Leaving Neverland - s01e01

dabing
titulky

Episode 1

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '176'
Guess_Who

12.03.2019 | 17:04

Pozeral som to včera a nechce sa mi tomu veriť čítal som veľa dôkazov po internete že sú to lži.. Nedali Michaelovi pokoj počas života nedajú mu ani po smrti.. Došli im peniaze tak sa chceli nabaliť..
Odpovedať X
Mygeila

12.03.2019 | 21:20

@Guess_Who Ten druhy to ma vymyslene jako perfetkni pohadku i s detaily jakoze hrube vlasy na dotek, obrazek Petra pana. Ma jasne nauceny pribeh. Ten podle me lze, ale u toho prvniho si nejsem jista.
Odpovedať X
bonehead

24.03.2019 | 11:26

@Guess_Who Až na to, že za ten dokument honorář nedostali.
Odpovedať X
Guess_Who

24.03.2019 | 12:29

@bonehead ty vieš či dostali či nie :D ja tiež môžem napísať, že zarábam milióny a či už mi uveríš je na tebe.. je jasné že tam spomenuli že to nerobili pre peniaze lebo im došlo že ľudia to budú hovoriť že to je len pre peniaze tak sami dopredu povedal že nie nerobia to pre peniaze aj keď pravda je možno niekde inde..
Odpovedať X
bonehead

24.03.2019 | 13:15

@Guess_Who google it.
Odpovedať X
Guess_Who

24.03.2019 | 14:00

@bonehead zas si stačí prečítať aj túto komentáre a zistíš koľko lži tam povedali aj s dôkazmi
Odpovedať X
monikaf

06.04.2019 | 16:06

@bonehead tak mi povedz z čoho žijú keď oficiálne nič iné nerobia :D
Odpovedať X
bonehead

07.04.2019 | 10:25

@monikaf Oni normálně pracují :D vždyť ten Wade je profesionální tanečník :dd
Odpovedať X
monikaf

08.04.2019 | 18:09

@bonehead ZLE. Pracoval. Boli časy keď Wade robil choreografie pre Britney/NSYNC...ale to je už dávno preč. Dosť sa trápil s tým aby si udržal pozíciu choreografa/tanečníka a keď Michael v roku 2009 zomrel, znovu bol pri peniazoch. Toľko tribute vystúpení pre Michaela Jacksona hádam nik nespravil. Ale okrem toho pokiaľ viem robil len workshopy. Ešte myslím v roku 2011 písal srdcervúci email pre Michael Jackson Estate aby mu dali prácu choreografa Cirque du Soleil. Pár mesiacov na to chodil Wade po svete a rozhlasoval aká je to pre neho zodpovednosť a podsta že bude robiť hlavného choreografa ale nikdy túto prácu nedostal takže médiam len klamal. Pokiaľ viem tak nikto ho moc nechcel zamestnávať kvôli jeho "hviezdnym manierom". Hneď po tom ako mal finančnú krízu si akosi spomenul že bol zneužívaný potom 5 rokov nič nerobil ohľadom tanca. Minulý rok odučil pár masterclasses v NY a to je tak všetko. Z toho si teda veľa ale nezarobil. Aktuálne podľa slov jeho právnika sa chystá obnoviť súdny proces s Michael Jackson Estate a preto nepracuje. Takže nie oficiálne nič iné práve nerobí.
P.S: Nie, to že občas niečo napísal na blog nerátam ako prácu, od kedy vyšiel film a urobil k nemu pár promo interview nič nerobí.
Odpovedať X
vikilukacova98

12.03.2019 | 17:09

Nechápu, že s tím přišli po deseti letech. Měli se s tím přiznat hned poté, co Michael zemřel. Stejně jsou to všechno žvásty
Odpovedať X
stephaniech

12.03.2019 | 17:12

@vikilukacova98 naprosto souhlasím. Chtějí jen z toho vytřískat peníze. Navíc, proč by se přiznali jen oni dva a spoustu dalších dětí nic? Akorát zneuctívají jeho památku.
Odpovedať X
longy

12.03.2019 | 19:33

@stephaniech vela obeti zneuzivania sa nikdy neprizna
Odpovedať X
Darknet

12.03.2019 | 20:15

@longy presne tak, vela obeti zneuzivania sa neprizna, lebo sa hanbia. Je to celozivotna trauma. Presne tak isto je to s obetami ktore zneuzivali knazi a pod.
Odpovedať X
Patis

12.03.2019 | 22:04

@vikilukacova98 co si to vymejslis, vzdyt s tim prisli uz tenkrat ale tenkrat se jeste nechali vyplatit, zrejme si rekli , sice ho zavrou ale co z toho budeme mit my tak vzali prachy..ale ted kdyz jsou dospeli uvedomili si vsechno naplno a vysli s tim ven...na tom neni nic nenormalniho ze zneuzity deti to reknou az v dospelosti,..mimochodem kolik teda dostali za ten dokument kdyz tvrdite ze to delali jen pro penize??
Odpovedať X
adraj21

12.03.2019 | 22:37

@Patis nechci se hádat ale MJ vyšetřovala FBI deset roků. Vyslýchali několik desítek zaměstnanců, dávali dohromady svědectví několika svědků a i přes to všechno ho osvobodili. To, že měl MJ jiný vztah k dětem, kvůli svému dětství se o něm ví. Ale nikdy nikdo nedokázal prokázat, že nějakému z těch dětí ublížil. Ti dva jsou odpad společnosti, co šlape po památce jedné z největší hudebních legend. A za dokument možná nedostali nic. Ale víte kolik teď vydělávají na různých rozhovorech pro rádia, noviny, internetové deník, bulvár atd. A to nemluvě o tom, že v nejbližší době o tom určitě vydají i knížku aby se na tom ty dvě prasata co nejvíce nahrabali.
Odpovedať X
Patis

12.03.2019 | 22:59

@adraj21 mel bys prosim te nejaky odkaz na to vysetrovani atd?? a kdo ho osvobodil kdyz nebyl soud?? ono je zneuzivani na takove urovni hrozne tezky prokazat a jasne ze jim neublizil, pedofilove detem neublizuji, teda az na to ze je sexualne zneuziji..
Odpovedať X
adraj21

12.03.2019 | 23:13

@Patis V roku 1993 kedy bol prvý krát obvinený tak sa mimosúdne dohodol, kedže bol v polke prebiehajúceho celosvetového turné Dangerous. Taktiež ho sledovala FBI vyše 10 rokov aby našla zhodu jeho profilu s pedofilom, no žiadnu takú zhodu nenašla. Všetko sú to oficiálne zverejnené dokumenty. V roku 2003 prišlo druhé obvinenie, kedy bol obžalovaný v 10 bodoch obžaloby a súd sa ťahal až do roku 2005, kedy bol uznaný za nevinného vo všetkých bodoch obžaloby. Treba dodať, že na tomto súde svedčil pod prísahou za jeho nevinu aj jeden aktér tohoto dokumentu Robson a v tom čase už bol dospelý, takže vedel, čo rozpráva. Tento Robson tak isto v 2009 keď MJ zomrel povedal ze to bol skvelý človek a treba šíriť jeho posolstvo a pamiatku....Toto jsem si půjčil od r3icon. Odkazy na vyšetřování si předpokládám dokážeš najít sám.
Odpovedať X
raptorpink

13.03.2019 | 07:27

@raptorpink

to je reakce na tvoji vetu -pedofilove detem neublizuji, teda az na to ze je sexualne zneuziji

tak si prosti ty odkazy budes nemile prekvapen :-(
Odpovedať X
Darknet

13.03.2019 | 12:40

@adraj21 citas sa ? Dohodol sa na odskodneni, to znamena, ze priznal vinu. Vsak ten obieleny cernoch bol pedak ...
Odpovedať X
adraj21

13.03.2019 | 16:36

@Darknet no tak jelikož z tebe omezenost jenom stříká, tak na tebe dál reagovat nebudu
Odpovedať X
Darknet

13.03.2019 | 18:16

@adraj21 prepac, uplne som zabudol, ze ty si neobmedzeny, ty si jednym slovom cesky kokot .
Odpovedať X
vikilukacova98

13.03.2019 | 18:19

@Darknet vážně? Kvůli jednomu dokumentu, který je i lživý, se tu musíte hádat? Běžte si nadávat někam jinam, prosím
Odpovedať X
adraj21

13.03.2019 | 18:34

@Darknet děkuji. Tady jsi jen potvrdil jen to, co jsem říkal.
Odpovedať X
Darknet

13.03.2019 | 21:42

@adraj21 opakujes slova, koktas aj ked pises a nedokazes si stat ani za slovom, budem ta parafrazovat, "len si mi potvrdil", ze si typicky cesky kokot.
Odpovedať X
Darknet

13.03.2019 | 21:44

@vikilukacova98 ako vies, ze je lzivy, lebo vy ste tak rozhodli ?! Ten pedak si zasluzil sediet v base, akurat sa skor rozsypal, nez ho dostihla spravodlivost.
Odpovedať X
adraj21

13.03.2019 | 22:07

@Darknet tahle debata pro mě už dál nemá význam. Nebudu se hádat s 15ti letým dítětem, co musí chodit na diskuze o seriálech, aby si aspoň trošku zvedlo ego, protože ho na učňáku holky nechtějí. Přeju hezký zbytek tvého nudného, bezvýznamného a závistivého života.
Odpovedať X
Patis

13.03.2019 | 22:18

@adraj21 tvl tolik slovnich faulu v jednom prispevku sem uz dlouho neslysel.:)) evidentne te nikdo nemuze brat vazne pac tvoje vytvareni si domenek je na mimoradne urovni plus si proste pica takze diskuse s tebou nema zadny vyznam...
Odpovedať X
adraj21

13.03.2019 | 22:32

@Patis děkuji.
Odpovedať X
Darknet

13.03.2019 | 22:34

@adraj21 pobavil/a si ma. Tu psychoanalyzu si daj patentovat. Z chuti som sa zasmial, dakujem.
Odpovedať X
shanyska

15.03.2019 | 00:14

@Darknet ty si slovenska troska :D
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:04

@vikilukacova98 Oni s tým neprišli po 10 rokoch, ale v 2013-2014 podali obaja žaloby, v ktorých tvrdili, že po 25 rokoch si spomenuli, že boli zneužití.

