Supergirl - s04e11

dabing
titulky

Blood Memory

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '146'
KasperXXL

28.01.2019 | 08:36

No dúfam, že sa to rozbehne konečne
Odpovedať odstrániť
FEELS_BATMAN

28.01.2019 | 08:38

Hahaudajcnducjwjchwkvnkxuencidhenxlwubd
Odpovedať odstrániť
semblu

31.01.2019 | 20:06

@FEELS_BATMAN Konečně z tebe vypadlo něco smysluplného. Nevím, jakým jazykem to je, ale mám takový pocit, že by to s odpovídajícím slovníkem a šifrovacím klíčem mohlo být něco krásného... Možná dokonce kousek Vogonské poezie :-)
Odpovedať odstrániť
FEELS_BATMAN

07.02.2019 | 18:37

@semblu nojo děkuju hsugfishdistdjsuefiwgzdiwzchqochis
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 15:47

@semblu chlapec má talent, to sa nesmie poprieť no :)
Odpovedať odstrániť
Silverblade

28.01.2019 | 09:29

ok tak uz tu mame aj transku nia nal.... vypinam koncim zabudam ze to existuje....
Odpovedať odstrániť
YouDontKnowMe

28.01.2019 | 13:18

@Silverblade wtf?!
Odpovedať odstrániť
JurGo

28.01.2019 | 16:43

@YouDontKnowMe Preháňajú to.Extrémistický liberalizmus a špliechanie svojej odlišnosti ľuďom do tváre má pomôcť takýmto ľuďom?Ako?Podľa mňa si tieto komunity viac škodia a ničia tým aj seriály a filmy.
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

28.01.2019 | 21:27

@JurGo dalši co půjde na instadeath stejným způsobem je film Spider-Man Far From Home
Odpovedať odstrániť
Crono15

28.01.2019 | 22:19

@JurGo god bless you
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 15:49

@Silverblade Až na to, že sa to vie od prvého dielu, čo sa objavila a ty to hovoríš až teraz, takže dosť divné, nemyslíš?? :D :D
Odpovedať odstrániť
KasperXXL

28.01.2019 | 09:37

Akože, LGBT komunita už si prišla na svoje, teraz zas pojde do popredia prerábanie pohlaví? Už nevedia čím zaujať v tých seriáloch kks. Lebo je málo spôsobov akými vymyslieť prečo nemala dostať schopnosti, ako to, že jej drbnúť, že je vlastne pôvodom chlap.. Ach
Odpovedať odstrániť
uzkostnestavy

28.01.2019 | 10:34

Veď to, že je trans sa vie od prvej epizódy čo je v seriáli. A nehcápem čo tu riešite, prečo by nemohli v seriáloch hrať trans herci trans postavy?
Odpovedať odstrániť
KasperXXL

28.01.2019 | 11:39

@uzkostnestavy Ide o to nutkanie tlačiť to všade nasilu ;)
Odpovedať odstrániť
YouDontKnowMe

28.01.2019 | 13:20

@KasperXXL heterosexualove jsou taky všude...
Odpovedať odstrániť
KasperXXL

28.01.2019 | 13:29

@YouDontKnowMe Pozri, ja som zástanca toho názoru, že nech si každý za zavretými dverami robí čo chce, ale nech nám to nasilu netlačia že to je všetko OK :)
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

28.01.2019 | 14:29

Suhlasim s Kasper, tiež sa mi nepáči, že taketo veci všade tlačia. Len ide o to, že to nie je nutkanie ale akési nariadenie amerického filmového priemyslu, aby nebodaj nedošlo k nejakej diskriminacii. Keby sa to objavilo kde tu, tak by to bolo relativne v poriadku. Verím, že filmy/serialy by mali mať istú náučnú hodnotu. Cast pre dielo by nemal byť o tom aby tam bol černoch, aziat, alien, gay, transgender ale o tom, či sa to tam hodí a dáva to zmysel.
Odpovedať odstrániť
KasperXXL

28.01.2019 | 14:31

@KaraJediKnight Konečne niekto, kto to zobral s nadhľadom, lenže to je tak, že vždy nejaká menšina (menšia komunita) sa bude urážať za to, že niekto povie, že už toho bolo dosť...
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

28.01.2019 | 14:56

ja nevidim dovod, prečo by sa nejake skupiny mali uražať ak sa ich zastupcovia nevyskytnu medzi hlavnymi hrdinami, pripadne vobec. Film by mal byť viac umeleckým dielom a vyjadrením nejakej autorskej myšlienky.
No obcas na mna ludia skaredo pozeraju ked poviem veci ako: "Nepáči sa mi, že Javert v Les miserables je černoch.A i malý Gavroš je černoch." Nechápu môj postoj, lebo napríklad Javert v Aniversary koncerte je výborny herec a spevák. Ale dej toho prehu je zasadený v prvej polovici 19. storočia. Ja nie som celkom presvedčená, že v tých časoch mohol černoch zastávať funkciu Inšpektora. Samozrejme, nejaký černoši sa vo francúzsku nachádzať mohli.. ako otroci alebo sluhovia. Ale k nejakému zrovnoprávneniu prišlo až niekedy na začiarku 20. storočia. Možno tak v 20, rokoch niekedy po vojne a v čase krízy .
Odpovedať odstrániť
Diablix

28.01.2019 | 19:51

@KasperXXL toto LGBT komunite sa rieši pri každom seriály v ktorom sa objaví nejaká taka osoba .Ale keď sa na ho celé pozretie z historického hľadiska , tak ľudia ktorí sú dnes označovaní za LGTB , boli kedysi normálni , vôbec sa na nich nepozeralo ako na divných , keď spolu žili ľudia rovnakého pohlavia bolo to normálne , nebolo to žiadne tabu , a boli normálni ,
nikto na nich neupozorňoval ani nič , tento stav civilizácie pokazil príchod nového náboženstva - kresťanstva a neskor islamu , ktoré zničili všetko čo len mohli , a ľudia mali vymyté chápanie a mozgy po dobu 2OOO rokov , a keď dobre v poslednom storočí sa zlepšili práva osob a vôbec , ale stále sa nájdu vymyté hlavy ktoré budú a hlavne chcú utláčať iných .

Ale ľudia ktorý sú LGBT chcú skôr aby zato že majú inú orientáciu neboli braný ako niečo zlé , aby ich brali ako normálnych ľudí , ktorí majú rovnaké práva a slobody ako iný . A konieckoncov všetky bytosti ktoré obývajú túto planétu a patria pod jeden druh homo sapiens sapiens , a nemali by medzi sebou stále hľadať nejaké nezhody ale pochopiť že sú všetci rovnaký , nezáležiac na farbe pleti , vierovyznania , sex-orientácie atď .

