Knightfall - s01e01

dabing
titulky

You’d Know What to Do

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '66'
Solongo

07.12.2017 | 06:58

Jogusko

07.12.2017 | 07:15

Konečne som sa dočkal :D
Odpovedať odstrániť
Thormund

07.12.2017 | 09:16

Deus Vult infidels!
Odpovedať odstrániť
mAtis

07.12.2017 | 09:43

Strašné hovno.
Odpovedať odstrániť
Thormund

07.12.2017 | 09:54

??? co prosim? ako ano troska sa hraju s historiou ale who cares? lepsie ako kingdom of heaven, last kingdom alebo season of the witch...
Odpovedať odstrániť
mladko

07.12.2017 | 10:05

@Thormund trochu sa hraju s historiou...je to cele nezmysel, nepoviem keby to bola fantasy, alebo rozpravka, ale vydavat to za historicky pribeh...a btw slavny templari padli ako domcek z kariet ked sa ich francuzky kral rozhodol zlikvidovat koli ich prachom...ani jeden z nich sa nebol schopny branit...nehovoriac, ze predtym ich nakopali do zadku v palestine, respektive na blizkom vychode...takze asi tak
Odpovedať odstrániť
mladko

07.12.2017 | 10:07

a to- who cares? - je presne to co je najhorsie
Odpovedať odstrániť
Thormund

07.12.2017 | 10:24

@mladko ja tu historiu poznam, viem nieje to ani zdaleka najlepsie, ale nikdy som od toho neocakaval to co od vikingov.... predsa o vikingoch sa da popustit uzda kedze sagy na ktorych to je postavene casto prehanaju co sa o kronikach z 13. a 14. storocia povedat neda...
Odpovedať odstrániť
Thormund

07.12.2017 | 10:25

@mladko aj mna steve, ze templarov ukazuju ako hladacov pokladov... skor ako ich zanik sa mohli pozriet na ich vznik a do 12. storocia kedy kriziacke kralovstva na blizkom vychode dosahovali najvacsiu slavu... alebo kludne zasadit dej do 1. krizovej vypravy...
Odpovedať odstrániť
mAtis

07.12.2017 | 11:04

@Thormund I care. Keď už je to teda pod klapkou History Channel, tak už sa aspoň mohli snažiť o trochu autenticity. Toto vyzerá akoby si scenárista pozrel The Da Vinci Code a rozhodol sa na základe neho natočiť seriál o Templároch. S posledným komentom súhlasím - keby sa radšej pozreli na skutočnú históriu rádu, tak by to malo aspoň nejaký zmysel.

A to sa radšej nejdem vyjadrovať ku kostýmom, efektom, choreografii a slow-mo...
Odpovedať odstrániť
Thormund

07.12.2017 | 11:19

@mAtis tak na meele typu 1v1 arena som si zvykol tak isto ako aj na to ze hlavny hrdina je skoro nesmrtelny ale aby head master radu isiel do minor bitky a este bez helmy sa mi zda blbost, ano bileo cervenu nosily iba vysoko postaveni templari a ostatni mali hnedo cervenu? ako to who cares je blbe z mojej strny to si priznam ale bohuzial asi nikdy nedosiahneme totalnu historicku prestnost :/
Odpovedať odstrániť
Thormund

07.12.2017 | 11:21

@Thormund kostymi mohli spravit lepsie a aj choreografiu ale to ze 1v1 je aj vo vikingoch
Odpovedať odstrániť
Bubamara

07.12.2017 | 12:19

@Thormund tak namiesto zasadenia do prvej krížovej výpravy to zasadili do legendy ,ktorá hovorí ,že templári objavili archu a svätý grál, a keďže legenda nehovorí ako ho presne našli tak si vlastne môžu robiť čo chcú aj keď je to blbé no ... a že padli ako domček z karát? to ako čo si myslíš ,že nejaký rád mal šancu proti francúzskemu kráľovi a pápežovi? ani celé kráľovstvo nemalo šancu proti pápežovi ,keďže to bol najmocnejší človek v tom období ,ktorý čo povedal to každý kresťan spravil.. a že sa nebránili ,tak keby tebe na dvere zaklope teraz NAKA abo neviem kto spolu so sorošom ,tiež by si sa nebránil či hej? nechal by si sa zatknúť lebo máš čisté svedomie a veríš ,že by sa to vysvetlilo .. no len bohužiaľ ich upálili
Odpovedať odstrániť
mAtis

