Doctor Who - s11e09

dabing
titulky

It Takes You Away

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '142'
HalfWhovian

02.12.2018 | 22:27

Ok, už se na další epizodu netěším, Chibnall bude psát XD, jinak tyhle byli super, mají hlavně velmi dobré hodnocení.
Odpovedať X
Mondas

02.12.2018 | 22:56

No ok vôbec to nemá chuť pozerať. Pozrem to zajtra a dúfam že táto epizóda bude aspoň taká ako tá predošlá.
Odpovedať X
Mondas

02.12.2018 | 22:57

@HalfWhovian sorry malo to ísť zvlášť xD
Odpovedať X
cyberwatcher

11.05.2019 | 17:22

@Mondas ani nevím jestli tenhle díl shlédnout... ten příběh skoro nedává smysl a stejně celá tahle série nemá žádný jednotný příběh. Snad jediný díl který bych doporučil je Kerblam, jinak bych tuto sérii snad úplně přeskočil a počkal bych na tu další.
Odpovedať X
Mondas

11.05.2019 | 20:28

@cyberwatcher ďalšia tiež nebude bohviečo a ešte stále odvtedy nemám pozreté posledné 2 časti :D
Odpovedať X
Papu133

02.12.2018 | 23:13

Už by se to mohlo zlepšit
Odpovedať X
Bohmicka

03.12.2018 | 00:20

Tato seria je asi jedna z najslabsich,ako keby bola oddelena od ostatnych pribehovo uplne. Nie je slaba kvoli tomu,ze doktor je zena,naopak Jodie tomu dava iny rozmer a je pekne vidiet zmenu. To co robi tuto seriu slabsou je to,ako je pisana. Hlavne mi aj vadi to ze 13. doktor nema ziadneho hlavneho nepriatela.Proste tam chyba to napatie. Ziadny daleks,cybermen ani anjeli,aspon keby nejake stare monstrum sa objavilo. River sa pravdepodobne tiez nevrati co je velmi smutne lebo je to dost podstatna postava.
Odpovedať X
Vartonka

03.12.2018 | 14:46

@Bohmicka uplne stejny nazor + nekde jsem četla že by se mohl vrátit aji kapitan jack ale moc tomu nedavam nadeji
Odpovedať X
Bohmicka

03.12.2018 | 18:32

@Vartonka to by bolo uzasne ale az taku radost nam neurobia :D Ale bolo by vtipne vidiet Jacka pokusat sa flirtovat s 13 :DD
Odpovedať X
Vartonka

03.12.2018 | 21:20

@Bohmicka byl by to takový záchvat smíchu že 1+2 světová by bylo o proti tomu nic (pro takový ty “ty si ničeho nevážiš co tady musely trpět ...” uznávám lidi co musely jít do sv. válek ale já mám prostě takový humor a nic s tím neuděláte )
Odpovedať X
Jamipean

04.12.2018 | 22:10

@Bohmicka Já se přidávám, Jodie je dobrá,ale taky mi moc chybí nějaký, zatoulaný v čase,dalek a tak :-) a nebo nějaký pořádný záporák! Nemá to šťávu...... Je to škoda!
Odpovedať X
Bohmicka

05.12.2018 | 08:55

@Jamipean To je na tom najhorsie ze to malo tolko potencialu,nova era doctora who a proste to tak pokazili tym zlym pisanim. Same o sebe sa mi casti pacia ale ako celok je ta seria slaba. Pochybujem ze niekedy bude lepsia seria ako 4..
Odpovedať X
Recyclops

08.12.2018 | 16:43

@Bohmicka vo vsetkom s tebou suhlasim! a je mi to velmi luto, lebo tato seria, s Jodie, mala velmi velky potencial. Pride mi, ze ten potencial nebol a mozno uz ani nebude plne vyuzity. :/
Odpovedať X
Bohmicka