Ale vrátim sa späť , to že teraz je to takmer v každom seriály tak to je pravda ,
nie každý má rovnaký názor a netvrdím že má mať ,
Ja len nechápem že prečo to stále riešite , tak teraz je to tak LGBT je v množstve seriálov , filmov alebo celkovo v mediach ale keď sa to niekomu nepozdáva tak to buď môže ignorovať , akceptovať alebo jednoducho nájsť niečo iné .
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

28.01.2019 | 21:28

@KasperXXL gay a lesba to ještě pochopim ale transka rly ?
Odpovedať odstrániť
Crono15

28.01.2019 | 22:42

@KasperXXL nevidím tu žiadnu úctu k ostatným.... prepáč? ale aby si kritizoval seriály a ľudí, ktorí hrajú LGBT postavy len zato že sa objavujú v seriáloch? no a? mne sa to osobne páči... celkovo je celý svet 2000 krokov pred slovenskom a aj českom (v určitých veciach) homosexualita je normálna vec a nikto by sa za ňu nemal hanbiť ofc na SK sa to asi nedá, keďže sú to ľudia ako ty, ktorí majú za potrebu ich nejako "urážať" a v konečnom dôsledku aj diskriminovať... a hovoríš si možno, že aké kk**ny tu píšem ale je to normálna vec, všade je homosexualita braná ako normálna vec, ale iba my teraz konkrétne slovensko s tým má niečo... pretože chceme byť zaujímaví a a odlišovať sa vedel by som povedať, že sme už reálne wannabe kotlebovci... a to sa dostáva k slečne @KaraJediKnigh ktorej vadí, že sú niektorí černosi dávaní ako herci atď.... lenže ľudia žijeme v 21 storočí, celý svet vidí, že homofóbia, rasizmus, a dokonca ľudia, ktorí neustále potláčajú feminizmus sa zväčšuje a stále je to horšie a horšie, presne pre toto to robia seriály aby si ľudia uvedomili, že niektoré veci sú v poriadku a nieje to nič zlé..... ja stojím názoru, že černochov by sme nemali utláčať, pretože v Amerike je toto téma stále bežné a černosi sú tam naozaj utláčaní aj keď žijeme v 21. storočí..... sme ľudia a nie opice, ktoré sa nevedia správať... ale ako sa hovorí.... niektorí ľudia proste nevedia kedy majú byť ticho.... ani mne sa nepáči niečo v seriály ale nechám si to pre seba, pretože to nieje až tak nutné.... koniec koncov... moja myšlienka bola tá, že sme ľudia a keď nám seriály a filmy dávajú nejaký podtón toho, že sa to tam vyskytuje znamená to, že to máme aspoň podporiť a nie kritizovať... Ale pozor nemyslím to nejakým donucovaním... keď vyjdú nejaké filmy o terorizme znamená to, že asi producenti chcú niečo robiť so svetom... tak presne preto robia takéto veci aj tu... bye bye.. už chcem vidieť tu wannabe diskusiu
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

28.01.2019 | 22:53

@Crono15
nehovorím o utláčaní černochov, či iných rás ale o historickej korektnosti, prípadne držaní sa nejakej knižnej predlohy a v zasade umeleckej voľnosti, bez toho aby mali predpísané, koľko ľudí z hlavných a vedľajších rol musí byť menšinová.
co L/G sa týka, mám pár kamarátov z tej komunity, sú to super ludia, netvrdím, ze nemáme všetci rovnaké práva, len proste existujú veci, ktoré paria do súkromia a tam by mohli ostať.
Odpovedať odstrániť
Crono15

28.01.2019 | 23:10

@KaraJediKnight zasa sa vyjadrujem.... ak hovoríš o bedároch... neviem či sa chceš opýtať Huga, že ako to myslel ale ak poznáš jeho štýl mala by si to vedieť.... film nemusí byť 100 % dokonalý. takže ani herci NEMUSIA byť iba bieli.... keby v Číne europoídne filmy myslím, že by si sa aj ty trošku urazila... trošku rozumu a bude všetko krajšie.... a s tým súkromím ťa ale, že vôbec nechápem
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

28.01.2019 | 23:35

@Crono15
Priznám sa, že Bedári sú na mňa trochu pridlhý, ale čítala som Otca Goriota. Môžem povedať, že tam bola opísaná celá spoločnosť i nábytok. No nespomínam si, že by tam mal nejaké černošské postavy. Som si vedomá toho, že film nikdy nebude úplne ako kniha, lebo to nejde z niekoľkých hľadísk napriek tomu, môže vzniknúť relatívne verná adaptácia.
Mne sa čísnske filmy páčia aj keď sú plné číňanov. Čo sa mi nepáči, keď robia fim, ktorý sa odhráva v nejakom historickom období a šplechnu tam nejakých europanov.
Rovnako ako sú černoské filmy plné černochov či indické plné indov.
No to so súkromím sa samozreje netýka len LG....
Odpovedať odstrániť
Silverblade

29.01.2019 | 08:07

@KaraJediKnight naco sa obhajujes??? ved je kazdemu jasne ze pan crono je uplny idiot zakomplexovany...
Odpovedať odstrániť
KasperXXL

29.01.2019 | 08:47

@Silverblade @KaraJediKnight @Crono15 @Diablix
First things first
@Crono15 totálne si zo seba spravil úplného debilka a tým, že si wannabe ko(ko)tlebovec tak si sa zabil úplne - áno už musím byť hnusný

Ja som nikde nenapísal, že LGBT komunita je odpad, sú to ľudia rovnako ako my a pokiaľ sa mi s tým neserú pred oči nasilu tak mi to je jedno

Ide mi o to, ako nasilu tieto veci tlačia do popredia - originál Nia Nal (Nura Nal) podľa komixov nikdy transka nebola. Lenže americké štúdio si povedalo, poďme rozvíriť vody a naserme ľudí. Jasné že sa nikdy nebudú držať komixovej/knižnej predlohy na 100% ale toto sú presne tie veci, ktoré by tam byť nemuseli, sú tam úplne jak päsť na oko. Mne je jedno čo si kto robí doma za dverami v SKUTOČNOM živote aj keby t*tká ovce... Ale podávať niečo na podnose a propagovať to ako úplne v pohode.. V každom filme musí byť beloch, černoch, aziat, lesba/gay, (po novom už asi aj trans), a pes. Pričom pes zomiera skôr ako černoch. prvý ide dole beloch. Keby zabili černocha prvého už sa bavíme o rasizme. Chápeme sa??

Možno som trochu homofóbny ale v mojom prípade si myslím že zdravo. Ja by som ich vôbec neodstraňoval ani nijako nepreorientovával. Ide mi čisto o princíp akým je to nasilu robené!

*Howgh*
Odpovedať odstrániť
Crono15

29.01.2019 | 14:29

@KasperXXL nepovedal som, že ja som "kokotlebovec" takže ma to uráža... a k tomu ostatnému sa nemusím ani už vyjadrovať... bye
Odpovedať odstrániť
KasperXXL

29.01.2019 | 14:52

@Crono15 ospravedlňujem sa, zle som si prečítal tú vetu s Kotlebovcami - viem si priznať chybu, asi som preskočil slovo-dve
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

29.01.2019 | 15:24

@KasperXXL
v zasade si napísal, to , čo si myslím, len ja by som to nevedela tak pekne sformulovať
Odpovedať odstrániť
Crono15

29.01.2019 | 18:01

@KasperXXL chápem.... nevadí... a ani nechce, už riešiť toto všetko pretože to nemá zmysel... proste načo sa hádať? :D
takže tak...
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

29.01.2019 | 18:03

@Crono15 tedy spini postavami i scenarem Supergirl komiks a prehaneji to vic nez Netflix Nia Nal je nejvetsi omyl
Odpovedať odstrániť
KasperXXL

30.01.2019 | 07:21

@Crono15 Tak sme to teda pekne uzavreli :D Mier :)
Odpovedať odstrániť
Carloss

30.01.2019 | 07:28

@Diablix a co iné si mam nájsť keď sú všade?
Odpovedať odstrániť
Carloss

30.01.2019 | 07:31

@Diablix inak neviem co ma spoločné farba pleti ktorá je zakorenena v DNA každého jedinca so sexuálnou orientáciou ktorá tam nie je ( takže to nieje vrodené)
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