21.12.2017 ich tvrdenia a žalobu - v jednej boli obaja a mali toho istého právnika, súd KOMPLETNE zrušil a zamietol.

V 2019 tu máme fakument, ktorý nemá žiadnu dôkazovú hodnotu, nie je v ňom nič, len plytké a nechutné tvrdenia.

V žalobe, ktorú im súd zamietol požadovali odškodné, NIE od jacksona, lebo nemohli ani žalovať nežijúcu osobu, ani jeho pozostalosť, ale jeho firmy...., ktoré mali byť podľa nich zodpovedné, že dovolili Jacksonovi ich zneužívať, WTF.
Žiadali iba nešpecifikované odškodné! Počas 4 rokov pojednávaní, ktoré naťahovali a sudca ich varoval, že nepredložili požadované dôkazy, médiá o tom takmer neinformovali.

V 2019 tu je fakument, akoby to boli nové veci, a takmer nikto nerieši reálnosť týchto tvrdení, hoci im žalobu zamietol samotný súd!
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:07

@longy Tieto samozvané obete nie sú noví ani neznámi ľudia, sú od roku 1993 vedení vo všetkých súdnych spisoch, 2x vypovedali pod prísahou, v procese 2005 ani len neboli považovaní za možné obete, a sudca v procese zamietol Jamesa Safechucka (jedného z dvojice v fakumente) ako svedka a akékoľvek informácie o ňom, lebo nebol ani dôležitý pre sudcu, a ten ho videl ako možnú zaujatosť.

Vo fakumente Safechuck tvrdí presný opak toho, aká je realita.

Všetko je zapísané v súdnych spisoch.
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:12

@Patis chceš dôkazy, tu sú (btw, WikiLeaks zverejnila svoje vydanie spisov pred týždňom): FBI SPISY, priamo zo stránky FBI:
1/ https://archives.fbi.gov/archives/news/stories/2009/december/jackson_122209
2/ https://vault.fbi.gov/Michael%20Jackson

FAKT:
21.12.2017 obom mužom súd v Los Angeles zrušil a KOMPLETNE zamietol ich žalobu, ktorú voči Jacksonovi podali v roku 2013-2014.
nežalovali Jacksona ako osobu, lebo nežijúcu osobu nie je možné žalovať.
Chceli len odškodné za údajné zneužívanie, ktoré od roku 2013 nedokázali preukázať, lebo žalovali iba Jacksonové firmy = prachy.

Keď neuspeli na súde v 2017, zrazu je tu pornografický fakument v roku 2019.
Odpovedať X
shanyska

20.03.2019 | 01:46

@Vsevediaci dobře ty :-o

já si teď vzpomněla, že zneužíval i mého manžela, kdo mi to zaplatí? :D Ne fakt lidi sou hyeny a zrůdy. Nafackovat všem je málo
Odpovedať X
lucikp

12.03.2019 | 17:43

Neobhajuji pedofilii, každý takový hajzl by zasloužil pověsil za koule do průvanu a následně šmik-šmik..ale přikrmovat se takhle na někom, kdo je už x let po smrti?? A navíc, když byl očištěn od všech obvinění? Jasně, mrtvý se už nemohou bránit, proč toho nevyužít, že? Nechápu ten hyenismus, lituji Michaelovu rodinu a jeho děti..a propo, i kdyby to byla pravda, největší hyeny jsou ty super úžasný maminky, které zaprodaly svoje děti a všemu přihlížely
Odpovedať X
Pussynka984

12.03.2019 | 17:58

@lucikp souhlas!! ;)
Odpovedať X
Ladislav78

12.03.2019 | 19:16

@lucikp nebol oslobodený ale sa dohodol mimosúdne len na zamyslenie: keď som nevinný tak nezaplatim odškodné nikomu lebo trvám na svojej nevine či?
Odpovedať X
Ladislav78

12.03.2019 | 19:19

@lucikp a z tými rodinný a maminkami s tebou súhlasím
Odpovedať X
Rezolut

12.03.2019 | 19:36

@Ladislav78 tak to ale nefunguje - a už vôbec nie v Amerike.
Odpovedať X
longy

12.03.2019 | 19:37

@Ladislav78 to mas pravdu, ale neviem ci mal Michael sud s porotou....to je tam najhorsie, lebo tvoj osud je vlozeny do ruk obycajnych ludi, ktori ta mozu potopit aj s nepriamymi dokazmi :) preto je lepsie sa dohodnut... a aj preto, lebo nebudes vlaceny po sudoch, ohovarany atd. asi by mu to poskodilo povest viac ako ked sa dohodol mimosudne
Odpovedať X
r3icon

12.03.2019 | 22:01

@Ladislav78 omyl. V roku 1993 kedy bol prvý krát obvinený tak sa mimosúdne dohodol, kedže bol v polke prebiehajúceho celosvetového turné Dangerous. Taktiež ho sledovala FBI vyše 10 rokov aby našla zhodu jeho profilu s pedofilom, no žiadnu takú zhodu nenašla. Všetko sú to oficiálne zverejnené dokumenty. V roku 2003 prišlo druhé obvinenie, kedy bol obžalovaný v 10 bodoch obžaloby a súd sa ťahal až do roku 2005, kedy bol uznaný za nevinného vo všetkých bodoch obžaloby. Treba dodať, že na tomto súde svedčil pod prísahou za jeho nevinu aj jeden aktér tohoto dokumentu Robson a v tom čase už bol dospelý, takže vedel, čo rozpráva. Tento Robson tak isto v 2009 keď MJ zomrel povedal ze to bol skvelý človek a treba šíriť jeho posolstvo a pamiatku. V posledných rokoch sa Robson utápal v dlhoch a snažil sa predávať aj veci od MJ. Je toho ešte o moc viac a treba si najskôr zistiť naozaj celý príbeh MJ a ľudí, ktorý tento dokument spravili, než niekto začne súdiť.
Odpovedať X
Ladislav78

12.03.2019 | 22:43

@r3icon ja nikoho nesúdim ten dokument som si pozrel a jediné čo nedokážem pochopiť sú matky tých dvoch pánov keby mne niekto zneužíval moje dieťa tak o ňom nerozprávam ako o nejakej modle ale nadávam preklinam plačem kričím a vypalim ten jeho ranč do základov a oni o ňom rozprávajú ako o rozprávkovej krajine je to celé nejaké čudné
Odpovedať X
sorocice

13.03.2019 | 14:43

@r3icon je treba take rict ze Robson zacal stemi obvinenimi az kdyz mu Michaelovo rodina zakazala udelat film ktery chtel natocit jako poctu Michalovi. Do te doby ho furt obhajoval a ctil jako boha..
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:19

@Ladislav78 Tie matky a tí dvaja muži sú ako herci vo svojom filme, presne podľa scenára pedofilnej knihy o Jacksonovi z roku 1995, ktorú napísal pedofil Victor Gutierrez, v ktorej popisoval sexuálny vzťah medzi Jacksonom a 12 ročným chlapcom.
Jackson zažalovať Gutierreza, a súd knihu zakázal ako detskú pornografiu, Gutierrez mal zaplatiť 2,7 mil dolárov Jacksonovi, nikdy to neurobil utiekol naspäť domov do Čile.

V tomto fakumente sú totožné pasáže a scény, ako v knihe, rovnaký námet, aj prsteň, aj akože svadobný obrad a láskyplné odkazy voči Jacksonovi, ako ho obaja muži milovali ako deti a samozrejme, pornografické popisy, presne ako v knihe.

Obe matky vedeli presne kde boli ich deti, ako zákonné zástupkyne, napr. na pojednávaniach v 2005, Joy Robsonová pod prísahou vypovedala, že nevie o tom, a popiera, že by jej syn bol zneužitý jacksonom, a na otázku, či mohla byť v jeho dome slobodne a mohla vôjsť do jeho izby, povedala, pod prísahou, že kedykoľvek - ráno, poobede aj večer, a že v čase, kedy oni boli tam, tam Jackson poväčšine ani nebol.