08.12.2018 | 20:12

@Recyclops dufajme ze dalsia seria bude napisana lepsie. Buduci tyzden bude finale serie tak mohlo by to stat za to aspon
Odpovedať X
Tsskell

23.12.2018 | 18:00

@Bohmicka Presne tak. Uz to neni vtipny a genialni Doktor, ktery zachranil planetu pred utokem daleku nebo prekuknul tajne plany kyberlidi. Uz je to feministka, kterou s bandou mensin cestuji v case a propaguji tam liberalni politiku. Nema cenu se na to koukat.
Odpovedať X
Bohmicka

23.12.2018 | 19:29

@Tsskell Wow ok. Mame tu ignoranta.To,ze je 13.doktor zena neznamena ze je feministka. Preco by doktor nemohol byt zena? Ved on sam povedal ze sa moze regenerovat do hocicoho. Aj keby po regeneracii mal 4 hlavy stale by to bol doktor nic by to nemenilo. Az v jednej casti sa riesil rasizmus,ktory je obrovskym problemom vsade na Zemi cize politiku "propagovali" len v tej jednej casti. 11.seria doktora who bola slaba lebo ju zle napisali nie preto akej rasy su spolocnici. Vsetci traja su zle napisani,chyba im hlbka. Cudujem sa ze si to dotiahla/hol az sem ked ti to az tak vadi.
Odpovedať X
Tsskell

24.12.2018 | 03:00

@Bohmicka To ze je holka jeste neznamena ze je feministka, ale to ze kdyz to o sobe rika znamena. Politika je ve vsech dilech, i kdyz vetsinou spise podprahova. Doktor zregeneroval do zeny protoze politika. Fakt jeste existuji lidi co si mysli, ze lide nepropaguji svoje politicke nazory pres neco na co lide koukaji? Kokoti fakt.
Odpovedať X
Bohmicka

24.12.2018 | 08:35

@Tsskell Ved ani raz nespomenula doktorka ze je feministka. A co bolo politicke napriklad na tejto casti? Slepe dievca stratilo otca,ukazalo sa ze ze dakde za zrkadlom. Bum. Ziadna politika,ziadne politicke nazory.
Odpovedať X
Tsskell

24.12.2018 | 13:12

@Bohmicka Joddie Whittakerová prohlásila, že je feministkou už snad prvně co tu pitomou roli dostala. Už přesně nevím, co se v téhle časti stalo, ale na 100% ti mužu říct že jen proto, že nebojují za práva žen v středověku neznamená že tam politika není. Většinou jde o hlavního záporáka (což bude nejspíš bílý hetero muž), nebo jenom pár vět co někdo tam řekne. Nemusí o tom být celý příběh krávo blbá.
Odpovedať X
Bohmicka

24.12.2018 | 15:36

@Tsskell Ja: vyjadrim svoj nazor,argumentujem rozumne
Ty: nazves ma blbou kravou
Toto presne ukazalo tvoju vyspelost
Odpovedať X
Tsskell

24.12.2018 | 23:35

@Bohmicka Kdyz se nevyjadris k memu argumentu jenom k 2 slovam na konci, nemusis uz ani nic psat. Stejne to bude mit stejny efekt.
Odpovedať X
k0ala

01.01.2019 | 16:07

@Bohmicka Myslím si to samé. A s tím nepřítelem to je taky pravda, přece jenom každý hrdina má mít nepřítele. Kdyby se tam alespoň vrátila Missy nebo jakákoli postava z minulosti aby to nabralo ty opravdové DW pocity. Btw viděla jsem někde graf se sledovaností a mrzelo mě že za mě nejlepší (můj názor, každý má oblíbeného jiného) 12, Doctor ji měl nejnižší.
Odpovedať X
Tsskell

