Star Trek: Discovery - s02e07

dabing
titulky

Light and Shadows

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '54'
DJ00850

01.03.2019 | 08:27

prvý XD
Odpovedať X
DanielD

01.03.2019 | 08:31

Využiji toho, že pravděpodobně budu první komentující a požádám Vás, abyste si přečetli něco o Článku 13 a pak zvážili, že vyjádříte svůj názor, ideálně nesouhlas s ním, skrze Vaše poslance a zastupitele. Zdroj pro čtení o čl. 13 nechám na Vás, co dělat po tom co budete mít přečteno, můžete zjistit tady: https://zachraninternet.cz/svoboda.html
Odpovedať X
manfredk

01.03.2019 | 14:32

@DanielD dobre ze si to sem dal. ovecky vacsinou volia europoslancov podla toho co im nakuka mainstream ale ja si zistujem co na tuto kontretnu vec hovoria u nas a podla toho sa zariadim. toto keby spravil kazdy tak europarlament vyzera trochu inac ako teraz...
Odpovedať X
manfredk

01.03.2019 | 14:33

@DanielD a co som si pozeral ako hlasovali vasi tak ma najviac pobavilo ze proti boli komunisti a socialisti a oslavovani liberali a ich kamosi za...
Odpovedať X
Svoby159

01.03.2019 | 15:51

@DanielD Jo určitě budu volit někoho kdo prosazuje legalizaci marihuany a podporuje ty fetky z kliniky.
Odpovedať X
Sarxify

01.03.2019 | 20:49

@DanielD Skoda že podobná stránka nieje aj na SVK europoslancov a ak je tak o nej neviem.
Odpovedať X
manfredk

01.03.2019 | 21:56

@Svoby159 komunisti v cechach presadzuju marysku? a to odkedy?
Odpovedať X
asdff

01.03.2019 | 22:47

@DanielD Osobně jsem proti tomuhle Article 13, nicméně si přeju aby ho tento zákon prošel.

Lidi si musí uvědomit, že eu nepřináší nic dobrého, ty ovce musí si zažít 1894 hezky v praxi. Orvellovo "Ministry of Thruth" a "Ministry of Love" již v EU máme, čím dříve si to ovčani uvědomí tím lépe.

V čr při volbách do PS +-28% voličů volilo extremistické strany. - KSčM, SPD, Piráti. Všichni tyto strany jsou shodou okolností extrémní levice.

Tak nějak si přeju aby společnost, ta naše česko/slovenská a zároveń i evropská padla na hubu a pořádně si natlkoukla. Komunismus sme tu ve východní Evropě již měli, nezažil jsem ho, ale vím že ho zažít nechci, a ted nějací nevolení idioti v bruselu staví sochy Marxovi a lidi jim za to ještě tleskaj.

Nejvíc mi přijde vtipné že tu stránku provozuje oficiálně dle všeho Pirátská strana. Mladí svazáci. Kdyby od nás EU chtěla vykouřit ptáka, tak by se tito mladí komunisté rovnou i zeptali zda-li mají lízat i kulky.

@Sarxify Toto hlasování bylo v parlamentu EU veřejné, za par minut googleni bys měl dohledat, jak Vaši reprezentanti hlasovali.
Odpovedať X
Chaoss

01.03.2019 | 22:57

@Svoby159 ty ses tak blbej jak jen je to mozny... legalizace marihuany nema s jejim uzivanim naprosto vubec nic spolecnyho naopak pokud by se v zemi legalizovala tak by postupem casu jeji "drogove" uzivani kleslo protoze by to pro vetsinu dealeru bylo nevyhodne v tomto byznisu nadale podnikat. Ses naprosto klasicka ukazaka cechu kteri kecaj sracky o necem o cem nemaj ani paru... bohuzel takovejch je tady vetsina pindat do neceho o cem sem si linej cokoliv zjistit driv nez otevru svoji nevycvalanou tlamu.
Odpovedať X
asdff

02.03.2019 | 00:36

@Chaoss

"legalizace marihuany nema s jejim uzivanim naprosto vubec nic spolecnyho naopak pokud by se v zemi legalizovala tak by postupem casu jeji "drogove" uzivani kleslo protoze by to pro vetsinu dealeru bylo nevyhodne v tomto byznisu nadale podnikat"

Toto je, soudruhu, myšlenka století.