VŠETKO JE ZAPÍSANÉ V SÚDNYCH SPISOCH!!!!
Odpovedať X
shanyska

20.03.2019 | 01:48

@Vsevediaci <3
Odpovedať X
Alexiss92

21.03.2019 | 18:24

@Ladislav78 A vám by bylo příjemné kdyby vás tahali po soudech za takové nechutné obvinění? Kdybyste měl možnost, dát peníze rodině a měl byste pokoj (kdybyste samozřejmě tu možnost měl), neudělal byste to? Neříkám, že to není na 100% pravda, nevím jak to bylo, ale zrovna tohle bych chápala. Ale co mi přijde nejhorší je to, že Michaela řeší x let po jeho smrti, když už se nemůže sám bránit. Ale je pravda, že i když ještě žil, tak mu pokoj nedali. Neznala jsem ho osobně, takže jak říkám nemůžu vědět, co se mu honilo hlavou, ale bylo na něm vidět, že si s dospělými nerozuměl a že se sám choval jako dítě. Někdy mě mrzí, jak se někteří lidé dokáží zachovat tak špatně...a prosím, neberte to jako že se do vás nějak navážím, nemyslím to špatně, pouze říkám svoje myšlenky :)
Odpovedať X
Ladislav78

21.03.2019 | 23:33

@Alexiss92 žiaľ nedokážem sa v cítiť do jeho kože keď že ja si nevodim domov cudzie deti tak že to nedokážem pochopiť ale zhrniem to, to či je to pravda vie len Boh a ten už tuším z nikým nerozprával nejakých cca 2000 rokov tak že sa to asi nedozvieme
Odpovedať X
Alexiss92

22.03.2019 | 07:03

@Ladislav78 přesně tak, ale já osobně tomu nevěřím, protože spousta věcí nedává smysl s tím co ti dva říkají. Ale jak jste říkal, pravdu se asi nikdy nedozvíme
Odpovedať X
monikaf

06.04.2019 | 16:28

@Ladislav78 len aby bolo jasné, Michael sa nedohodol s nikým ten bol na turné a z celej situácie dosť nahnevaný pretože otec "obete"(Jordy Chandler) ho už predtým žiadal o peniaze na jeho kariéru scenáristu, samozrejme Michael mu nič nechcel vyplatiť. Michaelovi právnici sa snažili presadiť 6 krát kriminálny súd aby sa mohli poriadne obhájiť a aby sa začalo reálne vyšetrovanie nie len civilný súd v ktorom išlo o peniaze. Všetky podnety súd zamietol. Peniaze vyplatila poisťovňa len aby ten prípad "odišiel", bolo to niečo cez 15 miliónov a nie 20/22/25 ako sa často uvádza. Michael s tým nesúhlasil, ale pre jeho PROMO a manažment to bolo "múdrejšie" riešenie. V tomto prípade išlo len o peniaze. Telefonát v ktorom otec Jordyho Chandlera vraví že mu ide o peniaze je prístupný kludne na nete. Jordy Chandler sa vo veku 14 rokov súdne osamostatnil od rodičov. Nikdy nechcel ísť znovu vypovedať na súd a keď bol predvolaný radšej opustil USA akoby mal ísť vypovedať. Jeho otec-Evan Chandler ktorému boli peniaze vyplatené sa ho snažil prinútiť íst vypovedať proti Michaelovi Jacksonovi v roku 2005 do prípadu Gavina a takmer ho zabil. Tento incident viedo k tomu že v roku 2006 jeho otec dostal zakáz k priblíženiu. Evan Chandler spáchal pár mesiacov po smrti Michaela Jacksona samovraždu.
Odpovedať X
kappa

12.03.2019 | 17:53

Fucking pedo
Odpovedať X
thigle

12.03.2019 | 19:07

@kappa a ty nie si fucking pedo nahodou ?
Odpovedať X
kappa

12.03.2019 | 21:23

@thigle nie ale ty asi si keďže obranuješ jedného ;)
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:20

@kappa dokáž to, nemáš ako, a keď tak ťa vyzývam na argumentačný súboj s faktami, tak poď, začni
Odpovedať X
Pavca

19.03.2019 | 13:18

@Vsevediaci prosím tě rada do života, nechovej se jak uplný namyšlený debil, taky jsem se tak choval a nikdo mě neměl rád stejně jako tebe ted, tak se trošku změn a chovej se jako rozumný člověk a nehrej si na nějakého politika s argumenty...pičo vyzývám te na souboj s argumenty :DDDD ty ses fakt debil
Odpovedať X
shanyska

20.03.2019 | 01:51

@Pavca taky ti dám radu :-D slovenština tak kolikrát zní jako že někdo něco "píše" arogantně.

vyzývat/žádat ho může. Když tu kappička měle uplný hovno.
Odpovedať X
Chihiro

12.03.2019 | 18:09

Nechutné... film plný grafických opisov pedofilných aktov, ktoré majú presvedčiť o Michaelovej vine bežného diváka, ktorý je plný predsudkov a príliš lenivý na to, aby venoval čo i len 5 minút overeniu pravdivosti tvrdení vyrieknutých v danom “dokumente”. Po krátkom čase strávenom researchom na túto tému rozumnému človeku docvakne, že sa jedná iba o odporné, zneúcťujúce klamstvá, ktoré majú zúčastneným vyšľapať cestu k peniazom.
Odpovedať X
v-m-varga

12.03.2019 | 20:09

@Chihiro tebe staci kratky cas aby si zistil, ze to jepitchovina, more hotovy matlock
Odpovedať X
LoveMarvel

12.03.2019 | 20:12

@Chihiro Moja reč. Vôbec nechápem ako niečo také mohli vôbec natočiť. Úplne s tebou súhlasím!
Odpovedať X
thigle

12.03.2019 | 20:16

@v-m-varga a tebe ani dlhy aby si nezistil nic aj ked si to pozeras uz 50ty krat cele tak si nezistil a nezistis ze je to picovina co tvrdia hyeny za peniaze...
Odpovedať X
v-m-varga

12.03.2019 | 20:18

@thigle skus slovosled a ciarky, nerozumiem ani slovo
Odpovedať X
manfredk

13.03.2019 | 18:09

@v-m-varga pozri kolko tupych slniecok sa ho tu zastava. oj simpson tiez nevinny a bill cosby tiez, black lives matter...dneska sa ti staci narodit v amerike ako cernoch a automaticky si nevinny a kazdy kto na teba ukaze prstom ked nieco spachas je automaticky povazovany za rasistu!...a ak si biely platitel dani automaticky sa na teba hladi ako na rasistu a homofoba...
Odpovedať X
v-m-varga

13.03.2019 | 19:42

@manfredk tak tak, tupcom nevysvetlis
Odpovedať X
bargim

14.03.2019 | 17:18

@manfredk to ako fakt? Lebo Amerika je známa tým, že afroameričania sa tam majú super a nemajú žiadne problémy s rasizmom, políciou a nedostávajú vyššie tresty za tie isté zločiny ako biely obyvatelia a pod.
Ako nechápme sa zle, ja som presvedčená, že Michael Jackson je vinný (OJ, R.Kelly a Cosby tiež), ale to, že ho tu ľudia obhajujú má skôr dočinenia s tým, že si nechcú priznať to, že by ich idol mohlo niečo také spraviť (napr. chcú počúvať jeho hudbu stále a bez výčitiek).
Celý tento prípad má pramálo spoločné s rasou, ale skôr s tým, že sa tu obviňujú obete, čo je nie len v našej spoločnosti bežné.
OJov prípad bol spojený s rasou, ale za to mohol len jeho právnický tím, ktorý zistil ako z toho ľahko von a LAPD, ktorá mala s rasizmom (a doteraz má) problém.
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:23

@v-m-varga tebe by malo stačiť toto 32 minútové video, ako vlog, ktorý kompletne rozbil nielen tento fakement, ale kompletne celú tú bandu hercov a podvodníkov, schválne, odpovedz, len ak si videl tento vlog od vlogera RazorFista - https://youtu.be/zYx0vLfpRYY

A to pôvodne ani nechcel urobiť, ale keď videl sám v live streame na HBO ten fantasydokument, stačilo mu málo, všetko je na webe a v súdnych spisoch, aby nielen on vyvrátil tieto bludy a FAKE NEWS
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:27

@bargim na základe čoho, ty tvrdíš, že MJ je vinný?

Dokáž svoje tvrdenia, keď si presvedčená, na základe čoho?
Tohto fakeumentu?

Vyzývam ťa na argumentačný súboj FAKTOV!

Tie stupídne kecy a reči, že niekto obhajuje Jackson pre hudbu, alebo že je fanúšik sú úplne scestné a také primitívne alibistické.

Na to nemusíš byť fan, aby si chcela vedieť FAKTY!!!!