30.01.2019 | 08:33

@Carloss
farba pleti a sexualna orientacia v tomto pripade maju spolocne to, že su v amerike násilne vtláčane do filmoveho priemyslu.
Jednak asi preto, že to ziskava viac penez a potom aj pre par ďalšich dôvodov.
Netvrdím, že sam máme vrátiť do čias, kde hral beloch rolu černocha/indiána/cigána. Ale celkom by som ocenila dobu, keď seriál a obcasne uz i film nebol pornom a bez ohadu na čokoľvek sa tam nenachádzl mix rás.
To znamená, že ak pozerám film (bárs i fantasy) zasadený do obdobia stredovekej Číny, tak chcem aby všetky postavy boli čínania alebo rasy z daného obdobia a regiónu. A ak tam dajú belocha tak ma to tiež nenadchne.
Čo sa týka toho, že sa pár ludom nepáči že je tam g/l alebo trans tak ide hlavne o to, že je to dávané všade. Ludom je v zásade fuk orientácia iných ľudí ak to ostáva v súkromí.
Odpovedať odstrániť
Kaisa

30.01.2019 | 11:44

Když už tu řešíte historii, společenský pohled, marketing a kdo ví co ještě, podívali jste se někdo na to z hlediska sledujících z těchto komunit? Lidé jsou prostě rádi, když se mohou dívat na seriál, kde je postava/herec či někdo s kým se mohou identifikovat. Ostatně to je celá pointa knih, seriálů a filmů. Lidé mají své idoly a rádi se s hrdiny, hlavními či vedlejšími postavami identifikují.

Vezmu to přímou čarou, hetero a ''ne-trans'' hrdinů je tady tuna od roku X, kdy se začaly vůbec natáčet filmy. Ano, je to občas opravdu kýč - jak všude každého narvou za každou cenu a určitě by se to dalo udělat lépe, ale nadruhou stranu je pochopitelné proč přichází na scénu právě tohle téma.

Taky je otázka jestli to nejsou u nich opět nějaké ''kvóty'' alá musíte mít jednoho afroameričana, asiata a bla jinak vám nepovolíme produkci nebo nedostanete grant :D
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

30.01.2019 | 14:32

@Kaisa transky nemaj cpat vsude
Odpovedať odstrániť
Diablix

30.01.2019 | 19:44

@KaraJediKnight a @Kaisa

to napísali presne , takže to už netreba ďalej rozoberať
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

31.01.2019 | 07:35

@Kaisa
fair enough, ale musim sa priznať, že v poslednych dobach som natrafila len na male množstvo postáv, ktoré by mi boli čo i len sympatické ...
prevažuje: hlavní hrdinovia sú mi nesympatický, nezdieľam ich ideje (tak ako sú podané) a ich správanie ma viac vytáča než by nejak inšpirovalo.
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

31.01.2019 | 12:54

@KaraJediKnight Black M je nejzamivajesi postava ze SG
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 15:50

@KasperXXL Ja zas neviem, že prečo nám všade tlačia tie heterosexiálne vzťahy, kto je na to zvedavý??? Toto si môžu zas povedať tí, ktorých tu urážaš...
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 15:57

@Silverblade to skôr ty, keď sa na iný koment ako tneto nezmôžeš a ešte urážaš... Pritom chrono aj Diablix majú pravdu, ale s takými ako si ty nemá cenu sa baviť, pretože si proste debilko, čo nie je za rovnoprávnosť ľudí, pritom sme všetci rovnakí, je jedno, či je gay, či lesba, či transka, či inej pleti, náboženstva, ale množstvo ľudí z týchto skupín sú 100% lepšími ľudmi ako si ty, pretože dobrého človeka nerobí orientácia, náboženstvo a rasa, ale to ako sa správa a ty sa veru správať envieš a hovoria o tom tvoje komentáre
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:00

@Carloss orientácia je tiež vrodená, ty sa nestaneš gayom, či lesbou počas života, proste sa s tým narodíš. Lenže ako heteraci netrtkajú od 5 rokov, tak ani lesby, či gayovia a lesby s gaymi to musia ešte skrývať, pretože existujú úbohí ľudia ako ty, ktorí nevedia, že sme si všetci rovní a nerobí nás dobrých to, že sme heteraci, či biely
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:06

@moloda Len dodám Kasperovi, že ja som tiež hetero, ale určite si nemyslím, že by nemohli ukazovať inú orientáciu, či rasu v seriáloch. Tak isto ako tam je xxx bielych a heterakov, tak tam môžu byť aj žltý, čierny, lesby, gayovia, transky. Nie sme o nič lepší ako oni, dokonca aj má človek názor ako ty, tak by som povedal, že je ešte horší... Ale na druhú stranu ti musím dať za pravdu, že to preháňajú a že tento novodobý trend to dávať do každého seriálu je na prd, ale sú to normálni ľudia ako my a máme si byť všetci rovnocenní a keď si vezmem, že o koľko viac bielych, či heterakov sa objavuje v seriáloch, tak kľudne tam môže byť iná rada, či orientácia, prípadne náboženstvo. Ja tieto veci vôbec neriešim, pretože NA ČO??? A určite to seriál nerobí o nič horší, keď to tam dajú... Sorry, ale takéto názory a komenty napíše len ten, kto nie ja rovnoprávnosť všetkých ľudí bez ohľadu na orientáciu, náboženstvo a rasu a môžeš tu písať, koľko chceš, že mimo seriály a filmy ti to nevadí, pretože sa ti to nedá veriť s tvojimi komentármi a že to patrí len do súkromia, no určite.. Tak nech potom nedávajú žiadnu orientáciu = žiadny vzťahy do seriálov a filmov alebo nech sa na uliciach v reali nebozkávajú žiadny ľudia a ani sa nedržia za ruky a podobne, nech to robia všetci len v súkromí, pretože v čom je heterak a biely lepší ako žltý, čierny, lesba, gay??? V NIČOM!!!
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:08

@GreenArrowCZE transku som videl zo všetkých 130 seriálov, čo som videl len tu, takže aké všade???
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:09

Navyše to, že je transka sa vie od prvého dielu, čo sa objavila a rozoberáte to až tu, čo je pomerne divné :)
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

11.02.2019 | 18:35

@moloda jo ale ze ma schopnosti rly ?
Odpovedať odstrániť
KasperXXL

12.02.2019 | 11:43

@moloda Pozri, súhlasím s tým, že tlačiť vzťahy do seriálov, ktoré sú zamerané na DC univerzum je somarina, ale pre nich dobrý marketingový ťah. Jasné nedávajme sem ani hetero vzťahy, som za. Ja len hovorím o tom, že každému "inému" vzťahu je darovaná celá časť, úplne zbytočná. Keby sa jedná o romantický film/seriál tak prosím, ale nech to netlačia všade. A áno som toho názoru, že pokiaľ to robia v súkromí, tak mi to je jedno. Ale teraz ma kľudne aj zožerte - Aj globálne oteplovanie je normálne? Alebo podľa čoho stanovuješ ty hranicu normálnosti? Alebo že nie sme tolerantní? Alebo prečo toľko LGBT ľudí je hlavne medzi mladými? Z ničoho nič sa začali rodiť ľudia s "poruchou" ? Väčšia časť LGBT ľudí je práve medzi ŠTUDENTAMI ZŠ/VŠ škôl a to len na báze toho, že to objavili na internete. Ja keď som bol malý som chcel byť kozmonaut, tak som dostal kostým. Dneska chcú byť ľudia buzny. Nič s toleranciou to nemá, je to choroba, ale aj keď mám chrípku to pretrpím. Serus
Odpovedať odstrániť
Crono15

