The Punisher - s02e10

dabing
titulky

The Dark Hearts of Men

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '70'
susenka

19.01.2019 | 01:53

Doprdele, to je mazec. Hrozně bych potřebovala, aby byl někdo vzůru a viděl to taky :D
Odpovedať X
Annie1812

19.01.2019 | 02:30

@susenka koukam!
Odpovedať X
TapTap

19.01.2019 | 22:14

@Annie1812 kukám :D
Odpovedať X
romcanator

19.01.2019 | 23:20

Cosii, akože dúfam ze Frank sa dá dokopy..
Odpovedať X
Gabo10

20.01.2019 | 12:04

Najlepšia časť doteraz
Odpovedať X
Gabo10

20.01.2019 | 12:13

@Gabo10 len môže mi niekto vysvetliť logiku toho? :D
Vieme že čo by Franka zlomilo,ale Billy si ženy pripravil na dané miesto? Všetky iné odviezol.
Ak si ich pripravil,ako vedel že Frank tam bude strieľať?
Ak neboli ženy nastražené,to znamená že sa Billy v tejto časti nepokúšal Franka zlomiť hoci podľa poslednej scény to vyzeralo že presne o to mu šlo? :D

Trošku nejasností mám :D
Odpovedať X
masster

20.01.2019 | 17:10

@Gabo10 netreba v serialoch hladat logiku, pointa toho ako ho zlomiť, bola si myslim dosť jasnaa... takze pohoda :D
Odpovedať X
Gabo10

20.01.2019 | 17:18

@masster Vždy ma trápia vážne scenáristické chyby ktoré rázne ovplyvnia dej :D Dúfal že som že toto nebude jedna z nich :D
Odpovedať X
Neplanovany

21.01.2019 | 19:35

@Gabo10 *SPOILER*


...nebude...
Odpovedať X
Alras

27.01.2019 | 02:08

@Gabo10 Vskutku, nemohl vědět že tam bude Frank střílet, ale chtěl zabít Billyho a Billy byl v té místnosti kde byly také ty připravené"lehké děvy". Takže šance že tam Frank vystřelí byla veliká.
Odpovedať X
Enever

29.01.2019 | 00:57

@Gabo10 Billy tušil, že Frank ty kluky tam dole pomlatí.
On je prostě lepší než oni..
A věděl že mu jde jen o to, zabít Billyho, tak tam připravil ty typky a utekl tam, aby po něm Frank střílel...
To že to byl Billyho plán mi došlo hned jak Frank zjistil, že tam byly civilistky...
Nepříjde mi to jaké scénáristická chyba
Odpovedať X
Bramborrrka

30.01.2019 | 23:47

@Enever plne súhlasím
Odpovedať X
LitWick

31.01.2019 | 19:30

@Enever Přesně nechápu o čem ten Gabo mluví..
Odpovedať X
moloda

31.01.2019 | 21:28

@Gabo10 Hold t je zas tým, že si niečo nepobral, ale to nie je prvý krát u teba :) Chalani ty to už ale vysvetlili...
Odpovedať X
moloda

31.01.2019 | 23:35

@Gabo10 kukni si ďalšíe diel = žiadna chyba v scenári, len musíš sledovať ´dalej niekedy :D :D
Odpovedať X
Gabo10

01.02.2019 | 10:55

@moloda vážne podme ako sa to vyvinulo po tejto scéne
SPOILER dalšie časti
Boli tam telá = Frank si myslel že je to jeho chyba = nepokračoval v prenasledovaní = kedže nepokračoval tak ho zatkli = keby ho nezatkli nikdy by nevznikla scéna s sanitkou = Madani by nevolal s doktorkou pretože dôvod telefonátu bol že Frank ušiel = Madani by nikdy nezistila čo zistila = úplne iný koniec serialu

Nie,neovplyvnilo to dej táto scéna
Odpovedať X
Enever

01.02.2019 | 12:40

@Gabo10 Co je důležitého na scéně se sanitkou?
Kdy Madani volala Doktorce? Ohledně čeho..?
Co že Madani zjistila?
Odpovedať X
Gabo10

