Narcos: Mexico - s01e10

dabing
titulky

Leyenda

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '75'
Pawel

17.11.2018 | 13:20

Za mě jeden z nejlepších Netflix seriálů zatím :)
Odpovedať X
Karlos123654

31.12.2018 | 13:08

@Pawel ----a tento seriál časově navazují tři netflix serie EL CHAPO ..už mají i české titulky....ten útěk roku 2016 z nejsřeženejšího vězení je monstrozní :)
Odpovedať X
Domin0123

01.01.2019 | 18:16

@Karlos123654 kde sa dá pozrieť ten seriál El CHAPO?
Odpovedať X
Vatahr

18.11.2018 | 01:15

No klasický narcos mě bavili víc, ale taky super.
Odpovedať X
thigle

18.11.2018 | 10:40

za mna super, velmi authentic. tesim sa na dalsiu seriu
Odpovedať X
Zeki

18.11.2018 | 11:16

Lets go season 2
Odpovedať X
kitas

20.11.2018 | 00:38

Jsko bych si v restauraci objednal hlavni chod a dostal jen predkrm, jinak slusny pocin a cenim je za ten kratky moment propleteni na Cali a Pabla, mozna toho chtelo vice, ale Narcis vicemene jede podle skutecnych udalosti a to dela tento serial tim cim je, proste Dost Dobry
Odpovedať X
artsvk

21.11.2018 | 17:12

SPOILER SPOILER SPOILER<<<<<<<<<<<


ak som to spravne pochopil, tak ten policajt ho radsej nechal ist z dovodu ze sa bal o svoj krk, a ze to bolo prehnite na uplne najvyssich miestach? samozrejme a 2 meloniky :D vsetci maju svoju cenu :D
Odpovedať X
Reshi

29.12.2018 | 19:15

@artsvk nie...tam išlo o to,že pred tým ako Kikiho zabili,z neho mučením vytiahli mená,práve tých dobrých prokurátorov,policajtov,sudcov aby ich mohli vydierať diskreditovaním...
Odpovedať X
artsvk

30.12.2018 | 22:19

@Reshi no pozrel som si to koli tebe este 2x aj s cz titulkami (niektore vety vtipne prelozene z anglictiny) a je to tak ako som pisal... mal nahravky na ludi z najvyssich kruhov.... neviem co tu splietas "dobrych"
Odpovedať X
Reshi

31.12.2018 | 20:01

@artsvk tak si pozri 2x aj deviaty diel...mozno ti to dopne
Odpovedať X
Reshi

31.12.2018 | 20:05

@artsvk najprv ho mučili povedal im všetko čo vedel...potom už aj jeho mučiteľ povedal,že ten agent naozaj nič nevie...načo mu jeho nadriadený povedal,že on tie mená potrebuje za každých okolností...potom mu pritvrdili mučiace metódy(vŕtali doňho) a podsúvali mu mená,tie boli vypípané...keď už tú bolesť nezvládal,tak začal pritakávať aj na tie mená čo mu podsúvali(aj keď to tam už nie je ukázané)
Odpovedať X
Reshi

31.12.2018 | 20:08

@artsvk mi povedz,kde ti to dáva logiku,že si kartel bude nahrávať mučenie agenta,ktorý pri mučení dosvedčí mená tích prokurátorov,sudcov,policajtov,ktorí pre kartel pracovali a ešte sa vyhrážajú,že tie nahrávky zverejnia :Dpri tom je jasné,že policajt,ktorý túto akciu viedol,je neuplatiteľný...čestný,ovláda 5 jazykov a jeho otec vlastní ropnú firmu,nepotrebuje aby mu niekto do vrecka strkal dvacku
Odpovedať X
Reshi

31.12.2018 | 21:23

@artsvk BTW este 35 minutu si pozri
Odpovedať X
artsvk

02.01.2019 | 14:11

@Reshi oni ho vypocuvali koli tomu aby zistili co vsekto vie .... a Rafu v 9tej casti podhodil felix ( "to vetko na zaklade anonymneho tipu? ") Neta aj s kazetami na ktorych nic nebolo taktiez podhodil felix....a WIN WIN vlada a felix su kryty lebo nasli obetnych barankov na ktorych to hodili
Odpovedať X
Reshi