01.01.2019 | 16:54

@k0ala skoda, 12. byl jeste frajer. Tahle postizena kunda a jeji serie si zaslouzi mene views nez pocet vsech mozkovych bunek co pouziva Bohmicka aby vymyslela nejaky argument uplne od tematu. Vzdy, kdyz vyjde novy dil co nema nic spolecne s DW, tak vsechna sjw decka zpicena jasaji jak je to super DW ztrata casu.
Odpovedať X
Bohmicka

01.01.2019 | 16:59

@k0ala Fuuha tak to ma dost prekvapilo. Mne trosku trvalo aby sa mi zapacil 12 ale nakoniec mi bolo luto ked sa regeneroval. Prirastol mi k srdcu no :D A vyzera to tak že ten Tim Shaw (alebo ako sa to vlastne volá) bude hlavny nepriatel. Celkom sa aj tesim na dnesy special,objavia sa Daleks
Odpovedať X
Bohmicka

01.01.2019 | 17:02

@Tsskell Ty tiež musis mat vela mozgovych buniek keď sa stale tak vasnivo zaoberas niecim co ta nebaví :)
Odpovedať X
Tsskell

02.01.2019 | 17:43

@Bohmicka Serial me sam o sobe absolutne nebavi. Lidi, co ho maji radi nejspis trci na zakladni skole nebo maji kratke ruzove vlasy a pisou na tumblr, kdyz prave nekoukaji na anime. Zajima me spise politika, a argumentovat s nekym, kdo jeste nedokaze poradne argumentovat, jako ty. Delal bych to na 4chanu ale tam spise lidi souhlasi se mnou. Taky thebittertruth tohle dobre popsal, precti si taky jeho komentar, aspon tu cast, kde ukazuje politiku v tehle serii.
Odpovedať X
Bohmicka

02.01.2019 | 18:15

@Tsskell Tento serial sleduje miliony roznych ludi v roznych vekovych kategoriach a bolo to tak poslednych 50+ rokov. Ľudí,čo si opísal ty velmi vo fandome vidieť nie je,možno zriedkavo. Ak sa par takych ludi vyskytne tak netreba hadzat vsetkych hneď do jedneho vreca,je to detinské.Musis mat velmi smutny zivot ked stracas cas vecami čo ta nebavia.Je mi ta hrozne luto. Bye bye.
Odpovedať X
Tsskell

04.01.2019 | 03:00

@Bohmicka Hm hm hm vidim vidim vidim moje chyba. Slovem serial jem myslel jen tuhle sezonu. Samotny serial je temer dokonaly, az na par politickych naznaku v 10. sezone.
Odpovedať X
G-spot

10.03.2019 | 10:51

@Tsskell podprahová politika tam byla vždycky. jako metafora - daleks & cybermen jako náckové, genocidy na různých planetách etc. pže lidi nebyli schopný o tom mluvit přímo. teď jsou. osobně - tahle sérka je super, naprosto mi sedí, že je to explicitně o lidských právech. už bylo načase...
Odpovedať X
Tsskell

06.04.2019 | 16:25

@G-spot bylo to lepsi jako podprahove a ne ze je z hlavnich 4 postav jsou 3 poc a zeny
Odpovedať X
cyberwatcher

11.05.2019 | 17:27

Vzhledem ke kvalitě 11. série současné scénáristy dříve nebo později ušlapou naštvaní diváci, a pak už to možná bude lepší... (ne že bych jim to přál, oni nemohou za to že neumí scénárisrovat)
Odpovedať X
Tsskell

11.05.2019 | 21:00

@cyberwatcher oni to umi, vlastne to delaji celkem dobre. Existujou lide, vetsinou na strankach tumblr a twitter, kteri maji presne radi liberalni veci jako tohle (feministky, neg- teda cernosi atd). Tenhle serial si posledni dobou tuhle politiku (bylo to i pred touhle sezonou, jen v mensim mnozstve) prosazuje a tihle lide jim na to koukaji a libi se jim to. Anglicko je celkem liberalni, takze, kdyby byl Doctor Who cesky nebo slovensky, nejspis jo, ale takhle to zustane, protoze BBC je hrozne liberalni.
Odpovedať X
thebittertruth

