South Park - s22e09

dabing
titulky

Ronald Reagan's White House Collectible Pen

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '48'
hnusak

06.12.2018 | 11:25

"I owe my soul to the company store" ta pesnička je mega :D Odteraz si ju púšťam v robote :D A jak všetci makajú v Amazone, poznám týpka čo tam robí, vraví že horor, peklo na zemi, ide si to hodiť :D
Odpovedať X
hnusak

06.12.2018 | 12:02

Údajne tam majú vražedné časové limity, akože dostaneš objednávku povedzme na X vecí a na každú máš len pár minút, ak to nestíhaš si v p#č#. Boha asi by som mal byť šťastný že mám kontrakt na 8 hodín a robím iba 3 (samozrejme dostanem zaplatené 8) ,vedúci vraví "máš spravené, tak chod domov." ,no to som ešte nezažil takého šéfa a ešte vraví že som najlepší pracovník :D
Odpovedať X
maros495

06.12.2018 | 15:31

@hnusak Musíš mať fajn life :D
Odpovedať X
hnusak

06.12.2018 | 23:44

@maros495 Ani nie, môj život je hrozná depka, paradoxne jediné čo ma teší momentálne je tá robota (a Topseriály) A po zhliadnutí videa čo dal kappa si ju vážim ovela viac...
Odpovedať X
hnusak

07.12.2018 | 00:05

@kappa Tak to je masaker. A za minimálku. Radšej by som išiel ulicu. Minule stretnem žobráka (poznám ho, každý deň okolo neho chodím) v stávkovej kancelárii a ja že kámo jak si môžeš dovoliť tu pr#jebávať love a on že "šak ja zarábam tak kilo (libier) denne, žebraním na ulici!" No nech nežerem!
Odpovedať X
sabatotes

07.12.2018 | 06:32

@kappa ... se divím že tam je tolik Angličanů, k nám když nějaký přijde tak to po pár hodinách zabalí a to máme opravdu lehkou práci za lepší peníze než ama ... každopádně já bych tam nedělal a divím že někdo pro ně pracuje :-(
Odpovedať X
hnusak

07.12.2018 | 11:10

@sabatotes Si myslím že oni (Ama) otvoria ten sklad niekde kde fakt neni robota a ludia (nie socky na benefitoch) čo chcú pracovať proste nemajú na výber... Nemôžu alebo nechcú migrovať za inou prácou.
Odpovedať X
sabatotes

07.12.2018 | 12:42

@hnusak ... každopádně je to prasárna ... opravdový kapitalismus :-(
Odpovedať X
FireLordOzai37

14.12.2018 | 04:06

@sabatotes Co to meleš však je tam nikdo nenutí pracovat? Je tam snad drží? V amazonu skončíš jen, když nemáš trhu, co lepšího nabídnout. Kapitalusmus nemůže za to, že jsi lama , co umí jen nosit věc z bodu A do B. V socíku by jsi, tak skončil, i kdyby si ta lama nebyl, tak na to dávej bacha komouši.
Odpovedať X
sabatotes

14.12.2018 | 14:59

@FireLordOzai37 ... tak jak píše hnusák, když nemáš na výběr a chceš pracovat ... když nemáš co nabídnout tak jsi na sociálních dávkách ... a ty jsi zažil socialismus ty fašisto ... nic nemění na tom že to je kapitalismus ...
Odpovedať X
FireLordOzai37

14.12.2018 | 16:22

@sabatotes Tohle není kapitalismus. Je to něco, co je k němu, ale o dost blíže než socialismus. Kamaráde vždycky máš na výběr. Pokud jsi na tom tak špatně, že skončíš v amazonu, jako doplňovač tak to je určitě série špatných rozhodnutí. Jediná věc která ti bráni ve výběru možností, je státní regulace, kterých je hafo. Ale za to je jich rozhodně méně než za socíku. Takže tvoje řešení téhle situace by vedlo jen k zhoršení té situace. Asi moc dobře nevíš ani, co fašismus znamená. Je to levicový směr spjatý s nacionalismem. Já nejsem rozhodně levičák a nacionalista už vůbec. Kdežto u tebe se dá velmi jasně o tvém levičáctví mluvit. Protože jako většina levičáku, mluvíš o něčem co nevíš, pak z toho viníš něco, co za to nemůžeš a když ti někdo řekne, že to tak není nebo nějakým jiným způsobem s tebou nesouhlasí, tak jediné na co se zmůžeš je nadávání do fašistů, i když ani nevíš, co to znamená. Prostě začarovaný kruh s vámi. Toho Babiše vám fakt přeju. -_-
Odpovedať X
sabatotes

