The Orville - s02e09

dabing
titulky

Identity (2)

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '95'
JohnyAxe

01.03.2019 | 08:00

Tak to som zvedaý ako to dopadne :)
Odpovedať odstrániť
LillyPotterml

02.03.2019 | 18:50

@JohnyAxe :D ako asi ... keď ma byt epizoda 10
Odpovedať odstrániť
JohnyAxe

03.03.2019 | 00:13

@LillyPotterml tak mohlo to dopadnut aj inak..
Odpovedať odstrániť
LillyPotterml

03.03.2019 | 15:18

@JohnyAxe ako napríklad :)?
Odpovedať odstrániť
Amadys33

04.03.2019 | 00:21

@LillyPotterml Skvělý díl. Už dlouho jsem se tolik netěšil na pokračování nějakého seriálu. The Orville jsem si fakt oblíbil, poznám to podle toho, že už nepřeskakuji úvodní znělku s titulky, tu sleduji doopravdy jen u několika seriálů... Jako třeba původní Městečko Twin Peaks, True Detective (mimo druhou sérii), IT Crowd, Black Books, Better Call Saul, Halt And Catch Fire, Samurai Shamploo, Game Of Thrones... a možná by se ještě někde něco našlo...
Spoiler!!!
Jen škoda, že hned po vyhrané bitvě neletěli zlikvidovat planetu Kaylon, ale třeba nás to čeká v dalším díle nebo sérii.
Odpovedať odstrániť
otzcz

04.03.2019 | 03:37

@Amadys33

u Saula preskakovat znelku nema smysl, kdyz trva 10 sekund :))
Odpovedať odstrániť
ajkju

04.03.2019 | 06:46

@Amadys33 verim, ze ak si pozeral Bron, tiez si nepreskakoval :) ibaze sa mylim :D
Odpovedať odstrániť
MOZE_1

04.03.2019 | 20:14

@Amadys33 zdravím :D tiež ma to napadlo, ale som si spomenul, že na začiatku keď ku nim prileteli, spomínali nejakú planetárnu obranu :D
Odpovedať odstrániť
Nina89

01.03.2019 | 09:43

Dalsi super diel. Som zvedava co bude dalej hlavne s ich novymi "spojencami"
Odpovedať odstrániť
Zmijozel

01.03.2019 | 09:51

Paráda! Jsem opravdu zvědavej, jak se to bude dál vyvíjet... Tak trochu doufám, že se Krillové k Unii zatím nepřidají. Představa konfliktu na více frontách mi přijde pro tuhle chvíli zajímavější. :D
..
teda... a ta bitva! Fakt mazec.
Odpovedať odstrániť
ognar

02.03.2019 | 12:58

@Zmijozel pochybuji, že se přidají, přece jen oni jsou tou vyvolenou rasou, proč by se měli přidávat do aliance k nějakým podřadným tvorům.
Odpovedať odstrániť
WatchOut

04.03.2019 | 05:57

@ognar Protože zjistili, že až tak vyvolený nejsou, když vidí, že bez pomoci unie by Kaylony neporazili? Například...
Odpovedať odstrániť
ognar

04.03.2019 | 12:37

@WatchOut asi těžko, nevěřím tomu, že by něco takového stačilo na to, aby se ONI vzdali své víry.
Odpovedať odstrániť
Zmijozel

06.03.2019 | 07:52

@ognar Souhlasím. Podle mého z nich budou stále antagonisti... alespoň do doby, než jim to začnou výrazněji nandávat Keyloni a ti orci, co si říkají "čok-tal",... Podle mě mají ale s Krilly našlápnuto směrem ke smíru.