02.01.2019 | 15:06

@artsvk ok sorry,asi mas pravdu...mne akurat neslo do hlavy,ze Calderoni by ho nechal ist,ale ked sa nad tym zamyslim,ozaj by to prenho znamenalo istu smrt...takto sa uspokojil aspon s niecim a so zivotom
Odpovedať X
Reshi

02.01.2019 | 15:08

@artsvk stale mi to ale pripada tak,ze Kiki sa az tak daleko vo vysetrovani nedostal,ze by vedel,ktorý politici kartelu poskytovali krytie...skor mam pocit,ze mu tie mena ozaj podsunuli
Odpovedať X
artsvk

03.01.2019 | 15:27

@Reshi yop no, ja som to videl asi 3x uz, 2x vanglictine a este raz v cestine :D no dufajme ze pokracovanie pride co najskor
Odpovedať X
DrJekylle

21.01.2019 | 02:41

@Reshi Čomu akože nechápeš? Ved oni sa ho na tie mená tých politikov iba pýtali, že čo o nich vie? Ale on chudák nič nevedel. Ale keďže ten výsluch bol nahraný na tých nahrávkach a dostalo by sa to na verejnosť, všetci by sa dozvedeli, ktorí politici a neviem kto ešte sú do toho zapletení. Veď Félix spomenul aj Calderoniho šéfa a ministra obrany tuším že sú na tých nahrávkach.
Odpovedať X
intouch

24.11.2018 | 02:14

Ryba smrdí od hlavy. Legalizace je jediné řešení. Tady je krásně vidět, jak zakázáním jenom vytvoříte prostředí pro černý trh. V první řadě pouze vidím intervenci USA, nezdaněné dolary tekly do Mexika a Kolumbije a to se jim nelíbilo. Rozpoutali nepokoje (zase v jiné zemi), než-li aby si doma trh dekriminalizovali, jak se tomu děje postupně dnes. ? Zákázat drogy a bojovat proti jejich produkci je ten nejmarnější boj, který můžete vést. Když existuje poptávka, bude existovat nabídka.
Odpovedať X
Kendor

25.11.2018 | 15:36

@intouch Naprostý souhlas. Jediné, čeho intervence ze strany státní správy dosáhnou, je zvyšování ceny (když se spálí pole, ať už koky nebo marihuany, je toho méně a dealer si logicky může účtovat víc). Někdy to vypadá, jako by DEA a spol spíš spolupracovali s kartely. Přitom právě DEA má dnes astronomický budget (teď něco před 2 miliardy dolarů tuším a to je na "drug control" vyhrazeno ještě daleko více). Kdyby došlo k legalizaci a tyhle peníze se použily na prevenci/léčbu závislosti, bylo by všem lépe. Hlavně by šmahem zmizelo veškeré násilí a zločinnost spjatá s výrobou a distribucí. Teď hovořím samozřejmě jen o marihuaně a kokainu, nevím, jestli by to fungovalo i pro syntetické drogy, ty určitě představují vyšší míru rizika a nemám o nich tolik načteno.
Odpovedať X
fundamental_1

30.11.2018 | 17:03

@Kendor Legalizacia kokainu? ...Ako inak si v poriadku?
Odpovedať X
komodor

02.12.2018 | 17:37

@fundamental_1 vieš uviesť jediný logický dôvod prečo nie?
Odpovedať X
komodor

02.12.2018 | 17:38

fundamental_1

02.12.2018 | 19:31

@komodor Skor mi povedz jeden logicky dovod, preco by si chcel byt zavisly na kokse....trava je jedna vec, no tazke drogy? To nemozes mysliet vazne...
Odpovedať X
komodor

02.12.2018 | 21:19

@fundamental_1 Aha, takže odpoveď nemáš... ked odpovieš, odpoviem veľmi rád aj ja tebe.,..
Odpovedať X
fundamental_1

02.12.2018 | 21:46

@komodor Evidentne mas takých 15 rokov a nevies co so sebou...cize ziadna zmysluplna debata
Odpovedať X
komodor

02.12.2018 | 23:06

@fundamental_1 To mi povieš ty, ktorý odpovedáš na otázku otázkou...nauč sa základy diskusie do ktorých napríklad nepatrí používanie ad hominem...
Odpovedať X
Yanchee