14.12.2018 | 16:36

@FireLordOzai37... když já jsem u tebe komunista ty jsi u mě fašista ... jinak souhlasím s tím že máš vždycky na výběr i když je ten výběr někdy špatný ... jsem si nevšiml že bych někoho obviňoval a vždycky si rád poslechnu jiné názory ...
Odpovedať X
sabatotes

14.12.2018 | 16:46

@FireLordOzai37 ... takže máš na výběr, prodáš dům zatížený hypotékou, manželka dá výpověď ze super firmy a přestěhujete se na druhý konec republiky, děcka do nové školy a prarodiče uvidí dvakrát do roka jenom aby ty jsi měl práci a nebo Amazon??!( ne každý má vysokou )
Odpovedať X
FireLordOzai37

14.12.2018 | 22:00

@sabatotes Ale problém přece nemáš v tom Amazonu, ale v tom že když si menší podnik, tak ti státní regulace brání mu přímo konkurovat, protože ty nemáš velké oddělení, co řeší problémy těch regulí. Ano amazoni a jím podobní jsou zmrdi v některých ohledech, ale oni nezpůsobují tu možnost chovat se zmrdsky. Za to mohou ty regule. Se podívej co má teď vyjít za článek od EU (13). To v podstatě zničí veškerou yt konkurenci, která nemá kapitál ve stejném měřítku a neničí ti to ten kapitalismus, ale socík od EU. To proti čemu brojíš je korporativismus, ale chceš postihnout kapitalismu (volný trh), který za to nemůže. To je analogicky jako bys měl třídu žáků, kteří by měli skupinky dalších žáků na sběr kaštanů někde v lese. Žáci by se museli dostat nad nějaké množství těch nasbíraných kaštanů, kdyby se jim to nepovedlo, tak by je učitelé do lesa nepustili. (jako firma by nevydělávala, tak aby měla zisk) Teď máš dvě skupinky, které jsou velmi úspěšné, ale vyžadují po svých zaměstnancích nadlidské výkony. Mají know-how a lidi co řeší, kde nejlépe hledat kaštany na jaké místo v lese mají jít. Prostě nejpočetnější skupinky a pak tady máš malé skupinky, které nemají tak vysoký sběr, ale za to mají přátelské prostředí a dvouhodinovou pauzu na jídlo. Pokud by ty velké skupiny tlačily sběrače, tak až by to téměř nestíhali, tak by se na to vykašlali a šli by k pohodářům. Takže ti velcí si nedovolí jím na to tímto způsobem. Jenže když ty nastavíš jako regulátor, že musí být velikost kaštanu přesně ve škále od 2 do 5 cm a musíš uvádět strom, kde si ho našel, tak ti malí na to nebudou mít lidi. Nenasbírají dost a odpadnou. (zkrachují) No a kdo nám tam zůstane ? Jen ti velcí, kteří najednou nemají tolik konkurentů a mohou si ze svého zaměstnance udělat svou bitch, ale tohle by se nikdy nestalo, kdybys nenastavoval, takové likvidační pravidla. Už chápeš, proč mi to vadí ? Protože na vině není amazon, ale státy které regulují trh. Tím vlastně ničí kapitalismus. A tvoje řešení je výborně státečku udělej těch regulí ještě více. Víš jak by to pokračovalo ? Zbyly by tam už fakt jen ty dvě skupiny na sběr kaštanů a kdybys to dotáhl ještě dál máš už jen jednu skupinu na sběr kaštanů, která nemá žádnou konkurenci a může si určovat jaká pravidla chce. Tak a tady máš kamaráde už ten čistý komunistický socialismus. Btw kdysi jsem tohle taky nevěděl, dokud mi jeden člověk a přečtení pár knížek a nastudování dalších materiálů neotevřelo oči. Takže tím to se ti chci omluvit za možná urážku, kterou jsem tě počastoval, protože hádky na tohle téma nepatří pod nějaký sci-fi seroš. Jinak na otázku na kterou se ptáš: Já neříkám, že je super makat pro amazon já jen říkám, že tu možnost pracovat v lepším prostředí bere někdo jiný než amazon.
Odpovedať X
hnusak