Zlegalizujme tedy všechny drogy, od Éčka až po Herák a problém je vyřešen!

Pokud bys zlegalizuješ používání drog, pak se opravdu sníží to illegalní "drogové" užívání, nyní to budeš nazývat "rekreační" užívání.

Dealeři opravdu vymizí, jak píšeš, nyní jim pouze budeš říkat "Pěstitelé exotických rostlin", nebo třeba "Laboratorní chemici v karavanech" žeano..

Legalizace drog je pouze roznese do širší veřejnosti.
Odpovedať X
Chaoss

02.03.2019 | 01:41

@asdff nemas nejmensi tuseni o cem mluvis michas tu dve uplne jine veci marihuana je leciva bylina ktera pomaha milionum lidi se stovkama problemu a o tom legalizace je. Pokud ji legalizujes nejenze cast financi pujde do dani = penize pro stat ale take narusis podstatne cerny trh s touto rostlinou. O cem mluvis ty jsou tvrde drogy ktere nemaji ani za mak nic spolecne s marihuanou protoze jsou fyzicky navykove stejne jako cigarety a alkohol ktere mimochodem legalni jsou pritom jsou stejne skodlive. Marihuana je navykova pouze psychicky zcela naprosto lehce prestanes s uzivanim kdyz chces bez jakyhkoliv telesnych abstaku tvoje telo latky jako thc nebude vyzadovat pri delsi dobe uzivani... nez zacnes mluvit kraviny neco si alespon zjisti kdyz uz evidentne s tim nemas svoje zkusenosti.... protoze jako vzdy praxe a teorie jsou odlisne veci. Nehodlam tu branit uzivani marihuany pro poteseni ale uz jen to ze stale mame legalni veci ktere zabijeji denne stovky lidi a vec ktera je prakticky neskodna ba naopak prospesna pri spravnem uzivani pro nektere lidi ukazuje na to ze nase spolecnost je zalozena falesnych zpravach a spatnych informacich... nebo jsou lidi proste liny si aktualne zjistit pravdu a radsi budou dal roznaset lzive informace...
Odpovedať X
Chaoss

02.03.2019 | 01:44

@asdff a mimochodem soudruha si nech pro svoje kolegacky nechapu proc kazdej blb musi do vseho primichavat politiku kterou evidentne v nasi zemi neni ochotno resit 70% obyvatel a je jim u zadku kdo jim "vladne" hlavne kdyz je co do huby ze....
Odpovedať X
asdff

02.03.2019 | 10:37

@Chaoss Nazývámtě soudruhem, soudruhu, jelikož zde předvádíš klasickou argumentaci voliče Pirátů.

>Povolme užívání lehkých drog, ale nebojte, zároveń to i zdaníme, takže to bude přínosné pro společnost i ekonomiku.

Tabák narozdíl marihuany ti neovlivňuje myšlení.
Alkohol je schopné naše tělo odbourat za několik hodin.
Thc zůstava v těle několik dalších týdnů.

A smím se zeptat, Zníš jako klasický vyhulenec, jsi na drogách a Co ti tedy brání v tom přestat? Že by zavislost?
Odpovedať X
GreatOldDevil

02.03.2019 | 12:39

delta 9 trans tetrahydrocannabinol zůstává v těle i několik měsíců - ovšem pouze stopové množství(zdraví neškodné) stejně tak jako jiné omamné nebo toxické látky , včetně nikotinu - neovlivňuje mozek tak jak jej ovlivňuje alkohol, který dokáže nenávratně poškodit mozkové buňky nebo neuronovou síť....a jinak se tady opravdu některým lidem fakt divím - vypadáte jako vzdělanci a někdy dokážete vyplodit neuvěřitelný HOVNA a to jsem člověk co komunismus zažil a tvrdím že jekákoliv restrikce nepřinese do budoucna nic dobrého....jak prohlásil kdysi dávno jeden moudrý muž : demokracie se změní v demagogii a ta přeroste v tyranii.....
Odpovedať X
Chaoss

