Boha, ak v tom vidí to správne. ja to tak nemám, takže mňa a mne podobných, prosím vás nehádžte do jedného vreca bláznov.

buďme rozumní a rešpektujme rozhodnutia ostatných. viera je predsa osobná vec a nemali by sme do tohto vŕtať ostatným.

s tvojim posledným odstavcom úplne súhlasím. ;)
Odpovedať odstrániť
mAtis

05.01.2019 | 10:56

@Katherine Nie. Vravím, že ak veriaci človek núti človeku s inou vierou svoje náboženstvo, tak to je to vrchol nelogického pokrytectva, pretože by to veriaci človek nikdy neurobil. A taktiež som povedal, že treba rozlíšiť vieru od náboženstva . Viera je istý morálny kompas založený na skúsenosti v niečo nevysvetliteľné čo priamo zasiahlo do tvojho života a zmenilo ho, a tvoja myseľ si to vysvetlí, že je to niečo božské... pričom v realite to samozrejme nemusí byť nič božské. Náboženstvo je systém stojaci na mytológii, na základe ktorej sú stanovené isté pravidlá, ktorými sa človek musí riadiť, vrátane príslušnosti k danej cirkvi. Skrátka sú to dve odlišné veci. Vieru nikomu neberiem, ale pokiaľ niekto reálne verí v mytologické príbehy tak je primitív. Bez výnimky. V 21. storočí inteligentný človek predsa nemôže veriť v to, že civilizácia vznikla z dvoch ľudí, že celý svet zatopil dážď, že Zeus svojho syna donosil zašitého v stehne, že Thor pil z oceánu, v ktorom bol ponorený jeden koniec picieho rohu... sú to krásne príbehy, osobne milujem mytológiu akejkoľvek kultúry. Ale brať to ako doslovnú pravdu na ktorej staviaš svoj pohľad na svet? To snáď nie.
Odpovedať odstrániť
Katherine

05.01.2019 | 12:03

@mAtis ale ja som nepovedala, že verím v tieto mytologické príbehy, niektoré sú naozaj fascinujúce. ja ale vravím že rôzne vesmírne energie sa môžu prezentovať rôznymi spôsobmi - bohmi a bohyňami, nadprirodzenými bytosťami atď. a s tým diktovaním som pochopila, ako to myslíš. ja som si len všimla, že v odpovediach vyššie v podstate ľuďom vravíš, aby nemali žiadne svoje potreby v niečo veriť. pardon ak to vyznevia opačne než tvoje myšlienky, ale ja mám z toho taký dojem.
Odpovedať odstrániť
cm0udak

05.01.2019 | 12:21

@MAJKYYY Tak za 1. Kouzlení a příšery ti přídou víc reálné ? no ok.
2. už od malička se zajímám o historii....
za 3. na severní bohy věřím cca 5-6 let a o severní historii se zajímám cca 8 let
za 4. na tenhle seriál koukám max 2 roky :D takže neříkej že věříme jen kvůli seriálu.... a ještě za 5. mám předky v Norsku a sahají až do dob vikingů ....
a za 6. Taky částečně souhlasím s @mAtis-a ale prostě víra a věřit je rozdíl víra je +- špatná ale v něco věřit je dobré protože každý člověk v něco věří
Odpovedať odstrániť
mAtis

05.01.2019 | 12:55

@Katherine Jop, rozumiem. Tak som to asi zle štylizoval. Každopádne môj postoj je jasný - náboženské organizácie nie, viera ako filozofia áno, ale určite nie vierouka ako alternatíva vedeckého poznania. Toto sú tri piliere o ktoré sa opieram. Či je niekto veriaci alebo nie mi je prakticky jedno, pokiaľ nepretláča rozprávky na úkor slobody okolitých ľudí, pokiaľ nepopiera vedecké poznatky a logiku, a najmä pokiaľ svoju vieru neopiera o mytologické pozadie. Takže je fakt možné že som to vyššie zle vyjadril... ak hej, tak moja chyba :D
Odpovedať odstrániť
Katherine

05.01.2019 | 15:23

@mAtis nie, to je v poriadku. inak vo väčšine vecí s tebou súhlasím. :D
Odpovedať odstrániť
ferenc456

05.01.2019 | 20:41

@mAtis Chápu tvoji skepsi vůči církvi. Retropektivně pro mě jako křesťana církev, hlavně ve středověku napáchala víc zla než užitku. Já to beru tak, že církev se skládá z lidí, kteří jsou bohužel stvoření nedokonalá, takže dělají chyby. Nicméně v moderní době mnoho lidí podle mě, má negativní názor na církev díky její historie a nesleduje to, jak se církev změnila a kolik dobra dělá pro lidi.
Odpovedať odstrániť
Lajtmen

06.01.2019 | 01:23

@Malicky hahah :D
Odpovedať odstrániť
ChemicalThoughts

06.01.2019 | 09:45

@LothRagnaK Já bohy přímo nenávidím. Hlavně křestanství a lidi co věří. Víra je nástroj jak ovládat masy s nižším IQ. Poslední křestan zemřel na kříži ! A zbytek je směšné divadlo těch slabých!
Odpovedať odstrániť
peko

06.01.2019 | 16:33

@ChemicalThoughts Taky nabozenstvim moc nefandim, ale rozhodne mi je krestanstvi blizsi nez treba islam..
Odpovedať odstrániť
Aniketos

06.01.2019 | 17:57

@LothRagnaK Nečetl jsem žádné další komentáře, tak reaguji jen na ten tvůj.

Já si zase myslím, že náboženství je věc každého individuálně. V co někdo věří, do toho nemá právo zasahovat nikdo jiný; je to jeho věc a jeho svobodná volba vybrat si nějaké náboženství, pokud chce.

Z mého pohledu človkě není pánem svého osudu, protože to, čím je člověk v součastnosti z něj udělaly jeho zkušenosti — všechno co do té doby prožil, a tak každé rozhodnutí, které teď učiní, byť se mu zdá, že je "svobodné," prostě jeho, je jen souborem jeho doteď prožitého života a myšlenek = všechno, co se děje je předem naplánované.
Všechno pochází z jednoho bodu (např. Velký třesk) a všechno do teď je tímto bodem; vše je jednotné. Když se na to podíváme z chemického a fysického složení, tak živé bytosti (včetně lidí) jsou tvořeny z hvězdného prachu, protože hvězd samy jsou stvořeny z těch samých biogenních prvků - uhlík, vodík, dusík, kyslík, fosfor, síra. Když se na to podíváme jinak, tak všechno je tvořeno z atomů a molekul a záleží jen na jejich uskupení - hustotě, které pak na základě tvoří různý tvar a různé druhy objektů ve celém vesmíru...
Všechno, co se děje souvisí se vším a zároveň s ničím, protože všechno je jedno a totéž - existence/součást vesmíru (nebo spíš vesmírem samotným). — Alan Watts: „Nepřišli jste na tento svět, jste jeho součástí, podstatou samotné existence.”
Ni nevzniká, nic nezaniká, vše se jen mění. (Jde je o přeměnu prvků, o jiné skupenství atd..).