09.12.2018 | 20:06

@komodor legalizovať kokaín... jasné chlapci, vám už načisto preplo :D
Odpovedať X
Neposlusny

10.12.2018 | 01:46

@intouch Mě baví ti pokrytci, co si myslí, že alkohol je méně destruktivní pro organismus, než kokain, o trávě nemluvě. To vám jen politici namluvili, protože právě politici vydělávají na černém trhu nejvíc. Zeptejte se sami sebe, kde jste k tomu přesvědčení přišli a jestli vůbec máte nějaké obsáhlejší zkušenosti z pozice uživatele, nebo alespoň pozorovatele.
Ať už je vaš morální standard jakkoliv pokroucený, faktem zůstává, že zákaz drog absolutně nijak nejsnižuje čísla ve statistikách měřících jejich užívání. Dokonce ani v zemích, kde se držení trestá smrtí.
To znamená, že ve výsledku musí slušnej člověk, který si chce o silvestru trochu víc vyrazit z kopýtka, platit majlant a tyhle drogové války existují jen samy pro sebe. Drogoví magnáti vydělávají tuny peněz a uplacení politici posílají vygumované slušňáky, aby si hráli na hrdiny a vytvořili tak politikům alibi.
Vyzkoušel jsem ledacos, ale dnes si dám velmi vyjímečně pivo k obědu a tak jednou za dva měsíce něco smotám. Nemusím se hlídat, nemám potřebu, mám život. Potkal jsem poměrně dost závisláku od alkoholu po heroin a neseznal jsem mezi nimi výraznějšího rozdílu. Snad jen z té trávy jsou jen vypatlaní, ale jinak to nemá na organismus moc velkej dopad. Dokonce znám pár lidí, co hulí první ligu a přesto vedou úspěšněj aktivní život. Jedno mají ale všichni (kromě zmíněnejch huličů, ale to neplatí pro všechny) společné a to že nemají pro co žít, neměli ani před tou drogou a to je právě důvod proč jí konzumují. To znamená, že i kdyby se naším hrdinům z DEA a podobných sranda teamů povedlo nějakým zázrakem vymítit kokain, či heroin, tak je tady pořád možnost se uchlastat a každý specializovaný lékař vám potvrdí, že tato možnost je srovnatelně efektivní pokud jde o rychlost vzniku závislosti a destrukci psychického a fyzického zdraví (A věřte že 99% závisláků skočí po čemkoliv, co maká). Přesto je legální, nabízená v reklamách a holdují jí i naši agenti v tomto seriálu. Alkohol je v podstatě nervový jed a i minimální množství páchá v mozku nezvratné škody. Ano každé pivko, či panák nás činní o trochu blbější, navždy. A na to se napijem :D
Takže buď zakažte všechno, nebo nic, protože jinak je to lež, jako věž.
Odpovedať X
Kendor

10.12.2018 | 19:23

@Neposlusny Alkohol je nehorázný svinstvo, stačí kouknout, jak dopadaj dlouholetí pijani - skočte si do Bohnic na exkurzi. To i smažky, co jedou celej život na piku, jsou rozbitý míň. Jinak k dotazu, zda to myslím s legalizací kokainu vážně. Ano, myslím. Ale žádná debata nemá cenu, pokud nemáte základní povědomí o historii a faktech, všichni bychom akorát ztráceli čas. Opravdu vás problematika zajímá? Pak doporučuju začít knihou Kokain: Dějiny...
Odpovedať X
Kendor

10.12.2018 | 19:36

@Kendor Jinak ten koment samozřejmě patřil Fundamentalovi. S Neposlusnym jsem jen souhlasil :)
Odpovedať X
fundamental_1

10.12.2018 | 20:11

@Kendor ja mam rovnaky nazor ako Neposlusny, iba sa mi to nechcelo rozpisovat :D ...inak alkohol je svinstvo, no nie je tak navykovy, je iba lahko dostupny, preto vidis tolko ludi ktori su z toho na dne...minimalne viac ako polovica ludi si raz za cas da pivko, vino atd ja tak isto a som uplne v pohode...ak by boli tak dostupne tazke drogy, svet by bol uplne v ****...mam na mysli mladych - ktori su cim dalej tym sprostejsi a su za kazdu "cool" vec...a ich tzv. problemy, ze im rodicia nekupia novy telefon atd niekedy neboli, teraz by si z trucu snupol koks a postupne by sa z tych ludi stali totalne smazky a spodina spolocnosti....Toto je moj nazor, ktory nic nezmeni a literaturu o historii drog sa mi nechce fakt citat, ledva mam cas na normalne knihy.
Odpovedať X
natalka223