01.02.2019 | 12:58

@Enever že doktorka spolupracuje s Billym vdaka tomu čo jej povedala

Ten telefonát by nikdy nevznikol keby Franka nezatkli
Odpovedať X
Gabo10

01.02.2019 | 13:02

@Enever s12 presne v 15:29 bol moment kedy si Madani uvedomila - bohužiaľ ako som písal k tomuto momentu viedla scéna kde Frank ušiel z nemocníce.A Frank bol v nemocníci pretože ho chytili.Chytili ho pretože sa zložil psychicky pri telách žien,keby tam neboli uteká dalej

Výsledok je,že táto scéna ovplyvnila všetky časti 11,12,13.Môžu to ľudia popierať ale nebyť tejto scény tak sa nič neudeje
Odpovedať X
Enever

01.02.2019 | 13:23

@Gabo10 ok..
A kde že je ten problém?
Frank zabíjel jen zmrdy, a najednou zjistil, že zabil ve svým berserku nějaký nevinný ženy
To vedlo k tomu, že ho zatkli, to vedlo k dalším věcem..
Nevidím nic špatně..?
Odpovedať X
Gabo10

01.02.2019 | 13:49

@Enever Nie scenár dáva zmysel dalej...len táto scéna je šanca 1:1000 že sa to stane
To je ako ked hlavný hrdina príde po dvoch rokoch domov ale o 20 sekúnd mu tam niekto zazvoní ... možno náhoda ale asi nie
Odpovedať X
Enever

01.02.2019 | 15:49

@Gabo10 Co přesně je taková šance, že se to stane?
Že se nad tím Frank zastaví? Že zastřelil nevinný ženy? Nebo co přesně?
Každopádně jsem myslel, že jsme řešili, že je to "vážná scénáristická chyba která ovlivňuje děj" :D
Každopádně.. Ten příklad co jsi dal mi připadá v pohodě...
Jo, někdo přišel za hlavním hrdinou, když se tam zrovna vrátil, ale lidi jsou divní a chodí navštěvovat svoje nově nastěhované sousedy, a šli by navštívit kohokoliv, i kdyby to nebyl hlavní hrdina :D pokud jsi to myslel takhle :D
Odpovedať X
Gabo10

01.02.2019 | 17:08

@Enever Fajn,toto sú dôvody prečo je tento scenár bullshit úplne.Týmto to z mojej strany ukončím

39:54 Billy nariadi nech ho zabijú - Ako vedel že sa z toho dostane? Ak by sa z toho nedostal zabil by tie ženy bez dôvodu? To je kruté i na neho
Vieme že Billy pracuje s veteránmi,ex vojaci atd
42:00 dvaja strážci hoci musia počuť streľbu z vnútra budovy (Frank) i vonku (Curtis) napriek tomu nezaistia dvere ale držia zbrane odistené
42:11 billyho muži strieľajú do vzduchu pre efekt,no nemal by vojak počítať svoje guľky? Nechce aby mu predsa došli ked ich potrebuje
42:16 - od 42:08 Bilyho muži stoja pri dverách,je 42:20 a stále nemali potrebu si nájsť úkryt.Len tak,pre prípad žeby Frank vykukol von a začal strieľať
Frank strieľa do okna - Všetko čo som opísal vyššie je scenáristická blbosť urobená len aby Frank splnil svoju úlohu strelbu do okna

A ano,je to vážna chyba bohužiaľ to sem nemôžem napísať pretože spoiler
Odpovedať X
Gabo10

01.02.2019 | 17:23

@Enever vidím že si v diskusii v poslednej časti,dopíšem ti ako to ovplyvnilo príbeh tam...dostaneš notifikáciu
Odpovedať X
Sh3RiFF

01.02.2019 | 19:21

@Gabo10 no veď billy si tie ženy tam naschvál nechal pripraviť bolo to spomenuté a Castle tam začal strieľať lebo tam uvidel niekoho prebehovať a myslel si že to je Billy.... čomu nechápeš :D?
Odpovedať X
Alras