12.02.2019 | 15:13

@KasperXXL prepáč ale tebe jebe.... homosexualita NIEJE choroba.. či si budeš tvrdiť svoj názor alebo nebudeš.... a ak si myslíš, že je tak potom nech sa páči :) choď voliť kotlebu s jeho jebnutými billboardami kde hovorí že stop LGBT.... nech sa páči :))) zbohom ďalej toto už naozaj neriešim daj si otázku prečo to asi stále dávajú do seriálov.. presne pre takých ako si ty... čo nevedia pochopiť nič...
Odpovedať odstrániť
Crono15

12.02.2019 | 15:14

@moloda <3
Odpovedať odstrániť
KasperXXL

12.02.2019 | 15:27

@Crono15 Nevedia nič pochopiť :D Okej, lebo len váš názor je ten správny čo? :) A tu je tá sloboda slova a prejavu? Jaj vy tupci. A čo to spájaš s kokotlebovcami zas? Prečo by som ho mal voliť? ... Demencia ;)
Odpovedať odstrániť
KasperXXL

12.02.2019 | 15:34

@Moloda @Crono15 - choroba NIE JE napríklad rasa, to znamená, že rasisti sú choré hlavy.

Ale je choré napríklad to, že sa chlap nechá vyprášiť do riti druhým chlapom. Nikdy som nenapísal, že to je NORMÁLNE, lebo toho názoru nie som. Ale som povedal, že keď to robia doma za zavretými dverami je to ich vec, čo ALE nemení nič na tom, že je to nechutné. To stále neznamená, že na týchto ľudí osobne útočím. Poznám jedného gaya osobne a povedal som mu, že toto nie je normálne a on môj názor prijal, že on za to nemôže, aký je. A normálne sa bavíme ďalej. Takže čo tu prekrúcaš na aké smery ty šašo? Keby sa ľudia snažia o práva normálne a nie extravagantným štýlom vo forme jebnime si na seba dúhové farby nech vyzeráme jak k*k*ti a poďme do ulíc, niekedy pomaly polonahí, tak to tiež inak vyzerá...
Odpovedať odstrániť
moloda

12.02.2019 | 23:50

@KasperXXL že je viac LGBT ľudí?? To by som nepovedal, lenže ako hovoríš je to vďaka internetu a seriálom, pretože nám ukazujú, že sa za to títo ľudia nemusia hanbiť - pomáha im to a preto mi nevadí, že to tam dávajú, i keď je toho fakt, že moc... Pretože pomáhajú ľuďom sa prestať za to hanbiť a priznať, že je tej a tej orientácie - vyjsť na svet s pravdou a nemusia sa báť odsudzovania, i keď vždy sa nájdu aj takí a mám pocit, že ty si bohužiaľ taký podľa komentov... Takže nie je viac LGBT ľudí, len sa už títo ľudia neboja si priznať, že sú takí a pomáha im k tomu internet, čiže aj seriály. A určite iná orientácia nie je choroba :)
Odpovedať odstrániť
moloda

12.02.2019 | 23:55

@KasperXXL Ale zhodnem sa s tebou aj s tým extravagantným štýlom a i tým, že mať inú orientáciu je odchýlka od normálnosti, ale určite by som to nenazval chorobou... A ako som už povedal, ak sú heteraci a biely v seriáloch, tak tam majú právo byť aj LBGT ľudia a iné rasy, nie sú o nič horší ako my.. Keby bola lesba s lesbou bolo by ti to nechutné, či len gay s gayom?? Ja nevravím, že mne sa dobre díva na gay s gayom, ako sa bozkávajú, či dávajú do riti, to nie, ale to ani v seriáloch nemáme (i keď niekde sú tie bozky, ale to je všetko)... No v tomto seriáli je len čerňoch, na tom nie je nič zlé, prečo by tam byť nemohol?? A dali tam transku - asik jediný seriál s transkou, ale nikoho nemá - žiadne bozky, žiadny sex teda ani nie je s ňou, len tam je a myslím si, že aj táto skupina ľudí (transky) majú právo sa objaviť aspoň v jednom seriáli...
Odpovedať odstrániť
moloda

12.02.2019 | 23:57

Ale na rovinu, chápem prečo ti to vadí, ale mne to je jedno, že kto tam je, či je čierny, gay, lesba, transka a podobne, nech je a čo?? Myslím si, že oni zas môžu povedať to isté ako ty o nás bielych a heterakoch... Nás je drvivá väčšina v každom seriáli, tak prečo nedať malý priestor aj iným/odlišným? Ako si spomenul, že je viac LGBT, tak áno, pretože sa už neboja priznať a pomáha im k tomu aj seriál a to je dobré, že to nemusia v sebe dusiť a vyjdú s pravdou von a preto to seriály robia (to asik nie, robia to pre nejaké iné veci, ale plní to aj ten účel, aspoň pri niektorých)...
Odpovedať odstrániť
KasperXXL

13.02.2019 | 00:27

@moloda som rád, za takúto reakciu, že niekto berie aj tú druhú stránku a číta medzi riadkami :)
Čo sa týka tých lezieb(lezbí?) tak je rozdiel lezby a je rozdiel ženy hetero, ktoré su sexuálne aktívne aj so ženskou stranou. Samozrejme pozerať sa na dvoch chlapov mi príjemné nie je. Chápem, že ak už niekto taký je, má v živote problém vyjsť s tým na povrch a hľadá útechu v niečom takomto. Štve ma len ten pretlak okolo toho celého a to, že z postavy v komixoch, kde nikdy nebolo spomenuté, že je trans pretože originál nebola museli spraviť niečo takéto. Bolo to naozaj nutné? :) Potom tu začali do mňa ľudia hustiť tak som si otvoril ústa aj ja :D Pretože keď má niekto názor, že je to OK a ja mám názor že NIE tak o čo je ten človek odomňa niečo viac ? V čom je jeho názor podstatnejší? Každý ma právo na názor. Kým nepríde cenzúra ktorá už do veľkej časti zasahuje aj Youtube ...
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

13.02.2019 | 14:29

@KasperXXL CW neni normalni SPN,iZombie,R celkem je kvalitni PC vse znici viz CW,Marvel,Liam N. movie,Oscar za BP
Odpovedať odstrániť
moloda

13.02.2019 | 16:04

@KasperXXL Ja s tvojím názorom inak nemám problém, len som mal pocit, že napadáš týchto inak orientovaných ľudí a preto som reagoval. Je pravda, že do seriálov to nemusia dávať, no ako sme sa zhodli, tak im pozerať niečo takéto môže pomôcť...
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

13.02.2019 | 20:28

@moloda
nikto z nas nenapadl inak orientovanych ludi či etnicke skupiny a rasy , skor nas mnohych unavuje, že to všade tlačia. ale fakt že všade.
Už vopred sa napríklad desím Artemisa Fowla - kniha bola skvelá. Ale vo filme urobili Butlera černocha. Pýtam sa kýho frasa to robili. Butler bol aziat (resp bolo tam spominane , že je euroazijec).
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

13.02.2019 | 21:00

@KaraJediKnight je to Disne y a jejich marketing
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

14.02.2019 | 09:00

@GreenArrowCZE
Disneyho ani nespominaj :D bojim sa pomyslit, čo urobili z Aladina resp. počkame a uvidime....
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