16.12.2018 | 01:56

@fundamental_1 @Kendor @Neposlusny
Zajímavá diskuze. Děkuji za názory. Pro mě úplně jiný a nový pohled na věc. Podívala jsem se na video z youtube. Dává to smysl. Souhlasím s Vámi.
Odpovedať X
HATTORiHANZO

17.12.2018 | 19:13

@fundamental_1 komodor ti neřiká , že chce bejt závislej na koksu ,))
Říká , že boj proti drogám to jen zhoršuje, prodražuje a brutalizuje .

Já řikám - každej by měl mít možnost se svobodně rozhodnout ,
včetně dětí a jejich zkurvenejch dětí . Beztak , jí má . Kdo nevidí , že vrchol
veškerýho lidskýho snažení je vodíková puma , je slepej . Kdo chce věci řešit
nasilím , kdo chce místo mít se dobře , mít se líp než ostatní dělá prostě jen
další zkurvený rozhodnutí . Volíme si všichni už od dětství , někdy neznáme důsledky ale ty jsou a budou . . Záleží na každým jednom okamžiku , co děláš , co cítíš , co si přeješ a zákazy nikdy ničemu nepomůžou ani ty rodičovský .
Lidi potřebujou inspiraci , pomoc se správně rozhodovat , pomoc přijmout se jaký jsou , potřebujou se naučit bejt štastný aniž by to dělalo ostatní naštastnýma .
Represe proti drogám a trapáckej protekcionizmus , ochrana lidí co se neumí rozhodnout - nikdy nic nezlepší a většinou to všechno jen drasticky zhorší !!!
Tohle si myslim dneska :)) Jinak seroš byl výbornej , držel se historickejch faktů
a v rámci toho nic nezmrvili .
Odpovedať X
Darknet

29.12.2018 | 01:09

@Kendor smazky ktore frcia na piku su menej rozbiti ako alkoholici, ten bol dobry, mas este nejaky ?
Odpovedať X
misok9

29.12.2018 | 22:43

@Kendor kartely väčšinou spolupracuju s cia a z predaja drog financujú nelegálne operácie v zahraničí
Odpovedať X
misok9

29.12.2018 | 22:44

@Kendor kokain je tiež syntetická droga
Odpovedať X
misok9

29.12.2018 | 22:45

@fundamental_1 v Portugalsku pre vlastnú potrebu všetky drogy. Majú prázdne väzenia a minimálna kriminalita v spojení s drogami
Odpovedať X
fundamental_1

30.12.2018 | 10:16

@misok9 Pre vlastnu potrebu, t.zn. distribucia = vazenie...to iste plati v cesku pokial viem, u nas si zaobstarat piko nie je ziaden problem, tam su rozdiely akurát v cene atd. Ale stale sa bavime o lahkych drogách, alebo maju legalny koks pre vlastnu potrebu?
Odpovedať X
fundamental_1

30.12.2018 | 10:17

@fundamental_1 Pises vsetky, ok...K tejto teme sa mi uz vyjadrovat aj tak nechce, kazdy tu nato ma iny nazor ako pozeram.
Odpovedať X
deril

31.12.2018 | 10:31

@fundamental_1 sa tu hádate jak malé deti čo je väčšie svinstvo pritom zabúdate na to že drogy a chľast nemajú uplatnenie len v ničení životov . Je to len sprostosť človeka čomu podľahne a takýto ľudia obohacujú tých rozumných presne ako v tom seriály čo viac k tomu napísať :D
Odpovedať X
MightRider

05.02.2019 | 16:12

@Neposlusny @Kendor @komodor Vám to chlapci dočista přeplo.