03.12.2018 | 00:39

Vopred upozornujem ze komentare typu 'tak naco to pozeras' a 'ty homofob' budem ignorovat, kedze zvacsa prichadzaju od 13 rocnych deti ktore si este nie su iste vlastnou sexualnou orientacou. A nie, Nie som rasista, homofob, xenofob, fasista ani nacek. Teraz k veci.
R.I.P. Doctor Who
Charakteristika Djoktora(Djodie)? v e01 v 52. minute vytika chlapcovi, ze nemal pravo zhodit nepriatela zo zeriavu, v e07 len tak zabije chlapca (podotykam teroristu, nie aktivistu) NAPRIEK TOMU ze 44:40 ho drzi v pake policajtka, Hmm ked uz do scenara musia zakomponovat blbost ako to, ze by sa mu podarilo utiect policajtke ktorej pracovna napln je ovladat bezchybne hmaty a chvaty.. ok whatever ideme dalej 44:06 znicil teleportacny ovladac -> 45:16 NEW DELLIVERY ADRESS, RIGHT HERE . Teraz mi vysvetlite PRECO im nakazala aby aktivovali bomby? PRECO? Ich teleportacia nastala naspat do hangaru, teleportacny ovladac je zniceny TAKZE neexistuje ziadna moznost ako ublizit ludom mimo hangaru. A ked sa budete ohanat tym ze ten chalan mohol nieco spravit POZOR, mohla nakazat kerblamu aby znova chytili utocnika ako to skusili urobit v kancelarii 27:10 TOLKO K e07.
Vratme sa vsak k e02 a e04 .. povedzte mi, REALNE a s cistym svedomim, kto tieto dve casti dopozeral cele bez preskakovania? KTO? Absolutna nuda nuda nuda! Viem, subjektivny nazor ale podla hodnoteni? Velmi objektivny ;)
Archanids in the UK e04? Trosku akcnejsia cast ale znova, nuda, no podme si trosku viac rozobrat jednu vec.


POLITICKE POZADIE DOCTOR WHO 2018:
e03 USA vs. black minority alebo nie kazdy cernoch je zly
e04 USA vs. morality alebo preco je Donald Trup zloduch
e05 LGBT vs. majority alebo muzske porody su buducnost a treba to akceptovat
e06 MUSLIMS alebo aj moslimovia su ludia
e08 CHRISTIANITY alebo aj krestania robili zle veci, nie len moslimovia dnes

Viem ze sa najde minimalne jeden hlupak ktory nebude chciet akceptovat moj nazor. Bohuzial moj nazor je (napriek tomu ze ho pisem o 1 rano) bitter truth a kazdemu kto ho docital do konca zo srdca dakujem.
Treba sa niekedy zamysliet nad tym co nam tlcu do hlav, som fanusikov DW dlhsie nez je vasina z vas na svete a je mi luto ako tuto legendu niekto spotvoril na propagaciu koranu, lgbt a politiky. Rozmyslajte 2 krat, nesuhlaste s mojim nazorom ale odpovedzte si na otazku PRECO s nim nesuhlasite? Az si to budete vediet sami vyargumentovat, potom mozte tvrdit ze mate svoj vlastny nazor, dovtedy cez vas hovoria media, konspiracie a vladnuca strana. PEACE OUT
Odpovedať X
hnusak

03.12.2018 | 00:58

@thebittertruth Ja len že sa Ti chcelo písať takú esej o tomto seriáli... A to som to ani nevidel, ani Tvoj koment som vlastne nečítal... Ale palec hore za to že sa Ti chce vypisovať slohové práce o čisto vymyslenej fantasmagorii, prakticky rozprávke a na brutálne vážnu nôtu...
Odpovedať X
hnusak