Iba na nich záleží, nie na fucking pocitoch a emóciách, a predstave, lebo nejaký Jackson, bo som čítala v Novom Čase...

takže aké sú tvoje fakty o Jacksonovi, že v roku 2019 je tu ten fakument?
Odpovedať X
LoveMarvel

17.03.2019 | 19:12

@Vsevediaci Máš úplnú pravdu. Ja riešenie niesom fanúšk MJ ale tento "seriál" je totálna blbosť. Faktá sú faktá
Odpovedať X
v-m-varga

17.03.2019 | 20:31

@Vsevediaci na tvojom nazore nezalezi, si zaujaty a k to nie je pravda tak ich zazaluju, tvoj butthurtovy nazor nikoho nezaujma
Odpovedať X
manfredk

17.03.2019 | 21:05

@bargim ty si veduci tunajsich slnieckarskych idiotov. bol si ty niekedy vobec v USA? nie prstom na mape fyzicky. vacsie hovadiny ako ty tu este nikto nedal. pozeras hollywoodsky mainstream.
Odpovedať X
shanyska

20.03.2019 | 01:55

@v-m-varga není nazor ale fakt, ale to by nechtělo být línej a něco si přečíst, než koukat na hovno, který si někdo vycucal z prstu a okopíroval knihu.
Odpovedať X
v-m-varga

20.03.2019 | 09:31

@shanyska fakt je,ze bol chory uchyl, ktory si platil mlcanie a svedkov, plus mal ludi co za nim zametali spinu, v amrike, ked mas peniaze, mozes byt aj vrah vid O.J. Simpson, butthurt fans su jediny, ktory si ho zastavaju, plus dalsi pedofili
Odpovedať X
manfredk

20.03.2019 | 12:02

@v-m-varga tymto idiotom to nevysvetlis!
Odpovedať X
shanyska

20.03.2019 | 12:36

@manfredk jedinej idiot si tu ty omezenče :) a ty varga ??? ty jdi stim tvym simpsonem do piče uz. máš zasekly kolečko v palici?
Odpovedať X
v-m-varga

20.03.2019 | 23:15

@shanyska urazky na mietso faktov vystihuju tvoju nizku inteligenciu, takze s hlupakmi netreba stracat cas, zbohom
Odpovedať X
manfredk

21.03.2019 | 13:53

@shanyska ty si nejaka tupa smazka ktorej mal v detstve pichat niekto do zadku svoj kolik aby si mozno pochopila co sa normalnym ludom na pedofiloch nepaci!
Odpovedať X
shanyska

22.03.2019 | 21:02

@v-m-varga @manfredk - S obouma to jinak totiž nejde. Stojíte si na kabelech :-D A už mě dost serete jak tu ze sebe děláte chytrolíny. Tamdle vám někdo něco vysvětluje a vy si jedete svoje. To vystihuje tu vaší inteligenci ;) dát na media a na "serial" co ma jen vydelat prachy na zakladě lží.

a manfredk? :D ty se prober :) tupa smažka :D :D bravo :) Vy dva jste zrovna ty omezeny arogantní slováci kvuli kterým váš národ spousta čechu háže do jednoho pytle.

udavte se tady. já už reagovat nebudu. Jste jen zamindrákovaný hoši, co nemají nic jiného na práci. Sami jste nic neodkázali. adios
Odpovedať X
manfredk

22.03.2019 | 23:02

@shanyska udav sa ty! pre mna si bezpohlavny cocotko a zopakujem to znova potreboval by si kolik do ritky ale poriadny v detstve aby si sa prebral... preco si tam braval iba chlapcov? a nie dievcata? bez vetra sa ani listok nepohne ale debilkom to nedochadza. este ze pises omezeny slovaci ty dement... riesit niekoho narodnost moze len totalny cocot!
Odpovedať X
v-m-varga

23.03.2019 | 08:20

@shanyska takze odsudzujes slovakov fasistka, krom toho uznavas pedofiliu
Odpovedať X
manfredk

23.03.2019 | 10:00

@v-m-varga bohvie co vlastne ona/ono/on je...
Odpovedať X
shanyska

24.03.2019 | 12:33

@manfredk @v-m-varga :-D boha jeho vy jste opravdu zamindrákovaný chudinky :-* Máte velice smutný život co? :D :D :D
Odpovedať X
v-m-varga

24.03.2019 | 15:04

@shanyska pravda boli
Odpovedať X
shanyska

08.04.2019 | 14:51

@v-m-varga leda tebe ;)
Odpovedať X
vamp1

12.03.2019 | 18:12

na takovou prasarnu se divat nebudu, lzivy dokument
Odpovedať X
shanyska

12.03.2019 | 20:57

@vamp1 přesně. humus
Odpovedať X
v-m-varga

24.03.2019 | 10:44

@vamp1 pravda boli
Odpovedať X
Sarxify

12.03.2019 | 18:32

Už aj pedofilné seriály si tu našli miesto ? FUJ.
Odpovedať X
thigle

12.03.2019 | 19:06

to ako fakt ? hej admini nerobte si srandu. cista propagandisticka kopa nenasytnych pijavic bez chrbtovej kosti sa natoci ‘dokument’(!?!) - kde sa dva vampiristicke klieste ‘priznaju’ k niecomu k comu sa uz raz ‘priznali’, potom sa priznali ze si to za prachy vymysleli, a teraz po 10 rokoch si zas spomenuli. chyba v ’dokumente’ ze kolko $$$ stala ta ‘vzpomienka’...

a t co kricia aj zoci voci faktom ze ‘pedofil’ - to kricia najcastejsie hlavne ti co sami maju pedofilne sklony...
Odpovedať X
v-m-varga

12.03.2019 | 20:10

@thigle skor pedofili ako ty, obhajuju dalsieho peda, vrana k vrane
Odpovedať X
thigle

12.03.2019 | 20:14

@v-m-varga ty netrep saso. ‘zoci voci faktom’. si asi neprecital lebonsi kukal po susedovom synovi. lebo neni kazdy pedofil len za to ze to to niekto povie. alebo hej ? staci ze poviem ze si pedofil ? alebo ty ze ja som ?
sa zobud lebo postradas zakladnu logiku.
Odpovedať X
v-m-varga

12.03.2019 | 20:18

@thigle neskryvaj to, chod sa liecit
Odpovedať X
domco2112

12.03.2019 | 20:29

@v-m-varga ty si presne typ človeka, pre ktorého bol ten "dokument" natočený:)
Odpovedať X
v-m-varga

12.03.2019 | 20:32

@domco2112 no, je pravda, ze som velmi inteligentny
Odpovedať X
shanyska

12.03.2019 | 20:57

@v-m-varga dovol aby se zasmála :-D inteligentní? :D
Odpovedať X
Neddiiik

12.03.2019 | 21:45

@v-m-varga haha
Odpovedať X
Patis

12.03.2019 | 22:00

@Neddiiik frajer se obklopoval malymi decky ale nikomu to neprijde divny, prej byl taky jako maly kluk a tim si to vysvetluji..ze pry nemel detstvi tak proto si hral s detmi..jasne..takze vsichni ty deti co pracuji odmalicka v tovarnach tamhle nekde v indii se taky vlastne bezne obklopuji detmi v dospelosti..pro me je na 99 procent jasny ze to byl padofil, jen jeho pomateny fanousci to nechteji videt..uz jen to ze je mohl mimosoudne vyplatit je naprosto uchylny, mel probehnout normalne soud ...
Odpovedať X
Neddiiik

13.03.2019 | 10:18

@Patis já nejsem jeho fanoušek, určitě měl velký vztah s dětmi ale těmhle dvoum nevěřím. Vytáhnou to po deseti letech a bez důkazů. Jackson se ani nemůže bránit..
Odpovedať X
nerixy

13.03.2019 | 20:42

@Patis souhlasím... a navíc - na každém šprochu, pravdy trochu... nikdo mu neubírá, že to byl hudební a taneční génius...ale právě geniální lidé mají obvykle odlišné sexuální choutky... a ta hranice mezi láskou k malým dětem a pedofilií je velmi velmi tenká...
Odpovedať X
v-m-varga

13.03.2019 | 20:53

@Neddiiik
Odpovedať X
Neddiiik

14.03.2019 | 13:57

@v-m-varga ?
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:29

@Patis FAKTY FAKTY, iba na tých záleží, daj ty svoje, lebo stále len dookola opakuješ bulvárny naratív, lebo Jackson, musí byť vinný.

Lebo to 1%,ktoré ti chýba je aj tu, sleduj toho frajera, stačilo mu raz vidieť dokument - https://youtu.be/zYx0vLfpRYY
Odpovedať X
Princess15

12.03.2019 | 20:02

Lži!!!
Jasně to tam sami říkali že byl jak maléj kluk,osamelej atd choval se prostě jak dítě a chtěl kamaráda prostě mu chybělo dětství si myslím protože od mala začal zpívat atd takže žádný dětství neměl. Jako nikdy nevíš co může být pravda to je zas fakt že vůbec to nemůžeme vědět jestli to byla pravda nebo lež, věřím že to je lež a není to moc hezky když sním strávili tolik času a teď říkají tohle a hlavně po tak dlouhé době. Pro peníze co ti lidi neudělají -_-
Odpovedať X
Magsey

04.04.2019 | 18:25

@Princess15 vem si kolik celebrit mají nějaký problém a proto jsou tak dobří ,třeba Kurt nebo Lil Peep -drogy , tak se s tím smiř
Odpovedať X
Patis

12.03.2019 | 20:31

Opravdu tragicka snaha majklovych fanousku udrzet si svoji modlu cistou...Dokud zil byl schopny se ze vseho vyplatit a to uz neni tak pravda leze na povrch a to ze ty deti vypovidaji az ted kdyz jsou dospely taky neni zadny div, ted teprve nasli silu jit s tim ven..ja tomu teda verim
Odpovedať X
shanyska

12.03.2019 | 20:54

@Patis sorry nejsem žádnej "fanoušek", ale todle je ubohost první třídy. Soudy se tahali dlouho a dlouho. A dohnalo ho to pak k sebevraždě. TEĎ vypovídají jen proto, že se chce někdo opět zviditelnit. MJ je mrtvý, nemůže se bránit. A kydá se na něj hnuj.
Odpovedať X
Patis