14.02.2019 | 15:24

@KaraJediKnight Disney přišlo s vztahem Rey (hrdinka) a Kylo Ren (padouch)
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

14.02.2019 | 15:40

@GreenArrowCZE
tak to je asi jediny vztah, ktory im nevyčítam :D páč i ja mám väčšinou rada záporákov. Občas sú totiž rozumnejší ako protagonisti.
No neviem, či by som Kyla nazvala padouchem je to blbe šteňa
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

15.02.2019 | 22:09

@KaraJediKnight zlatý Riverdale jen ta třeti serié je minfuck kvuli Sabrině
Odpovedať odstrániť
moloda

16.02.2019 | 17:25

@GreenArrowCZE v Riverdale je nejaká Sabrina? Sledujem to, ale o nikom takom neviem... :D
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

16.02.2019 | 18:05

@moloda Archie komiks a Riverdale je propojeni s Sabrina zvlast 3 serie s fantasy prvky
Odpovedať odstrániť
moloda

16.02.2019 | 18:38

@GreenArrowCZE Komiks možno áno, ale seriál s tým nemá nič spoločné, pretože v Riverdale o tom nebola ani zmienka :) A navyše ak ide o to susedné mestečko, tak je to sprostosť (čo sa týka seriálu) a navyše tretia séria nemá nič s fantasy prvkami, iba to tak vyzerá :-) GK je iba kostým a za zvyšok môžu prevažne Fizzle Rocks
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

16.02.2019 | 19:31

@moloda tak jak to ze maj zniceho nic halucinace a v Sabrine jsou refference na R
Odpovedať odstrániť
moloda

16.02.2019 | 20:25

@GreenArrowCZE myslím si, že na tvoju otázku som ti odpovedal vyššie, ak dobre sleduješ a v Sabrine byť môžu, ale v Riverdale nič také nie je :)
Odpovedať odstrániť
Uzivatelske_jmeno

28.01.2019 | 15:06

Jak shrnout tento díl...Karo už ji řekni, že jsi Supergirl pane bože!! (Teď jsem naštvaná, že z toho udělali scénu maximálně na 2 minuty....)
Ale jinak pěkný díl...líbí se mi storyline s Niaou a je mi jedno, že je to trans. (a nevím co to řešíte, víme to od prvního dílu kde jsme ji poznali...)
A ještě je mi líto, že Alex a Kara/supergirl neměli scén...Zajímá mě, jak moc ji to ovlivnilo atd. I tak si myslím, že za pár epizod už bude vše při starém (nebo doufám, rve mi to srdce...)
No nic...těším se na další epizodu až 17. února (pro nás 18. února..)
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

28.01.2019 | 15:25

@Uzivatelske_jmeno
noo neviem, možno preto, že sa mi nezdá pravdepodobné, že komixová postava (Nura Nal aka Dream Girl), na ktorej je Nia Nal založená bola transgender?
Odpovedať odstrániť
Crono15

28.01.2019 | 23:04

@KaraJediKnight začni sa venovať prosím filmografii aby si mohla posudzovať kto ako vyzerá alebo charakteristiku... pretože ak je seriál based on characters alebo priamo based on comics ... a ak chceš vysvetlenie tu ho máš :).....
: based on characters je postava založená na charakteristiky človeka napr. čistý príklad supergirl jej charakteristika je, že je to blondína, má oblek a tieto základné veci, ktorými vieš povedať, že to je ona. ALE príbeh už nejde podľa komiksov pretože to je IBA založené na charakteristiky....
: based on comics nie už charakteristika normálna ALE dej toho seriálu a charakteristika doslova je založená priamo na komikse, takže ak by to bolo založené na komikse (neviem či je Nia v komiksoch trans.) ale ak nieje v komikse tak by ani nebola v seriály (zasa ak je based on comics

takže nabudúce ak ti bude vadiť, že nejaká postava nespĺňa to čo je v komikse, vždy si pozri či to je based on characters alebo comics.. pretože to robí veľa ľudom problém a nevyznajú sa potom do toho....
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

28.01.2019 | 23:36

@Crono15
filmografii sa náhodou venujem.
Odpovedať odstrániť
Silverblade

29.01.2019 | 08:10

@Crono15 ty si postihnuty alebo sa len tak tvaris? zboznujem ludi ktory napisu namiesto komentu esej a cela ta esej je o konzistencii hovna xDDD
Odpovedať odstrániť
AvenjQ

29.01.2019 | 10:42

@Crono15 "ututut ak nemáš titul tak nemáš právo mať názor ututut"
Odpovedať odstrániť
GenetiX

29.01.2019 | 12:58

@KaraJediKnight vyštudovaná ucm fmk ešte nie je filmografia :D
Odpovedať odstrániť
Crono15

29.01.2019 | 14:23

@KaraJediKnight tak by si nemala písať hlúposti, ktoré sem píšeš...
Odpovedať odstrániť
Crono15

29.01.2019 | 14:25

@Silverblade prepáč... radšej napíšem zmyslu plnú esej, ktorá "bude mať zmysel" ako sa vyjadrovať pod komentármi s tým, že mám v hlave nasrané a neviem čo tu robím....
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

29.01.2019 | 14:59

@GenetiX
nie ucm ale utb. Nejake tie dejiny filmu a filmovú reč som pochytila. Viem urobiť rozbor nejakého diela, keď sa mi veľmi chce. Keď vidím dobre urobenú vec, tak ju rozoznám. Dokonca, uplne prekvapivo obcas uznavam, źe su dobre urobene nejake filmy, ktore sa mi subjektivne nepáčia. Ale objektivne to možu byť masterpiecy.
Odpovedať odstrániť
KaraJediKnight

05.02.2019 | 11:41

PS: @GenetiX
mňa si uražaj koľko chceš, ale školu, kde som chodila nehaň. Mali sme tam pár pedagógov z VŠMU. Inak všetci inteligentní a skúsení ludia z oblastí, ktoré vyučovali. Či už praktických alebo tých teoretických. Pani, čo nás učila dejiny umenia bola značne prísna ale v zásade by som povedala, že je chodiaci Pijoan a pán, ktorého sme mali na Dejiny filmu a Filmovú reč bol tak zapálený, že v jeho podaní aj ten najnudnejší film vyznel ako niečo, čo sa oplatí pozrieť.

a ako som napísala žiadna trnava
Odpovedať odstrániť
Spike25

09.02.2019 | 17:43

@Crono15 Pomatení SJW aktivisté jako ty jsou doslova vypatlaní idioti, kteří tím svým fanatizmem různým sexuálním a etnickým menšinám jen škodí. Nejhorší je, že jejich plný hollywood a tak násilně přebarvují postavy i v historických filmech nebo dávají nesmyslně do seriálů jako je Supergirl trans postavy. Jestliže se Nia Nal narodila v seriále jako muž tak skutečnost, že má schopnosti, které dětí jen ženy nedává žádný smysl. To, že si nechala uříznout penis a udělat umělá prsa a mentálně se cítí, jako žena z ní ještě skutečnou ženu opravdu nedělá. Celé je to nesmysl v duchu SJW psyhoaktivismu. Kdyby ta herečka hrála úplně novou postavu, která není v komiksech, a měla schopnosti nespojené s pohlavím, stalo by se snad něco hrozného? Ano různí pomatení aktivisté by se mohli urazit, že transka nehraje postavu přímo z komiksu a tím není dostatečně naplněná jejich touha po boji za falešnou společenskou rovnost.
Osobně bych řekl, že Social Justice Warrior aktivistům ve skutečnosti nejde o zrovnoprávnění různých menšin, ale naopak si jen léčí svoje komplexi šířením nenávisti nejen proti bělochům ale proti všem heterosexuálům a bojem proti všemožným domnělým stereotypům a tím vytváří skutečný stereotyp xenofobního nejen bílého heterosexuála, který je podle nich zdrojem všeho zla. Ve skutečnosti jsou to ovšem právě tito aktivisté, kteří nejvíce rozdělují společnost a pomáhají šířit všemožnou nenávist proti většinové společnosti a tím ji logicky ženou do náruče krajní pravice, která pak zvolí v USA za prezidenta někoho jako je Trump.
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:11