Dneska plno lidí říká, jak je náboženství špatné. Kdo z nich četl Korán, Bibli, Bhagavadgítu, Talmud, Eddu, Védy, Upanišády, Rgvédy, Knihu o Tao,...? Všechny tyto „Svaté knihy” nabízejí soubor mravních zákonů, ponaučení, moudrých myšlenek a vkonečném důsledku jsou si všechny tyto knihy podobné. Navíc lidé, kteří v něco (cokoli) věří jsou podle mě na tom líp, než ti, kteří nevěří vůbec nic. To, co je špatné není náboženství, jen někteří lidé a to už s náboženstvím nemá, co dělat, i když své špatné činy kolikrát "schovávají" za náboženství.
:D

Já jsem např. polyteista - konkrétně věřím v (řecké) Olympské bohy (prostě „řeckou mytologii”). A i když jsem četl všehchny výše zmíněné Svaté knihy, tak jsem si vybral tohle náboženství, protože je mi tak nějak nejblíž, nějak mě chytlo za srdce a ovlivnilo mě. Některé z těch příběhů jsou pro mě samozřejmě báje, mám k tomu prvky budhismu, taoismu a některých filosofických myšlenek - prostě vlastní pojetí víry s hlavním zaměřením na řecké bohy. Ale to neznamená, že odsuzuji ostatní náboženství, teorie nebo myšlenky (neházím špínu na teorii velkeho tresku, na evoluci ani na zadna jina nabozenstvi, proc by vlastne delal...?)
A tak, i když věříš nebo nevěříš v bohy/Boha, tak je to tvoje věc a nemusíš o tom nikoho přesvědčovat. Věř si nebo nevěř v co chceš, protože bych řekl, že je to asi každému jedno.

Každý by měl vynášet soudy jen o tom v čem se dokonale vyzná, zná všechny detaily atd. Ať už se to týká čehokoli (nějakých osob, histoických faktů a událostí, náboženství, prostě čehokoli). Lidé nemůžou odsuzovat něco, co ani neznají, jen jim to takové připadá... Lidé se prý bojí toho, co neznají a pak to odsuzují. (tohle už nebylo mířeno na tvůj komentář, ale jen tak všeobecně).
:)
Odpovedať odstrániť
Aniketos

06.01.2019 | 18:41

@Katherine Dodatečně jsem si přečetl tvé komentáře. Velmi dobře napsané, líbí se mi! :D
Odpovedať odstrániť
DarkSidersI

06.01.2019 | 19:43

@mAtis Sekularismus je postoj spočívající v tom, že státní moc, státní instituce a stát sám mají být nezávislé na náboženství a náboženském uvažování.

Rozšířil se v dobách novověku hlavně v Evropě; nejprve v časech osvícenství, později pak i v 19. a 20. století. Samotný termín sekularismus se však používá až od roku 1851, kdy jej poprvé užil britský spisovatel George Holyoake.[1] Prvními sekulárními zeměmi se staly státy tradičně křesťanské, ve století dvacátém však vyhlásily sekularismus i některé státy s islámem jako dominantním náboženstvím (například Turecko, Persie v době před islámskou revolucí), či jiným. Chcel si nieco vediet? Toto ujo google nasiel :D Uč sa! :D
Odpovedať odstrániť
mAtis

06.01.2019 | 20:03

@DarkSidersI Good job
Odpovedať odstrániť
peko

06.01.2019 | 20:14

@DarkSidersI A co ze to je ten sekularasismus?
Odpovedať odstrániť
Katherine

06.01.2019 | 21:07

@Aniketos ďakujem ti! :D :)
Odpovedať odstrániť
ferenc456

07.01.2019 | 16:58

@ChemicalThoughts nebudu ti vyvracet tvůj názor, ale většina křesťanů(katolíků), který znám, jsou vzdělaní lidé jak s vysokým IQ tak EQ. Chápu, že tu chceš trolit, ale zkus nejdřív trochu objevovat.
Odpovedať odstrániť
Aniketos

07.01.2019 | 20:53

@ChemicalThoughts Nemá to hlavu ani patu; k tvé nenávistné povaze se nemá cenu vyjadřovat a ani nebudu, ale to, co mě zaujalo v tvém textu je: „Poslední křestan zemřel na kříži ! A zbytek je směšné divadlo těch slabých! ”

Koho myslíš posledním křesťanem? Jestli je to nějaká narážka na Ježíše, tak on ani nebyl křesťan... v jeho době ještě křesťanství ani neexistovalo. (stejně jako Abrahám a Mojžíš nebyli židé, Ježíš nebyl křesťan, Buddha nebyl budhista a ani Muhammad nebyl muslimem...).
Odpovedať odstrániť
Aniketos

07.01.2019 | 20:53

@Katherine Není za co! :) :DD
Odpovedať odstrániť
Regan

07.01.2019 | 22:06

@cm0udak https://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Flowers
mám to asi podobně, ale jelikož jsem konvertoval z křesťanství na ateismus, pohrával jsem si se satanismem a s kdečím, tak bohužel nejsem nějak extrémně přesvědčeně věřící, ale něco na tom určitě je, resp. je to pravda.
Přečtěte si něco od Thorssona, já čtu jeho Futhark a je to fantastické.
Odpovedať odstrániť
ferenc456

07.01.2019 | 22:08

@Aniketos Actually Ježíš byl žid :D
Odpovedať odstrániť
cm0udak

07.01.2019 | 22:12

@Regan I ty máš pravdu víra v boha/bohy je podle mě složitá věc někdo věří a někdo ne znám dost lidí co věří na duchy atd.. ale když jim řeknu že věřím v bohy tak mě píčujou že jsem debil :D duchové a bohové je dost podobná věc věříš v něco co není dokázané a Thorssona též doporučuji je to moc moc dobré
Odpovedať odstrániť
Aniketos

07.01.2019 | 22:42

@ferenc456 Však jo, ale protože měl trochu odlišné pojetí víry a navíc byl "synem Boha," tak vzniklo z jeho nauky křesťanstvím které nese jeho jméno... :D

A Mohamed zase byl původně buďto polyteista (arabská mytologie/džinismus) anebo křesťan ale stejně jako Abrahám a Mojžíš se považuje za "univerzálního," protože komunikoval s Bohem/Alláhem atd... takže se berou jako takoví originální, podle, kterých až bylo pojmenováno "jejich" náboženství.

Z judaismu vzniklo křesťanství a z křesťanství zase islám (i když to není úplně takhle jednoduché), a proto se všechny tyto 3 monoteistická náboženství nazývají Abrahámovské - protože pocházejí z jednoho "kořene" z jednoho původu ("rodiny").
Židé uznávají svůj Tanach (a Talmud), křesťané Bibli která obsahuje základ judaimsu (tedy Tanach) a Korán obsahuje věechny "jen" nevnímají Ježíěe jako "syna Božího," ale jen jako proroka a navíc k tomu všemu mají Mohameda (jako hl. proroka)... i když ani tohle není úplně takhle jednoduché...
:D
Odpovedať odstrániť
Aniketos

07.01.2019 | 22:54

@cm0udak Myslím, že většina věří, že je "něco víc," i když to nedokáží pojmenovat nebo si to někdy připustit.

Líbí se mi jak to napsala @Katherine, že existují formy energie v celém vesmíru (nazval bych to "božské entity"), které si lidé můžou různě představovat a různě pojmenovávavat. Záleží na výkladu a úhlu pohledu... Je to prostě ona víra v "něco víc" něco nevysvětlitelného, možná nepochopitelného - ony energie, nadpřirozeno, bohové, Bůh, filosofické teorie a věechny různé druhy náboženství.