14.12.2018 | 22:49

@FireLordOzai37 Boha tak to je slohová práca. A "Vždycky máš na výber" , no to je síce pravda, ale niekto má na výber makať v úplnom k#kotizme, byť nezamestnaný, alebo zdochnúť od hladu aj s deťmi.
Odpovedať X
FireLordOzai37

15.12.2018 | 15:05

@hnusak V tom případě si, ale vůbec nepochopil to, co jsem psal. Už nežijeme v první průmyslové revoluci. Možností je habaděj. Jediná věc která brání v počtu konkurence gigantům, je státní regulace. Takže ano to, co jsi napsal může být pravda, ale někde úplně jiných končinách typu Venezuela nebo KLDR. Upřímně kolik lidí znáš ve tvém okolí, kterým by se tohle stalo ? Ptám se ve tvém okolí ne to, co ti tvrdí média.
Odpovedať X
hnusak

15.12.2018 | 17:10

@FireLordOzai37 Oh prepáč, ja som ani poriadne nečítal čo si písal l(akosi ma to nezaujíma) a médiá mám na saláme, ja len že vypisovať tu ekonomické/politické eseje pod Southparkom je snád komickejšie než samotný Southpark... Bez urážky, pokoj a kľud, len môj názor. A znova, jednoduchý názor jednoduchého človeka, niektorí ludia proste nemajú na výber, možností môže byť habadej ale nie pre nich!
Odpovedať X
hnusak

15.12.2018 | 17:19

@FireLordOzai37 A skôr než sa do mňa pustíš, asi som ani nemal reagovať na tvoje príspevky lebo o štátnych reguláciách viem ja h#vno, ja tu vypisujem k#k#tiny len ked som ožratý a nudím sa. Tak zatiaľ.
Odpovedať X
FireLordOzai37

15.12.2018 | 17:47

@hnusak Já vím proto úplně na konci tej eseje píšu. že je to blbost se takhle hádat. Ještě k tomu pod SP. xD Jasné v poho. Já je v tom textu vysvětluji, ale neva stejně nemáme šanci je ovlivnit. Jen mi vadí, že to odnese pak někdo jiný. A pak lidi jako Babiš a jemu podobní dostanou hlasy za něco, co sami způsobili, ale jo teď to jdeme řešit. xD Tím nechci říct, že jsi jeho volič. :-)
Odpovedať X
zeddweb

20.12.2018 | 10:57

@FireLordOzai37

Produktivita práce roste v podstatě lineárně, reálné mzdy na západě stagnují nebo klesají od 70. let. Při tom tu máme od 80. jednu neoliberální reformu za druhou, ze sociálního státu, na který byla Evropa zvyklá, toho moc nezbylo.

Jinak řečeno: Víc makáme a máme se hůř. Jak to vysvětlí tvůj neoliberální mozeček? Regulace jsou přece rušeny již od Thatcherové.
Odpovedať X
zeddweb

20.12.2018 | 11:04

@FireLordOzai37
Pokud vím, inet zatím nijak zvlášť regulovaný není. Proč tedy neexistuje reálná konkurence Alphabet? Podle klasické neoliberální doktríny by měl být "přirozený" monopol rozežrán během jednoho ekonomického cyklu - nebyl, naopak je silnější a vesele prorůstá do politiky.
Odpovedať X
zeddweb

20.12.2018 | 11:29

@FireLordOzai37
Ještě si můžem srovnat USA a západní Evropu. Za oceánem máš minimum regulací a vskutku obří chudinskou populaci, skoro třetinu. V západní Evropě se dostáváš na pěkných 10prc. Největší spokojenost s životem vyjadřují lidé ve skandinávských státech, kde rozhodně nefunguje socialismus, zato sociální stát.