02.03.2019 | 14:06

@asdff Neuveritelny jak evidentne dospelej chlap argumentuje jako 10ti lete dite... placas nesmysly, tahas politiku tam kam vubec nepatri a chces se tu se mnou hadat o necem o cem evidentne vis uplny prd pouze to co sis nekde precetl a skalopevne tomu veris. Koncim tuhle debatu o nicem protoze pokud ve tvem veku nevis ze mince nikdy nema jen jednu stranu a nejsi ochoten se na vec divat s nadhledem a i moznosti ze se mylis tak si dal zij v tom tvem stredoveku.
Odpovedať X
babace

02.03.2019 | 14:57

@asdff Kdyz uz, tak bud presny. Komunismus jsme ve východní Evropě nikdy nemeli. Byl to socialismus.
Odpovedať X
r3l1c

02.03.2019 | 15:01

@Administrator - uz tu zacina politicka propaganda
Odpovedať X
thigle

02.03.2019 | 15:43

@asdff ty retardovany negramotny nacista, ‘legalizace drog je pouze roznese do sirsi verejnosti’ ?!?!? hahaha hahahahaaaaaa ty keket jednobunkovy !)))

Portugalsko legalizovalo VSETKY drogy v roku 2001. a statistiky za 18rokov ukazuju co ? NAJNIZSIU mieru uzivania v celej EU, najvacsi pokles drogovej kriminality, najvacsi pokles poctu zavislosti, najmenej drogovych umrti na obyvatela, atd, atd,... JEDNODUCHO NAJLEPSIE VYSLEDKY V CELEJ EU !!!

NAUC SA NAJPRV SI DOHLADAT
INFORMACIE PRDTYM AKO VYPRDNES SVOJE RETARDOVANE NAZORY VYDAVAJUC ICH ZA OBJEKTIVNE FAKTY.

kvoli takym prvokom zaostalym jak ty ktory ani skutocne statistiky neregistruju lebo su zaslepeni svojim jednobunkovym nazorom sa dalej siri drogova nakaza europou ! keby si dokazal prijat ze si mimo a ze represia nefunguje, mozno by si si uvedomil ze skutocnost nie je to co si ty alebo niekto mysli alebo chce, ale to co sa realne deje a to bez ohladu na nazory kohokolvek.

chod si dat joint, nebudes taky chuj.
Odpovedať X
Chaoss

02.03.2019 | 15:54

@thigle tak ted si me uprimne rozesmal :D dekuju za tvuj nazor :) alespon nekdo kdo neni liny aktualne sledovat to co se deje ve svete a neveri zastaralym nepravdivym nazorum a aktualne se uci nova fakta :) protoze clovek se uci celi zivot jenom u nas se ldi nauci jednu vec a te veri celi zivot.... +1 for you my man
Odpovedať X
thigle

02.03.2019 | 16:15

@Chaoss bratm, one day, taki blbci co maju nick podla toho ako im dopadol opici hnat na klavesnicu, budu iba kuriozitou dejin a pripomienkou toho ako daleko moze nekonecna ludska sloboda zajst ked ide cestou ignorancie a tuposti. +1 for u and all open-minded people my man... peace
Odpovedať X
asdff

02.03.2019 | 17:28

@thigle Proč mě najednou označuješ za nacistu? Kvůli tomu že nesouhlasím s legalizací drog? Panejo... pozor aby ti nepraskla žilka. Běž si radši něco střelit do žíly na uklidnění a až pak pokračuj ve čtení tohodle komentáře.

Pokusím se to tady tvému vyžranému mozku vysvětlit, ale myslím si, že to bude pouze házení hráchu na zeď.

Portugalsko nelegalizovalo "VSETKY drogy". To co jsi napsal je hodně zavádějící.

V Portugalsku uživatelé drog nemohou být trestně stíháni, naopak, když v roce 01 portugalsko zavedlo tyto nové zákony v platnost tak zaroveň ještě zpřísnilo jakýkoliv "drug trafficking", tím se Portugalsku se povedlo snížit objem drog na trhu.