Pojďme si to shrnout:
Co získáme kriminalizací tvrdých drog:
- vysokou cenu těchto drog (výhoda pro distributory a kartely)
- pronásledování těchto zločinců, jenž vede k početným konfliktům, tzv. drogovým válkám a mnoho lidí ze zemí druhého a třetího světa kvůli nim zahyne
- výrobu těchto drog lidmi, kteří mnohdy ani nemají kvalifikaci, ani znalosti, prostě ani špetku znalosti z chemie, aby tyto drogy vyráběli, ať už pro potřebu svou či pro prodejní účely
+ zamezíme jejímu nekontrolovanému gigantickému šíření, protože není legální a nemůžeme si ji obstarat všude, navíc je nezákonné ji vůbec užít -> to vede k tomu, že zde není tolik lidí, kteří by na drogách mohli být závislý, je mnohem menší šance, že se drogy dostanou k dětem apod.

Co získáme legalizací drog:
+ konec drogových válek, konec smrtí nevinných lidí
+ peníze z daní začnou rychle plnit státní kasu
- drogy se stanou dostupné prakticky všem dospělým -> lehčeji se pak dostanou k mladistvým nebo dokonce dětem
- z toho pak plyne, že i lidé, kteří by tu drogu jinak nezkusili, nevyhledávali, ji teď možná zkusí, protože je to přece legální a díky její opravdu gigantické návykovosti se na ní stanou závislí -> obrovské množství smažek a lidí, kteří absolutně a pravděpodobně navždy ztratí své zdraví

Je pravděpodobné, že se dá nalézt víc argumentů k oboum věcem, ale abych to shrnul:
Vy tady mluvíte o tom, že "alkohol je tisíckrát horší než drogy", že "lidé mají mít svobodnou volbu jít si fetovat", že "ti, co jedou celý život na drogách jsou víc v pohodě než alkoholici" apod. apod. apod. Aha? A vy jste z jakého vesmíru? To jste viděli na vlastní oči dva lidi, přičemž jeden z nich ujížděl 20 let na Božkově a druhý 20 let na heroinu (to ve skutečnosti skoro nejde, takový člověk by byl terminátor) a hned jste díky svým třem doktorátům z medicíny zjistili, že ten alkoholik je na tom hůř nebo co? :D Arogantně si tady máváte rádoby super fakty, jak alkohol je škodlivější a přitom se rád vsadím, že o tom víte asi tolik co kdejaký jouda. Né že já bych o tom taky věděl nějak extra, ale rozhodně se nesnažím říct, že těžké drogy jsou méně závadnější jak alkohol :D :D :D

Neposlušný, ty říkáš, že díky jednomu panáku si blbější.. A co s tebou udělá 1 gram kokainu? 1 gram heroinu, 1 gram opia, 1 gram marihuany? Myslíš, že to bude lepší? Ani omylem.

Ano, nejsem o nic lepší diskutující než vy, aktuálně tu nemám žádné zdroje, které by mé vyprávění podložili, stejně tak je nemáte vy. Bohužel nemám na své straně ani plesnivého arogantního demagogického dědka, který má očividně problém s vládou vlastní země. Ale stačí použít selský rozum a je ti jasné, že pokud něco lidem zakážeš, budou to sice chtít, ale pokud jim to dovolíš, urvou ti s tím ruce. Legalizovat kokain, heroin, pervitin a kdejaké svinstvo znamená dovolit lidem, aby to třeba jen zkusili. Jenže mnoho lidí má tak slabou vůli, že v kombinaci s tak vysokou návykovostí heroinu, kokainu nebo pervitinu se u nich okamžitě vytvoří závislost. A pak už to jen pojede a bude to horší, než alkohol.

Hodně lidí má dnes rozum a dá si třeba skleničku vína o víkendu a jsou v chillu. Nebo se opijou třeba v sobotu a pak cajk. Ale i tito lidé s takovou vůlí by nemuseli ustát návykovost těžkých drog. Civilizace by šla do sraček. Obhajovat legalizaci tvrdých drog (vyjma marihuany, tam jedině jsem ochotný přistoupit na legalizaci) je čisté šílenství a většina lidí, kteří si za tím stojí, si není plně vědoma následků nebo je součástí klientely nebo potencionální klientely drogových distributorů.