01.02.2019 | 19:21

@Gabo10 Celé to bylo naplánované boha. Nařídíl aby Franka zabili? Ano. Když ho zabijí tak má vystaráno, když ne tak dojde na plán kde chce Franka zlomit. Ale bylo mu více než jasné, že se z toho Frank dostane. Protože má lepší výcvik a daleko větší odhodlání. Také pokud jsi se díval dál, tak tam policisté mluví o tom, že našli spoustu gumových projektilů? Z toho by ti něco mělo dojít. Pak už přichází na řadu samotná scéna kde Frank střílí do okna, kde jsou předem připravené, mrtvé dívky. Nechápu kde jsi vzal, že šance že tam Frank vystřelí je 1:1000 ... Frank chtěl zabít Billyho a Billy byl tam kde byly ty dívky, to je jasné že tam Frank vystřelí. Šance 1:1000 je že se kulky vypálené po někom jiném odrazí a zabijí ty dívky vevnitř. Také pak Frank v nemocnici mluvil o tom, že v tu chvíli úplně nepřemýšlel a zabil by všechno co by se mu postavilo do cesty. A ti strážní venku jsou tam hlavně kvůli Curtisovi, aby ho zabavily, a taky kdyby Frank náhodou utekl tak jako poslední linie. To je vcelku rozumné strategické rozmístění. Nebo co si jako přestavuješ, že všichni naběhnou jak blázni v jedné kupě na Punishera a nechají se dobrovolně zabít ? :D Please...Většina lidí to pravděpodobně pochopila a domyslela si to. Ale očividně jsou tu stále lidé, kteří to potřebují mít všechno přímo v seriálu a nemuseli u toho přemýšlet.
Odpovedať X
Sh3RiFF

01.02.2019 | 19:24

a poďalšie ako čítam tak čo že to ovplyvnilo alebo nie ? šak proste tak to malo byť asi spravené , žiadna cbyba tam nieje
Odpovedať X
Gabo10

01.02.2019 | 19:26

V poriadku páni
Odpovedať X
moloda

02.02.2019 | 16:42

@Gabo10 Nepísal som nič o tom, že táto scéna neovplyvnila dej, písal som len to, že tam neboli žiadne nezmysly a nelogické veci, ako si písal :D :D
Odpovedať X
moloda

02.02.2019 | 16:50

@Gabo10 Škoda slov na teba... Už som sa pri tebe naučil (pri rôznych seriáloch), že svoju demenciu nazývaš scénaristickými chybami, napísal by som ti ku každému jasné a logické odvôdnenie, ktoré bolo aj v seriáli ukázané, ale nemá zmysel tu písať xxx riadkov, nie tebe... Poviem len jedno a to, že Billyho chlapci mali slepé náboje + Billy vie, čoho je Frank schopný, bol s ním na vojne v špeciálnej jednotke - mariňáci, kým hento boli len nejakí vojačikovia. Takže veľmi ľahko mohol vedieť, že to Frank dá :)
Odpovedať X
moloda

02.02.2019 | 16:53

@Alras škoda mu niečo písať, jemu je tak 15 a xxx krát sa stalo, že jasné veci, ktoré vedeli všetci a boli úplne logické nepochopil a písal koniny... :D Toto nie je jeho prvý "trapas" (Gabov)...
Odpovedať X
Gabo10

02.02.2019 | 17:58

@moloda Jednoducho som asi náročnejší typ diváka čo neodpúšta chyby čo ti poviem :) Nápad na zlomenie Franka dobrý,príbehovo scenár mizerný koniec
Odpovedať X
Alras

02.02.2019 | 18:29

@Gabo10 Prej náročnější divák :DDDDD "20 lidí" ti tu vysvětlí, že to chyba ve scénáři není a že se mýlíš. Ale všichni až na tebe jsou blbci a ty jsi pan "náročnější divák" :DDDD
Odpovedať X
Gabo10

02.02.2019 | 18:47

@Alras Máš pravdu nieje to chyba,Frank je štastný chlap!

The Punishers game plan:
(1) Walk through front door.
(2) Hope to shit bad guys aren't paying attention.
(3) Hope to shit second bad guy has terrible aim with machine gun.
(4) Hope to shit third bad guy has terrible aim with machine gun.
(5) Hope to shit 4th & 5th bad guys have terrible aim, at point blank range, with machine guns.
(6) Hope to shit you only get shot in bullet proof vest and not any limbs, vital organs or head.
(7) Randomly spray bullets through wall with unknown people behind.
This guy is a genius!