Časem se z nich podle mého vyklube něco jako Star Trekovští Romulani nebo Kardasiani.
Jinak skoro bych se nebál vsadit, že během pár sezón možná přibude na Orville i nějaký Krill jako důstojník. :)
Odpovedať odstrániť
Rysh

01.03.2019 | 10:45

Tak tohle bylo asi to nejlepší co jsem v poslední době viděl!!!
Odpovedať odstrániť
longy

01.03.2019 | 10:54

super diel
Odpovedať odstrániť
KurePeceny

01.03.2019 | 11:15

Proč spolu ti Kayloni mluví jako my, když jsou to stroje ? Jsou ze všech "nejpokročilejší" a nemají mezi sebou ani síť ?
Odpovedať odstrániť
AvenjQ

01.03.2019 | 11:56

@KurePeceny Bezdrôtová komunikácia sa dá zachytiť a rozšifrovať. Keď si dosť blízko na to aby si ich počul tak už je neskoro.
Odpovedať odstrániť
vlad_dracul_

01.03.2019 | 16:41

@KurePeceny Jak uz napsal AvenjQ. Kazde zabezpeceni jde prolomit. Zesitovana horda si rika o virus nebo hack. Viz třeba poslední díl Voyageru, kde přes Královnu napadli celou síť krychlí a vojáků.
Odpovedať odstrániť
longy

01.03.2019 | 19:05

@KurePeceny komunikovali spolu aj inak nie len nasou recou, pozri si to znovu
Odpovedať odstrániť
noob_svk

01.03.2019 | 20:56

@longy correct :D
@AvenjQ šifrovanie mnohonásobne výkonnejších počítačov by si mohol lúštiť z tej bezdrôtovej komunikácie tisícročia :D
Odpovedať odstrániť
KurePeceny

01.03.2019 | 21:21

@longy No to vím, že spolu mluvili i jinak, ale k čemu ti je to střídat ? Komunikace hlasem je z jejich pohledu strašně pomalá a neefektivní.
Odpovedať odstrániť
Wolfram

01.03.2019 | 22:32

@KurePeceny hele, mit sit je riziko ( napr isac by sam mohol znicit vsechny) a menit spusob komunikace pred lidma je jasnej duvudtoho ze nechteji vedet o cem si rikaj a tak maji moment prekvapeni
Odpovedať odstrániť
ognar

02.03.2019 | 12:57

@KurePeceny zapomínáš na to, že Kayloni byli postaveni jakožto dělníci. Jejich stvořitelé zkrátka asi neviděli důvod do nich implementovat nějakou formu bezdrátové komunikace. (možná i z bezpečnostních důvodů).
Samozřejmě je tady možnost, že by tu síť vytvořili sami Kayloni, tady ale nastává otázka, jestli jsou vůbec Kayloni schopni sami sebe upravovat, jestli takovou možnost nemají zablokovanou ve svém programovaní.
Odpovedať odstrániť
longy

02.03.2019 | 13:45

@ognar myslim, ze ked kayloni vedia spravit lode a vypnut Isaaca na dialku, alebo ho postavit (tusim hovorili ze ho postavili), tak by mohli zvladnut aj bezdratovu komunikaciu
Odpovedať odstrániť
ognar

02.03.2019 | 14:39

@longy mícháš tu dohromady jabka s hruškami Kayloni byli vytvořeni aby stavěli a tvořili, přece jen byli vytvořeni jako robotická pracovní síla, to ale neznamená, že jsou schopni si zahrávat s vlastní fiziologií.
Odpovedať odstrániť
longy

02.03.2019 | 18:56

@ognar wow ty budes nejaky kaylonolog. ako vies, ze nie su schopni? z coho tak usudzujes? aj clovek kedysi zbieral korienky a teraz stavia mrakodrapy
Odpovedať odstrániť
ognar

02.03.2019 | 20:55

@longy já neříkám, že nejsou schopni, já akorát poukazuji na tu možnost.
Odpovedať odstrániť
Kupka

02.03.2019 | 23:39

@ognar Fyziologie u robota? Jako vazne? Nevylucuje se to vzajemne?