12.03.2019 | 21:50

@shanyska hnuj se na nej kydal odjakziva, co si pamatuju tak se rikalo ze byl pedofil, jen proste dokazal vzdycky vsechno uplatit...navci to jak se obklopoval malymi kluky, vzdyt je to na prvni pohled zrejmy, presne tohle pedofilove delaji..ale kazdy si muze verit cemu chce a taky veri a ja spis verim ze pedofil byl nez ze nebyl..
Odpovedať X
vamp1

12.03.2019 | 22:40

Patis

12.03.2019 | 23:04

@vamp1 ok ale to furt nemusi znamenat ze nemel nic s jinymi detmi...ucite si uvedomoval co by znamenalo kdyby se to cele dostalo ven a i on se umel urcite ovladat a nelezl na vsechny deti co potkal..
Odpovedať X
vamp1

12.03.2019 | 23:10

@Patis presne pro tebe je tento dokument, vzdy se najdou lidi, co budou verit, ze to udelal, pritom se nikdy nenasel zadny dukaz, lidi ho obvinili a jen kvuli jedne veci, PENIZE, i proto existuje tento dokument ...
Odpovedať X
iTaen

12.03.2019 | 23:32

@Patis Pedofilové se neobklopují dětmi, to by bylo totiž hned jasný. Dávají si hodně pozor, co dělají, aby se na to jen tak hned nepřišlo. Na darkwebu máš spoustu příruček "Jak na děti" přímo od nich.
Odpovedať X
Killuminati

13.03.2019 | 20:21

koothrappali

13.03.2019 | 20:22

@vamp1 tak to neni zadny fakt, na konci tohoto dilu velice jasne zminuji, ze culkin a ten druhy naprosto popiraji sexualni vztahy s mj.
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:38

@Patis hahahaha podľa tvojej zvrátenej logiky, každý, kto obhajuje zákona a právo, je fanúšik... hahahaha

Nemáš ani len základné znalosti, a v argumentačnom súboji by si zhorel ako fakľa!

Ty ani nevieš, kto je kto v tomto fakumente.

FAKTY, predlož fakty, inak len kecáš do priestoru a zasmraďuješ diskusiu, ahahaha že ty tomu veríš, no schválne, stačí najprv toto:

FAKT:
21.12.2017 obom mužom súd v Los Angeles zrušil a KOMPLETNE zamietol ich žalobu, ktorú voči Jacksonovi podali v roku 2013-2014.
nežalovali Jacksona ako osobu, lebo nežijúcu osobu nie je možné žalovať.
Chceli len odškodné za údajné zneužívanie, ktoré od roku 2013 nedokázali preukázať, lebo žalovali iba Jacksonové firmy = prachy.

Keď neuspeli na súde v 2017, zrazu je tu pornografický fakument v roku 2019.

Čakám na tvoje "fakty"...

Pomôcka - https://youtu.be/zYx0vLfpRYY
Odpovedať X
Magsey

04.04.2019 | 18:28

@vamp1 vždy se najdou lidí kteří jsou fans přes všechno a nepřipustí si pravdu
Odpovedať X
shanyska

08.04.2019 | 14:52

@Magsey asi si stojíš na kabelech :-D a neumíš číst :-D chybí ti trochu vnímání vid? :D
Odpovedať X
Magsey

08.04.2019 | 15:39

@shanyska a hele další, prosímtě nejdříve o tomhle celém zjistí něco víc a komentáře čti pořádně
Odpovedať X
v-m-varga

12.03.2019 | 20:33

butthurt, butthurt everywhere
Odpovedať X
shanyska

12.03.2019 | 20:52

K zblití todle, ani na to koukat nebudu. Je jak dlouho mrtvý, a teď se začnou zase zviditelňovat dementi. Gratulace pánům za rozpoutání pekla.
Odpovedať X
vamp1

12.03.2019 | 23:11

@shanyska bohuzel i tady se najdou lidi, kteri tomu dokumentu veri :D
Odpovedať X
Lightwood

12.03.2019 | 20:58

Určitě se na to dívat nebudu, jen sem musím napsat, že je mi smutno z toho, že se do toho musí rýpat. Už je dávno po smrti a měli by ho nechat odpočívat v pokoji. A nejen jeho, ale všechny o kom se po smrti říká cokoli špatného. Jednou odešli, tak by to mělo odejít s nimi, ať už to bylo pravdivé či nepravdivé.
Odpovedať X
JanaMajerska

13.03.2019 | 16:15

@Lightwood To se má o člověku po smrti mluvit jakože byl Bůh? Když dělal takové věci? Všechno mu odpouštíme, protože je mrtvý? Všichni umřeme a to má být jako ospravedlnění, že se můžeme chovat jako zvířata? A co ty životy pak tady na zemi? Mají zničené životy. Nebyl Bůj, sexuálně zneužíval, využil své moci a oklamal ty děti svojí nakloností a "láskou", stejně jako vás ted klame svou slávou, jeho oblíbenou hudbou a vzpomínkou na "krále".
Odpovedať X
Lightwood

13.03.2019 | 19:17

@JanaMajerska Nemyslíte, že teď už je trošku pozdě na to, dělat z něho monstrum? Určitě mě neklame, ale myslím, že se toto, pokud je to pravda mělo řešit dřív....Neřekla bych, že mají zničené životy. Chtějí jen další peníze, o to tady jde. Protože kdyby to byla pravda, jaká rodina by si vzala peníze a neřešila to pořádně, kdyby se někdo něčeho takového dopustil na jejich dětech. Každý normální rodič by bojoval, ať by to stálo, co to stálo.
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:43

@JanaMajerska
Tieto obvinenia a tvrdenia nie sú nové!

21.12.2017 obom mužom súd v Los Angeles zrušil a KOMPLETNE zamietol ich žalobu, ktorú voči Jacksonovi podali v roku 2013-2014.

Nežalovali Jacksona ako osobu, lebo nežijúcu osobu nie je možné žalovať.
Chceli len odškodné za údajné zneužívanie, ktoré od roku 2013 nedokázali preukázať, lebo žalovali iba Jacksonové firmy = prachy.

Keď neuspeli na súde v 2017, zrazu je tu pornografický fakument v roku 2019.

Tieto osoby nie sú neznáme, ale sú od roku 1993 popísané vo všetkých spisoch a súdnych záznamoch, až do procesu v 2005, kde vypovedali pod prísahou.

Jackson nebol ani boh, ani idealizovaný idol.

Tu sa bavíme o úplne zvrátených a absurdných tvrdeniach, ktoré sa od roku 1993 vyvrátili, a najmä týchto dvoch mužov.

Aké máš ty dôkazy alebo fakty, aby si tvrdila, že mal robiť tieto veci, a bezhranične verila, že to mal urobiť?

Ak si videla dokument, neublíži ti vidieť týchto 32 minút, ako zničili 4 hodiny fakumentu - https://youtu.be/zYx0vLfpRYY
Odpovedať X
theDanny

18.03.2019 | 00:24

@Lightwood Pardon, ale toto neni zrovna stastne uvazovani. Vzdyt to bychom nemohli mluvit ani o holocaustu a podobnych hruzach ktere zavinili dnes jiz mrtvi lide.. A navic, i kdyz jiz MJ nezije, tak pokud to byla pravda, tak jeho obeti stale ziji a trpi tim. Cimz nechci rict ze to byla pravda, ale ani to, ze nebyla.
Odpovedať X
Lightwood

18.03.2019 | 08:53

@theDanny A nějaké vyjádření k tomu, co dělali rodiče těch dětí, co shrabli peníze nebude? Přijde mi, že tohle se dost přehlíží....Asi jsem to blbě napsala, s tím, že se o nich říka cokoli špatného, měla jsem tam dodat to, že to nebylo nikdy potvrzené, nebyly důkazy, protože na to už je po jejich smrti pozdě. S holocaustem tohle nemá nic společného. Ale moje chyba, měla jsem to napsat pořádně.
Odpovedať X
555cezar

12.03.2019 | 21:48

Hodně lidi tady píše, že mu po smrti nedají klid?! Kurva kdo dá klid těm klukům? Lidi co tady píší se na to ani nepodivaji a píší že je to lež? Že to dělají pro peníze? Proč teda má prsten od nej z diamanty a neprodal ho? Proč kurva 7 letej kluk spi s někým v posteli? A přesně jak už bylo psáno nahoře, když byl soud radši vyplatit tu rodinu... Proč asi? Protože to byl bůh popu ano byl to neříkám, že ne. Ale něco špatně na něm kurva bylo a už vím aspoň co.
Odpovedať X
Patis

12.03.2019 | 21:55

nejvic nechutny je ze ty lidi jeste utoci na ty zneuzity kluky a vycitaji jim ze se konecne rozhodli rict pravdu, urcite to pro ne nebylo lehky a jen kvuli penezum by to neudeli kdyby na tom nebylo kus pravdy a on jim jenom nezistne vsechno dal...z takovych tech poznamek proc to rikaji az ted je mi uprimne docela na bliti, chybi jakakoliv empatie a ty ldii si neumi predstavit jaky asi na to musi mit vzpominky a jaky to pro ne bylo kdyz vyrostli a vse si naplno uvedomili..
Odpovedať X
vamp1

12.03.2019 | 22:44

@555cezar ten dokument je udelany, aby vydelaval, on se vzdycky nekdo chytne :D
Odpovedať X
555cezar

13.03.2019 | 16:58

No jo no :) já se s nikým nehádám. Je to můj názor, že ty ho mas doma vylepenyho v pokojícku za to já nemůžu. Pokud ti ten clovek nepřijde na pohled divnej jak se tam prochází s těma klukama drží si je a vše tak buď si skoč na oční nebo Jedličkuv ústav :) pěkný [email protected]
Odpovedať X
vamp1

13.03.2019 | 23:04

@555cezar reknu to tak, Michael mel neuveritelne moc penez, udelal neverland pro deti, proc z neho jeste nedostat vic penez? vsechno je o penezich a nikoho pravda nezajima, tak je to vzdycky, viz. Steve Avery ...
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:50

@555cezar

Títo "kluci" majú kľud.