Koment z inej stránky
Odpovedať X
Alras

02.02.2019 | 19:08

@Gabo10 Sakra úplně odbočuješ od tématu :DD Prvně řešíš scénaristické chyby a pak tady řešíš, že má Punisher plot armor :DDD Twl já z tebe nemůžu. Je to sakra podle komisku, celej Punisher je založený na tom, že on je ten co zabije každého ale nikdo nedokáže zabít jeho. Taky kdyby jsi četl komiksy tak by jsi věděl, že Punisher uzavřel dohodu s Andělem Smrti. Ta dohoda spočívá v tom, že Punisher bude mít nekonečnou válku a neumře dokud nebude všechno zlo vymýceno. Sice pochybuji, že by se podle toho seriál řídíl, ale kdo ví. Ale už ti by ti mělo dát jasně najevo, že to je podělanej "Anti-hero" seriál, kde hlavní protagonista jen tak neumře... A každýmu je jasný, že kdyby to mělo být reálné, tak jediné o čem by celý fight byl, by bylo jen schovávání se půlku seriálu za "bariérami" a sem tam vystřelit na cíl u kterého by si byl jistý, že trefí. Avšak na to by samozřejmě ani nedošlo, protože by 1-2 lidi zahájili potlačovací palbu a zbytek by se rozmístil do pozic z kterých by Franka na pohodu zabili. Ale to nikdo vidět nechce, protože to není ta věc kvůli které se lidi na seriály tohoto typu dávají... A začíná mě zajímat jestli jsi si tu chybu ve scénáři vymyslel sám, a nebo recykluješ názory jiných, stejně "impozantně" přemýšlejících lidí na internetu...
Odpovedať X
Gabo10

02.02.2019 | 19:18

@Alras Vdaka tomu že Frank má plot armor ako si napísal,vznikla táto scéna
Kedže vznikla táto scéna,tak od nej sa odvíjala 11,12,13 časť

Lenže táto scéna bola blbosť pre daný plot armor (nie nieje to len môj názor,aj tu dole v komentoch nájdeš iných ľudí) a tým pádom ak si vezmem celý serial ako jeden celok (môžeš si to ako film predstaviť) tak vdaka tejto časti sa dej odvíjal úplne iným spôsobom - sceáristická chyba

Franka Billy zlomil - genialne ALE nie týmto spôsobom cez plot armor
Keby ho zlomil napr inak,že ho vpustil do budovy,on by stál hore na tých schodoch a navzájom by po sebe strielali,Billy by ušiel a Frank by vybehol hore kde by našiel telá a veril tomu že ich strelil on,tak nepoviem jediné slovo
Odpovedať X
Alras

02.02.2019 | 23:54

@Gabo10 Můžeš tu scénaristickou chybu napsat ve dvo větách ? :DD Vždycky tu napíšeš slohovku na téma scénaristická chyba , ale nemá to hlavu ani patu a nedá se v tom orientovat. Prostě nechápu kde to vidíš. Frank vešel do pasti a probojoval se z ní jako už snad stokrát v tomto seriálu. O tom to je. A pak když stříli po Billym tak "zakropí" místnost v které JE Billy. Tam jsou už i připravené ty holky a on si myslí, že je střelil on. Co je na tom sakra za scénaristickou chybu ? :DDDD Kdyby to byl seriál třeba o SWATU tak neřeknu, ale tohle je Punisher. Tohle prostě nepodléhá zákonům reálného světa :D
Odpovedať X
Gabo10

03.02.2019 | 07:25

@Alras Mám pocit že si nerozumieme pretože pre oboch znamená chyba niečo iné
Ja za chybu považujem to,čo ovplyvnuje budúci dej,no nevedia ako sa k tomu dostať.Situáciu štáb nejako pozláta príbeh bez logiky len aby sa dostal k jednému finálovému momentu pretože potrebujú zvrat v serialy

Strielame gumovými nábojmi > Billy kecá 2 časti o tom ako bude trpieť,ale vydá rozkaz ho zabiť ale odíde zo scény > následne po nom strielajú s ostrými za cielom ho zabiť
Prišlo by mi vtipné keby ho zabili a Billy by ostal pod schodami s výrazom "och,ja som tie ženy zabil zbytočne"
Toto je pre mna chyba,pre teba možno nie pretože máme rôzne vysvetlenie pre ten pojem
Odpovedať X
Alras