No já mám své náboženství, ale nepoopírám zároveň možnost ostatních teorií, ani se k nim nestavím kriticky, atd.
Myslím, že každý pevně věřící se nejvíc bojí toho, že jeho víra není ta skutečná...
:)
Odpovedať odstrániť
ffoorroo

10.01.2019 | 19:17

@LothRagnaK cavte neviete ako sa vola ta pesnička v 19:00 ?
Odpovedať odstrániť
SigurdMartinvOku

11.01.2019 | 22:14

@LothRagnaK Můžeš mi laskavě vysvětlit, proč tady píšeš Ragnarův citát, který byl zmíněn víc jak sérii dozadu ??????????
4uráku
Odpovedať odstrániť
SHoT

15.01.2019 | 20:38

@SlavianRoduSvaroga Vďaka Bohu za ľudí ako si ty.
Odpovedať odstrániť
LothRagnaK

18.01.2019 | 07:35

@SigurdMartinvOku Snad nejsi nas4anej, že tě zabil Ivar the babyLess neboli kr7pl jediným nechtěným hodem sekery hmm?
Odpovedať odstrániť
Bjornus

03.01.2019 | 07:51

#TEAM BJORN
Odpovedať odstrániť
POLOBOH

03.01.2019 | 08:56

@Bjornus TEAM BJORN resttSkal
Odpovedať odstrániť
bohdan1234

03.01.2019 | 15:43

@POLOBOH ještě před pár dílama si psal team ivar

PS:TEAM BJORN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpovedať odstrániť
POLOBOH

03.01.2019 | 16:37

@bohdan1234 nepsal
Odpovedať odstrániť
Andrej987

03.01.2019 | 16:55

@bohdan1234 team !!!IVAR!!!
Odpovedať odstrániť
dreamer007

03.01.2019 | 19:47

@Bjornus TEAM BJORN!!!
Odpovedať odstrániť
peko

03.01.2019 | 21:50

@Bjornus TEAM BUDHA
Odpovedať odstrániť
Ugottabekiddin

04.01.2019 | 14:54

@peko TEAM ALLAHU AKBAR!
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

08.01.2019 | 00:03

@Bjornus Totally
Odpovedať odstrániť
Shaarka

19.01.2019 | 22:40

@Bjornus #TEAM JUDITH
Odpovedať odstrániť
Monarchs57

03.01.2019 | 08:08

Prečo musia furt všetci len umierať ako snažia sa už ukončiť vikingov alebo čo najprv ragnar teraz hegmund aj lagerta a ešte aj tento ....
Odpovedať odstrániť
Klarusenkaa

03.01.2019 | 10:51

@Monarchs57 Ragnar musel zemřít z historického i dějového hlediska. Smrt Heahmunda mě překvapila, ale Lagherta určitě mrtvá není. A smrt Aethelreda měla taky přijít podle historie, ale Vikings to změnili :D Aethelred měl být skutečně král, a pak měl zemřít a být nahrazen Alfredem :D
Odpovedať odstrániť
Mishan02

03.01.2019 | 14:48

@Klarusenkaa Jak víme, tak se nedrží historie úplně přesně... Například Bjorn byl ve skutečnosti syn Aslaug, Ragnar zemřel mnohem dříve, Bjorn byl také původně ten, který udělal ten trik s mrtvolou, co Ragnar udělal v Paříži, jenže Bjorn to udělal v Itálii... Je tam více nesrovnalostí... Ale takto mě to prostě baví...
Odpovedať odstrániť
IKeksik

03.01.2019 | 15:08

@Monarchs57 lagherta je v traileru u hrobu ragnara...
Odpovedať odstrániť
Ilion98

03.01.2019 | 15:44

@Mishan02 kde to furt čtete tu historii ja to nikde nenašel
Odpovedať odstrániť
Mishan02

03.01.2019 | 16:02

@Ilion98 Zkus youtube ;-)
Odpovedať odstrániť
Scottyjane

03.01.2019 | 18:32

@Klarusenkaa Ale, pokud se teda nemýlím, v historii zemřel Ragnar až za vlády Alfreda :D
Odpovedať odstrániť
Adeli

03.01.2019 | 19:06

@Mishan02 Neřekla bych, že zrovna youtube je spolehlivý zdroj informací.
Odpovedať odstrániť
Klarusenkaa

03.01.2019 | 19:23

@Scottyjane Ragnar zemřel za vlády krále Aely z Northumbrie
Odpovedať odstrániť
Klarusenkaa

03.01.2019 | 19:27

@Mishan02 tak to je jasný :D kdyby se drželi, tak Lagherta už tam dávno není a viděli bychom i 3. manželku Ragnara, dále třeba Rollo samotný :D taky mi nesrovnalosti nevadí a jsem zvědavé jak se to bude dál vyvíjet :D
Odpovedať odstrániť
Klarusenkaa

03.01.2019 | 19:28

@Ilion98 čtu si články na netu a často používám wikipedii, i když to taky není moc věrohodný zdroj :D
Odpovedať odstrániť
cristus

03.01.2019 | 20:16

@Klarusenkaa ale officialne byl Aethelred zvolen jenze to vzdal prava na krale kvuli matce prala si Alfreda a tak prevzal Alfred (zmena je ale bylo to tak jak je)
Odpovedať odstrániť
Torvi

03.01.2019 | 21:40

@Scottyjane V tomto seráli nie sú všetky informácie pravdivé, tvorcovia filmu hovorili, že niektoré udalosti vzdialené aj 50 rokov spojili napríklad do jedného týždňa, len preto aby to bolo zaujímavé :)
Odpovedať odstrániť
Scottyjane

04.01.2019 | 09:58

@Torvi ahaa, tak díky :D Asi začnu koukat na the last kingdom :D
Odpovedať odstrániť
Robijasek

04.01.2019 | 10:17

@Klarusenkaa Nezařadili tvůrci seriálu do toho Rolla náhodou jen proto, aby odkázali na prvního Vikinga, který ve Francké říši získal území Normandii, které dalo základ budoucím Normanům, kteří poté hrají velkou roli i v roce 1066? Kdy se zmocnil Anglie všemi dobře známý Vilém Dobyvatel? :D

Nejedná se o nějaké shazování tvých komentářů, jen jsem viděl, že máš přehled. Tak jsem zvědavý. :D
Odpovedať odstrániť
vornis

04.01.2019 | 12:46

@Robijasek Řekl bych, že to bude přesně tento případ. Sám Rollo řikal Ivarovi, že bude v budoucnu požadovat jeho pomoc. Myslim si, že to bude právě pro případ dobití Anglie. Letopočty neřešme. Otázka je jen, zda tu pomoc bude chtít po Ivarovi, nebo po někom jiném a zda o ní bude žádat on, nebo jeho syn.
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

04.01.2019 | 13:17

@cristus opravdu byl nejprve králem Atherled a po jeho smrti se stal králem Alfréd to je historie...biskup Asser mu udělil titul secundarius...tedy druhý po králi..a bez ohledu na dědice Atherleda ...nástupcem na trůnu
ostatně Judith nebyla matkou Alfreda ,ale jeho matka byla Osburh
mezi vládou Athelwulfa a Alfreda se vystřídali 4 jeho bratři..
...nejlepší zdroj je britská wikipedie ...
samozřejmě je to seriál muže tam být umělecká licence...ale neměli by hrabat do jasných faktů ,to se nedělá...
na rozdíl od mýtu o Ragnarovy ...kde ani není jisté jestli existoval...tam zustává poměrně volné pole působnosti...
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

04.01.2019 | 13:27

@JARLBORG pardon pouze tři bratři....jsou před ním králi
Odpovedať odstrániť
Klarusenkaa

04.01.2019 | 21:36

@Robijasek nejspíš zařadili, spíš jsem chtěla poukázat na nepřesnost o jeho rodinném stavu s Ragnarem. Podle mě je škoda, že s jeho linkou nepokračovali, ale bude to asi kvůli hercově účasti v jiném seriálu :D a neřekla bych přímo přehled, jen mi zajímá ta doba a zrovna jsem začala koukat i na The last kingdom, které bych řekla, že je o trošku přesnější než Vikings. První série TLK s shoduje s časovou linkou tuším konce 5A u Vikings, ale teď se možná pletu :D
Odpovedať odstrániť
MamRadSerialy