Oni potrebovali prachy.

Tieto obvinenia a tvrdenia nie sú nové!

21.12.2017 obom mužom súd v Los Angeles zrušil a KOMPLETNE zamietol ich žalobu, ktorú voči Jacksonovi podali v roku 2013-2014.

Nežalovali Jacksona ako osobu, lebo nežijúcu osobu nie je možné žalovať.
Chceli len odškodné za údajné zneužívanie, ktoré od roku 2013 nedokázali preukázať, lebo žalovali iba Jacksonové firmy = prachy.

Keď neuspeli na súde v 2017, zrazu je tu pornografický fakument v roku 2019.

Tieto osoby nie sú neznáme, ale sú od roku 1993 popísané vo všetkých spisoch a súdnych záznamoch, až do procesu v 2005, kde vypovedali pod prísahou.

hahaha prsteň? wow to je akože dôkaz? A keby mal prsteň od Arabely, bola by to pravda tiež?
Teraz sa po 30 rokoch objavili video záznamy z nakupovania tohto prsteňa!
Zábery kamery z obchodného domu.
Reportáž z roku 1989 hovorí o snubnom prsteni pre Cheryl Crow, pred 30 rokmi to bolo v telke, ako obyčajná bulvárna senzácia, bez akejkoľvek súvislosti so zneužívaním, len zamaskovaný Jackson v obchode.

Proč kurva matky nevideli na prespávaní u Jacksona nič divné? Ani po roku 1993, kedy bol Jackson obvinený a médiá z neho robili pedofila, a napriek tomu matky nemali pocit, že je to pravda a nebáli sa o deti, pritom v procese vypovedali, že vedeli kde sú deti, s kým a kedy, ako zákonné zástupkyne detí, a že do jacksonových izieb mohli kedykoľvek prísť.

NIKOHO NIKDY Jackson nevyplatil počas súdu, ani aby zabránil súdu!

Totálna neznalosť zákonov.
Žiadna dohoda nezabráni kriminálnemu vyšetrovaniu.

Nevieš absolútne nič! Žiadne argumentačné fakty.
Odpovedať X
555cezar

16.03.2019 | 03:29

Jiné slovo než smích mě nenapadá... nikomu to necpu. Je to můj názor a proste myslím si vždy ze pokud je clovek v něčem vyjmecnej tak má vždy i svou hodně silnou stinou stránku. Neříkám. Je to tvrzení proti tvrzení. Ale přijde mi hodně divny ze s tím přišlo HBO kdyby to byly nějací sraci nebo tak. Tak to neřeším ale věřím tomu ze hbo není tak dementí a předpokládalo ze je jacksonovi zažaluji. A kdyby neměli jasné důkazy říkám ti ze by do toho nikdy nesli to si nedovolí žádná televize. :) ale nikomu neberu názor neříkám ze jsou blbi nebo tak. Ale proste si myslím ze HBO by do toho neslo jen na základě výpovědi dvou kluků :) @Vsevediaci
Odpovedať X
shanyska

20.03.2019 | 02:02

@555cezar Tvůj ubohej názor čecháčka který v životě nic nedokázal nikoho nezajíma :) až předložíš fakta a ne lehkomyslnou doměnku z tvého minimozečku tak pak názoruj.
Odpovedať X
iTaen

12.03.2019 | 23:27

FBI ho vyšetřovala 15 let a nic na něj nenašla. Sám říkal, jak to v průmyslu je, jak média lžou atd., jasný, že se to některým nelíbilo a museli ho nějak srazit dolů. Na YT je spousta videí a i jednou na Primě dávali dokument, kde byli nahrávky, jak se rodič dítěte přiznal, že to dělal kvůli prachům. A najednou lidi, co řekli, že nic neudělal to po 10 letech změní, že to udělal?
Fakt nechápu, že tomu pořád někdo věří. Ono je lehčí věřit médiím, než si o tom něco zjistit. Navíc on nikdy neměl dětství, takže se nedivím, že měl k dětem blízko. A kdyby byl pedofil, tak by se ho jeho děti nezastávali a je fakt jedno jestli jsou "jeho" nebo ne.
Dělal spoustu věcí pro lidi (charity atd.), mluvil pravdu o průmyslu a to průmysl nemá rád, viz. Tupac, DMX atd.
Odpovedať X
shanyska

20.03.2019 | 02:04

@iTaen naprostý souhlas. Zvláštní jak tyto lidé/celebrity, kteří se nahlas k něčemu vyjádřili či na něco poukázali, najednou zmizeli či zemřeli. i..i,
Odpovedať X
PurpleViolet

12.03.2019 | 23:39

Ale ale seriál o pedoušovi ok
Odpovedať X
vladiss32

12.03.2019 | 23:44

Ale koľkým deťom pomohol a pod...to nik nevidí je to úbohé pripravovať si ten scenár niekoľko rokov chudáci....prečo kňazou neriešia ty koľko stáročia je...deti to je v pohode fuj hnus Michael bol je aj bude super človek
Odpovedať X
manfredk

12.03.2019 | 23:50

@vladiss32 ty by si potreboval aby ti ten pedofil opacil anal ked si mal 5-6 rokov ty trpak...
Odpovedať X
iTaen

13.03.2019 | 06:28

@manfredk Prosimtě, nejdřív si o tom něco zjisti. FBI ho vyšetřovala 15 let a nic na něj nenašla. On byl jeden z mála celebrit, co mluvil pravdu o průmyslu a těm nahoře se to nelíbilo, tak se ho za každou cenu snažili sesadit. To, že seš blbá ovce, co si nedokáže zjistit fakta a slepě věříš médiím, tvoje blbost.
Odpovedať X
manfredk

13.03.2019 | 13:22

@iTaen vysetrovali aj oj simpsona a nesiel za vrazdu sediet . ty si tupa ovca ktora zozerrie vsetko. tebe nepomoze ani citat ty fakt!
Odpovedať X
maccat

15.03.2019 | 04:05

K TEJTO,,TVOJEJ" VERZII SA PRIKLANAM AJ JA @iTaen
Odpovedať X
shanyska

20.03.2019 | 02:05

@manfredk ty si omezený kokotko :)
Odpovedať X
manfredk

12.03.2019 | 23:49

slniecka maju zase orgie. cierny pedofil je nedotknutelny! bez vetra sa ani listok nepohne a kedze im zaplatil tak je jasne ze tych chlapcov ohmataval ale tupe stado ho bude obhajovat za kazdu cenu. O.J.Simpson bol tiez nevinny vsak?
Odpovedať X
iTaen

13.03.2019 | 06:31

@manfredk "Tupé stádo", hlavně, že ty tomu věříš. Nemyslíš si náhodou, že je Země plochá? Od takovýho debilního ignoranta by to sedělo. :*
Odpovedať X
manfredk

13.03.2019 | 13:22

@iTaen pozri sa do zrkadla. tam uvidis trpaka co veri ze je nevinny. aj oj simpson bol pred zakonom nevinny . ty by si potreboval byt na mieste tych deti. tupci ako ty vzdy obchadzaju fakt ze im zaplatil! ak je niekto nevinny nema dovod platit ty dement!
Odpovedať X
Adipose

13.03.2019 | 16:03

Bla bla bla. Příště drž radši hubu. @manfredk
Odpovedať X
Dzudzipechalova

13.03.2019 | 16:25

@manfredk a ty by ses spokojil s penězi, kdyby ti někdo znásilňoval dítě? Myslim, že každý rodič by chtěl vidět pedofila za mřížemi a nespokojil by se s penězi!!! Michael věděl, že jim jde o peníze, tak jim u prvního obvinění ty peníze dal. Kdyby to byla pravda, určitě by jim peníze nestačili .U dalšího obvinění už byl vyšetřován normálně u soudu, ale nenašli jeden jediný důkaz. První si o tom něco zjisti, a pak tu piš sracky.
Odpovedať X
manfredk

13.03.2019 | 18:05

@Adipose Dzudzipechalova take zvratky ako vy dvaja potrebuju riadnu kladu do zadku aby precitli. dute hlavy co slepo veria ze ich idol je cisty. preco nemali ini slavni spevaci a herci taketo obvinenia ? ved aj z nich by ludia chceli vytlct peniaze! bez vetra sa ani listok nepohne!
Odpovedať X
Dzudzipechalova

13.03.2019 | 18:49

@manfredk ty si dobrý lístek. Argumentuje s absolutníma srackama. Posílám ti tři odkazy, které si přečti, a pak se budem dohadovat dál. Ty dutá hlavo.
http://m.michaeljacksonforever.cz/obvineni-a-soud/obvineni-z-roku-1993/
http://m.michaeljacksonforever.cz/obvineni-a-soud/soud-v-roce-2005/
http://m.michaeljacksonforever.cz/obvineni-a-soud/leaving-neverland-2019/
Odpovedať X
manfredk

14.03.2019 | 17:45

@Dzudzipechalova duta hlava ta robila ty dement! odkazy na nejake sracky si strc za klobuk . aj oj simpsona vyhlasili za nevinneho na sude a vsetci vedia ze svoju zenu a jej priatela zabil. to len taki vytreti retardi ako ty budu pastovat linky lebo veria mainstreamu a srackam!
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:55

@manfredk
Ja ti radšej dám FBI spisy o Jacksnovi = nula, zero, žiadne dôkazy, od roku 1993 do 2005!