03.02.2019 | 15:46

@Gabo10 No konečně se k něčemu dostáváme. Nemáme rodzílné názory na to co je chyba ve scénáři. Jen mi přijde, že zrovna tady bych to jakou chybu nebral, nebo aslepoň né jako velikou chybu. Kdyby to byl seriál o něčem "reálném", třeba o "normálním" bývalém mariňákovi, tak neřeknu půl slova a souhlasil bych s tebou v tom, že je to nesmyslná chyba ve scénáři. Ale jelikož je to Punisher a v jeho komiksech to není úplně normální voják, tak mi to jako chyba zas tak nepřijde. Protože všichni, ať už diváci či sám Billy, vědí že se Frank dostane v podstatě ze všeho a že ho pár bývalých vojáků nemůže zastavit. Kdyby jsme tu hráli na logiku tak už Punisher umřel v Daredevilovi :D Prostě se tomu musí člověk tak nějak přizpůsobit a nějak moc se v tom nešťourat. Btw pro Punishera je daleko větši utrpení to kdyby omylem zabil civilisty, než cokoliv jiného co by mu Billy mohl udělat(ještě teda možná mohl zabít Amy). Ale tvůj názor ti nebudu brát. Považuješ to za chybu tak ok. Ale mohli jsme to vyřešit hned kdyby jsme se hned ze začátku pochopily jeden druhého a nemuseli jsme tím "zasvinit" půlku sekce komentářů :D
Odpovedať X
Gabo10

03.02.2019 | 16:09

@Alras Aspon sme sa vyrozumeli :D
Odpovedať X
Dzadam

01.04.2019 | 23:11

@Alras Vy jste fakt dementi. Gabo má pravdu, ta finální scéna byla hodně trapná. Jako...že by ty holky uprostřed fightu stály na stole a čekaly, až je někdo zespodu zastřelí? SRSLY? Tomu by snad nevěřil ani taký jarhead jako Frank. Bez toho, aniž bych četl spoilery jsem nevěřil tomu, že to byl Frank, kdo je zabil. A i kdyby, nastražil je tam Russo a pochybuju, že by se kvůli tomu Punisher tak složil. Podle mě to chyba je. Potřebovali nějak zamotat děj, tak si na to vymysleli takovou kravinu, která tam ale vůbec nezapadá. A Curt se taky zhroutil a neslyšel přijíždět zásahovku. Pochybuju, že by je jen tak nechal vejít dovnitř bez toho, aby na ně upozornil, i kdyby neměl na Franka spojení. Ale celej ten raid byl divnej už od přípravný fáze, kdy se nedívají kolem sebe a nepřijde jim divný, že tam nikde nevidí Billyho. Tohle byla nuda.
Odpovedať X
DiP43ck

08.06.2019 | 08:51

@Alras ach jaj :(
Odpovedať X
Gabo10

20.01.2019 | 17:18

Vždy ma trápia vážne scenáristické chyby ktoré rázne ovplyvnia dej :D Dúfal že som že toto nebude jedna z nich :D
Odpovedať X
MouSiicek

23.01.2019 | 23:42

Poznáte nejakú dobrú upútavku na Punsihera s titulkami? Chcem ukázať kamarátom že Punisher je ten seriál ktorý stojí za to..
Odpovedať X
Amay

24.01.2019 | 19:18

@MouSiicek možná na Edna.cz najdeš
Odpovedať X
P4LKO

24.01.2019 | 21:09

17:00 song ?
Odpovedať X
Numko

28.01.2019 | 15:45

Stáva sa z toho čoraz väčšia komédia... ach jaj a taký dobrý seríál to bol....
Odpovedať X
Enever

29.01.2019 | 00:57

@Numko Proč? :D
Odpovedať X
moloda

31.01.2019 | 21:29

@Numko lebo mu nerozumieš? :)
Odpovedať X
atie

28.01.2019 | 18:21

Tenhle díl se mi strašně seká, ale jako jediný. Vůbec netuším proč.
Odpovedať X
monia171

31.01.2019 | 18:21

No amen...... :o :D
Odpovedať X
Zzetor

31.01.2019 | 20:39

nuda a nic len nuda .
Odpovedať X
Hanry

01.02.2019 | 04:41

Ach jaj zle...prvni b-ckova chyba..Russo ho nezabije osobně/nepomsti se mu stejným zjizvením tváře nebo něco na ten styl 1vs1 , hlavně že 10 epizod jen mluví o tom, jak ho Frank zjizvil a pak ho nechá napospas svým borcům, at Castella dodělají...ach jak naivní, toto přece nemyslí ti scénaristé vážně :D :(
Odpovedať X
Rezolut