K tomu sifrovani jen mala technicka zajimavost... Nejvykonejsi sifrovani (at uz AES nebo NIST) momentalne desifruje i nejvykonejsi pocitac na svete (Summit od IBM) desitky let. Vas pocitac (at uz smartphone nebo desktopove herni delo) by stejnou sifru prolamovalo stovky tisic let. Prvni skutecny kvantovy pocitac (nemyslim ty pomale virtualizovane simaluce, co zatim pokladame za "kvantove" pocitace) to teoreticky budou moct prolomit behem par milisekund. Tak extremni je rozdil casove narocnosti u desifrovani vztazeneho k vykonu pocitace. Takze tim, ze Keyloni znaji vypocetni vykon Orville a presto spolu mluvi je logicky chyba. Umeji spolu komunikovat bezdratove. Take vedi, ze i jejich zakladni sifru by pocitac z Orville prolamoval desne dlouho (v jednom z dilu prvni serie zaznelo, ze Isaac ma vypocetni vykon zcela neporovnatelny s jakymkoliv lidstvu dosud znamym pocitacem). Takze to, ze spolu komunikuji hlasem, protoze se boji sniffovani a desifrovani, je logicky totalni blbost.
Odpovedať odstrániť
ognar

02.03.2019 | 23:52

@Kupka ok, uznávám, že to není zrovna nejpřesnější výraz, jak bys to teda nazval ty?
Odpovedať odstrániť
Kupka

03.03.2019 | 00:17

@ognar Robotika, mechanika, design, ...
Odpovedať odstrániť
Kozoroh

04.03.2019 | 00:08

@KurePeceny ... a napadlo někoho, že mluví lidskou řečí, abychom jim my v kapitánském křesle u monitoru rozuměli :) ?
Odpovedať odstrániť
ognar

04.03.2019 | 12:37

@Kozoroh on myslí ty momenty, kdy se domlouvali vlastní řečí.
Odpovedať odstrániť
Kozoroh

04.03.2019 | 22:50

@ognar však já taky :), a taky všichni mimozemšťani mluví anglicky, ale to nám vysvětlí univerzálním překladačem :)
Odpovedať odstrániť
ognar

05.03.2019 | 07:48

@Kozoroh takže ty mi fakt chceš říct, že jsi rozuměl těm random digitálním zvukům, kterýma se dorozumívali mezi sebou, když nechtěli ať lidi ví o čem se baví?
Odpovedať odstrániť
Kozoroh

05.03.2019 | 09:37

@ognar no jasně, mám GTransl., ty ne? (ale jestli nepoznáš sarkasmus, tak to je problém)
Odpovedať odstrániť
FlyingHogs

01.03.2019 | 11:28

Ja doufám že se nezapomnělo na tu rasu jak je uvěznila v Zoo protože ta se zdála pokročilá bylo by pěkné kdyby příští episody byli ohledně toho že hledají další spojence proti kejlonum
Odpovedať odstrániť
ognar

01.03.2019 | 22:46

@FlyingHogs podle toho, jaká byla jejich poslední interakce s tou rasou... né, těch se o pomoc fakt ptát nebudou.
Odpovedať odstrániť
AvenjQ

01.03.2019 | 12:47

Skvelá časť ale strašne veľa problémov v nej.
1. Keby za tým Shuttlom nepošle toho prenasledovateľa tak by nedostali pomoc od Kryllov.
2. Nepravdepodobná náhoda že by skončili niekde v detekčnom rádiuse Kryllskej lode.
3. Prečo ich nepotrestali za to že vyslali ten Shuttle ? Posilniť stráže nieje trest. Zvlášť keď aj za podľa nich nepodarený pokus vyslať signál vyvetrali jedného člena posádky.
4. Toto je ešte z predošlej časti a nieje to problém v tejto časti. Ale ako ich chcú poraziť v budúcnosti keď väčšina tejto flotily ktorú poslali zaútočiť na Zem bola postavená počas tých pár dní čo boli na Kylone a zdá sa mi že Kyloni poslali iba toľko lodí koľko si mysleli že bude potreba na porazenie Federačnej flotily pretože posielať viac by bolo plýtvanie energiou(Keďže aj interiérové osvetlenie je podľa nich plýtvaním :D.
Odpovedať odstrániť
breed6