07.12.2017 | 13:53

No ono to bolo s Templármi a Filipom IV. trošku inak... v prvom rade Filip nemohol Templárom nič spraviť, keďže nad nimi bol iba pápež a nikomu inému sa nespovedali. Filip preto žiadal pápeža Bonifáca VIII. aby rád rozpustil, ale ten ho mal hlboko v paži. Tak si Filip dosadil vlastného bábkového pápeža Klementa V., presídlil ho do Avignonu a skrz neho si pripravil pôdu. Ten dosť obmedzil privilégiá templárskeho rádu, ale napriek všeobecnému názoru ani on len tak šmahom ruky nedal templárov Filipovi.

Templári sa skutočne nebránili a nebojovali. A netreba sa im diviť. Zatiaľ čo Filip IV. naplno rozbehol antipropagandu, aby ich v očiach spoločnosti a cirkvi očiernil, samotný veľmajster rádu Jacques de Molay POŽIADAL o inkvizičný proces, aby dokázal svoju nevinu. Myslel si, že keďže sú nevinní, tak sa nemajú čoho báť. To bola sčasti pravda - inkvizičný tribunál začal s vyšetrovaním, pričom vypočuli celý rád (bez mučenia; áno, všetci poznáme inkvizíciu najmä kvôli procesom s čarodejnicami, ale v skutočnosti to bola skôr kriminálka vtedajšej cirkvi) a uznali nevinu templárskeho rádu.

A vtedy to Filip IV. zobral do vlastných rúk. Templári neočakávali úder, keďže inkvizičný proces bol úspešný a dokázal ich nevinu. Filip tak zmobilizoval francúzsku armádu a v priebehu de facto jednej noci dal zajať a uväzniť všetkých Templárov na území vtedajšieho Francúzska. A až vtedy začali tie procesy, ktoré začali celé to bláznovstvo. Filip nevyužil inkvizíciu ale vlastných ľudí na to, aby prebehlo mučenie. Buď sa človek priznal, alebo za svoju pravdu umrel. Tak začali vznikať všetky tie povery - tí, čo mali na starosti vypočúvanie, sa ich popri mučení pýtali na všetky dehonestujúce veci, ktoré by im mohli prišiť a samozrejme nezabudli ich gradovať až do úplných nezmyslov. Väzni s vidinou toho, že mučenie skončí, postupne prikyvovali a domýšlali si vlastné hlúposti. Tak vznikli povery o tom, že Templári sa klaňali Belzebubovi, že mali Bafometovu hlavu, že pri prijímaní musel adept bozkávať veľmajstrovi zadok, že tam prebiehala heréza, sodomia, atď atď.

No a skončilo to tým, že Jacques de Molay nakoniec všetko sám "priznal". Po tom všetkom sa mu vlastne ani nedivím. No a všetci vieme ako to dopadlo. Hromadné upálenie v piatok 18. marca 1314.

Len tak, pre zaujímavosť.
Odpovedať odstrániť
mladko

07.12.2017 | 14:14

@Bubamara lenze v tomto pripade to bolo o tom, ze islo o vymysleny proces koli peniazom a je blbost, ze sa nemozes a nebudes branit, vezmi si anglicko 1215 (baroni ktori nechceli prist o moc a prachy vymysleli Magna Chartu), ci neskor zac 15 str. husitov v Cesku (nabozensky spor), alebo aj neskor Francuzsko 1789, takze mi tu nechod s takymi nezmyslami ako NAKA, skratka sa budem branit, pointa bola v tom, ze neboli az taky nevinny a stali sa z nich skor zamozny bankari a uzernici, nez bojovnici
nehovoriac o tom, ze samotny francuzsky kral vaznil papeza, vlastne kratko po tychto udalostiach a jeho moc (papezova) postupne upadala a vlastne tak ci tak ho mali uz viaceri v pazi - a robili si co chceli - husiti, Henrich VIII (aj ked ten to robil hlavne koli zenskym) az do prvych oficialnych protestantov a vojen v 16 str a potom 30 rocnej v 17 str...a to nespominam, ze ho mali v pazi Turci, ktorym patrila skoro stvrtina Europy, ci pravoslavne krajiny a este predtym arabi a berberi a byzantska risa, vikingovia spominany, atd, takze asi tak..
dalej tak ked si vymsleli blbost tak nech to nevydavaju za historicky fakt tak ako, ze 2+2 nie je 7, ale nech z toho spravia fantasy serial
---NAKA a Soros---......
Odpovedať odstrániť
mladko

07.12.2017 | 14:18

@mAtis : no si ma predbehol :)
Odpovedať odstrániť
mAtis

07.12.2017 | 14:27

Presne. Keď už to chcú prezentovať ako historický seriál, tak nech majú aj historický motív, nie báchorku. Keby chcem historickú fikciu, ktorá sa tvári ako fakt, pozriem si niečo o Artušovi.