OJ Simpsona nevyšetrovali 15 rokov, ani FBI neviedla spisy, 15 rrokov nebol otvorený prípad, počas ktorých od 1993 do 2003 mohol byť Jackson hocikedy obvinený.

Všetci asi podľa tvojej alibistickej logiky s OJ Simpsonom, "odfajčili" FBI, hlavného prokurátora, LAPD, sociálne úrady a aj sudcu.

hahahaha jediné čo ti ostáva, je kydať, a pritom ani nevieš argumentačne predkladať FAKTY!

Máš možnosť, daj FAKTY...
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 00:56

manfredk

16.03.2019 | 19:43

@Vsevediaci vy ste tu naozaj vsetci tak vytrety?? uz tu je paralela jedna kde vrazda 2 ludi sa bohatemu cernochovi prepiekla , ake dokazy chcete ?? video ako picha tych chlapcov do zadku??
Odpovedať X
shanyska

20.03.2019 | 02:07

@manfredk TY SI JEDNODUCHÝ KOKOT PROSTĚ! Všichni tu píšou přesně co jak kdy bylo, a ty tu omezeně meleš hovna jak zaseklá deska! prosím vykastruj se a neklaď vajíčka!
Odpovedať X
Motycek

13.03.2019 | 01:30

tu špínu ani zapínat nebudu. klasická snaha někoho zničit a pak na tom vydělat. obvinění z pedofílie je něco jako ve středověku obvinění z kacířství. nehledě na to, kde jsou fakta vás to vždycky zruinuje. za ten bambilion let se nikdy nenašel jediný důkaz, ale lidi tomu stejně věří. stejný jako případ co byl v čr. ženská si to vymyslela na chlapa a jemu se málem posral celej život, div že se nezabil, než se provalila pravda
Odpovedať X
vamp1

13.03.2019 | 07:03

@Motycek přesně tak, jsem rad, ze vetsina nazoru je tady rozumných, ale dokonce nas tady nekdo označil za slunickare :-D
Odpovedať X
miazoldy

13.03.2019 | 08:24

Neverte všetkému čo vidíte v médiách....úplnú pravdu sa zrejme nikdy nedozvieme. Kráľ popu a pedofil. To je šialené či za jeho života alebo po. Myslíte že je jednoduché postaviť sa s takým niečím ikone pop music? Predtým alebo teraz? Bez vetra sa ani lístok nepohne...
Odpovedať X
Dzudzipechalova

13.03.2019 | 14:53

Absolutní ODPAD!! Zbytečná ztráta času sledovat tuto nesmyslnou estrádu. Dva chlapi si najednou uvědomi, že byli vlastně zneužíváni. Je to nechutné, lhát o někom, kdo už se nemůže bránit.
Odpovedať X
zuzaKISS

13.03.2019 | 16:51

Vždycky jsem milovala Michaelovu muziku,ale rozhodně se obdivem nenechám zaslepit. Já tomu teda věřím. Když se člověk podívá na MJův život, tak spousta věcí sedí a souhlasí. Vždycky byl trochu weirdo. Někdo se ohrazuje tím,že se mu to nikdy neprokázalo...ale taky se nikdy neprokázalo,že by byl nevinný....
Odpovedať X
Guess_Who

13.03.2019 | 21:37

@zuzaKISS nedokázalo sa ze bol nevinný? To ze ho pustili a po 10 rokoch vyšetrovania nezistili nič je co? Dôkaz o vine?
Odpovedať X
LostAtAll

13.03.2019 | 18:46

WTF??? HBO skutocne nema hanby tiez? Tymto si robit trzby? Pod toto sa podpise HBO a este to nazvu dokument? Ani to nejdem pozerat, ale nedalo mi nezareagovat...
Odpovedať X
maccat

15.03.2019 | 04:00

PRAVDU MAS @LostAtAll
Odpovedať X
koothrappali

13.03.2019 | 20:19

jakoze vazne? to maji vsichni zneuziti mlcet, aby vam nahodou neposkvrnili vaseho idola a nechali ho odpocivat v pokoji?
nechapu skoro nikoho, kdo tu komentuje. byli jste nekdy zneuzity? zmanipulovany? meli uzkosti, deprese, ja nevim, cokoliv, i treba se zajimali o psychologicke potize, nebo se trochu rozhlidli kolem a zjistili jak funguje svet, nebo zjistili co je to pedofilie a koukli se alespon na ten dokument, nez tu budete vse hanit?
to se svet toci jen okolo vas? nechapu.
jedna z nejtezsich veci co jsem kdy videla. jak se trese pri ukazovani toho "zasnubaku", ty neskutecne creepy faxy, to psycho video k narozeninam atd.. mrazi, mrazi, mrazi. :( mozna mi ho bylo chvilkama i lehce lito, ja nevim, ale spis jim hezky umel hrat na city, manipulovat - jako to psychopati nebo i sociopati umi. kdyz je treba vzal ve vetsim poctu k sobe a nechal toho uz opusteneho uplne samotneho na gauci.. a tohle udelat malemu diteti .. uplne ho nadoraz naposledy donicit. nechapu
alespon pulku sem sledovala s extremnim skepticismem a snazila se neverit ani slovu (jsem dobra v naivnosti) bohuzel to zapada az az, az by clovek brecel z dnesni slepe spolecnosti.
Odpovedať X
zuzaKISS

15.03.2019 | 15:02

@koothrappali Naprostý souhlas.....jen proto,že byl MJ geniální muzikant a tanečník, tak to neznamená, že nemohl být nemocný pedofil.....Nebyl Bůh, byl to člověk!!! A jak říkáte, není možné,aby do sebe tak všechno zapadalo, aby měli tolik důkazů,kdyby to nebyla pravda. Musí to být pro ně těžké, že jim lidi nevěří a odsuzují je. Všichni by si měli uvědomit, že oni neudělali nic špatného....To milovaný MJ jim zničil životy a jsou za to ještě odsuzováni....
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 01:08

@koothrappali
Títo dvaja muži dali facku všetkým skutočným obetiam, lebo sú top len herci, čo hraj svoj pedofilný obetný život, bez jediného dôkazu, len na základe naratívu, že obviniť Jacksona je jackpot.

Títo muži, neboli zneužítí - 215 rokov to tvrdili a opakovane pred súdom potvrdili, pod prísahou, a všetkých museli oklamať, aj FBI, aj LAPD aj súdy aj zákony a nikto si nič nevšimol, až po smrti Jacksona si spomenuli v roku 2013...., súd im ich žalobu zamietol v 2017, a v 2019 predložili childpornfantasy fakument.

PRSTEŇ????

Práve v týchto dňoch sa objavil 30 rokov stará bulvárna reportáž z roku 1989, kde je na kamere Jackson, ako kupuje prsteň zo stánku v obchodnom centre, s maskovaním, a v reportáži sa uvádza, že zamestnanci ho hneď spoznali, on im to vysvetlil, a že ten prsteň bol pre Sheryl Crow.

A tebe azda stačí vidieť nejaký prsteň, o ktorom nevieš nič, a je to dôkaz?

A keby vytiahol Arabelin prsteň, a tvrdil, že je čarovný, je to dôkaz? Ćoho?

A sú ľudia, čo tvrdia, že boli unesení mimozemšťami, veríš im?

FAXY? myslíš tie verejné faxy, ktoré prišli a matka ich vytrhla z faxu, a prečítala ich synovi, a určite ich videli a čítali aj iný, a čo je na nich creepy?

Psycho video k narodeninám? To video je podrobované analýze, lebo zdá sa, že nie je skutočné, lebo Michael Jackson mal tento odkaz nahrať len pri dvoch možných udalostiach, kedy mal na sebe to sako, ale ako vidím, ty si ten dokument ani nevidela, len tu cituješ nejaké veci z bulváru.

Čo je na tom mrazivé?

Bolo by zaujímavé vidieť, kto tebe čo posiela, ako, aké dary dáva.

takže teraz zrazu, 25-30 rokov staré veci, v roku 3019 sú zrazu creepy, lebo si možno videla akože nejaký fakument, a nedokážeš ani logicky analyzovať, čo si videla, a nekriticky to žerieš ako ovca, bo prsteň hahahaha

Hlavne že ti to zapadá.