03.12.2018 | 01:04

@thebittertruth Práve som dočítal ten výplod Tvojho briliantého mozgu, mebudem dalej komentovať lebo musím ísť grcať.
Odpovedať X
hnusak

03.12.2018 | 01:10

@thebittertruth A jáj nikto Ti nič do hlavy netlčie človeče sám si vyberáš čo budeš pozerať, čítať, počúvať a čomu budeš veriť alebo neveriť! Že "cez vás hovoria médiá, konšpirácie a vládnuca strana!" Vážne?
Odpovedať X
kubina28

03.12.2018 | 09:12

@thebittertruth Ak vravíš, že pozeráš doctora dlhšie ako je vačšina z nás na svete, tak potom by si si mohol všimnúť ( minimálne aspoň za tých 13. rokov. Neviem či si videl aj staré diely) čo je je gro toho serialu. Hned prvé zoznámenie sa s postavou v novodobej historii. Rose vidí Autons a typická ludská reakcia je: treba to zabiť, zničiť. Kým Doctor reaguje no doctorovsky. Každá bytosť je jedinečná, každá bytosť má pravo na existenciu. To je esencia toho serialu. Učiť deti vážiť si hodnotu života. (Pretože je to prímarne seriál pre deti, aj ked tak geniálne napisaný, že si tam aj dospelý najde to svoje, ale to je iný dialóg)
Doctor vždy ukazoval svet aký by mal byť: Svet kde jeden briliantný blázon v modrej búdke, vyrieši všetko pomocou dovtipu, rozumu a bez nenavísti.
Ano, v 60. tých rokoch ´, ked celý svet ohrozovala jadrová vojna, tak vznikla alegoria na Komunizmus (Cybermen) adť...
Dnes žijeme v dobe kedy sme konečne dospeli do momentu, že rasizmus a nenavísť má novú podobu: Dnes sa prejavuje tak, že každí komu príde prirodzené nebyť rasista a hovorí: "Hej ludia, už sme zistili, že ludia sú vlastne rovnakí" je označený za LGBTI propagátora, Sniečkara, či social wariora...
Je samozrejme prirodzené, že Doctor na toto reaguje...pretože to robil Doctor vždy. Reagoval na spoločenský tlak a ukazoval ako by vyzeral svet keby rozumu a lásky ( čo áno, ked to takto napíšem tak to znie pateticky ale v kontexte detského serialu a uplnej geekoviny ktorou doctor je: to prosto je)
Odpovedať X
altharn

03.12.2018 | 09:36

@kubina28 máš naprostou pravdu, je škoda, že původní doktoři ukazovali hrozbu v nějaké zlé ,,síle". Ať už to byla nějaká mocnost nebo vyšinutý jedinec posedlý mocí. Dnešní doktor(ka) se musí potýkat s mnohem horším zlem a to sice s názory a nenávistí obyčejných lidí - rasismus, náboženská intolerance atd
Odpovedať X
AntiSJWlogic

03.12.2018 | 11:33

@thebittertruth naprosto souhlasím a nejvíc smutné na tom je že před lety by nám mužský porod přišel jako vtipná záležitost i když jde o mimozemšťany ale dnes si bohužel říkáme který sjw kokot to tam nacpal
Odpovedať X
Glum218

03.12.2018 | 15:49

@kubina28 Nesouhlasim. Aktuální podoba Doctora Who prostě není, co by měla být. Nevadila by mi občas nějaká narážka na určitou tématiku, ale tady je určitému problému a jednomu specifickému názoru na něj věnován takřka každý díl. A když se toto stává hlavním cílem, kvalita upadá.
A k LGBT, rasismu, apod. Vytyčím dva pojmy. Respekt, a akceptování. Menšiny bychom měli akceptovat, ale to co se aktuálně všude cpe je vynucování respektu. A respekt je něco, co by nikdy nemělo být automatické, ten musí být zasloužený konkrétními činy. Ani nemluvím o akcích jako gay pride. To už je čirá zvrácenost.
Odpovedať X
maiandra