01.03.2019 | 13:23

@AvenjQ mat tvoje problemy :D :D :D :D :D
Odpovedať odstrániť
Alex555

01.03.2019 | 18:14

@breed6 aspoň vidí tie problémy a nie su to problemy @AvenjQ ale problémy seriálu takže you talk shit and you know it.
Odpovedať odstrániť
-Skinner-

01.03.2019 | 19:20

@AvenjQ 1. je logické, že za shuttlom poslali loď Kyloni nemohli vedieť, že tím vlastne ľudom pomôžu. 2. Oni vedeli kde sa Kryllska loď nachádza akurát sa tam potrebovali dostať pred Kylonmi.
3. Tažko povedať ako Kyloni rozmýšľajú. 4. Určite bude ukázané v ďalších častiach.
Odpovedať odstrániť
ognar

01.03.2019 | 22:45

@-Skinner- Co? Né doprdele, oni neměli ponětí, kde ta Krillská loď je, vždyť sama Kelly řekla, že má Gordon nastavit souřadnice na náhodné místo v Krillském prostoru, nemluvě o tom, že potom, cose vynořili z ?hyperpohonu? tak sami neměli ponětí, kde jsou.
Odpovedať odstrániť
-Skinner-

01.03.2019 | 23:52

@ognar Máš pravdu. Ale krillovia určite kontrolujú svoje hranice a tak ich našli.
Odpovedať odstrániť
ognar

02.03.2019 | 12:54

@AvenjQ
1. Však bylo řečeno, že je ten plán riskantní a, že nemus vjít.
2. Jelikož nevíme, jak veklý je Krillský prostor a kolik lodí, vesmírných stanic a planet mají, tak je možné, že pravděpodobnost, že je Krillové najdou může být klidně stoprocentní, dokud se nachází v jejich prostoru.
4. Opravdu byly ty lodě postaveny během těch pár dní? Já si vzpomínám, že na Orvillu říkali, že ty koule objevili pomoci skenerů, to ale klidně mohlo znamenat, že do té doby byly schované někde v hangáru, a během těch pár dní je akorát začali připravovat na útok.
Odpovedať odstrániť
Amadys33

04.03.2019 | 00:06

@AvenjQ Tak jako teď každá vyspělejší země u nás na Zemi je schopná zjistit, že nad ní letí cizí letadlo, tak jsou určitě i Krillové schopní zjistit, že se v jejich prostoru objeví cizí loď. To se mi zdá naprosto normální.
Přijde mi i normální pronásledovat ten raketoplán z Orvillu, jen trouba by ho nechal letět kdo ví kam a nesnažil se ho zastavit.
Možná už na další trest za únik raketoplánu nebyl čas, za chvíli byly u Země a určitě se už chystali na útok.
Odpovedať odstrániť
Alex555

04.03.2019 | 11:18

@Amadys33 pokiaľ to chápem správne tak nie je problém s Krillmi ale s tým, že ich tá loď čo ich prenasledovala našla prirýchlo, keďže použili zázračný pohon aby sa len tak ocitli len niekde v oblasti krillskej zóny a nie na presne danom mieste.
S tým trestom... Yaffet mal možnosť zobrať celý arzenál zbraní a priniesol jednu, keby boli potrestaní, čo by boli potrestaní tak by nikto neprežil.
Odpovedať odstrániť
ognar

04.03.2019 | 12:34

@Alex555 Co? Žádný zázračný pohon, akorát se jim podařilo na krátkou chvíli zrychlit díky přesměrování energie, takže dává naprostý smysl, že je ta loď dohnala.
Pochybuju, že by Yaphit byl schopný přinést vice jak 3 zbraně, nemluvě o tom, že jedna zbraň byla naprosto dostatečná, přece jen jim šlo pouze o to, sejmout 2 střáže.
Odpovedať odstrániť
Alex555