05.01.2019 | 11:12

@Monarchs57, ale tvorca Vikingov povedal, že chce písať ešte aj o vnukoch Ragnara, takže logicky sa musia tie postavy aj striedať... :)
Odpovedať odstrániť
Kilicz

05.01.2019 | 18:20

@Robijasek Historický Rollo měl opravdu tuhý kořínek :D Dožil se 85 let, což je na tu dobu extrémně dlouho. S Ragnarem se potkat nemohli, ale nevadí mi, jak to tady tvůrci ztvárnili.
Great Heathen Army měla vtrhnout do Anglie okolo roku 865, což už Rollo žil (*840).
Já jen doufám, že se Vikingové budou nadále snažit co nejvíce držet historických reálií. Pač Lagertha mě neskutečně mrdá...
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

08.01.2019 | 00:04

@Monarchs57 Tak s tým postupným ukončovaním máš pravdu ---> 6. sezóna (čiže ešte ďalších 20 epizód) bude pre vikingov posledná...
Odpovedať odstrániť
DonMastr

12.01.2019 | 12:56

@Klarusenkaa Jsi poměrně mimo. Když už chceš vykládat historii, tak ji vykládej alespoň pravdivě a ne z toho dělat ještě větší guláš. Nastuduj si ji a pak pochopíš, že cos napsala, je nesmysl. Ethelred nebyl nikdy králem takovým, jakým si to napsala ty, vedl vzpouru proti Alfrédovi kdy při ní byl zabit v boji, měl podporu ostatních částí Anglie, ale smůla hrála proti němu. Nikdy nestál v čele Wesexu.
Odpovedať odstrániť
Sirius

03.01.2019 | 08:19

Poor Judith...
Odpovedať odstrániť
Avokaddo

04.01.2019 | 01:44

@Sirius Jasně... poor Judith. Ona vlastně musela pro dobro království..
Odpovedať odstrániť
Nikoverd

03.01.2019 | 08:56

Bjorn_Ironside

03.01.2019 | 09:09

Ok teoria ze Gunhilda je Thorunn mrtva a ja som sa na to tesil cely tyzden
Odpovedať odstrániť
RomanTheBoneless

03.01.2019 | 09:39

Prečo nemôže byť Thorunn?
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

03.01.2019 | 12:38

@RomanTheBoneless mozno ze by sa mohla objavit v dalsich epizodach
Odpovedať odstrániť
Simpl3y

03.01.2019 | 17:40

@Bjorn_Ironside ????
Odpovedať odstrániť
raymove

03.01.2019 | 20:49

@RomanTheBoneless Protože Thorunn měla opravdu velkou jizvu přes celý obličej a Gunhilda ji nemá. Nutno podotknout, že v této době nebyli žádní plastičtí chirurgové......XD
Odpovedať odstrániť
RomanTheBoneless

03.01.2019 | 21:13

Asi pravda ale ak niekde v lese našla nejaký Garnier krém a natierala si tvár každých 5 minút, tak... :D
Odpovedať odstrániť
Kekelcz

03.01.2019 | 23:40

@RomanTheBoneless Je tak těžké pochopit, že se ti dva vyloženě neznají a vidí se poprvé?
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

04.01.2019 | 09:18

@RomanTheBoneless LeL ze Garnier
Odpovedať odstrániť
Negan7

04.01.2019 | 12:56

@raymove ale THORUNN NEMALA žIADNU JAZVU NA KSICHTE A NEMA NIč SPOOčNE S bJORNOM ... ZOMRELA NA iSLANDE a potom sa zjavila Flokimu ...túú ktoru myslíš sa volala Porunn ... odišla niekde v serii sa mi zdá a ako sami tvorcovia vtedy povedali jej postava sa už v serialy neobjaví
Odpovedať odstrániť
Simpl3y

04.01.2019 | 17:25

@Negan7 Presne tak nechápal som o čom to tu trepú...
Odpovedať odstrániť
biela_brokolica

04.01.2019 | 20:46

@RomanTheBoneless :D
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

04.01.2019 | 21:39

@Negan7 idiot iba ten pryzvuk je taky ze to zie ako P
Odpovedať odstrániť
Negan7

05.01.2019 | 20:30

@Bjorn_Ironside ty si idiot si to vygoogli ty šašo počmaraný potom si tu omna otieraj hubu.... teraz si urobil zo seba dobreho somára
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

05.01.2019 | 20:38

@Negan7 idiot https://www.google.com/search?q=thorunn&oq=thorunn&aqs=chrome..69i57j35i39j0l2.2762j0j7&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Odpovedať odstrániť
LukasH

05.01.2019 | 23:51

@Bjorn_Ironside google chuja vie....http://vikings.wikia.com/wiki/%C3%9Eorunn
http://vikings.wikia.com/wiki/Thorunn_(Kjetillsdottir)
tie odkazy si pozrite
Ta na islande je Thorunn Kjetillsdottir
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

06.01.2019 | 08:44

@LukasH vsak to viem ze aj ta na Islande bola Thorun len ten idiot to nevie pochopit
Odpovedať odstrániť
LukasH

06.01.2019 | 13:51

@Bjorn_Ironside ale ta druha nieje thorunn proste, je porunn a thorunn, jak malý mozog musíš mať aby si to nevedel pochopiť
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

06.01.2019 | 17:12

@LukasH https://www.google.com/search?q=thorunn&oq=thorunn&aqs=chrome..69i57j35i39j0l2.2762j0j7&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Odpovedať odstrániť
LukasH

06.01.2019 | 18:34

@Bjorn_Ironside akože sorry ale musím ti povedať že si strašný kokot.....aj to čo si ty poslal, tam je tiež porunn tá s jazvou a thorunn na Islande :D
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

06.01.2019 | 21:26

@LukasH kokot to nie je p runove Th
Odpovedať odstrániť
LukasH

06.01.2019 | 22:46

@Bjorn_Ironside https://bit.ly/2HaUhXd To je porunn :D
https://bit.ly/2F9IKW9 Toto je thorunn
Nevidím potrebu nadávok :)
Ja som ti nadával s prepáčením, lebo nič iné si ani nezaslúžiž :)
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

07.01.2019 | 16:49

@LukasH skus sa naucit citat runy potom hovor ci je to p alebo th
Odpovedať odstrániť
Uboyelig

07.01.2019 | 18:49

@LukasH sa tu doňho obúvate pritom ma týpek pravdu. Þorunn - Þ je runa Thurisaz, preto sa jej meno číta thorunn.
Tá nová Thorunn z Islandu je tiež Thorunn ale bez runy na začiatku Þ.
Takže asi tolko keď už tu mudrujete pičoviny.
Odpovedať odstrániť
Uboyelig

07.01.2019 | 18:50

@Bjorn_Ironside jeb na nich. mudruju a pritom piču vedia
Odpovedať odstrániť
Bjorn_Ironside

07.01.2019 | 19:27

@Uboyelig asi tak nech si najskor pozru tie epizody s originaalnym dabingom a nach sa zapocuvaju a zistia ze hovoria Thorunn a nie Porunn
Odpovedať odstrániť
LukasH

08.01.2019 | 23:48

@Bjorn_Ironside počujem to, jak sa vyslovuje, ale aj vidím že slovenské a české stránky o tomto seriály, postavach maju napísané porunn s p a tu na Islande thorunn....tak neviem asi to je len preklad a pravdu máš ty a teraz som ten kokot ja a možno aj nikto nieje :)
Odpovedať odstrániť
Uboyelig