Schválne, ak si bola schopná vidieť niečo z dokumentu, 32 minútový vlog ťa nezabije, sleduj toto, 32 minút kompletne rozbili 4 hodiny fakeumentu - https://youtu.be/zYx0vLfpRYY
Odpovedať X
Vsevediaci

16.03.2019 | 01:10

@zuzaKISS Aké dôkazy, čo presne do seba zaapadá?

Aké argumentačné FAKTY máš?

Vedela si, že 21.12.2017 obom mužom súd v Los Angeles zrušil a KOMPLETNE zamietol ich žalobu, ktorú voči Jacksonovi podali v roku 2013-2014.

Nežalovali Jacksona ako osobu, lebo nežijúcu osobu nie je možné žalovať.
Chceli len odškodné za údajné zneužívanie, ktoré od roku 2013 nedokázali preukázať, lebo žalovali iba Jacksonové firmy = prachy.

Keď neuspeli na súde v 2017, zrazu je tu pornografický fakument v roku 2019.

Tieto osoby nie sú neznáme, ale sú od roku 1993 popísané vo všetkých spisoch a súdnych záznamoch, až do procesu v 2005, kde vypovedali pod prísahou.

Práve naopak, oni vytvorili účelový porno dokument, na motívy pedofilnej knihy Michael Jackson Was My Lover, od pedofila Victora Gutierreza z roku 1995.

Presný naratív z tejto knihy pasuje, a zapadá, áno toto zapadá,ako childpornfantasy.

Vyzývam ťa na fakty a dôkazy, čo ako zapadá!
Odpovedať X
michal56CZ

14.03.2019 | 21:34

mohli to udělat jako dokument a ne jako serial na nekolik hodil
Odpovedať X
Helixx

15.03.2019 | 08:18

Upozornujem, ze nnejdem Michaela obhajovat, ale ti prodicia boli fakt prijebani, nikto normalny by s nim decko neenchal spat v jednej posteli, ano bol to Michael, ale aj tak. Hlavne ta Wade-va matka sa koli tomu este odstahovala od rodiny len, aby ten maly s nim mohol byt. Chora. Je vidno na nom, ze jej to doteraz neodpustil, ani ja by som. Pica fakt
Odpovedať X
MiiiGiii

15.03.2019 | 23:14

Nedokážu s jistotou říct, jestli je dokument pravdivý, nebo ne. Michaela jsem vždycky měla ráda a když se v médiích objevily zvěsti o zneužívání, nikdy jsem tomu nevěřila..

A to je právě to! Mohla by to být pravda a nikdo tomu nevěří. Máte v hlavě někoho na tolik idealizovaného, že prostě není možné, aby to byl špatný člověk. Jackson byl idolem milionů lidí. Uměl lidi získat, přesvědčit a možná i zmanipulovat. Vím, že následující přirovnání je trochu hardcore, ale určitá spojitost tam je: Hitler taky uměl oslnit davy a přesvědčit tisíce svých lidí, aby páchali neskutečně odporné a hnusné zločiny na lidech a věřili, že je to správné. Lidi jsou hrozně snadno ovlivnitelní a o to více, když jsou v davu.. ovce ve stádu..

Mohla by to tedy být pravda, i když je v dokumentu několik nesouladů, viz komentáře výše..

Pravdou stále zůstává, že to, jak se obklopoval všude dětmi bylo zvláštní, i když pro to třeba měl psychické důvody, které nesouvisí s pedofilií...
Jestli je to ale pravda, a Michael byl pedofil, potom to byl možná ten nejlepší pedofil (nejmenší zlo ze všech možných pedofilů). Tím myslím, že zřejmě těm dětem fyzicky neubližoval, choval se k nim hezky, ty děti měly všechno, na co ukázaly, vždyť měly Neverland! Zažily určitě spoustu skvělých zážitků, o jakých se 99,999% dětí nikdy ani zdaleka nesnilo..
Nechci to chování nijak obhajovat! To určitě ne, jen chci říct, že když je člověk úchyl a pedofil a má potřebu a nutkání to nějak ventilovat, většinou je to asi hnusné a odporné, je to nečekané a končí to krví a někdy třeba i smrtí toho dítěte.. Michael byl sice asi pedofil, ale snažil se k těm dětem chovat nejlépe, jak mohl, (alespoň z filmu mám ten dojem) vytvářel si s nimi dlouhodobý láskyplný vztah a i ty děti ho milovaly na zpět! Věděly, co vztah s Michaelem obnáší a stejně se k němu rády vracely zpět, takže jim asi zas tak hrozné věci nedělal.. nikdy to ty děti (až na pár výjimečných situací) fyzicky nebolelo.. A i tehdy počkal, až budou vyspělejší a starší a když jim to bylo nepříjemné, tak toho nechal.. Byl to zkrátka hodný pedofil. Snad pochopíte, jak to myslím..
Odpovedať X
Vsevediaci

15.03.2019 | 23:48

Ako je možné, že tento fakument, ktorý je akoby opusom na detskú literárnu pornografiu, je na takom skvelom webe ako TopSerialy?

Tento fakument bol v 32 minutách kompletne rozbitý na kusy, obaja muži podvodníci a fejkeri, vloger RazorFIST ho sledoval v live streame a po zhliadnutí urobil tento vlog, kompletne rozbil tie bludy - https://youtu.be/zYx0vLfpRYY

Je to len šírenie FAKE NEWS a propagandy.

Po tom, ako som ho videl, a konfrontoval s reálnymi faktami, je to len zvrátený pokus ako cez fejkový obraz a tvrdenia, manipulovať ľuďmi, čo ani nevedia, čo je čo a kto je kto.

Má rovnakú výpovednú hodnotu, ako dokumenty o UFO, aj tam ľudia tvrdia, že boli unesení.

V celej tento sračke nie je jediný výpovedný dôkaz, len jednorázové a jednostraanné tvrdenia, aké hocikto môže tvrdiť, lebo ... jackson tu už nie je, a tieto samozvané obete v podstate idú na istotu, lebo právne ich nič neohrozuje, nikto ich nemôže žalovať za tieto obludné psychopatické výlevy.
Odpovedať X
Vsevediaci

17.03.2019 | 18:31

@okenni
Tento fakument bol v 32 minutách kompletne rozbitý na kusy, obaja muži podvodníci a fejkeri, vloger RazorFIST ho sledoval v live streame a po zhliadnutí urobil tento vlog, kompletne rozbil tie bludy - https://youtu.be/zYx0vLfpRYY

Jackson bol oficiálne v rámci vyšetrovania podrobený aj psychologickému profilu, a ako oficiálna správa, NEZAPADAL do profilu pedofila.

Tej ten samozvaný psychológ je divný a weird, vyzerá úchylne, máme ho hodnotiť podľa toho?

Aká argumentačnú dôkazy a fakty on má, a aké ty?
Ak jediné, čo videl, a robí posudok z televízneho dokumentu, ktorý nemá žiadnu dôkaznú výpovednú hodnotu, vypovedá o jeho kvalitách, ak sa zrazu z každého stáva expert na Jacksona, a zrazu neplatia zákony, právo a súdne spisy.
Odpovedať X
okenni

25.03.2019 | 05:14

@Vsevediaci V tu chvíli, kdy se je člověk schopen odprostit od svých emocí, je schopen vidět i mnoho věcí jasněji. Doporučuju!
Nikdo kromě MJ a těch malých chlapců (dnes mužů) u toho nebyl, tím pádem nejsme my dva sto posoudit, jak se daná záležitost odehrála a myslet si o tom můžeme cokoliv. Já neargumentuji, pouze přeposílám link. Názor nechť si utvoří každý sám.
Odpovedať X
theDanny

18.03.2019 | 00:33

Nemyslim si ze bychom tu meli vynaset soudy a nechci rikat ze to udelal, nebo neudelal, na to ma bezny clovek malo informaci a vidi do toho jen ti nejpovolanejsi. Nicmene par postrehu si dovolim napr. To ze byl vysetrovan a vzdy neobvinen mohly v pohode vyresit penize, dale mi nesedi fakty ze kazdych par mesicu mel jineho kamarada a vzdy se opakoval temer totozny vzorec...ja nerikam ze nemohl mit detske kamarady, ale to ze ma kazdych cca 12 mesicu noveho, vzdy s nim spi v posteli a objevuje se v jeho klipech, dostava od nej dary apod, na tom uprimne je neco divneho a jevi se mi to spise jako stridani partneru. Ale jak jsem rikal, do tohohle asi my, obycejni lide nikdy neuvidime. Druhy dil uz si nepustim, jevinse mi to jako ztrata casu, MJ tam pouze obvinuji a vubec nezminuji skutecnosti ktere jsou dohledatelne na internetu a tato obvineni vyvrací.
Odpovedať X
riverdaleloverhere

08.04.2019 | 15:46

Jsem jediná, která tomu věří? :ddd
Odpovedať X
riverdaleloverhere

08.04.2019 | 15:53

Jako já věřím tomu že MJ byl na děti. To je můj názor, protože tady někdo psal, že ho vyšetřovala FBI, ale on měl hrozně moc peněz... A někdo tu také psal: „Proč to ty oběti neřekli dřív?”
A já si myslím, že se ty oběti jakoby báli, nebo jako byli zahanbený a cítí se pošpinění. Jen můj názor, třeba to je úplně jinak...
Odpovedať X
UniTeri

10.04.2019 | 00:01

33:24
Odpovedať X

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.