Skrátka pri Templároch je toľko námetov... od vzniku rádu, skrz prvé krížové výpravy, ochranu Svätej zeme, boje o Jeruzalem (ako zostali chrániť mesto, zatiaľ čo Johaniti bežali s plačom naspäť do Európy), začiatky bankovníctva (mimochodom, bankovníctvo vzniklo už v Starobabylonskej ríši) no a len samotná konforntácia s Filipom IV. by vydala na vážne skvelú záležitosť, ktorá by mohla konkurovať GoT.
Odpovedať odstrániť
mladko

07.12.2017 | 14:46

@mAtis : no hej, ale Johaniti to prezili a ubranili Maltu (to by bol dobry film alebo serial) aj ked Rhodos nie...a existuju dodnes, len sa volaju inak :D skratka vlastne si napisal to co com chcel aj ja, ze historia - ta skutocna - je natolko zaujimava, ze si netreba vymyslat ziadne rozpravky, z ktorych clovek akurat tak osprostie, ...ako este im teoreticky odpustim, drobne nedostatky ako saty, zbrane, ...mena,, ale ked zmenia udalosti, vymyslia nieco co sa nestalo - to je vlastne protizakonny cin...a deformujuci k tomu - a tom nehovorim len o tomto serialy ci filme
Odpovedať odstrániť
mladko

07.12.2017 | 14:50

spravne povedane - robia to nanestastie aj v inych serialoch a filmoch, vlastne maloktory je naozaj objektivne spraveny
Odpovedať odstrániť
faethor

07.12.2017 | 15:40

@Thormund pre mňa je Kingdom of Heaven : Directors cut asi najlepší film čo sa týka tohoto.
Odpovedať odstrániť
mAtis

07.12.2017 | 18:03

@mladko Tak toto je bežná prax v kinematografii. Američania si porobia filmy o druhej svetovej vojne o fiktívnych bitkách kde boli najväčšími hrdinami a najhumánnejšími vojakmi (Fury, Save private Ryan a pod.), Rusi sa po nich hrdo opičia. No a čo sa týka staršej histórie, tak tam Hollywood využíva to, že Američania o dejinách pred objavením Ameriky nevedia takmer nič, takže si môžu robiť čo chcú. A navyše teraz ešte aj čím politicky korektnejšie, tým lepšie, takže do filmoch o stredoveku nahádžu čiernych rytierov, alebo spravia zo žien neohrozené bojovníčky, because... fuck logic (jasné, všetci poznáme výnimky, najmä v staroveku bolo veľa žien čo sa preslávili bojom, Sparta je tý legendárna, ale napríklad u Vikingov išlo zrejme o mýtus a ženy ako bojovníčky sa zachovali len v mýtoch, archeologicky ani historicky nie je jediná zmienka; dokonca aj ten hrob štítonošky spred pár mesiacov bol hoax spravený na mieru propagande).

Takže áno, myslím to presne tak, ako ty - prečo nezoberú materiál z dejín, nedajú ho do ucelenej formy bez zmeny esenciálnych prvkov a nespravia z toho film/seriál? Toto skrátka nepochopím. Ešte by som rozumel tej snahe robiť z dejín fantasy, ale potom zrazu uvidím film inšpirovaný mytológiou (Gods of Egypt, Clash of the Titans a pod) a je to ešte horšie. Pri komiksovkách sa to dá aspoň ospravedlniť (Thor, Wonder Woman).

Ja neviem. Pokiaľ to nezoberie do rúk neaká nezávislá produkcia, tak budeme len nadávať, pretože Hollywood nič nezmení, kým z toho tečú peniaze. Čo je škoda, pretože teraz už nikto nechce kvalitu. Myslel som (po GoT, Vikings a iných skvelých žánrových seriáloch) že aspoň v seriálovej produkcii je to inak, ale Knightfall ma zase raz uzemnil.