09.01.2019 | 09:32

@LukasH ako som už písal vyššie, Þ je runové písmeno Thurisaz, ak je to v mene alebo názve tak sa to číta TH. To že slovenské a české stránky to majú napiču napísané ťa neospravedlňuje. Nemudruj keď nevieš. Takže ano teraz si ty ten kokot.
#peaceout
Odpovedať odstrániť
LukasH

09.01.2019 | 18:06

@Uboyelig má neospravedlňuje to že píšem v preklade ? Po slovensky ? Aha, ja som myslel že na Slovensku po slovensky ale ako chceš :)
Odpovedať odstrániť
Uboyelig

10.01.2019 | 10:14

@LukasH fúha, ty musíš byť riadne "špeciálny" jedinec že si to ani na druhý krát nepochopil. Ten preklad je napiču. Nemôže niekto napísať výslovnosť runy Þ - Thurisaz ako P len za to že sa to "podobá" pričom sa to absolútne vôbec nepodobá..
Nevermind, vidím že tu hádžem hrach o stenu.
Odpovedať odstrániť
LukasH

10.01.2019 | 17:00

Dobre no srať nato, ironické smajlíky ostali nepochopené ale to je v pohode...hej viem, uvedomil som si chybu už po svojom druhom komente :D
Odpovedať odstrániť
Nikoverd

03.01.2019 | 09:41

YUNGTVOJEMAMA

03.01.2019 | 10:12

parts s flokim uz fakt jenom preskakuju, celou serii se tam skoro nic nedeje, ale dobrej zpusob jak natahnout epizodu
Odpovedať odstrániť
peko

03.01.2019 | 21:57

@YUNGTVOJEMAMA na konci 5. serie se daji vsichni dohromady a zalozi osadu.
6. serie - rozrustani osady na Islandu
7. serie - objev Gronska a zakladani kolońie nanovo
8. serie - objev Ameriky a znova zakladani kolonie
9. serie - kolonii v Americe vyhladi Indiani
10. serie - mala doba ledova vyhladi kolonii v Gronsku
11. serie - prijeti krestanstvi na Islandu a konec serialu.. :-)
Odpovedať odstrániť
YUNGTVOJEMAMA

04.01.2019 | 17:58

@peko jj dik za opacko z dejepisu no, vim co se stane, ale nemeni to nic na tom, ze celou patou serii sleduju jenom zbytecny nezazivny dramata, protoze tvurci nevedej jak si poradit s casovou linkou co je mezitim, aby vedlejsi dejovy linie odpovidali
Odpovedať odstrániť
SOADdave

05.01.2019 | 12:54

@peko 6 řada bude poslední, takže smůla :D
Odpovedať odstrániť
biela_brokolica

05.01.2019 | 16:42

@SOADdave to fakt?
Odpovedať odstrániť
SOADdave

05.01.2019 | 16:59

@biela_brokolica Ano, včera to bylo potvrzeno.
Odpovedať odstrániť
YUNGTVOJEMAMA

05.01.2019 | 17:06

@SOADdave thanks odin tvl, jeste aby jich bylo jedenact
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

08.01.2019 | 00:07

@YUNGTVOJEMAMA Súhlasím, že sa celý čas chodia okolo horúcej kaše... Už dávno mohlo začať krviprelievanie naplno... Takto z toho robia takmer hororový ostrov xD...
Odpovedať odstrániť
Shaarka

20.01.2019 | 01:52

@YUNGTVOJEMAMA thanks odin tvl.. nejlepší hláška :D :D
Odpovedať odstrániť
dario2

03.01.2019 | 11:37

na edne mali byt titulky tomuto dielu hotove za 43 min a ubehla uz 90 min a stale tam ukazuje ze budu za 43 min
Odpovedať odstrániť
UhtredRagnarson

03.01.2019 | 13:56

@dario2 Nemáš to trochu pomýlené s významom toho údaju ? :D
Odpovedať odstrániť
dario2

03.01.2019 | 13:57

@UhtredRagnarson nie a teraz tam je o 2 min viac :-(
Odpovedať odstrániť
NightWing_7

03.01.2019 | 14:01

@dario2 to číslo 45 znamená že daná epizóda má 45 min....titulky sú tam písané 17:00 ale určite budú skôr ako vždy
Odpovedať odstrániť
UhtredRagnarson

03.01.2019 | 14:02

@dario2 ten údaj znamená trvanie časti nie za koľko budú titulky preboha :D :D
Odpovedať odstrániť
dario2

03.01.2019 | 14:21

@NightWing_7 dikza info
Odpovedať odstrániť
DarkViper

04.01.2019 | 12:29

@UhtredRagnarson :D :D doprdele :D
Odpovedať odstrániť
Arlos

03.01.2019 | 14:53

Tell cersei i did it
Odpovedať odstrániť
Kristy17

03.01.2019 | 15:12

@Arlos tohle není GoTko :))
Odpovedať odstrániť
Arlos

03.01.2019 | 16:40

@Kristy17 keď som tu napísal niečo z GoT,, kde som potom napísal "#teamBjorn", hm??
Odpovedať odstrániť
Arlos

03.01.2019 | 16:41

@Arlos (pýtal som sa to sám seba, ale keď to vieš ty alebo ktokoľvek kto si to prečítal, tak môže/š odpovedať)
Odpovedať odstrániť
TotalyNotMates

03.01.2019 | 17:35

@Arlos Taky jsem si vzpomněl na GoTko :DDDD
Odpovedať odstrániť
WeeXry

03.01.2019 | 19:10

@Arlos Přímo :D
Odpovedať odstrániť
Thallu

05.01.2019 | 21:33

@Arlos :D :D :D
Odpovedať odstrániť
foxfort

03.01.2019 | 15:04

Food.... ahahahah :D
Odpovedať odstrániť
Tartaros

03.01.2019 | 15:42

Kurva zrovna mě Aethelredd začínal bavit :/
Odpovedať odstrániť
Avokaddo

04.01.2019 | 01:42

SPOILER

@Tartaros Souhlas... blbci. Nejvíc zajímavá postava za anglány. Alfred mi nevadí, ale Aethelred byl lepší. No oni se ho zbaví tak trapně... doufám, že Judith pak zkape na deset rakovin... ještě se před ním ohání křesťanskými hodnotami a při tom podváděla manžela s jeho otcem, souložila mimo manželství s Athelstanem a k tomu si ještě jen tak zabije své dítě... nemyslím si, že chystal převrat. Konec konců kdyby jo, tak to udělá před tou bitvou, kdy byli všichni připraveni.
Odpovedať odstrániť
biela_brokolica

03.01.2019 | 15:43

nechápem absolutne co sa deje na tom islande :D
Odpovedať odstrániť
sagittarius

03.01.2019 | 16:48

@biela_brokolica mně přijde divný že je jich tam tak málo mělo jich tak přijet víc takhle nemůžou založit další civilizaci
Odpovedať odstrániť
Vengeancekik

03.01.2019 | 16:50

@biela_brokolica ani ja xD floki mal umriet niekde na mori :/ uz z neho vysali všetko co sa dalo.. najhorsia linia ktorá tu je.
Odpovedať odstrániť
Avokaddo

04.01.2019 | 01:45

@biela_brokolica Já už se konečně těšil, že tam nebudou problémy a za několik dílů už ukážou nějakou slušnou vesnici... v rámci mezí. SPOILER: A tam bude zase bordel xD
Odpovedať odstrániť
Vengeancekik

04.01.2019 | 10:53

@Avokaddo vesnica s 5 ludmi xD ja neviem jak sa tam z tych par ludi da osidlit to cele.
Odpovedať odstrániť
biela_brokolica

04.01.2019 | 20:05

v dalsej casti by sa uz malo nieco udiat, aj ked to som si myslel aj minule :D.. tak uvidime
Odpovedať odstrániť
biela_brokolica