Možná ti uniká, že nežijem, abychom pracovali (na nějakého oligarchu), ale pracujem, abychom žili.

Žádné regulace nenutí Bezose, aby svým zaměstnancům platil mizerně a požadoval od nich nadlidské výkony. On je prostě neoliberální zmrd.
Odpovedať X
zeddweb

20.12.2018 | 11:38

@FireLordOzai37

A definitivně poslední: Jseš zjevně inteligentní a tak trochu vzdělaný člověk. Je skoro jisté, že máš IQ přes 100. Jenže 45prc populace skóruje z podstaty věci níž. Jsou tedy odsouzeni k tomu, aby byli systematicky znásilňováni těmi chytřejšími? Mysli bankovní systém.
Odpovedať X
FireLordOzai37

20.12.2018 | 18:52

@zeddweb
3 komentář: Počkej takže ty si myslíš, že v USA je 110 miliónu lidí chudých ? Jako vážně ? Pokud vím tak v chudobě žije USA 41,5 milionu. Touhle chudobou se myslí v podstatě jen průměrný příjem pro domácnost zhruba. Takže do této skupiny spadají hlavně matky, co mají hodně dětí a přistěhovalci z Mexika, co si nevydělali ještě tolik. Jenže ty narážíš na extrémní chudobu počet těchto lidí je nějakých 18 miliónů, což je nějakých 5%. Tady se extrémně pleteš a pokud byl tohle tvůj zásadní argument (napsal si jeden celý komentář z něj vycházející), tak si nejsem jistý jestli má tato konverzace smysl. Tady to jde vidět i tom SP, jak byla starostka úzce spjatá z Bezosem. Bezos je určitě zmrd, to jsem zmiňoval i v komentářích nad námi, ale chyba je, že se mu dostane toho přístupu k moci voleným zástupcem. Podívej se jakou kupní sílu USA a jakou některý stát EU. Za to může to minimum regulací.

3. komentář: Máš pravdu jenže ve skandinávském prostředí se každý z chudoby dostal v podstatě díky kapitalismu. Ať už si vezmeš Dánsko, které hlavně kvůli ropě je bohaté nebo třeba Švédsko které mělo ještě donedávna extrémní kapitalismus (málo regulací), proto si vydělaly tyto státy ohromné bohatství a začaly ho utrácet. To je jen otázkou času, než se tomuto standartu začnou ostatní ekonomiky přibližovat. Kolik máme v EU technologických gigantů ?

4. komentář: Ano tuhle chybu bankovního systému vidím taky, ale za mě je problém, že banky vnucují lidem měnu, která není ničím krytá a to dělá taky státní regulace, protože stát musí mít státní měnu.

Tvůj první komentář: Jednoduše, technologický pokrok, který je všudypřítomný.

Tvůj druhý komentář: Pleteš si mě s neoliberálem. Já nejsem neoliberál, ale libertarián. Chceš snad říct, že neexistuje žádná regulace ? Nikdo ti nebere 60% z tvé mzdy? No proč asi, protože mu ten monopol poskytuje státní zřízení. Sis v tom komentáři sám odpověděl.
Odpovedať X
zeddweb

21.12.2018 | 00:11

@FireLordOzai37
Jsem v paradoxní situaci, kdy jako anarachista bráním stát před libertariánem. Chomsky o tom mluvil už před třiceti lety a tehdy se to zdálo směšné. Jsme tu.

K food stamps. FS fungují podobně, jako podpora v hmotné nouzy u nás. V podstatě to znamená, že jseš "v systému". Většina příjemců téhle pomoci regulérně pracuje, bydlí, ale co jim od kapitalisty prokape, nestačí k životu. Ignoruješ ty za hranou systému, co žijou v autech, po gaučích známejch a rodičů nebo rovnou na ulici. Je jich víc, než 5prc a většinou se nekryjou s příjemci FS.