Sorry za sloh :D Vypil som moc medoviny na trhoch
Odpovedať odstrániť
mladko

07.12.2017 | 18:43

@mAtis v pohode :) to sa uz zacali vianocne trhy? a navyse aj ja dnes skrabem ako kocur
tak aj briti su skveli vo fabulacii, ked len ich kralovne a pricezne vyzeraju v serialoch a filmoch ako modelky a pritom ich pouzivali namiesto strasiakov...
horsie, ze tuto anglosasku nadradenost a namyslenost pridali v sucasnosti do historickych dokumentov, skratka bez britov by nebola ziadna civilizacia a vyhrali kazdu vojnu, prakticky sami, vratane 1 a 2, pricom v skutocnosti, za 1 mohli vsetky strany rovnako a kazdy bol vinnik a za druhu mozu Briti (spolu s Francuzmi) osobne, vdaka Versailskej zmluve a Mnichovskej dohode - Dunkirk my ass :)
ale o tomto by sa dalo pisat donekonecna, uz len, ze este dokazem odpustit ked je historicky film viac zamerany na symboliku nez na dodrzanie presneho priebehu udalosti, aj ked vlastne aj tie su nakoniec spomenute viac menej spravne - napr Cleopatra, Spartacus, myslim stare verzie, sranda, ze paradoxne tieto stare historicke filmy boli lepsie a zaujimavejsie ako co vzniklo mno..tak po roku 89
tak ale tych historickych tem je nekonecno - uz len ked vezmem vojnovu historiu - bitku pri Lipsku, Kursk - konkretne Prochorovka, alebo prakticky hocico zo staroveku by vlastne vyzeralo ako skutocne fantasy, bez toho aby to bolo vymyslene, ci povodna 1 kriziacka vyprava, ked zmasakrovali Jeruzalem, na rozdiel od Saladina, vselico z historie byzantskej rise, ale pokojne aj hocico z historie tych "mensich", ktori pritom niekedy dokazali zazraky, alebo zabudnutych, stratenych, ci neznamych, Chetiti, Morske narody, Etruskovia, atd
....ale poprosim bez patosu a hlavne manipulovania a falosnych tvrdeni
Odpovedať odstrániť
Nymeria

07.12.2017 | 20:04

@mAtis môžte pokračovať, dobre sa mi to číta, keď prídem večer domov a niečo nové sa aj dozviem :D :D :D
Odpovedať odstrániť
Fulmar

07.12.2017 | 10:46

7:43 I used to be an adventurer like you...
Odpovedať odstrániť
Aarassey

07.12.2017 | 13:33

@Fulmar ta scéna tím byla inspirována.
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

07.12.2017 | 10:50

to jako fakt? pominu jak moc je to fikce nebo kvalitu....ale to v středověký historii znaj jenom ty mýtizovaný templáře? to si myslej že reálný příběhy středověku by byli nezajímavý ,tak tam musej necpat grál? lidi co neuměj pracovat s dostupnou látkou bych k filmování vůbec nepouštěl
Odpovedať odstrániť
MaYtIn

07.12.2017 | 16:18

@JARLBORG Keď máš dobrý nápad na stredoveký seriál tak napíš scenár a zarob si :D Ak si myslíš že dokážeš natočiť nejakú pecku tak len do toho.
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

08.12.2017 | 09:11

@MaYtIn přiznám že nejsem tvůrce ale konzument ,ale přesto si myslím že právo na kritiku mám...skouknul jsem..dobrý kostýmy,dobrý kulisy,..ale jinak? takový Béčko...grál+král paroháč ..ještě aby se objevilo vtělení Bafometa a bude to kompletní...kromě toho první díl sbírka klišé ...jsem hrubě nespokojenej protože o této době je hafo podkladů na rozdíl třeba pro vikingy nebo poslední království...přesto je jim to buřt a rači tvořej svojí historii
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

08.12.2017 | 13:13

@MaYtIn ale těch témat je...mohli třeba uchopit Přemyslova bratrance Děpolta...tam jsou intriky, politický převrat, vyhnanství ,a vyvrcholí to jeho účastí na Barbarossově křížové výpravě...kdy sám nakonec zemře ...a nemusej si cucat bludy z palce
Odpovedať odstrániť
Helixx