Pokud bych použil tvoji logiku v praxi, tak vy, fetky, máte poptávku po drogách vlastně jen kvůli tomu, že to země, ve ktéré žijete, považuje na nelegální.

Nesnaž se ohýbat fakta ve svůj prospěch v internetových diskuzích, většinou to nefunguje.
Odpovedať X
Chaoss

02.03.2019 | 17:38

@asdff mimochodem nikdo nechce legalizaci drog protoze marihuana v podstate neni "droga" lidi chteji legalizaci marihuany a v tom je podstatnej rozdil ale ne pro tebe protoze jses takove ignorantske zamindrakovane jelitko. Zkus si nekdy neco precit
Odpovedať X
Chaoss

02.03.2019 | 17:38

precist*
Odpovedať X
Amadys33

02.03.2019 | 18:13

@asdff Je to 1984, ne 1894. Doufám, že to je jen překlep a ne odraz inteligence, spíš ale hádám, že jsi o tom četl v nějakém článku a špatně si ten název zapamatoval.
Musím nesouhlasit, EU je nezbytná, i když zrovna moc dobře nefunguje jako kompaktní mocenský celek, tak je rozhodně lepší když existuje a my v ní jsme (měl by jsi se spíš modlit, aby z ní Velká Británie neodešla). Nevím jak moc si uvědomuješ třeba nárůst ruské arogance a dobyvačné politiky, ale určitě by jsi neměl chtít mít ruskou hranici za prdelí a být jako osamocený stát jen sám za sebe. To by jsi musel pak lízat řiťku Trumpovi o moc víc, ale USA jsou daleko a ČR z hlediska politiky malý sranda stát, aby nebyl jen obětním beránkem za jakoukoli prkotinu. Různé spory o ochranné známky na halušky a debrecínské klobásy, a to kdo je smí a s jakou recepturou vyrábět, jsou jen sranda, ze které se dělá naprosto zbytečná politická kampaň proti EU. Je třeba se zamyslet nad tím, co je důležitější. A když odchod z EU, tak musíš mít připravenou jinou mocenskou skupinu, ke které se přidáš, a která tě pak v případě potřeby ochrání. Což hádám, že nemáš.
A jak píšeš, tak Orwellovskou mašinérii jsi nezažil, což pro mě komunismus byl, sice nebylo všechno sledováno kamerami na každém rohu a v televizích, ale místo nich tu fungovali podlidi: práskači jako Babiš (Bureš), Nohavica... kdekdo z tvých sousedů. Buď rád, že teď si tady můžeš aspoň zanadávat na EU, bo za komančů by tě za to u nás vylili z práce nebo kdyby se toho ujala obzvlášť velká svině, tak by jsi šel sedět a tvoje děti by nemohli studovat a v Rusku bys šel na pár desetiletí do gulagu nebo schytal kulku do hlavy. Takže jestli ne EU a nemáš místo ní nachystaného něco lepšího, co ji okamžitě nahradí, tak zbývá jen stěhování na východ nebo na západ, tam kde se ti to zdá lepší...
Odpovedať X
Chaoss

02.03.2019 | 19:30

@Amadys33 myslim ze si nevyberes v tomhle pripade to je pouze volba mensiho zla protoze Amerika vlastni EU prakticky alespon drtivou vetsinu z ni. Z poslednich roku si mohl napr. v syrii atd vysledovat stoupajici napeti mezi ruskem a amerikou obe zeme si nekde chteji vyzkouset svoje novy hracky a ver mi ze nakonec to dojde do chvile kdy ta bublina praskne. V nasem pripade se ani moc bat nemusime nas tak jako tak vzdycky nekdo obsadi diky centralni pozici na mape a je prakticky jedno kdo to bude protoze to vzdy bude neprijemny a my jim budem muset delat poskoka. CR specialne pro me naprosto nepochopitelne ma stale za vzor ameriku pritom jeji obyvatele jsou doslova otroci vlastni ignorace a hlouposti odevzdaly celou svoji drahocenou svobodu kterou si tak radi hlasaji za naprostou totalitni kontrolu nad vsim. A tak dopadneme i my... Uvidite ze na brexit nakonec nedojde protoze sjednocena evropa se mnohem lepe kontroluje takze nechme at se rusko s amerikou navzajem trosku povrazdej protoze koneckoncu my tu zustanem at tu bude rusko nebo amerika...
Odpovedať X
Svoby159