@Silverblade aspoň napíše niečo zmysluplné, kým ty si len blbeček, čo nevie nič ako iné hejtovať a urážať, a potom tu píše o kopmplexoch :D :D
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:12

@AvenjQ aha, takže človek bez titulu je odpad a nemá nárok na názor, kokčo, tak k tomuto a k tebe nie je čo viac dodať :D :D :D
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:18

@Spike25 1. s tým, že to nedáva zmysel, s tým dedením máš pravdu... Avšak falošná spoločenská rovnosť?? TEBE TO JEBE??? Vidno, že ty si zas nejaký zmrd, čo je rasista, prípadne diskriminuje ľudí podľa orientácie, rasy, náboženstva... V čom sú horší tí, čo nie sú biely, kresťania a heteraci?? POVEDZ MI TO??? oni môžu byť omnoho lepší ľudia ako ty, sme si všetci rovní bez ohľadu na orientáciu, náboženstvo, rasu... Dôležité je len to, ako sa kto správa, či akceptuje a rešpektuje druhých, ich názory a podobne a podľa toho sa sdi dobrý človek. Ty zjavne diskriminuješ a to nie je správne, čiže možno sú i tí, ktorých diskriminuješ lepší ako ty... Ja osobne nediskriminujem nikoho, všímam si jeho vlastnosti, ako sa správa k druhým, ale nebudem tu tvrdiť, že som dobrý alebo zlý, to nechám na druhých. Avšak vždy sa snažím správať tak, aby som mal čisté svedomie a mohol sa pozrieť do zrkadla a to kebyže odsudzujem ako ty, tak nemôžem, ak to dokážeš ty s tvojím správaním, tak to máš fajn :-)
Odpovedať odstrániť
Spike25

11.02.2019 | 21:37

@moloda Já nediskriminuji nikoho. Jsem levičák, ateista a taky hetero. To ovšem neznamená, že mám něco proti nějaké menšině. Naopak jsem tolerantní člověk. Jen nesouhlasím s nelogickým a extrémistickým aktivismem, který je dnes součástí nejen amerického liberálního mainstream. Jak jsem napsal. "Kdyby ta herečka hrála úplně novou postavu, která není v komiksech, a měla schopnosti nespojené s pohlavím, stalo by se snad něco hrozného?" Proč musí stále zdůrazňovat její intimní sexuální odlišnost? Vždyť něco takového je soukromá věc každého z nás. Nejedná se o něco výjimečného. Mě opravdu nezajímá jestli je někdo homo, trans nebo hetero. Hodnotit někoho na tomto základě je hloupé. Přehnaný aktivismus a politická korektnost nevede k rovnosti všech lidí ale naopak k jejich rozdělení a dva nesmiřitelné tábory. Proto něco takového nemohu podporovat. To ale neznamená, že bych někoho diskriminoval. Každý má mít stejná práva a povinnosti. Všechno ostatní je zbytečné řešit.
Odpovedať odstrániť
matox01

28.01.2019 | 15:18

I like that trap dreamer
Odpovedať odstrániť
PurpleViolet

28.01.2019 | 15:33

Takova blbost. Předava se to z matky na dcera ale syn co si myslí že je holka to dostal... Když už tam chtěji dvat blbosti jako trans tak aby to aspon davalo smysl.
Odpovedať odstrániť
Crono15

28.01.2019 | 23:05

@PurpleViolet prepáč? ale transexualita nieje blbosť.... ak si to myslíš to je v poriadku... ale pozeraj na objektívny názor bye bye
Odpovedať odstrániť
PurpleViolet

28.01.2019 | 23:08

@Crono15 Ja nemám nic proti LQBT jen že pokud tu davají transgender postavu ktera potom nedava smysl. Hele tohle mužou mít jen ženy ale on je žena protože si to mic přeje a proto má ty schopnosti.
Odpovedať odstrániť
Crono15

28.01.2019 | 23:16

@PurpleViolet tak first of all.... "on" je ona... a je to žena... ja to chápem tak, že schopnosti dostane žena v určitom veku, čo povedala sama Nia v niektorej časti, tým že ona je transka (z muža na ženu) jej genetický kód sa zmenil... nie som biológ a ani doktor aby som vedel čo sa stane po operácii a braní hormónov... ale určite to má niečo spoločné s tým
Odpovedať odstrániť
PurpleViolet

28.01.2019 | 23:26

@Crono15 At uděla cokoliv stale to bude biologicky muž. A to že je někdo trans z nich neděla opačné pohlaví. Tak to prostě nefunguje. cela ta věc se schopnosti byla bud hrozně napsaná nebo se snažili pčesvědčit lidi že když je někdo trans tak je fakt opačné pohlaví. Od tohohle serialu bych čekal obojí.
Odpovedať odstrániť
AvenjQ

29.01.2019 | 10:55

Tento seriál prestávam sledovať z rovnakého dôvodu ako Iron Fist season 2... Prečo sa to volá Supergirl keď o tejto postave ten seriál ani vôbec nieje. Scenárista má potrebu vypovedať príbeh na ktorý sa Supergirl nehodí a tak si vytvorí postavu ktorá Supergirl bezdôvodne zatiahne do svojich problémov a Supergirl sa ich snaží vyriešiť viac ako tie vlastné.
Odpovedať odstrániť
Crono15

29.01.2019 | 14:21

@PurpleViolet biologicky muž? takže teraz keby som mal vagínu som stále muž? geez prosím....
Odpovedať odstrániť
PurpleViolet

29.01.2019 | 15:06

@Crono15 At už si někdo necha uřiznout penis nebo ne tak to nemění že je biologicky muž.
Odpovedať odstrániť
Silence275

29.01.2019 | 17:11

@Crono15 áno @PurpleViolet má pravdu, pokiaľ podstúpiš operáciu na zmenu pohlavia, tak sa nezmení nič iné len tvoje pohlavie, typ a počet chromozómov v tvojom DNA zostane stále rovnaký, čo značí, že geneticky zostaneš stále rovnakého pohlavia, avšak na výzor budeš opačného. Keďže sa nám na tejto planéte ešte nepodarilo dosiahnuť vedeckého pokroku na úroveň genetického inžinierstva, tak nedokážeme ovplyvňovať stavbu DNA. Nechcem aby to vyznelo ako hate koment, píšem to len aby si mal správne informácie.
Odpovedať odstrániť
Crono15

29.01.2019 | 18:02

@Silence275 to som nevedel pretože mi to príde stále hlúpe brať niekoho pohlavie iba po jeho genetickej stránke if u know what i mean....
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

29.01.2019 | 18:44

@AvenjQ Iron-Fist 2.serié je celkem dobrý a je to o Iron-Fistovi ale prostě je jako vetšina komiksových filmů vic se hodi na anime
Odpovedať odstrániť
Silence275