07.12.2017 | 11:34

tak oplati sa kuk, ci ani nie?
Odpovedať odstrániť
Danuliina

07.12.2017 | 12:22

Dobrej seroš :D
Odpovedať odstrániť
Pindrusice

07.12.2017 | 13:15

Ty jo, tak tohle fakt nedám... škoda.
Odpovedať odstrániť
danygreen

07.12.2017 | 14:45

pohodička serialik :) len škoda že je to upadok templarov a nie vznik
Odpovedať odstrániť
keksimus

07.12.2017 | 15:41

Nic moc. Vikingové jsou po všech stránkách lepší. Tohle je pohádka pro biblomrdky.
Odpovedať odstrániť
Vinid

10.12.2017 | 15:10

@keksimus Ty puk :D už ďalšiu sezónu môžu byť všetci vikingovia pokrstení :D
Odpovedať odstrániť
stratilsommeno

07.12.2017 | 15:59

dobrý serial . zatiaľ vyzerá byť zaujímavý
Odpovedať odstrániť
GreatOldDevil

07.12.2017 | 16:08

Musel sem to zastavit a napsat sem: Kurva ten Parsifal je tak nepříjemnej a nesympatickej až z toho bolej voči.....tfuj,tfuj,tfuj.....
Odpovedať odstrániť
GreatOldDevil

07.12.2017 | 16:32

A jinak jak tady lidi připomínaj Vikingové byl majstrštyk (i když ten Lothbrock byl taky trochu přikrášlenej), ale tohle není nic moc. škoda.
Odpovedať odstrániť
MaYtIn

07.12.2017 | 16:20

Zas prejde večnosť kým dôjde nový diel :D Zlatý Netflix
Odpovedať odstrániť
Asgard

07.12.2017 | 19:11

Já jsem teda ze seriálem spokojený. Viděl jsem Vikingy, Last Kingkdom, Spartaky, Borgie, Da vinci Deamons a další historické seriály a myslím si, že tehle za nimi v žádném případě nezaostává.

To že je seriál o svatém grálu, je vlastně dobře. Jelikož všichni známe historii a víme jak to z Tempáři dopadlo(stejně tak známe historii Vikingů), tak by bylo až smutné sledovat seriál, u kterého by všecko bylo úplně podle učebnice. Ten Grál přidává tomu seriálu něco nového, něco čím se dají okořenit další epizody a zajišťuje to, že to nebudem jen čekání na "TEN" určitý moment z učebnice .

V každém seriálu jsou nepřesnosti a najde se tam něco nelogického, ale jde o to, aby tam toho nebylo moc. Stížnosti typu "on neměl helmu"..... "Ten kříž má být jinak" jsou zbytečné, protože ani v té dobře, kdy se všecko dělalo ručně a zbraně měli prakticky jen bohatí (stejně tak helmu atd), tak neměli všecko symetrické a i oni s mnohým věcech pletli..

Určitě dám tomuto seriálu šanci.
Odpovedať odstrániť
ClericMan

09.12.2017 | 18:11

@Asgard Úplne súhlasím. Ľudia sú tupí a zabrzdení a neskúmajú veci nejak do hĺbky
Odpovedať odstrániť
ongy

07.12.2017 | 20:48

cele zle, graficke spracovanie katastrofa, rezia des, logika deja a strih hroza.
Odpovedať odstrániť
Arny

07.12.2017 | 21:21

7 měsíců me práce tak snad to nebude tak hrozny :P
Odpovedať odstrániť
Ucho

07.12.2017 | 22:02

som myslel ze to bude mat atmosféru alebo niečo podobne jak assassins creed
Odpovedať odstrániť
ClericMan

09.12.2017 | 18:09

@Ucho A nemalo? typek liezol po stene jak Arno z AC: unity (tiež paríž)
Odpovedať odstrániť
vetvickovatereza

07.12.2017 | 22:37

Tak já teda nevím. Těšila jsem se a jsem dost na rozpacích. Ta grafika na začátku u bitvy o Akkon, to bylo jak z videohry :) Jinak asi souhlas s tím, co už bylo napsáno, Historie se to fakt nedrží a je to škoda, hledání svatýho grálu mi už dneska nepřijde nijak zajímavý.
PS: Samozřejmě, že hlavní postava musí spát s královnou, protože bez takovéhle zápletky už dneska nemůže vzniknout dobrý seriál... :(
Odpovedať odstrániť
JARLBORG

08.12.2017 | 09:36

@vetvickovatereza naprosto souhlasím .. sra.ka
Odpovedať odstrániť
JurajD

08.12.2017 | 11:11

Paríž nejako za tých 400-500 rokov ochudobnela sa mi zdá :D
Odpovedať odstrániť
ClericMan