04.03.2019 | 12:54

@ognar dobre, tak postupne: 1. V našej realite nevieš presunúť energiu ako to vysvetľujú v seriály pretože ak by si vypol svetlá alebo whatever tak to nemá nič spoločné s pohonom, pôjdeš tou istou rýchlosťou len bez svetiel a v mínusových teplotách. To však nie je podstatné, podstatné je bod 2.
2. Čarovný pohon je to preto, lebo kvôli bodu 1. to nie je niečo čo je možné v realite a preto to bolo vymyslené nejakým spispovateľom čo píše skripty do telky a keďže to bolo napísané niekým tak to má spĺňať nejaký účel, v tomto prípade utiecť nepriateľskej lodi a ak to rozoberieš na drobné tak to nie je nič iné ako čarovný pohon, navyše zázračný pohon je viac menej oficiálne pomenovanie tohto prostriedku pri písaní a preto to tak volám.
3. Yaphit by si mohol nastrkať zbrane na chrbát ako ježko alebo sa viac krát otočiť. Že by to bolo zbytočné? Už som vravel, že v skutočnom svete by boli za akcie následky. Už vidím ako roboti, čo zabili technika len kvôli varovaniu kapitánovi by toto nechali bez trestu. v tom prípade by posádka lode mala 1 zbraň čo necháva 20 robotom 1 terč ktorý treba primárne zneškodniť a potom by mohli vyvraždiť celú posádku.
Odpovedať odstrániť
MOZE_1

04.03.2019 | 20:08

@Alex555 to s tou energiou, pre jednoduchý príklad, autíčko na baterku, jednou napája motorček, druhou svetielka a tretiu má na húkačku, prepojím všetky baterky dokopy, pripojím ich na motorček, chceš povedať, že sa nič nezmení? :D a určite nepostavíš vesmírnu loď, čo má jeden zdroj energie na všetko :D aj parašutista má záložný padák :D a čo sa týka trestu, poslali loď, aby ich zničila? :D poslali :D a strieľať tých robotov skúšali predtým, moc im to nešlo :D prajem pekný deň :D
Odpovedať odstrániť
axoj

01.03.2019 | 13:46

Jsme jediny komu Kejloni pripominaji Cylony z BSG?
Odpovedať odstrániť
Ragnar_Odinsson

01.03.2019 | 17:17

@axoj Seth se při tvorbě seriálu hodně inspiroval různými sci-fi seriály, tohle je přece jen prakticky jeho verze Star Treku. Už jenom samotné jméno Kaylon/Cylon zní podobně, možná že tahle inspirace přišla i z BSG.
Odpovedať odstrániť
manfredk

01.03.2019 | 13:51

konecne! takto ma vyzerat SCI-FI, ziadne homo omelety ale sci-fi. prva epizoda ktora sa dala pozerat...
Odpovedať odstrániť
r3l1c

01.03.2019 | 16:44

@manfredk uz som sa bal ze tu nebude jedno bravciacske fasouncatko robit fekalne desgutacie :D :D :D vytajte v klube placko : pre mentalne zastihnutych
Odpovedať odstrániť
PrasatkoPepina

01.03.2019 | 18:47

@r3l1c Zase ty, a čo más vôbec proti prasiatkam?
Odpovedať odstrániť
manfredk

01.03.2019 | 21:54

@r3l1c pozeral si sa na fotra a napadli ta tieto slovne spojenia? klub placko to si ty a vsetci slnieckari. hop a ochutnavaj fotrove fekalie...
Odpovedať odstrániť
manfredk

02.03.2019 | 11:27

@PrasatkoPepina tento idiot sa tu za kazdu cenu pokusa vyvolavat hadky...
Odpovedať odstrániť
r3l1c

02.03.2019 | 13:12

@manfredk a ty sa so svojim jednocifernym iq a zlatym clenstvom v klube placko nevies ubranit :D
Odpovedať odstrániť
Kupka