29.01.2019 | 22:48

@Crono15 áno to je pravda a úplne ťa chápem, lenže tu ide o ten seriál a ako nám bolo podané dedenie danej schopnosti. V reálnom živote by sa to tak brať nemalo, že kto je geneticky muž/žena a či je tak aj fyzicky... len v tomto seriály by Nia Nal na základe tej ich logiky tie schopnosti nemala mať aj keď teda už žena
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:22

@Crono15 Vo všetkom hore s tebou súhlasím, ale túto sa fakt mýliš... Ak sa narodíš ako muž, vždy ním ostaneš (biologicky). Avšak samozrejme, že keď sa cítiš ako žena, "prerobíš" sa na ženu, tak si pre seba ženou a pre druhých, ktorí ťa akcpetujú a rešpektujú tiež, avšak, čo sa týka buniek, chromozomov, DNA a iných organických látok v tele, tak si stále muž, pretože to ani operáciou nezmeníš (operácia = odstránenie penisu, spravenie pŕs, vagíny a iné)
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:24

Každopádne je mi úplne jedno, že či je Nia muž, či žena a že či má schopnosti alebo nie a že prečo ich má, či by ich nemala mať... Proste ich má, beriem ju ako ženu (ako krásku dokonca) a v reali si myslím, že je ženou, či (myslím aj biologicky)?? Neviem na čo je dobré si to nejako všímať, i keď je to trošku divné ako bolo uvedené no :)
Odpovedať odstrániť
lion2004

28.01.2019 | 16:54

Jasné povedz jej že si supergirl po 11 častiach ale vieš čo nepovedz to léne po 3 sériach a 11 častiach prečo nie to je úplne normálne. [viem prečo jej to povedala ale stále aj tak ma to štve]
Odpovedať odstrániť
3mikki3

03.02.2019 | 17:34

@lion2004 jn
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:27

@lion2004 Je to preto, že Lena nie je mimozemšťan, patrí k Luthorovcom, i keď je iná (lepšia), že robí tie pokusy, aby aj normálni ľudia mali schopnosti (i keď o tomto tuším nevie Supergirl/Kara) a že nemá také problémy, doslova rovnaké ako Nia = problémy so sestrou, ktorá nemá schopnosti... Ale ani Nie by sa nezverila, keby to nebolo nutné = aby sa psychicky nezrútila... Samozrejme tiež, ako ty chcem aby to Lene povedala, avšak je úplne jasné, že prečo to povedala Nie a prečo Lene ešte nie, ale i na to príde - pevne verím...
Odpovedať odstrániť
GenetiX

28.01.2019 | 17:35

Ten Nia je ale škaredý.
Odpovedať odstrániť
eevik

28.01.2019 | 17:46

@GenetiX
Ta postava je děsná, může si podat ruce s Jamesem a jít světem...
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

28.01.2019 | 21:28

@eevik spiš vypada jak mnišenka asiatky a bělošky
Odpovedať odstrániť
Kremo

28.01.2019 | 20:28

Tie efekty (hlavne výbuchy) od DC sú naozaj na smiech. To sa nemôžu aspoň snažiť a zlepšiť to? Je to tak aj u filmov, rok čo rok len horšie. Mali by sa trochu vrátiť a robiť to aspoň ako Temného rytiera. Na tieto seriále od DC sa už nedá ani pozerať...
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

28.01.2019 | 21:29

@Kremo to je CWDC asi nejhorši serial co vznikl Supergirl je
Odpovedať odstrániť
Kremo

28.01.2019 | 21:36

@GreenArrowCZE Podľa mňa už ani Arrow a Flash nie sú to čo bývali. Ja viem, že sa ten seriál musí vyvíjať, ale už to pre mňa nie je ono. Ale to je len môj osobný názor.
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

28.01.2019 | 22:00

@Kremo Flash byl dobrý do 3.serié ted je to čim dal horši Arrow je na tom o trošku lip nez The Walking Dead
Odpovedať odstrániť
Kremo

28.01.2019 | 22:32

@GreenArrowCZE The Walking Dead nemóžem hodnotiť lebo ho nepozerám, a s tým Flashom máš pravdu, no podla mňa v Flashovi ale aj v Arrowovi je problém, že je tam veľa hrdinov a potom to miešajú a nesústredia sa na toho hlavného a robia v tom len bordel.
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

29.01.2019 | 18:44

@Kremo Arrow je pořad skvělý oproti The Flash
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:32

@GreenArrowCZE Takéto komenty od ľudí, čo to sledujú. Sledovať niečo zlé... Neviem, ale ja by som v živote nestrácal čas niečím, čo si myslím, že je zlé ako vy, ale je to váš čas, no zjavne nemáte čo iné na práci :) Zjavne deti = ľahká škola (málo učenia), žiadna práca a s priateľmi asik tiež moc nebehajú von, ale aspoň to by ste mohli, či sa s vami nikto nechce kamarátiť? Inak by ste sledovali len to, čo považujete za dobré a iné výhovorky, že prečo sledujete niečo zlé nie sú relevantné :)
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

11.02.2019 | 18:34

@moloda sry je to true ale stejnak top je Supernatural,iZombie z CW LoT ujde
Odpovedať odstrániť
moloda

12.02.2019 | 23:45

@GreenArrowCZE SPN a LOT sú fajn :) iZombie nesledujem... Ale akože uvedené seriály nie sú u mňa v top20 (zo 130 seriálov, čo som videl), takže to možno niečo značí, ale ja sledujem len to, čo ma baví.
Odpovedať odstrániť
Alien2306

13.02.2019 | 21:37

@moloda jako nevím co vám ostatním, ale mě přijde že Flash s05 je nejlepší hned po 1. Sérii a Arrow nejlepsi az na sérii s Prometheem
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

13.02.2019 | 21:54

@Alien2306 Flash do 3.serie Arrow do 3.serie
Odpovedať odstrániť
moloda

13.02.2019 | 22:03

@Alien2306 Mne sa páči každá séria, ale neradím tieto seriály medzi topky :) Inak ja sledujem len to, čo ma baví a DC a Marvel sledujem všetko
Odpovedať odstrániť
XmatuliX

28.01.2019 | 21:33

Hele...neviděl jsem posledních x dílů ale....ok, je to transka...a mimozemšťan. Nikdo si při operaci nevšiml že má jinou biologii ? :D :D
Odpovedať odstrániť
Charliewithlove

28.01.2019 | 22:14

@XmatuliX Tak pokud jsem to pochopila, tak je mimozmšťan jen z matčiny strany. A taky druh, z kterého pochází může mít podobnou/téměř stejnou biologii.
Odpovedať odstrániť
Alien2306

13.02.2019 | 21:35

@Charliewithlove je to humanoidní druh, takže mají podobnou nebo identickou biologii
Odpovedať odstrániť
Richollo

29.01.2019 | 15:06

Mrzí ma,že tu nie je tlačítko na zakrytie komentárov :) .... Človek je už vyčerpaný z toho neustáleho hejtu...Keby sa radšej každý staral o svoj buisness a nekazil ostatným chuť do seriálu,ktorý zbožňujú a zbožňovať budú... period
Odpovedať odstrániť
Every11

29.01.2019 | 20:18

@Richollo Souhlasím s tebou. Pořád si říkám, že když se jim to tak hrozně nelíbí, ať si jdou sledovat jiný seriál.
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:33