04.01.2019 | 20:08

@Vengeancekik keby tu bol like dam ti palec hore :D
Odpovedať odstrániť
biela_brokolica

04.01.2019 | 20:16

@Avokaddo este aj ten floki mi pride volaky nijaky :D ako chapem ze postavy sa vyvijaju dejovo ale pride mi taky nemastný neslany :D
Odpovedať odstrániť
Avokaddo

05.01.2019 | 09:09

@Vengeancekik Ten jejich počet tam furt nechápu. Přeci tam ne odjížděly jen dvě rodiny. Nicméně jen je ukazují. Však ještě tenkrát Lagherta Flokimu ještě vyčítala, že Kateghat obírá o schopné muže, které budou potřebovat. Jestli jich fakt vzal tak málo, tak Kateghat byl tenkrát na tom fakt špatně, že bral těžko ztrátu pěti lidí xD
Odpovedať odstrániť
Avokaddo

05.01.2019 | 09:14

@biela_brokolica Tak když dáš postavu, kterou si všichni oblíbili v bitvách, nápadech a nebo ve vtipné konfrontaci jiných postav, strčíš ji někde do zadnice s naprosto nudnou dějovou linkou a trapnými postavami, tak se omrzí. Tohle by neustál ani Borat...
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

08.01.2019 | 00:11

@biela_brokolica Je to tam celé pomotané, človek ani nevie koľko tam je vlastne ľudí... Na začiatku to vyzeralo na niekoľko tuctov, respektíve hneď niekoľko veľkých rodín, ale teraz sa zdá ako keby išlo celý čas o 2 rodiny...
Odpovedať odstrániť
biela_brokolica

10.01.2019 | 14:38

@engrejCRO no ved prave, ze tam ich islo vela a zrazu je tam par ludi dokopy co sa tam striedaju a nikoho nikde
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

10.01.2019 | 16:11

@biela_brokolica Je to určite celé čudné... Hádam sa dozvieme časom viac XD...
Odpovedať odstrániť
follauf61

03.01.2019 | 17:14

takhle se to dělá ....
Odpovedať odstrániť
K1r1to

03.01.2019 | 19:10

Floki pro mě byl celé 4 série jedna z nej postav ale to co s ním udělali v 5 serii je fakt nuda :D jen to přeskakuju většinou
Odpovedať odstrániť
DjDodo

04.01.2019 | 12:51

@K1r1to podobne :D floki bol od prvej série jednou z mojich najobľúbenejších postáv :D ale teraz ho už akokeby "odpísali" a je to nudné :D no dufam, že sa to zmení
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

08.01.2019 | 00:12

@K1r1to Floki bol vždy jeden z najzaujímavejších charakterov... V jeho živote mu zomrelo veľa ľudí ---> dieťa, žena, najlepší priateľ... Snaží sa v tom nájsť vôlu bohov...
Odpovedať odstrániť
Kika-K

03.01.2019 | 20:11

chudák ten aethelestan či ako sa píše :D keď padal a riadne si udrel hlavu o stol :D
Odpovedať odstrániť
RomanTheBoneless

03.01.2019 | 20:55

aethelestan :D ten už umrel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeľmi dávno :)
Odpovedať odstrániť
Kika-K

04.01.2019 | 16:51

@RomanTheBoneless ja som myslela toho druheho syna Judith. AKo sa teda vola? :D
Odpovedať odstrániť
Kilicz

05.01.2019 | 18:25

@Kika-K Aethelred :D
Odpovedať odstrániť
Kika-K

05.01.2019 | 19:50

@Kilicz áááá ano ďakujem :D
Odpovedať odstrániť
zuzaKISS

03.01.2019 | 20:31

Jak by řekl Kevin - ta ženská je krysa!!!
Odpovedať odstrániť
Ghreghoryk

03.01.2019 | 20:35

Oni ho proste nemohli zabiť v bitke ako to ozaj bolo.Tesne po tom než sa rozhodol Alfréda nasledovať a veriť v neho. Radšej si povedali, že bude super, keď ho otrávi vlastná matka. Jéj.
Odpovedať odstrániť
RomanTheBoneless

03.01.2019 | 21:11

Čo len bude z Hvitserka... Šíritel Budhy?
Dočítal som sa že plienil nejaký veľký národ no nebol dostatočne silný, a tak prehral. A že chcel aby ho spálili zaživa... Fuj...
-Zatiaľ stále team Ubbe ale Bjorn sa mi začína viac páčiť než v predchádzajúcich epizódach, kde jediné čo asi robil je že: Ostrihal sa, *Znásilnil* budúcu královnú, Bojoval,
Odpovedať odstrániť
Viraxus

03.01.2019 | 21:16

Just like Joffrey..
Odpovedať odstrániť
justneumy

03.01.2019 | 21:54

Přijde mi, že se Vikings snaží mermomocí napodobit GoT - samý sex & zabíjení. :D A smrt Aethelreda mě zaskočila, původně jsem myslela (doufala), že on sejme Judith. Nemůžu si pomoc, ale ta ženská mi přijde jako kdyby 24/7 brečela. :D
Odpovedať odstrániť
biela_brokolica

04.01.2019 | 20:54

@justneumy ta Judith je daka neuroticka :D
Odpovedať odstrániť
Pappson

04.01.2019 | 21:57

@justneumy nenavidim tu zensku :D od sameho zaciatku
Odpovedať odstrániť
justneumy

05.01.2019 | 12:41

@Pappson já jsem Judith měla zpočátku ráda, ale štve mě čím dál tím víc. A to samé Ivar - geniální postava a oni z něj udělají takového magora. :(
Odpovedať odstrániť
Thallu

05.01.2019 | 21:37

@justneumy Chápem, že ťa Judith štve, ale pochop jej chovanie z pozície matky, ktorej syn je chorý, je kráľ a neustále ohrozený. Snaží sa ho len chrániť. Zubami, nechtami.. alebo hríbmi :D
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

08.01.2019 | 00:16

@justneumy Práve mi príde, že vikingovia sú v tomto ešte viac nemilosrdní ako GoT...
Odpovedať odstrániť
soptikha3

10.01.2019 | 09:52

@engrejCRO si děláš srandu ne ?? =D odpovím na to 2ma slovy: Red Wedding
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

10.01.2019 | 10:08

@soptikha3 Lenže v GoT takéto udalosti nedokážeš predvídať, za to u Vikingov vieš, že tam niekto zomrie, a to čoskoro. Akurát v poslednej dobe vždy zomrú nejakým nemilosrdným spôsobom (Island)... A, čo sa týka sexu, tak to je úplne typické pre Vikingov, v 1. polovici 5. sezóny a aj na konci 4. sezóny bola skoro každú epizódu sex scéna...
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

11.01.2019 | 21:32

@engrejCRO Ohhh GoTko <3 tak nadějný seriál, a co se sním stalo ... To, že se vikingové liší od GoTka je pro mě dobře, hodně a hodně doufám že to tak i zůstane, i když o tom začínám trošku pochybovat, v GoTku, ano smrt byla nepředvídatelná, teda většinou, ale zase to musíš brát tak že Vikingové se snaží aspon trochu napodobit napsanou historii. Jasně, jasně, smrt se dá v hodně situacích easy předpovědět, ale furt, kdo by si řekl před 2 epizodama Heahmund zemře ? Nebo třeba smrt Ragnara, hlavní postavy která stvořila tento seriál, [Tím myslím člověka co nezná historii], kdo by tyhle smrti čekal ? Podle mě když někdo umře ve vikingách tak je to nečekaný teda aspoň do situace kde se nám tvůrci snaží naznačit, že se něco děje, tím myslím třeba např. SPOILER: Když Judith trhala houby, tak už to bylo jasný co se stane, ale čekal to někdo před 3 dílama ?
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