03.03.2019 | 00:02

@manfredk Kvoty jsou kvoty a slunecni deficit musi byt narovnan. 1 dil bez slunickovych kecu znamena 2 dily navic pro slunicka v 3. serii. :-D
Odpovedať odstrániť
GenetiX

01.03.2019 | 16:58

Tretia najlepšia vesmírna bitva od čias Star Wars a Stargate :D
Odpovedať odstrániť
-Skinner-

01.03.2019 | 19:16

@GenetiX Star Trek má tiež skvelé bitky hlavne DS9 lepšie než SW. Aj tak najlepšími vesmírnymi bitkami je bitka o New Capricu v BSG a bitka o Thoth station z Expanse. :D
Odpovedať odstrániť
noob_svk

01.03.2019 | 20:58

@GenetiX Súhlas :D myslel som že niečo také už neuvidíme :D
Odpovedať odstrániť
Kupka

03.03.2019 | 00:03

@-Skinner- Sci-fi orgie...
Odpovedať odstrániť
Alex555

01.03.2019 | 18:30

Dialóg = - 25
Postavy = - 13
Nekonečné množstvo chýb a dier v príbehu = na nezaplatenie.

Prestala to byť sranda so všetkými tými chybami a prehnanými klišé...
Odpovedať odstrániť
longy

01.03.2019 | 18:56

@Alex555 nemudruj, vypni mozog a uzi si to alebo to nepozeraj
Odpovedať odstrániť
Wolfram

01.03.2019 | 22:38

@longy :d tak prepac ze aj tvorcovia maju defekty

Osobne mam ale radsej epizody kedy skumaju ako bojuju
Odpovedať odstrániť
ognar

01.03.2019 | 22:40

@Alex555 jaké chyby a díry v příběhu máš na mysli?
Odpovedať odstrániť
Wolfram

01.03.2019 | 23:25

@ognar pokial mysli o ze Kaylon poslaly poze cast lodi a za nepouzivali sit na komunikovani a delali chyby tak to ani neni chyba tvurcu, je to tak trochu pointa ktera ukazuje ze nejsou tak dokonali jak si mysli. Preci jen, vyhlazuji bilogogicke organizmi proto ze sou zle ( historie - otroctvi) zatim co na lodi v podstate zotrocili mustek a delali genocidu.
Odpovedať odstrániť
longy

02.03.2019 | 07:04

@Wolfram kazdy ma defekty, a kazdy ma ine preferencie, co sa paci tebe sa nemusi inemu a naopak
Odpovedať odstrániť
ognar

03.03.2019 | 00:04

@longy @longy ale to, že se ti defekty líbí nemění nic na tom, že to jsou defekty.
Odpovedať odstrániť
Alex555

03.03.2019 | 13:24

@longy nechcel som sa starať pretože na komentáre začínajúce "nemudruj" zo zásady neodpovedám ale ako vidím ešte ta tvoja pozícia neomrzela a tak sa idem vyjadriť.

V prvom rade - seriály nie sú na to aby si vypla a ignorovala chyby a odpad, ktorý ti predhodia len preto aby si mohla "vypnúť". Sú pokračovaním dlhej tradície ktorá sa ťahá od prvých ľudí zvanej "mýtus", vďaka ktorej sa máš o svete niečo naučiť prostredníctvom emocionálneho spojenia sa s postavami. Vidíš to aj v tomto seriály avšak nedarí sa mu preniesť správy tak ako by mal. Keďže to tak nie je je tento seriál zbytočný. Lacná napodobenina, ktorá slúži len na to aby ľudia mohli vidieť viac vymyslených rás humanoidov cestujúcich na jednej lodi.

Budem mudrovať koľko chcem lebo už ma nebaví táto vlna odpadu ktorú na nás sypú a pokiaľ sa ti to nepáči tak sa choď vypnúť a nechaj ma na pokoji.