Asi si popletl první a druhý komentář. Tak k tomu, co máchá Thatcherovou: Od jejích dob se dereguluje, takže by stát neměl tolik "krást" a reálná mzda by měla kopírovat produktivitu práce. Někde je něco špatně ... A naopak v éře tuhé regulace 50. - 70. let by měla reálná mzda klesat, protože jí sežere stát. Grafy ukazují něco jiného.
Odpovedať X
FireLordOzai37

21.12.2018 | 06:53

@zeddweb Já jsem taky Anarchista xDD. Libertariáni se dělí na dva druhy minarchisty a anarchokapitalisty. Teoreticky by se ještě mohli dělit na anarchopacifisty.

Pokud je ignoruji, tak mi to nějak dokaž. Já jsem na začátku mluvil o 40 miliónech, ale to si asi nečetl, protože v tomhle jsou zohledněni. Protože to není absolutní chudoba, když máš auto. Problém tady tohohle není v tom, že američané jsou chudí, ale v tom že čím máš bohatší společnost "nůžky" se zvětšují. Amíci v americe vypadají chudí, protože jsou to prostě dražší podmínky pro život, ale kdybys je porovnal s nějakým jiným státem vezmi si třeba frantíky, tak se mají sakra dobře oproti nim.

Mluvil si o jedné třetině to bylo dost mimo. Třetina populace Amíků rozhodně nežije v chudobě. USA jsou sakra na tom lépe než my, co se týče kvality života.

Je to možné můžu za to sám xDD nezačal jsem je číst totiž chronolgicky. Nechápu proč do toho mícháš Thatcherovou. Thatcherová byla prime minister UK. Na to už jsem ti odpověděl. Tak ještě jednou technologický pokrok. Když se podíváš do hluboko minulosti na to, co lidé měli a co lidé mohli, bylo toho rozhodně méně, ale tím jak rostl pokrok, tak rostly zisky. Přiznám se, že netuším na, který graf narážíš. Kdybys mi poslal link bylo by to přínosné.
Odpovedať X
Spike25

27.12.2018 | 22:59

@FireLordOzai37 Amazon je odporná kapitalistická korporace kde vládne fašismus. Ke svým zaměstnancům se chová jako k nuceně nasazeným za Hitlera. Podobné společnosti by se měli zakázat.
Na regulacích není nic špatného. Největším problémem je podstata kapitalismu kde je na prvním místě zisk a zaměstnanci jsou jen vykořisťovaní otroci a to nejen v Amazonu ale prakticky všude. Systém postavený na tomto zacházení s lidmi je odsouzeníhodný. Stát by měl být nekompromisní a tyto korporace tvrdě nutit k tomu, aby svoje zaměstnance platil co nejlépe (jejich zisky jsou ohromné, takže není důvod je k tomu nenutit) a také jejich zisky co nejvíce zdaňovat (jestliže tady chtějí podnikat, zisk zde vytvořený by měl být tady také řádně zdaněn) a pokud se prokáže to, že tyto společnosti nerespektují zákoník práce nebo nejsou ochotné platit svým zaměstnancům dostatečnou mzdu tak je na místě jejich sklady a další provozovny znárodnit.
PS: Libertariánský pohled na svět je stejně nesmyslný jako všechny pravicové ideologie.
Odpovedať X
FireLordOzai37

27.12.2018 | 23:19

@Spike25 Tvůj komentář je, tak strašně hloupý, že nemá cenu se k němu asi vyjadřovat. Nevíš absolutně nic ani nevíš, co kapitalismus je. Zkus si o to přečíst prvně něco, než začneš prskat kousky hoven z tvé hlavy. V KLDR mají firmy řízené státem a podívej se, jak to tam vypadá.
Odpovedať X
Spike25