11.01.2019 | 22:20

@DrizzCZ Aaah dlho som rozmýšľal nad poriadnou odpoveďou, ale to by som to robil do rána... Jednoducho osobne cítim, že smrti v GoT vyvolávajú väčší emocionálny zážitok. Hlavne keď ide o hlavné postavy XD, ktorých je v GoT oproti Vikingom viac (aspoň myslím). V mojom pôvodnom komentáre som naznačil, že Vikingovia sú v poslednej dobe viac nemilosrdný ako GoT. Tento pocit vo mne nastal po to, čo už teoreticky 2. sezóny môžeme sledovať ako sa na Islande zabíjajú ľudia bez reálne dobrých príčin(len samá pomsta...). Aby som sa vrátil k tvojmu príspevku, samozrejme sú tvoje argumenty správne a pravdivé. U mňa je ale celkom možné, že som ešte stále neprijal smrť Ragnara a skôr ju chápem ako znovuzrodenie seriálu... Smrť Heahmunda ma teraz dosť ranila, ani som nevedel ako veľmi... Možno si tie postavy vážim natoľko, že sa jednoducho snažím nebrať ich smrť ako ich koniec(stále sa môžem pozrieť na predošlé epizódy), a preto sú pre mňa tieto dejové momenty menej emocionálne...
Odpovedať odstrániť
soptikha3

11.01.2019 | 22:35

@engrejCRO Aha díky za odpověď
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

11.01.2019 | 23:08

@engrejCRO Jako s tím GoTkem souhlasím, je *bylo* tam hodně hlavních postav, když nějaká z nich zemřela, vyvolávalo to velké emoce jasně, souhlas. Jenže pro mě už to není GoTko jako GoTko, zaleží jestli se bavíme o 1. - 5. serii nebo 6. - 7. serii, upřímně řeknu svůj názor narovinu, GoTko šlo podle mě totálně dohoven a to z 1 prostého důvodu, každej je pomalu v bezpečí a je na 99% jisté že se v další serii dočkáme toho že možná jedna z důležitých postav umře, ale thats all :/ GoTko bylo top, kdyby zůstalo takové jaké bylo po 5. serii tak možná, možná, možná .... by to bylo o trochu lepší za mě jako Vikings, ale boužel GoTko šlo jiným směrem, takže je to u mě Vikings > GoT, s těma emocema u Vikingů je to individuální, jako přijde mi že to prožívám víc než možná nějaké smrti v GoTku, ale to je asi proto že v GoTku /Bylo/ hodně hlavnějších postav. Jak si psal že od smrti Ragnara to bylo znovuzrození tak mehhh, jako z části souhlasím a z části ne, od 2. serie jsem čekal až nadejde smrt Ragnara protože jsem si to přečetl na wiki, jako když ho měli popravit tak jsem si říkal "yikes to je na chill to přežije přece nemůžou zabít Nejhlavnější postavu celého seriálu" a ono se to stalo. Ještě, jak si říkal že se zabijí většinou bez jakýchkoliv příčin, tak pro mě je to hodně dobře protože takový vikingové jsou/byli, a History je ztvárňují skvěle [jen můj názor].
Odpovedať odstrániť
justneumy

12.01.2019 | 10:00

@DrizzCZ Pro mě je GoT lepší než Vikings. Popravdě Vikings - série kde Ragnar fetoval a několik epizod pak po jeho smrti - byla to strašná nuda, nic se nedělo. Musím říct, že tahle série (hl. tedy 2. část) je jedna z nejlepších. I když teda by mohli zabíjet správné postavy (např. Judith :D). Jen co mě tady na Vikings teď nudí je Island. Nudná, nezajímavá část - a to i po novým díle, co vyšel předevčírem. Doufám, že se Floki vrátí za Bjornem.
Každopádně si nemyslím, že GoT je horší než Vikings. V GoT ty smrti nečekáš, zabíjí tam většinou tvoje oblíbence. :D A je to hrozně propracovaný seriál. A myslím si, že v nové sérii nebude nikdo v bezpečí - co tak tuším, tak Jaime zabije Cersei, Jon Daenerys a zbytek se tam podle mě taky tak nějak pomlátí. :D:D Ale uvidíme. Jak u Vikingů, tak u GoT nás čeká už jen poslední série, tak jsem zvědavá na zakončení. :)
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

12.01.2019 | 14:31

@justneumy Jako jo souhlasím stím, jak si napsal že v GoTku umírají tvoji oblíbenci ale máš tam chybu //umírali// né umírají protože jako sorry, nezlob se na mě, ale 6. a 7. serie se nikam neposunula skoro, nic extra se nezměnilo když na to tak vzpomínám jako jo jupí smrťáci došli z bodu A, do bodu B, ale jako to mi nepřijde nijak zajímavé, jak jsem řekl, kdyby GoTko zůstalo takové jaká byla 3. serie 2. serie 4. serie tak by to bylo epické, ale to se boužel neděje. Už když zemřel Snow tak to bylo sakra strašně obvious že oživne, nebo aspon pro mě. Jinak teď to nevím jistě, ale jak si psal že by měli zabíjet správné postavy tak to si nejsem jistej, ale Vikings se snaží co nejvíc napodobit historii a myslím si že judithin čas ještě nepřišel. Jako Aethelwulfa smrt byla předpovídatelná aspon pro mě protože vím že byl Aethelwulf zabit, né takhle, ale vím že byl. Takže to pro mě nebylo překvapení. S tím GoTkem se mnou určitě bude souhlasit mnoho lidí, hodně je to teďka i v recenzích a co jsem viděl trailer na s8 tak to vypadá že mě bude čekat jedna velká nuda. Nemyslím si že to bude jako u TWD, kde děj začal nudit, ale naráz bum, AMC se poučili, a nachystali nám skvělou novou serii :)
Odpovedať odstrániť
DrizzCZ

12.01.2019 | 14:36

@justneumy Jinak pokud porovnáváš VIkings a GoTko tak je třeba si uvědomit 3. hlavní věci: Budget, Doba jakou se nová serie natačí a kdo ten seriál vytvaří. O budgetu se nemusíme bavit, tam je to jasné že HBO do toho dává 100x tolik co History, doba jakou se to natačí je ve prospěch vikingů, čekání na GoTko je až moc zdlouhavé, člověka to donutí přemýšlet jestli má vůbec cenu na to čekat a pak je tu tvůrce HBO vs History, sakra, kdo znal History před vikingama ? Pfff nido. To co tenhle menší kanál udělal je podle mě hodně epické.
Odpovedať odstrániť
Masoterian

03.01.2019 | 23:24

ty vole, ta Judith to už trochu přehání :D
Odpovedať odstrániť
marianxn

03.01.2019 | 23:38

TEAM HVITSERK!
Odpovedať odstrániť
DarkViper

04.01.2019 | 12:31

@marianxn (spoiler) to spíš team budha ne ? :D
Odpovedať odstrániť
engrejCRO

08.01.2019 | 00:17

@DarkViper Stěr
Odpovedať odstrániť
Kekelcz

03.01.2019 | 23:42

Aethelred si teda zasloužil lepší smrt než tuhle.
Odpovedať odstrániť
Torvi

04.01.2019 | 13:58

Už ma to štve. Najskôr Ubbe a Torvi prejdú na kresťanskú vieru a z Hwitserka bude asi budhista, no mňa už z nich ide jebnúť...
Odpovedať odstrániť
sagittarius

04.01.2019 | 16:58

@Torvi ale budhismus není náboženství takže může věřit v obojí
Odpovedať odstrániť
Torvi