Ako ognar povedal defekty sú defekty. Už som ich spomínal ale jedným z najväčších je to, že sa ku kusu kovu správajú ako keby bol človekom čo núti postavy správať sa ako schizofrenikov a dáva ich do neprirodzených dial´gov ktoré sú navyše 100% klišé ako "ešte sa o to nikto nikdy nepokúsil, hneď v prvý deň nás na akadémií pred tým varovali" a podobne. Tento seriál mal byť komédia, avšak po posledných dvoch dieloch sa snažil stať plnohodnotným seriálom a TAM je problém zakopaný. Bol som ticho 2 série lebo som "vypol" a neriešil ale už toho bolo dosť. Vidím, že sa nevyznáš do toho ako písanie funguje a tak ma nechaj vysvetliť ti to: Každý príbeh na svete na začiatku divákovi niečo sľúbi, horory sľubujú že sa divák bude báť, ak to horor nesplní je to napiču horor a podobne. Tento seriál sľúbil, že sa budeš smiať a nebudeš musieť nijak namáhať mozog na to aby si mu porozumela, tomu vravím prísľub komédie avšak týmito epizódami ľudí donútili k zamysleniu a tým zmenili žáner seriálu a TO je ich najväčšia chyba. Takže svoje trápne komentáre typu "vypni" a "nemudruj" tu na mňa prosím nevyťahuj lebo som na ne alergický.
Odpovedať odstrániť
rick-sanchez

03.03.2019 | 16:33

@Alex555 Ty si pekne jebnuty
Odpovedať odstrániť
Alex555

03.03.2019 | 16:40

@rick-sanchez nápodobne
Odpovedať odstrániť
LordMMX

02.03.2019 | 02:20

všimol si niekto ako Isaac dýcha? :D respektíve herec v tom kostýme... na tom si mohli dať záležať, roboti predsa nedýchajú.
Odpovedať odstrániť
GenetiX

02.03.2019 | 07:56

@LordMMX Roboti robia, čo chcú :D keď chcú dýchať, budú dýchať :D
Odpovedať odstrániť
PrasatkoPepina

02.03.2019 | 08:52

@LordMMX Ten pohyb mohli byť nejaké ozubené kolesa á:D
Odpovedať odstrániť
Kupka

03.03.2019 | 00:09

@LordMMX Proc ne... treba meni vzduch na energii. Co my vime... nasi androidi jsou porad jeste vyvojove neco mezi menecennym kladivem a lepsim pazourkem. :-D
Odpovedať odstrániť
vlad_dracul_

02.03.2019 | 09:48

Ale ta Krillská ochota do toho jít byla trochu moc rychlá.

Možná tam mohli dát vsuvku, že podle těch jejich svatých textů, inteligentní stroje jsou největší zrůdnost a hřích proti Avisovi, což přebíjí i ten jejich genocidní rasismus.
Odpovedať odstrániť
watcher011

03.03.2019 | 00:11

@vlad_dracul_ Nj tiez mi prislo ze Krillovia prisli velmi rychlo a ochotne branit Zem, stacila im jedna lod Kaylonov. Pritom to nebol ich aktualny problem, a nemuseli to vobec riesit, ale pockat si co sa stane, a riesit to az ked budu v priamom ohrozeni.
Odpovedať odstrániť
Kupka

03.03.2019 | 00:13

@vlad_dracul_ Jako valecna rasa a nevyuzije oslabeni nepritele? Kazdy vojevudce by pockal, az se Keyloni a lide vzajemne oslabi a pak by sel rozslapat jejich zbytky. Viz USA ve WW2.
Odpovedať odstrániť
zorgSVK

04.03.2019 | 00:45

Keby si videl ako nejaká loď 1v3 zničí 2 vaše na 2-3 rany tak by si si tiež rozmyslel či danú rasu necháš vyhladiť planétu aby si mohla spraviť kolóniu a postaviť dalších xy ower powered lodí.
Odpovedať odstrániť
JackPhoenix

05.03.2019 | 20:06

@vlad_dracul_ Kazdej, kdo hral Stellaris, vi, ze spiritualisticky rasy nesnasi roboty.