Někdy je svobodná volba nebezpečnější než když tu volbu někdo udělá za vás. Toto je ten případ.
Odpovedať X
komodor

05.02.2019 | 16:20

@MightRider

Ten plesnivý dědek je ekonomický expert a nositeľ nobelovej ceny za ekonómiu. Ty, presne ako si napísal, nemáš žiadny argument, ničím si tie keci nepodložil a ako správny demagóg, bez faktov si poslal do hája skutočného experta, bez jediného relevantného a faktického argumentu...Typická reakcia nedoštudovaného internetového demagóga. Viac už sa neobťažuj.... Keď budem chcieť čítať teoretické srance, prečítam si Marxa....
Odpovedať X
MightRider

05.02.2019 | 20:39

@komodor Aha, já jsem demagog? :D Demagoga máš přesně v této části: https://youtu.be/YzmTGeXo0j4?t=369

Relevantních a faktických argumentů tam mám dost, popírat negativní účinky drog na organismus je ignoranství, jakého může dosáhnout jen nějaký labilní kretén. Může mít doktorátů kolik chce, může mít Nobelových cen, kolik chce, nic z něho nedělá neomylného. Vždyť si pravděpodobně ani neuvědomuje následky. Nikdo z vás.
Odpovedať X
fundamental_1

05.02.2019 | 20:47

@komodor Hej ty inteligent, skus tu napisat aspon jednu vlastnu myslienku. Iba sa odkazujes na výroky iných ludi, alebo urazas ostatných.
Odpovedať X
komodor

06.02.2019 | 05:42

@MightRider Presne tak, všetci sú kkti len ty si lietadlo :) A negatívne účinky drog na organizmus nikto nepopiera, to by si si ale musel prestať vymýšlať :)
Odpovedať X
komodor

06.02.2019 | 05:43

@fundamental_1 Ja narozdiel od teba cukrouši, niesom osvietený iluminát, ktorý zožral všetku múdrosť sveta. Všetko už bolo povedané a ja som nič nové za siahodlhú existenciu našej civilizácie nevymyslel... ty určite áno... perpetum mobile a hromadu iných zhovadilostí, žejo? :)
Odpovedať X
fundamental_1

06.02.2019 | 08:11

@komodor Ano vsetko bolo povedane jednym linkom, ktory si postol. Okrem neho si sa zmohol zas a znova iba na svoje radoby urazky, ktore ma popravde stale rozosmeju :D Teraz urcite vymyslis nieco nove, nejake komplikovane suvetie, ktore nase hlupe hlavicky nepoberu....Hore si mi napisal, ze sa mam naucit zaklady diskusie, no za cely cas si tu ohladom temy nevyjadril svoj nazor ANI LEN JEDNOU VETOU :D :D :D Ty musis byt velmi ublubeny clovek predpokladam.
Odpovedať X
komodor

06.02.2019 | 09:08

@fundamental_1 prd
Odpovedať X
fundamental_1

06.02.2019 | 13:55

@komodor Uz si nam tu ukazal svoju ignoranciu a hlupost dostatocne. Cas sa poobzerat niekam inam. Pekny den prajem :))
Odpovedať X
komodor

06.02.2019 | 14:19

@fundamental_1 ....mám tu pre teba ďalší prd.............prd
Odpovedať X
doggo21

24.11.2018 | 15:05

super serial za mna lepsi ako narcos :D don neto pan :D
Odpovedať X
Lil_tee

02.12.2018 | 23:04

@doggo21 Ne asi, Don Neto boss jak svině!xddd
Odpovedať X
MarkJayy

27.11.2018 | 21:03

Na Narcos 1 a 2 sa to nechytá. Hlavný záporák mi prišiel dosť nudný (snáď ma neprídu zabiť) čo beriem ako najväčšie mínus, keďže pablo bol úplne namakaný. Ale aj tak sa to dobre pozeralo, záver presný opak ako predošlé série, dosť zabolí.
Odpovedať X
DrizzCZ

30.11.2018 | 20:41

@MarkJayy Mně přišel jako skvělej záporák, navíc musíš brát v potaz že je to "based on true events". Děj v Narcos: Mexico mě přišel takovej rychlejší a furt se něco dělo, nikdy mě nenapadlo se kouknout kolik zbývá do konce, prostě za mě Narcos: Mexico mega dobrý. Jako jasně Pablo je Pablo a Felix je prostě Felix OK, ale když takovej Felix byl tak ho nemůžeš dát do seriálu kterej je podle skutečných událostí stím že bude nabouchanej a bude tam všechny kosit akčkama, to prostě nejde :)
Odpovedať X
SOADdave