04.01.2019 | 19:03

@sagittarius :)
Odpovedať odstrániť
Hexodos

04.01.2019 | 16:47

TEAM UBBE :) Aj ked som asi sám :D
Odpovedať odstrániť
Torvi

04.01.2019 | 19:04

@Hexodos TEAM UBBE nie si, no ja len dúfam, že stále verí v Ódina :)
Odpovedať odstrániť
RomanTheBoneless

06.01.2019 | 19:51

Ahojte... ako vidím tak aj vy máte radi Ubbeho :D tak vitajte na palube!
Pozor, Pozor čo vidím pred nami? Loď s Bjornom a jeho Army... ak nám nikto nepríde na pomoc tak nezachránime Ubbeho a zomrie...
Odpovedať odstrániť
RomanTheBoneless

06.01.2019 | 19:52

PS: aj Ivar je (resp. bol) fajn
Odpovedať odstrániť
Torvi

06.01.2019 | 20:52

@RomanTheBoneless Ja mám rada všetkých synov Ragnara. No Bjorna, Ubbeho a Hwitserka najviac. Ivar je tiež v pohode, len mi vadí, že chce zabiť Lagerthu a Sigurda som moc nemusela. Teraz si zvykám na Magnusa aj keď to nie je jeho syn, Bjorn ho má rád ako brata.
Odpovedať odstrániť
RomanTheBoneless

08.01.2019 | 16:18

No hej, všetci sú super (Sigurda som nemal rád preto čo robil Ivarovi) aj Magnus. Ivar v piatej sérii bol ako boh... Doslova... Ale takéhoto boha v tejto druhej polovici série som si nepredstavoval :D
Odpovedať odstrániť
goyathalay

04.01.2019 | 20:36

muzete mi prosim pomoc? videl sem posledni dil kde to koncilo jak priplouva Rollo a ted sem ztraceny kde to navazuje
Odpovedať odstrániť
Batiatus

04.01.2019 | 22:19

goyathalay

05.01.2019 | 14:39

@Batiatus dekuju
Odpovedať odstrániť
zorgSVK

04.01.2019 | 22:05

To bolo hneď jasné že ho jeho vlastná matka zabije kedže je to intrigantka ako vyšitá, dúfam že sa to Alfred dozvie a dojebe ju :D Chudák Harald toho musí fakt jebnúť, každú ženu o ktorej si myslí že ich zviedol osud dokopy tak mu "ukradné" hned z fleku niekto iný :D
Odpovedať odstrániť
Shaarka

20.01.2019 | 01:47

@zorgSVK nojo, chudák Harald :D Bjorn osouloží všechno a Judith je největší badass ve hře :D Jedno ale nedomyslela, to Alfredovo dítě bude Bjornovo :D :D
Odpovedať odstrániť
naelrys

04.01.2019 | 22:43

úplně zbytečnej a nudnej díl.. že Judith už fakt šplouchá na maják bylo dost předvídatelný
Odpovedať odstrániť
Kilicz

05.01.2019 | 18:31

@naelrys "úplně zbytečnej a nudnej díl"
Děláš si prdel?!
Ubbe, Torvi a Bjorn získali slíbené pozemky.
Bjorn se přidá k Haraldovi
Aethelred je otrávenej vlastní matkou a Alfred je vážně nemocný
Hvitserk objevil Budhu
Odpovedať odstrániť
naelrys

08.01.2019 | 01:53

@Kilicz bylo to odfláknuté a nepromyšlené (kromě scény s otrávením, ta byla pěkná).. Hvitserk potká týpka na tržišti a "za 5 minut" už zapřísáhle vykládá, jak jsme všichni Jedno. Bez ukázání nějakých jeho předchozích pochyb o svém náboženství, nebo vnitřním souboji.
A s Alfredovou nemocí - nic, nic, všechno dobrý a najednou random střih na polomrtvýho Alfreda válejícího se ve voze... taky prostě, dalo se to natočit a zvládnout líp
Odpovedať odstrániť
klepetko

05.01.2019 | 00:20

čo ti jeb*e, tá ich mama je pekná kur*a, kto trz bude pomáhať Alfredovi vo vojne? On predsa nie je žiaden warlord, trz prejebe všetko, hentej jebn*ť bambus do pi*e a nechať rásť...
Odpovedať odstrániť
Cubacabra

05.01.2019 | 12:53

Série Vikings bude pokračovat až do r.2020.
6.série se už natáčí a v tomto roce 2019 bude mít 10.dílů. V r.2020 taktéž 7řada 10.dílů.
Odpovedať odstrániť
SOADdave

05.01.2019 | 13:01

@Cubacabra 7 řada už nebude ! 6 řada bude mít 20 dílů (10 dílů pak pauza a znova 10 dílů ), tak jako to bylo i teď, kdy byla po 10 díle několikaměsíční pauza a teď se pokračuje.
Odpovedať odstrániť
Cubacabra

05.01.2019 | 13:21

@SOADdave Máš pravdu ,jen jsem to blbě napsal.
Odpovedať odstrániť
Cubacabra

05.01.2019 | 13:18

HISTORY ukončuje 5řadu a posledních 20 epizod dala MGM Television, která bude pokračovat v příběhu novým způsobem. To znamená, že fanoušci s největší pravděpodobností měli by být spokojeni s každým konečným příběhem o vikingských bratrech a jejich rodinách podle historie.
Odpovedať odstrániť
HeyAyrton

05.01.2019 | 19:42

41:58 aaauuuuuu :D
Odpovedať odstrániť
HeyAyrton

05.01.2019 | 19:43

@HeyAyrton až mě z toho hlava zabolela :D
Odpovedať odstrániť
Matlosek

05.01.2019 | 20:38

@HeyAyrton Poprvé jsem to fakt nečekal a trochu mě to i vylekalo. Podruhé se tomu směju
Odpovedať odstrániť
Thallu

05.01.2019 | 21:59

@HeyAyrton Ja si úplne predstavujem scenár
Číta scenár: postav sa, povedz vetičku a teraz sa zval na stôl.
Scéna: Treskne sa poriadne o stôl.
Režisér: Asi sme mu mali povedať, že si má nazad sadnúť a len tak sa zvaliť na stôl:D
Odpovedať odstrániť
Thallu

05.01.2019 | 21:47

FLOKIHO SMIECH!!!!!!!!
PO 2541456 ROKOCH! ! ! <3
Gunnhild ako vrazila Bjornovi :D Konečne niekto! Ich dvoch ale spolu môžem:D Ale Haralda mi je ľúto:D
Ivar povie Hvitserkovi, že je pako :D Vážne?
Aethelreda škoda.. Ale to tresknutie o stôl ma ale hrozne rozosmialo :D Pokazilo to dojímavú scénu :D
Odpovedať odstrániť
Shaarka

20.01.2019 | 01:44

@Thallu to s tim Ivarem mě taky rozsekalo, jak mu řekne, že je blázen :D :D
Odpovedať odstrániť
Souky

07.01.2019 | 22:03

iLLIDAN11

09.01.2019 | 00:47

To trošku prehnali nie?? Ktorá matka zabije svoje decko?? A ešte za takých okolností..
Odpovedať odstrániť
dudl1234

09.01.2019 | 18:52

Judit ty krávo!!!
Odpovedať odstrániť
ffoorroo

10.01.2019 | 19:17

cavte neviete ako sa vola ta pesnička v 19:00 ?
Odpovedať odstrániť
zastrcka

10.01.2019 | 19:48

@ffoorroo čau, viem.
Odpovedať odstrániť
LauriSA

20.01.2019 | 07:45

Vážne Bjorn SILÁK??? :D WTF :DDDDDDDDDD
Odpovedať odstrániť

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.