01.02.2019 | 23:33

*facepalm*
Odpovedať X
Gabo10

02.02.2019 | 17:54

@Hanry Amen
Nápad dobrý na zlomenie Franka ale mizerne napísaný príbeh ktorý k tomu viedol
Odpovedať X
Hanry

02.02.2019 | 20:37

@Gabo10 jojo, nejake ty trhliny to melo a ne zrovna male, ale tak z dnesnich serialu je to porad to lepsi:)
Odpovedať X
barzin

01.02.2019 | 08:58

já jenom fakt doufám, že na konci řeknou že je vlastně terminátor, jinak to prostě nejde, byl byl asi tak 189x mrtvej :D :D :D ( i když je fakt, že střílet tam neumí vůbec nikdo kromě něj :DD ) joo a navíc má zázračný regenerační schopnosti :D miluju scifi :D
Odpovedať X
Sh3RiFF

01.02.2019 | 19:25

@barzin neviem kde som sa dočítal že on je vlastne jeden z MARVEL superhridov, a má schopnosť že jeho telo znesie viacej a regeneruje sa omnoho rýchlejšie :)
Odpovedať X
AntiSJWlogic

01.02.2019 | 22:43

To je KUREVSKY dobře udělaný seriál.
Jasně má pár slabších okamžiků ale když je porovnám s těma epickýma momentama jsou zanedbatelné.
BTW ta scéna jak ten si ten farář léčí rány a pak je prostřih jak k nim přišel mě odrovnala a takových momentu bylo víc. Snad se to udrží do konce...
Odpovedať X
Rezolut

01.02.2019 | 23:34

Výborný výber songu na koniec.
Odpovedať X
Demonicus

09.02.2019 | 03:29

nechápem... veď to boli zasrané kurvy, tak prečo bol z toho tak v prdeli... tak ich zabil, no a čo... kuriev je plný svet...srať na nejaké štyri kurvy
Odpovedať X
Overseer

14.02.2019 | 02:28

@Demonicus Myslím, že je ani nezabil. Prostě tam byly
Odpovedať X
kajkus_from_skykru

11.02.2019 | 19:04

Some scénárista si opravdu užívá deformaci lebek :D, ale nestěžuju si, vypadá to docela hustě.
Odpovedať X
Overseer

14.02.2019 | 02:27

@kajkus_from_skykru taky se v tom vyžívám :DD
Odpovedať X
DinoCop

21.02.2019 | 11:57

Počkat, Kde a jak dlouho sebral Billy Blb tolik lidí? Jako pro mě fajn, aspoň má co Frank zabíjet, ale jak dlouho to jako trvalo? Co mezitím dělal Punisher? WTF?

To skladiště jejich měl uzamknout a pak je tam upálit zaživa.

A jak jako se po té nakládačce mohl zvednout doprdele? Z toho jste fakt tak všichni unešeni? To je sračka. A na konci ho zatkli....
Odpovedať X
WonderNika

25.02.2019 | 10:52

shit happens
Odpovedať X
Simpl3y

20.04.2019 | 13:34

EPIIIIIIC
Odpovedať X
DiP43ck

07.06.2019 | 23:48

#####SPOILER#######Tu strelbu do okna riesite ako deti :D Billy je profik a preto by podla mna nedal na nahodu. Takze ak by Frank nestrielal do okna tak Billy mohol rozbit okno a strelit zopar krat na Franka... Frank by palbu opatoval a hotovo. Ale Frank bol nedockavy a strielal stale takze Billy nemusel robit nic... Koniec debaty... Mna skor zarazilo ze lezal na zemi obklopeny vojacikmi kde jeden bol dokonca ozbrojeny a dostal sa z toho. Tam uz nejde o trening ale o rozum... Tato cast bola najhorsia... Ps.: Billy mohol zabit Franka 2x v tejto casti no nestalo sa (Viem ze chcel aby sa citil ako on, ale aj tak zbytocna cast)
Odpovedať X
DiP43ck

07.06.2019 | 23:52

Beriem spat co som pisal ze zbytocna cast... Ten zaporak bol v tejto casti uzasny
Odpovedať X
999jakub85

24.06.2019 | 16:54

27:00
Odpovedať X

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.