02.03.2019 | 20:34

@Chaoss Bylo mi úplně jasný že se nějaká smažka ozve. Jdi se pěkně zhulit, a potom upaluj řídit. Tve to je jako říct že by se mohli zbraně jen tak rozdávat na ulici. A pak argumentovat tím že by jich bylo méně, protože dealeři už nebudou třeba. Ty už to fakt nehul...
Odpovedať X
r3l1c

03.03.2019 | 01:58

@Svoby159 on nema hulit ? :D :D ty jses tak blbej , ze keby sa dali zabrusit mozgove zavity na hladko - tak tuto esteticku sutaz vyhras. Clovek ti da jasny statisticky priklad - - - - ty si buchnes do stola, zahundres nieco uplne odveci a blbeho ... a potom to hlavne : si so sebou spokojny :D
Odpovedať X
Chaoss

03.03.2019 | 02:30

@Svoby159 Jen pro vase info vase velicenstvo ja zadne drogy neberu jsem od povolani hasic a nepiji ani alkohol ale narozdil od vas mili pane jsem ochoten na veci nahlizet s nadhledem a neco si zjistit o ruznych vecech kterym moc dobre nerozumim. Vrele doporucuji stejny pristup jinak budete dal zit v te vasi jeskyni...
Odpovedať X
thigle

03.03.2019 | 09:04

@asdff ako vidno, proste niekto je tak tupy ze ani statistika mu nestaci, radsej si ju ohne.... do 10dni spotreby VSETKY drogy, to je to co Portugalsko spravilo, tak netrep kraviny a najprv si to nastuduj, ale mozes to prekrucat ked ta to bavi. ty asi ani nevies citat, lebo taku blbost jak si napisal to vysmoli len jeblina co nedocitala do konca ani celu vetu. a inac Fetka si tiez len ty - ja ani nehulim ani nepijem - zato ty si urcite ozraty kazdy tyzden, lebo alkohol podla teba neni droga, a ked aj nie tak si ak tak hnusna fetka - nafetovany svojimi degenerovanymi nazormi. to su najhorsi fetaci, aj pikeri a stoferi su proti ideovym fetkam nuly. Ak by som si mal vybrat medzi 1.zacat hulit, alebo 2.mat tvoje tupe nazory, 100% by som radsej zacal hulit. pretoze ziadny z ludi co poznam co hulia nie su taki prijebane natvrdli v primitivnych nazoroch a netolerantnosti jak tvoja nacisticka hlava skopova. tie bludy co si vyohybal o Portugalskej drogovej politije to je skoda aj reagovat na to lebo to dokazuje len jedine - ze si ochotny si vymysliet a vydavat za fakty uplne bludy len aby si sa mohol pozriet do zrkadla. vela stastia s tym.
Odpovedať X
DanielD

03.03.2019 | 14:54

@Svoby159 Máš právo volit koho chceš a nikoho nežádám aby někoho konkrétního volil. Odkazuju na stránku, která radí co máš udělat pokud cítíš, že Článek 13 je něco co si nepřeješ aby prošlo. To, že tu stránku udělala konkrétní politická strana je holt dáno tím, že v ní jsou mladší lidé, kteří narozdíl od lidí, kteří dělají velká rozhodnutí, rozumí tomu o čem se vlastně hlasuje.

Ano, bohužel jsme dnes ve stavu, kdy o technologiích a jejich regulacích rozhodují lidé, kteří s nimi mají minimální zkušenosti, ale taková je realita. A já tedy žádám lidi, aby se svobodně informovali a cítí-li, že to za to stojí, aby oslovili příslušné zastupitele a vyjádřili svůj nesouhlas.
Odpovedať X
asdff

03.03.2019 | 18:09

@Amadys33 Nechapu proč hned ten ad hominem kvuli jednomu překlepu.