28.12.2018 | 00:33

@FireLordOzai37 Definici kapitalismu samozřejmě znám. Jeho podstatu dokonale popsal Marx ve svém díle. Kapitalismus je postavený na útlaku pracující většiny ze strany lidí jako je právě Bezos. Hloupé podle mého názoru je to přehlížet nebo zlehčovat. Neomezený volný trh bez státních zásahů včetně prosazování sociálních práv vede jen k návratu do poměrů bezcitného kapitalismu 19. století.
Odpovedať X
FireLordOzai37

28.12.2018 | 01:09

@Spike25 xDD Marx ? Jako rly? Hej víš, čím si mě nasral asi nejvíc ? Že si nečetl ani to co jsem tu říkal, protože já jsem tam ve skutečnosti Bezose hanil. Bez kapitalismu 19 a 18 století bychom se nikdy nedostali, tam kde jsme a ocasové, jako ty, kteří nikdy ničeho nedosáhli a chtěli by jen brát, by to akorát brzdili.

Toho dementního kreténa raději ani nevytahuj v diskuzi. Je to směšné, protože kdybych si chtěl přečíst nějakou definici něčeho, tak to neudělám tím stylem, že použiji slova někoho, kdo zasvětil život tomu, aby celou věc zničil.
Odpovedať X
Spike25

28.12.2018 | 01:13

@FireLordOzai37 Ale kapitalismus se pomalu ničí sám. :-)
Odpovedať X
FireLordOzai37

28.12.2018 | 01:21

@Spike25 Jak ? xD
Odpovedať X
FireLordOzai37

28.12.2018 | 01:22

@Spike25 Tak jako, tak naše diskuze nad tímto tématem bohužel stejně nic nezmění. Jen se na sebe nasereme a pak nebudeme chtít dále debatovat. xDD
Odpovedať X
Spike25

28.12.2018 | 02:15

@FireLordOzai37 Kapitalismus stejně jako každý systém prochází stejným historickým vývojem jako všechny předchozí. A jako ty co byli před ním i tento systém pomalu ničí jeho podstata. V 19. a 20. století se kapitalismus dostal do své nejvyšší fáze a to do imperialismu ten se postupně přerodil do globalizace a dnes začíná postupně upadat stejně jako západní civilizace, protože jeho ekonomika postavená na neustálém růstu je dlouhodobě neudržitelná.
Také zde máme nepovedený projekt Evropské unie, kdy snaha o integraci za každou cenu selhala a začíná pozvolný proces deintegrace (a v celosvětovém měřítku i proces deglobalizace) spojený s posilováním nacionálně konzervativní pravice v Evropě. Tato přebyrokratizovaná organizace ovládaná neoliberáli (evropští sociální demokraté a lidovci jako středové strany jsou v podstatě stejné bandy) dokázala v posledních desetiletích zdevastovat Evropu a naprosto ji oslabit až do takové míry, že stačí krach jednoho ekonomicky slabého státu eurozóny, jako je třeba Itálie, který je ovšem pro její stabilitu nepostradatelný a ekonomiky států co mají euro se zhroutí a strhnou sebou i ostatní členské státy EU, protože velká část z nich je ekonomicky závislá na Německu a banky této země udržují euro uměle při životě.
Neuvážená globalizace a politika volného obchodu vedla k vzestupu Čínu a naopak k velkým problémů současné Ameriky kdy se skoro veškerý průmysl přesunul právě do této země. Jedním z důvodů proč Trump vyhrál prezidentské volby je právě skutečnost, že se proti této politice postavil a začal upřednostňovat ochranu vlastního trhu před volným obchodem. Obchodní válka s Čínou ovšem USA nezachrání a příští ekonomika krize bude daleko ničivější než ta z roku 2008. Sociální nerovnost v USA ale i ve státech EU se stále prohlubuje a střední třída pomalu chudne, zatímco ti nejbohatší dále bohatnou. Do toho zde máme nezvládnutou migrační krizi a nekonečnou velice nákladnou válku proti islámskému terorismu, která se ovšem pomocí bomb a tanků vyhrát nedá. To logicky nemůže, dopadnou dobře.
Odpovedať X
FourQue