05.12.2018 | 19:27

2 řada potvrzená =) (respektive 5 pokud berete Narcos jako komplet)
Odpovedať X
Yanchee

09.12.2018 | 20:08

zo 4 serií asi najslabšia ale aj napriek tomu veľmi dobrá, čakal som že to bude trošku drsnejšie ale prišlo mi to oproti Kolumbii viac chill. Fajne to ale skončilo, tak že človek sa teší na dalšiu seriu. Hneva ma len to, ako to Calderoni posral...
Odpovedať X
Ploclu8

29.12.2018 | 15:57

Těším se zase na Peňu. Jinak Narcos Mexico super zpracovaný. Těžko porovnávat s normálním, protože je vidět jak Kolumbije a Mexiko jsou jiné. Opět vysvětlili, jak to chodí jako před tím v Cali nebo Medulinu a závěr dokonalý.
Odpovedať X
minosk

29.12.2018 | 18:26

@Ploclu8 Agentu Peňu sa v ďalšej sérii určite nedočkáš
Odpovedať X
Ploclu8

02.01.2019 | 00:30

@minosk Konec Narcos 3 ukazuje jak se vrací domů na hranici Texasu a Mexika, tak jsem myslel, že se vrátí jenom tohle je ukázka jak to začalo v Mexiku. Je to jisté, že se nevrátí?
Odpovedať X
minosk

04.01.2019 | 18:26

@Ploclu8 Narcos 3 sa odohráva v 90. rokoch. Ďalšia séria Narcos: Mexico sa bude odohrávať v druhej polovici 80. rokoch. Felix išiel do basy v roku 1989. A čo som si čítal životopis Peňu, tak nebolo nič o práci v Mexiku. Po Kolumbii makal ako agent v Portoriku, potom v Texase a potom sa ešte pred dôchodkom na chvíľu vrátil do Kolumbie.
Odpovedať X
Tonda249

29.12.2018 | 17:28

Nemali Kikiho tyrat stahovanim koze z noh ? Trosku ma to sklamalo ze to tam nebolo.
Odpovedať X
mrannix99

29.12.2018 | 18:58

@Tonda249 Ano, ale kdo by na to měl žaludek?
Odpovedať X
Tonda249

30.12.2018 | 17:04

@mrannix99 nemuseli to ukazat :) stacilo by len najst to telo a spomenut to aby to bolo historicky presne :)
Odpovedať X
mrannix99

30.12.2018 | 21:54

@Tonda249 Už to bylo řečeno v původním Narcos (1x03). Ale chápu, mohlo no.
Odpovedať X
Deniska77

29.12.2018 | 18:07

no zatiaľ najslabšia séria, posledné časti sa to už len vlieklo..dúfam, že dalšia séria nebude stále o Felixovi :D
Odpovedať X
minosk

29.12.2018 | 18:30

@Deniska77 samozrejme, že bude o Felixovi a jeho chytení v roku 1989
Odpovedať X
misok9

29.12.2018 | 22:48

Opäť obsadenie na výbornú.
Odpovedať X
Cobo

30.12.2018 | 01:23

Narcos I. a II. séria bol o cca 70% lepší ako séria Mexico...uvidíme ako to bude pokračovať :)
Odpovedať X
Lumixes

31.12.2018 | 11:47

Strašně se těším na další sérii nevíte kdy bude ?
Odpovedať X
barnacle

31.12.2018 | 21:49

Fun fact: Do dneška je na "Rafu" vypsaná odměna $20M za dopadení a nachází se na seznamu 15 nejhledanějších lidí Interpolu :-)
Odpovedať X
lester47

08.01.2019 | 18:20

@barnacle Do dneška je špatný výraz,mělo by tam být nyní,protože Rafa byl odsouzen na 40 let,odseděl si 28 a v roce 2013 byl propuštěn. To se samozřejmě nelíbílo Američanům, ale on zmizel a proto dnes ta odměna. To jen pro upřesnění:)
Odpovedať X
Serpents

23.01.2019 | 13:51

Bude další serie nebo ne ?¨
Odpovedať X
oasismanik

12.02.2019 | 19:13

31 40
Odpovedať X

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.