Jak nás brání EU před Ruskem? Tím že vyvolala krizi na Ukrajině a které pak Rusko zneužilo?

Nebo teď narážíte na Evropskou armádu o které se vedou diskuze? Snad nikdo v EU kromě Polska neplní ani ten limit 2% hdp a vy očekáváte že se státům EU bude chtít dotovat ještě jedna další armáda?

ČR je členem severoatlantické aliance, ČR by zůstala členem i kdyby z EU vystoupila, podobně jako například GB.

Z mého pohledu Rusko není náš přítel, nicméně to co předvádí spousta médií které viní Rusko i za škeredé počasí je spíše politování hodné.
- Nevyhrála Clientnová - Může za to Rusko
- Nevyhrál Drahoš - Může za to Rusko
- AFD dostalo 12%(?) - Může za to Rusko
- Vyhrál Fidesz - Může za to Rusko

Z historie víme že každý začínající totalitní režim si potřeboval vytvořit nepřítele. Pro nacisty v německu to byli židé, pro Stalina to byl celý západní svět a pro EU je to nyní rusko.

Nevidím důvod proč by zde, v Evropě, měla být nějaká mocenská skupina.
Myslím si, že původní EHS, popřípadě současná EFTA, by byly pro evropské státy, včetně ČR, výhodnější společensví, než to co předvádí momentálně EU.
Odpovedať X
sladkesethynko

03.03.2019 | 18:41

@DanielD dokázal jsi seskupit hromadu ču...ů . Předpokládám , že tohle nebyl účel.
Odpovedať X
HATTORiHANZO

03.03.2019 | 20:19

@Svoby159 legalizace trávy by byla nejlepší řešení a na klinice nemakaj fetky .
nevim z jaký si prdele ale z práglu to vidim asi takhle . aktivistický vysokoškoláci
sice taky experimentujou na párty s lesčim a normálka dostudujou ale když zajdeš kdykoli kdekoli do klubu tak uvidíš , že smažky jsou v drtivý většině kancelářský krysy a častěji z prostředí korporátů a komerce než z těhle komunit jako klinika , ti akorát provokujou omezence tim , že umí dělat pro svý okolí opravdu užitečný věci a často zadara . Vole , dalo se tam učit , dát tam i v klidu děcka a ten program
byl kvalitní !!! Na klinice né jen nepracovali jak říkáš fetky ale dokonce ani totální vyhulenci natož alkoholici .
Odpovedať X
Skarbax

03.03.2019 | 20:42

Parta neandrtálců v čele se Svoby159. To je skoro na komediální hru, některé ty komenty.
Někteří zaostalci asi do teď nepochopili, že například takový alkohol, je dle většiny odborných průzkumů a studií, druhá nejnebezpečnější a nejnávykovější droga hned po Heroinu. Nad Metamfetaminy, amfetaminy, kokainem, trávou a dalšími drogami. Tabákoviny jsou v mnoha studiích uváděny, minimálně škodlivostí, třeba i nad kokainem.
Přesto se nad těmito drogami žádný odpůrce “mediálně zmasírovaných nezdaněných drog” ani v nejmenším nepozastavuje. Ba naopak kolikrát tihle “zarputilí odpůrci drog” sami kouří krabku denně, takže ničí zdraví nejen sobě, ale ještě i lidem okolo. A pak rozhořčeně křičí jak je to hrozný, že zakázali cigarety v podnicích a na zastávkách. Protože cigára jsou přeci úplně v klidu, že jo? Ovšem Marihuana, to je konec světa.
Do příštích diskuzí přeji méně pokrytectví a více mozku. K té politické části, se snad ani raději nebudu vyjadřovat.
Odpovedať X
HATTORiHANZO

03.03.2019 | 21:14

@asdff EU nás chrání zejména před nebezpečným extrémizmem všeho druhu .
Ti nejodpornější vůdci co jsou úspěšný díky strašení a rozdělování společnosti
se sice shodnou např na tom , že EU je marná ale konstruktivně na ničem ,
jasně eště , že za všechno můžou židi , muslimové , cikáni a že Afričani jsou
všichni verbež atd . Jinak mají ale protichůdný ideologie a mají rozdílný zájmy .
Naopak ti co se snaží o něco víc než namastit si kapsy se můžou nakonec na mnohým
užitečným domluvit .