03.05.2019 | 20:16

@FireLordOzai37 "Co to meleš však je tam nikdo nenutí pracovat?" Když máš na výběr buď pracovat v Amazonu v otrockých podmínkách nebo nemít práci a žít na ulici, tak to není legitimní volba, je to jen jiný způsob nucení. Kapitalismus může za to, že za náročnou práci dostávají téměř nic a jejich zaměstnavatel se mezitím topí v penězích. Dávej bacha fašistický kapitalisto, až dělníkům dojde, že celý systém je postaven na jejich bedrech tak se tě konečně zbavíme.
Odpovedať X
FourQue

03.05.2019 | 20:20

@FireLordOzai37 Korporativismus je kapitalismus. A volný trh se nelyší od korporativismu, Amazon nemá svoji hlavní výhodu díky vládním regulacím, ale díky tomu, že má prakticky monopol ve svém odvětví. Může nastavit takové ceny jaké malé firmy nikdy nemůžou. A prokrista, socialismus je ekonomický systém ve kterém dělníci vlastní výrobní prostředky. Nezávisle na nějakém historickém příkladě, tohle je socialismus a nemá to nic společného s velkými firmami, lídry kapitalismu.
Odpovedať X
FireLordOzai37

04.05.2019 | 11:05

@FourQue Tak jako prvně bys ses měl trošku naučit gramatiku, aby nebyl tvůj komentář takový pain číst. Za druhé meleš totální sračky. Takže nechápu, proč si je nenecháš pro sebe. Na výběr máš vždycky, ale konkurovat velkým firmám jako Amazon se nedá hlavně díky regulacím, které pomáhá právě tvořit velké firmy (lobují totiž vole). Pokud si myslíš, že socík funguje podívej se do Venezuely nebo KLDR. Fašismus je levicový směr, takže nepoužívej termíny, kterým nerozumíš (vypadáš pak jako vůl). Kapitalismus může za to, že dělníci mají vůbec nějakou práci. Stejně TOP seriály za chvíli skončí. Můžeš poděkovat tvojí socíkové EU článek 13 totiž zakazuje weby podobného rázu. Korporativismus není kapitalismus, protože kapitalismus je o dobrovolné směně mezi dvěma účastníky. Zatím co korporativismus spoléhá ne monopol od států. To se liší docela dost kamaráde.
Odpovedať X
FireLordOzai37

04.05.2019 | 11:10

@FourQue Nikdo tě na té ulici žít nenutí. Můžeš práci hledat jinde. Nebo začít třeba podnikat. Kdybys nemusel teď díky krásnému tvému socialismu regulovat teď každou píčovinu tak ti stačí zajít do tesca nakoupit rohlíky jebnout do ně teplé párky, postavit se za stánek a máš práci. Jenže teď musíš dodržet asi tisíc píčovin zajít na úřad zaplatit poplatky a x dalších věcí. Tohle není kapitalismus. Zase mu zabránil socialismus v možnosti uživení se. Řekni mi která osoba ho tam nutí pracovat ?
Odpovedať X
FourQue

15.05.2019 | 20:00

@FireLordOzai37 Nechápu jak můžeš být tak blbej aby si použil v jedné větě "nepoužívej termíny, kterým nerozumíš" a zároveň tvrdil, že fašismus je na levici. KLDR není jediný typ socialismu a Venezuela socialistická vůbec není, ale to by si musel pochopit koncept soukromého a osobního vlastnictví a vůbec, znát aspoň základní definice komunismu, socialismu atd. Kdyby si je aspoň trošku znal, tak nemůžeš napsat, že EU a socialismus mají něco společného. A korporativismus je nejčastější forma kapitalismu. Kapitalismus není o dobrovolné směně, všichni upřímní ekonomové, sociologové a vědci celkově uznávají, že kapitalismus je ekonomický systém založený na soukromém vlastnictví.
Odpovedať X
tomi3557