@Richollo LIKE
Odpovedať odstrániť
Jay_Garrick

29.01.2019 | 16:49

Zvláštní, že to že je Nia trans vám začalo vadit až teď...
Odpovedať odstrániť
GreenArrowCZE

29.01.2019 | 18:44

@Jay_Garrick mě kdyz to řekla šefovi
Odpovedať odstrániť
EmyAle

29.01.2019 | 21:00

Hrozně mě baví lidi, co evidentně nedávají pozor a všimli si toho, že je Nia trans až ted xD

Navíc, když vám to tak moc vadí, tak se na to zkrátka nekoukejte.
Já se zas naopak moc ráda kouknu na jeden z mála velkých seriálů, kde má trans osoba větši a zajímavou roli.
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:33

@EmyAle aspoň niekto normálny :)
Odpovedať odstrániť
EmyAle

12.02.2019 | 22:49

@moloda Já se třeba v trans věcech téměř nevyznám, takže ráda vidím i seriálovou interpretaci, protože je podle mě pak zajímavé si najít více skutečných info a pak to porovnávat :D
Odpovedať odstrániť
HedaFuckUBetta

30.01.2019 | 00:05

Oni ma asi zabiju s Karou a Alex:((((( božee dufam že sa to nejako dá naspäť ako to bolo predtým a že tá Hayley to už nebude riešit...Btw nechápem načo tolko hejtujete stále ved to proste nepozerajte ked vám to tak vadí.. simple
Odpovedať odstrániť
3mikki3

01.02.2019 | 07:08

@HedaFuckUBetta přesně
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:34

@HedaFuckUBetta jj
Odpovedať odstrániť
JohnyGideony

31.01.2019 | 14:30

Ok... Mám dosť... Seriál úplne upadá...
Odpovedať odstrániť
moloda

11.02.2019 | 16:35

@JohnyGideony Tebe upadol mozog, ak si ho teda už náhodou nestratil, čo je tiež možné :D A tvoj komentár vyplýva určite zase z nenávisti inej orientácie a z toho, že si decko... Ale ok, nebudem ťa ani ja hejtovať, na čo? Škoda slov :)
Odpovedať odstrániť
3mikki3

14.02.2019 | 14:31

@moloda :-)
Odpovedať odstrániť
JohnyGideony

14.02.2019 | 15:03

@moloda Počúvaj Ty postpubertálne decko, čo nemá nič iné na robote ako v škole reagovať na všetky komentáre pod seriálmi. Nájdí si frajerku, lebo z toho honenia toho tvojho malého vtáka Ti už úplne preskočilo a opakuješ iba to, čo si videl napísané na FB alebo na stránkach, ktoré sú podľa Teba cool, lebo hlásajú rovnosť a iné dúhové sračky, ktoré v tomto svete nikdy existovať nebudú... A teraz keď si si toto prečítal, si rozbaľ peračník a choď dokončiť úlohy a viac na moje komentáre nereaguj, niesom na tvoj názor a ani žvásty čo tu dookola opakuješ vôbec zvedavý...
Odpovedať odstrániť
moloda

14.02.2019 | 22:29

@JohnyGideony 1. Narozdiel od teba som už dospelý, žiadne decko
2. Narozdiel od teba mám frajerku
3. Narozdiel od teba nechodím do školy
4. Na FB ani nechodím, znova narozdiel od teba
5. Dúhové pochody a sračky veru nemusím, ale ty možno hej :)
6. Dookola??, Iba raz som na teba reagoval
7. Vidno, že si trápne malé decko, najviac tak 15 rokov môžeš mať a to jednak za svoj prvý komentár, ale hlavne za druhý :)
Odpovedať odstrániť
moloda

14.02.2019 | 22:29

@moloda Čiže, kým chceš niekoho napadnúť, tak si skús premyslieť, čo napíšeš, pretože vymenovať tie veci, ktoré ty robíš/nemáš na druhého nie je zrovna dobrá cesta ako odreagovať :-)
Odpovedať odstrániť
JohnyGideony

15.02.2019 | 12:53

@moloda Jop, presne toto ukazuje, že si obyčajný čurák, ktorý v živote nič nedokázal, tak si to reflektuje tu...
A len na okraj, som už dávno dospelý Ty malá buzna...
Odpovedať odstrániť
JohnyGideony

15.02.2019 | 13:02

@JohnyGideony Pravdepodobne oveľa starší niež Ty...
Odpovedať odstrániť
moloda

15.02.2019 | 13:26

@JohnyGideony No vidno to aj na tvojom slovníku :D :D A navyše by ma fakt zaujímalo, čo si dokázal, pretože som si 100% istý, že ja som toho dokázal viac a taktiež som si istý, že 26 rokov mať nebudeš ako ja. Si proste decko, dokázal si to slovníkom i tým, že drvivá väčšina toho, čo píšeš platí práve na teba a nie na mňa. Typická ukážka toho, že niekto dáva svoje nedostatky na druhých a zo seba robí machra. A už mi nepíš, nesotjíš mi za to, dik :-)
Odpovedať odstrániť
JohnyGideony

16.02.2019 | 11:38

@moloda Ooo, vážne... Niekto je na Teba na internete zlý.!?
Tak si bež utrieť slzy o sukňu tej imaginárnej priateľky, ktorú si spomínal a nabudúce si rozmysli než sa budeš snažiť frajersky reagovať na niečí komentár...
Nemám dôvod Ti tu písať všetko, čo Ja už mám za sebou, ani aký je môj vek, poviem k tomu len toľko, že keď ty si bol ešte žiačik základnej školy a hral si sa s kačičkami na dvore, Ja už som mal za sebou vojnu a pracoval som, takže oproti mne si postpubertálne decko Ty malá buzna... A môj slovník je primeraný tomu, komu je toto cielené, takže ak píšem s čurákom, ktorý sa realizuje trápnym reagovaním, na komentáre ľudí na tejto stránke, lebo v skutočnom svete je nula, tak mu to dám pocítiť...
Nabudúce si premysli, než tu budeš tlačiť svoje buzerantské názory...
Teraz sme skončili :-)
Odpovedať odstrániť
moloda

16.02.2019 | 17:23

@JohnyGideony Vieš čo na klamstvá a trapa už fakt nemám náladu a múdrejčí a zjavne v tomto prípade skúsenejší a astarší ústupi, preto viac na teba reagovať nebudem. Na vypatlané deti nemám náladu
Odpovedať odstrániť
JohnyGideony

16.02.2019 | 17:39

@moloda Vedel som, že si loser...
Odpovedať odstrániť
Wolftalon

18.02.2019 | 10:45

Jako je mi naprosto u prdele, jestli je někdo trans, ale tenhle seriál už hlásá fakt dobře dementní názory. Zaprvé, že Nie pomohlo, že jí rodiče přeoperovali už jako děcko, potažmo mladistvou. Každej rodič, kterej hodlá nechat klukovi uříznout genitálie jenom protože jednoho krásného dne šáhne po panence místo autíčka, by se měl zavřít, až zčerná. A za druhé, že se stala Dreamer, i když je to vlastně chlap, ačkoliv na tý planetě maj tu schopnost jenom ženský (stačilo si myslet opak a z mimozemský biologie se stala mimozemská magie). Taky dobře pošahanej názor. Bohužel si ale za obojím tvůrci týhle slátaniny beztak stojej, protože se stačí podívat na Švédsko a najednou už to není fikce, ale krutá realita.
Odpovedať odstrániť

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.