Zabití svobodnýho netu to doufám neni definitivní . Když tak přejdem na temnej net.
Zato mír v EU už doufám definitivní je a jen NATO nás před členy neochrání ,
to dělá společná struktura moci a společný obchodní zájmy .

Ekonomicky i společensky jsou v USA větší rozdíly než v EU a funguje to i přez to ,
že si tam část , mimochodem díky těm koeficientům na státy menšina , zvolila Lháře ,
jájínka , chronickýho bankrotáře , korupčníka , okrádače polskejch ilegálních pracovníků
co mu postavili mrakodrap... a primitiva , protože přes všechny zbrojařský
a korporátní šmé to má kvalitní federálníé strukturu . Kdyby se takovej debža
dostal k moci v malým nebo mín'demokratickým státu , tak následuje peklo .

Různý mocnosti mají naprosto opačný zájmy než velice svobodomyslná EU ,
ČR a další postkomunistický trapnoregiony nevyjímaje a bez EU máme mnohem
horší vyjednávací pozici . Jako ČR můžem lízt Rusům a Číně do zadku a vůbec
nám to nepomůže - naopak . Jako EU můžeme vyjednávat i s USA a Čínou
mnohem důstojněji . To , že už 20 let děláme subdodávky místo top kšeftů ,
že vyvážíme půlky krav a plodiny lacino , draho kupujeme zpracovaný jídlo,
různý konečný technologicky náročný výrobky , případně levný polský a německý
podřadný zboží nejnižší kvality , to neni vina EU ale naše chyba .
Nekontrolujeme banky , trh , korporátní přesuny zisků ale jako EU máme větší šanci
než jako národní státy . Vždycky jsem měl radši země jako Kostarika , Ekvádor
Kralovství Butánců atp než USA , CCCP , Čínu atd ale okolnosti ze mě dělají :DD
Eurofederalistu .
Odpovedať X
HATTORiHANZO

03.03.2019 | 21:38

@Chaoss mno , jen na konto těch novejch hraček v tom konfliktu do kterýho se nikdo nesrat tak by režim nevydržel ani čtvrt roku a potom si teprve mocnosti mohli namazat daeš na chleba a teda nový hračky v tom konfliktu kde rozho teda já stranim Kurdům .. myslel si bojovej plyn co se používal už v 1.světový ?
a co se týče USA a Ruska dokonce i Číny , navzdory všemu tam nežijou jenom blbečci a hajzlové a zrovna v USA můžou svý postoje veřejně zastávat a účině
prosazovat skoro všichni což je v Rusku a Číně nemyslitelný .))
Odpovedať X
winner508

03.03.2019 | 22:31

Pekny zoznam na tej linke, nasiel by sa podobny aj pre Slovakov ?
Odpovedať X
r3l1c

04.03.2019 | 16:14

ja nechapem ako mozete minat casa na takeho vylizanca co povie, ze EU vyvolala krizu na Ukraine a ze Rusko sa na tom len prizivilo :D :D :D tak to keby ste vzali taku standardnu fetku , a rok by ste jej drhli mozog so vsetkym svinstom dokopy, tak taku hlupost by ste z nej asi nedostali. To sa clovek fakt musi narodit mentalne zastihnuty , abo z neho taka fantasmagoria mohlo vyst :D :D :D
Odpovedať X
manfredk

04.03.2019 | 20:59

@r3l1c bavi ma ked taky retard ako ty hovori o vylizanosti/vacsieho dementa ako ty som tu nevidel haha
Odpovedať X
asdff

05.03.2019 | 23:07

@HATTORiHANZO Před jakým extrémismem nás simtě chrání EU?