Ono vubec kdyz si clovek odmysli vsechny ty romanticky nesmysly tak Orville dost vypada jako by nekdo zkousel udelat ze Stellaris serial :D
Odpovedať odstrániť
zorgSVK

05.03.2019 | 21:15

@JackPhoenix Stellaris je epická gameska :) To by si potom mohol povedať na každé vesmírne sci-fi :D
Odpovedať odstrániť
Juras26

03.03.2019 | 01:13

Proč nikoho nenapadlo jit pro pomoc k extremne vyvinute rase, ktera zije na planete obihajici dvema vesmíry, kterou poznali v díle s01e12 ,,Mad Idolatry”. Ta by měla v tuhle dobu byt i o tisíce lety vyvinutejsi než Keyloni.
Odpovedať odstrániť
r3l1c

03.03.2019 | 01:33

r3l1c

03.03.2019 | 01:37

Orville je komedia a oddychovy serial, takze tie chyby a pre-efektovanie su asi normalne, coz by som nevycital asi na takej urovni, ako napr. star treku. Aj ked to bolo visually epic, suhlasim ze "prkotin" by sa tam naslo a naslo. ( mne prislo najsmiesnejsi moment ked ich prisli zachranit jesterky s vetou "don't get into my way "..... .... . Dalsi zaber - leti jasterkovska flotila - uplne v predu , v s tyle "zavadzam uplne vsetkym" : The Orville :D :D
Odpovedať odstrániť
vamp1

03.03.2019 | 23:31

uplne jsem se netrefil, ale psal jsem, ze Issac neni svine :-)
Odpovedať odstrániť
zorgSVK

04.03.2019 | 00:49

Hoci v scenári boli nejaké tie chyby ktoré bili do očí, mne udrelo do oči ked Yaphit išiel cez tú šachtu do zbrojnice a dal im len jednu zbraň, postupne im mohol doniesť všetky a dokázali by možno obsadiť s5 loď (alebo nechceli riskovať aby pomreli další členovia posádky) ale aj tak nevedeli či ten prvý plán bude fungovať, ale to je už teda "detail". Nechápem ľudí čo sa sťažujú že to mal byť len výrazne komedialny seriál a za to sa tu rozpísali za tie fugy scenárove. Asi nedávali pozor že už tu boli aj iné epizódy kde sa riešili normálne zavážnejšie veci a popri tom ta boli nejaké schválne trápne momenty, vtipy atď. Takže v celku pohodová časť.
Odpovedať odstrániť
gyver2

04.03.2019 | 10:49

Konecne poriadny fight
Odpovedať odstrániť
xiuhteotl

04.03.2019 | 17:43

par dielov o homosexualoch a ich detoch a potom super cast kde sa na vsetko akoze zabudne ... orville funguje ako nasi politici
Odpovedať odstrániť
Spectator

04.03.2019 | 19:12

Som myslel, že Eda povýšia za všetko čo urobil. Aj každú hlavnú postavu. Možno sa tak stane v poslednom dieli. Uvidíme.
Odpovedať odstrániť
JackPhoenix

05.03.2019 | 19:22

Plot twist: nedostali prachy na dalsi serii, tak se to rozhodli ukoncit ve velkym stylu, jak Firefly se Serenity.
Odpovedať odstrániť
Frostysek

07.03.2019 | 14:48

Isac je trochu jako Legion z ME 2 :D
Odpovedať odstrániť
rejpal

07.03.2019 | 19:43

Ty jooo supr na to ze je orville srandovnejsí star trek tak tohle je fakt supr zaver
Odpovedať odstrániť
winner508

10.03.2019 | 20:59

WOW, lepsiu space opera pestrelku som nevidel par rokov.
Odpovedať odstrániť

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.