09.12.2017 | 18:08

@JurajD Pozri sa na google ako vyzerala stredoveká Paríž a potom dristaj. Serus
Odpovedať odstrániť
JurajD

09.12.2017 | 18:45

@ClericMan mňa vôbec nezaujima ako Paríž vyzerala v neviem akom roku len som narážal na to ako Paríž vyzerá v tomto seriali a ako vyzerá vo Vikingoch.. je mi uplne jedno či to historicky sedí.. kedy som tak strašne chcel informácie o tomto období tak si pozriem nejaký dokument alebo tak..
Odpovedať odstrániť
RIVA

08.12.2017 | 12:10

Wooow :DDD tak na toto sa uz nepodivam...
Odpovedať odstrániť
XmatuliX

08.12.2017 | 13:13

No....nevím, nevím. Je to klišé vedle klišé...škoda :/. Ten grál tam vážně cpát neměli.....
Odpovedať odstrániť
miccckel

08.12.2017 | 13:23

Já tomu dám určitě šanci, nemůže být každý seriál s vysokým rozpočtem, templáře mám všeobecně rád a seriál o nich a z doby středověku beru všemi deseti.
Odpovedať odstrániť
megary

08.12.2017 | 14:41

tešil som sa, zostal som sklamaný ale fanúšikov si to určite nájde...
Odpovedať odstrániť
SkouJ

08.12.2017 | 14:54

Sakra, já úplně přehlédl že to tu už je:o
Odpovedať odstrániť
nasranyzaza

08.12.2017 | 14:58

Neví prosím někdo kolik bude mít,tento seriál dílů?
Odpovedať odstrániť
OndrikXD

09.12.2017 | 10:38

@nasranyzaza 1. ma mat 10 dielov
Odpovedať odstrániť
nasranyzaza

09.12.2017 | 17:27

@OndrikXD Děkuji.
Odpovedať odstrániť
ClericMan

09.12.2017 | 18:05

Vy ľudia ste doslova a dopísmena zabrzdení. Aka autenticita? Chcete povedať, že vikingovia sú autentický? Kde ukazujú, že kresťanský boh existuje (zasvietil Athelstanovi, radil Alfredovi), potom Odin zvestoval Rangarovu smrť jeho synom. Či sa nato pozrem zľava, alebo zprava..autenticitu tam akože fakt nevidím. Čo tu máme ďalej? Efekty? Choreografia? Nemôžte to porovnávať s Vikingami, ktorí sú tiež pod záštitou History channel, pretože vo Vikingoch je oveľa oveľa oveľa viac penazí, pretože sú populárni. Túto prvú časť som si pozrel a zhodnotil objektívne ako celkom príjemnú. Vôbec si nezaslúži také nízke hodnotenie..
Odpovedať odstrániť
Ucho

09.12.2017 | 19:02

@ClericMan Vy ľudia.. pises ako by si ty nebol človek
Odpovedať odstrániť
ClericMan

10.12.2017 | 11:39

@Ucho Neviem ako čo ti nato povedať, pretože neviem či si robíš len srandu, alebo fakt nevieš čo tým bolo myslené.. ale v krátkosti poviem, že "vy ľudia" VY čo píšete dané typy komentárov o ktorých som hovoril.. nebudem menovať jedného za druhým
Odpovedať odstrániť
Ucho

10.12.2017 | 15:07

@ClericMan tak napíš niektorí ľudia. Lebo "vy ľudia" mi znie akoby si karhal ľudstvo :D
Odpovedať odstrániť
vatosb

10.12.2017 | 06:28

čítam Vaše postrehy k tomuto seriálu a som prekvapený koľko vynikajúcich historikov a skvelých kritikov filmového umenia tu je a budem veľmi rád keď od Vás budem čítať že použili Váš scenár alebo ste režírovali film.
Odpovedať odstrániť
Jitika

10.12.2017 | 12:43

Tak nějak nevím,co si o tomhle seriálu myslet,možná jsem moc kritická..Čekala jsem asi moc..
Dám mu ještě šanci :D
Odpovedať odstrániť
Boh44

10.12.2017 | 17:08

7 s 8 vykingov doporučuje
Odpovedať odstrániť
vince200

11.12.2017 | 03:04

konecne nieco pre mna
Odpovedať odstrániť

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.