07.12.2018 | 15:28

škoda že je to předposlední epizoda
Odpovedať X
FourQue

03.05.2019 | 20:24

To co se děje v amazonu je odporné, ale je to kapitalismus a tak nějak to patří k tomu systému. Líbí se mi, že South Park má odvahu udělat díl o odborech, kapitalistech vraždících odborové předáky apod. i když to má mít humorný nádech, opravdu děsivé je, že se to opravdu na některých místech děje. Ale musím ocenit, že se tady našli lidé, kteří chápou realitu kapitalismu.
Odpovedať X
FireLordOzai37

04.05.2019 | 11:11

@FourQue Pleteš si dojmy s pojmy komouši.
Odpovedať X
FourQue

15.05.2019 | 19:53

@FireLordOzai37 Whatever, hlavně že můžeš v noci spát po tom co chráníš parazity a vrahy...
Odpovedať X
FireLordOzai37

18.05.2019 | 09:37

@FourQue xDD Jasné kokote akorát kvůli komunismu umřelo 100 miliónu lidí. xDD V co ještě věříš placatou zemi ? xDD Ty jsi dobrý idiot xDD
Odpovedať X
FourQue

19.05.2019 | 22:05

@FireLordOzai37 Ty jsi fakt debil, 100 milionů lidí je ozdrojované pouze Černou knihou komunismu, která byla prohlášena za blbost i vlastními autory. Každopádně i kdyby nějak tohle byla pravda, tak kapitalismus stejně zabije 20 milionů lidí ročně, jen tím, že díky kapitalistickému systému se vakcíny, jídlo a voda nedostane na místo kde je potřeba (což je ještě mega mírné hodnocení ve prospěch kapitalismu). Každopádně tvoje dogmatická idiocie obhajující nefunkční systém je k smíchu. Mimochodem, někdy se podívej na Afriku a latinskou Ameriku a zamysli se proč kapitalismus nefunguje tam.
Odpovedať X
FireLordOzai37

20.05.2019 | 06:16

@FourQue "Komunisty ovládané státy vždy propadaly politické despocii, ekonomické stagnaci a kulturnímu zaostávání. Pro prosazení své moci komunistické strany používají teroristické metody a podle nejvyšších odhadů se celosvětový počet jejich obětí může blížit až ke 100 milionům mrtvých."
https://cs.wikipedia.org/wiki/Komunistick%C3%BD_re%C5%BEim
Kde je tvůj zdroj blbečku ? Asi sis ho vycucal z prdele, Jako každý komunista máš v hlavě lejno. Meleš sračky. Demokracie není kapitalismus. Nauč se prvně, co ten pojem znamená a pak se o něm bav. Je pravdou, že systémy, které se ke kapitalismu nejvíce blíží (Lichynštejnsko, Singapur atd.) prosperují nejvíce. Pokud vím, tak v latinské Americe je jeden stát Venezuela. Zkusili socialismus a koukej, jak to u nich dopadá. Já nechápu, jak může být někdo, tak mentálně zaostalý jako ty. Máma tě měla raději spolknout.
Odpovedať X
FourQue

20.05.2019 | 13:46

@FireLordOzai37 Jseš mentálně zaostalý idiot, když nedokážeš rozeznat, kapitalismus, což je mimochodem ekonomický systém založený na soukromém vlastnictví výrobních prostředků. To snad není možné, že jsi takový idiot, že mi zasdílíš jako zdroj wikipedii, kde je jasně napsáno, že údaje pochází z Černé knihy komunismu. A když máš tu wikipedii tak rád, tak i tam je napsáno, že hlavní coautoři se od této knihy distancují. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Black_Book_of_Communism
A nikdo neřekl, že demokracie je kapitalismus, ale chápu, že když už nemáš co říct vytahuješ si fakta z prdele. Venezuela není ani náhodou socialistická, když 70% ekonomiky je v rukou soukromého sektoru. Mimochodem neoliberální Venezuela byla ve větších sračkách než je teď a proto se taky Chavez dostal k moci idiote. Debil jako ty, co nechápe ani základní pojmy jako komunismus, kapitalismus a tvrdí, že kapitalismus není dnes téměř ve všech zemích světa, nemá co diskutovat o politice. Prosím, přestaň tady říkat sračky a douč se aspoň základům politologie.
Odpovedať X

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.