Před tím islámským?
https://www.bbc.com/news/uk-england-south-yorkshire-28939089
https://www.refcrime.info/en/Crime/Map

Před tím levicovým?
https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-01-08/german-afd-lawmaker-severely-injured-in-bremen-street-attack
https://www.bbc.com/news/world-europe-40555972

Máme tu Náboženský extrémismus, levicový extremismus... tak pokud bude takto EU bojovat proti extremismu ještě dalších pár let začnou tu běhat vyholení kluci v maskačích a kanadách. :D

Nemyslím si, že EU, nebo jakákoliv jiná země by si měla brát příklad z USA, a už vůbec ne z ekonomiky USA. Nevím co se ti zdá tak dobré na ekonomice usa... To jako FED?

A bez EU bychom jako jako museli vyjednávat s USA a čínou nedůstojně nebo jak?


@r3l1c Uz jsem si myslel že je zde par lidi co dokaže vést diskuzi, ale pak ses objevil. Tak šup, nazvi mě náckem ať to máme zasebou.
Odpovedať X
manfredk

06.03.2019 | 16:14

@asdff neviem preco sa nechas vobec vytacat takym retardom ako r311c !
Odpovedať X
asdff

06.03.2019 | 18:53

@manfredk Mě však nevytáčí, právě naopak.
.
PřI jednání s lidmi jako r311c si vždy vzpomenu na rozhovor s Yuri Bezmenov-em a to me vždy zahřeje u srdce :)

https://www.youtube.com/watch?v=wN8ifx6r3W8
Odpovedať X
manfredk

06.03.2019 | 23:56

@asdff haha dobre video.
Odpovedať X
Dealler

20.03.2019 | 15:38

@asdff Jdi se léčit retarde zabedněnej. I kdybych zhulil všechnu trávu na světě tak nebudu mít v hlavě tak nasráno, mentále.
Odpovedať X
gyver2

02.03.2019 | 19:39

Tusil som ze to bude mat nieco do cinenia zo znicenim z..e
Odpovedať X
r3l1c

03.03.2019 | 04:00

borg ? borg ..borg >?
Odpovedať X
Smouky87

09.03.2019 | 03:12

@r3l1c chtelo by to asimilaci :)
Odpovedať X
r3l1c

09.03.2019 | 03:33

@Smouky87 borgovia mali timetraveling schopnosti .... tak som dufal , ci to nebudu oni. Ale v novej epizode som si pauzol tie lode , a na borgov to nevyzera
Odpovedať X
Smouky87

09.03.2019 | 03:53

@r3l1c skoda no ale vypadato na casovou valku
Odpovedať X
winner508

03.03.2019 | 22:33

Smutne, cely tento startrek.
Odpovedať X
SKunkTN

03.03.2019 | 23:07

A komentáre k novému dielu nic? Nechcete si íst po krku niekde inde? Toto sú strínky pre seriály, ich diely a komentáre, názory k nim, politiku si dajte v krčme, po papuli kludne tiež.
Odpovedať X
Mygeila

04.03.2019 | 09:41

@SKunkTN Presne tak.
Odpovedať X
Chaoss

08.03.2019 | 03:33

@SKunkTN a kde presne mas napsano ze v komentarich se ma vest pouze diskuze o tom serialu? :D jde o pouhou vymenu nazoru. A dokud tu jsou lide kteri si vymenuji nazory tak je tu porad nadeje... teprve az kdyz lide prestanou klast otazky a navzajem si porovnavat a posuzovat co je a neni spravne tak sme v pr**ly :) naopak alespon se clovek pobavi nad nekterymi komentari :) nikdo je vam nevnucuje preci cist. Celou tu diskuzi mas pridelenou do jednoho komentare prakticky proste to sroluj dolu pokud te to nezajima :) Nebo chces lidem zakazovat se svobodne vyjadrit?
Odpovedať X
Smouky87

09.03.2019 | 03:09

@Chaoss hele ted musim souhlasit tady se SKunkTN tohle je ale serialova stranka me se libila protoze ses mohl podivat na seros a pokecat o nem,jenze ted tu kazdej resi hovadiny nebo trolluje a vy ted prijdete s politikou no tak nechcete to resit jinde
Odpovedať X

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.