03.12.2018 | 20:34

@Glum218 V tom se ohledně respektu mýlíš, ale možná je to tím, jak víceznačně se to slovo používá. Základní mezilidský respekt - respektuju, že si žiješ po svým, dokud to nikomu jinému neubližuje, respektuju tvoje základní lidská práva a svobodu a nemám právo je narušovat - je a z podstaty věci má a musí být samozřejmost.
Respekt ve smyslu "vzhlížení k někomu", to už zasloužené být má.
Odpovedať X
eduardo_le_adam

03.12.2018 | 20:47

@hnusak ... jednoduše ... nevím co sleduješ ty za seriály nekecám ti do toho (z toho co si napsal usuzuju že nejsi velkej fanda DW) a je mi to jedno každej člověk má jinej vkus jinej smysl humoru a tak to prostě je a mělo by to tak být ... každopádně tu jde o to že ten serial jde do hoven a to rikam jako dlouholetej fanda a uz me nebavi psat proto sem se vyj**al na interpunkci a cus (pravdu mate oba a oba to moc prehanite :D ) poroučím se Eda....
Odpovedať X
eduardo_le_adam

03.12.2018 | 20:54

@Glum218 jop souhlasim ohledne pridedu ... jsem gay a nesnasim to ... nwm koho napadlo ze je to rozumnej zpusob jak ukazat lidem ze jsme "normalni" spis to ma opacnej efekt
Odpovedať X
hnusak

04.12.2018 | 00:06

@Glum218 Vieš čo je čistá zvrátenosť? Minule čítam v novinách (mainstreamové médiá, konkrétne Metro) že 6 ročné a 5 ročné deti mali "sex change" operáciu. Čože? Čo asi tak vedia 5 ročné deti? Vravím si dobre, to sú asi decká Eltona Johna. Potom natrafím na video jak deti v škôke vravia že "ja som non-binary" , čo znamená že sa neidentifikuje ani s mužským, ani ženským pohlavím. 6 ročné decko do boha! A zdôraznujem že nie som homofob ani omylom, ja žijem v Brightone, som tolerantný ale slovami klasika: "Čo je vela, to je málo!"
Odpovedať X
Glum218

04.12.2018 | 19:56

@maiandra Jiné chápání pojmů, ale v podstatě mluvíme o tom samém.
@eduardo_le_adam Přesně tak, má to naprosto opačnej efekt. Navíc to podle mě je záležitost nijak zvlášť velké části, ale ve chvíli, kdy je to samo o sobě malá skupina, si to spousta lidí vztáhne na vaši většinu, protože tyto exoty je nejvíc vidět.
@hnusak Cpát do toho děti už je naprostej vrchol imbecility. Ne nadarmo je svéprávnost 18+. V tomhle věku už aspoň člověk trochu ví, jak to ve světě funguje, ale malé děti prostě plácají všechny blbosti, jaké je napadnou.
Odpovedať X
Ajemnik

04.12.2018 | 21:15

@thebittertruth ja jsem vyděl všechny dili a cele ale nebavilime. Doctora Who mam rád ale tyto epizody jse mu nepodobali. Myslim jsi ze scenariste podsenili doctorku ( Jodie Whittaker), protoze ti to dili nebyli tak nebezpečne jako když tam hraji muži .Doctorka nebojovala z dalekama , kyberlidma , vladcem ( original: Master ) a z dalsimi jeho uhlavnimi nepřateli , ikdyž předchozi doctorove z nimi bojovali alešpon jednou . Ikdyž chapu nechtěli jse opakovat ale myslim jsi ze bez takoveho nebezpeči to neni Doctor Who.
Odpovedať X
thebittertruth

05.12.2018 | 22:58

@Ajemnik Ano je to jeden z problemov ale hlavny problem je ze serial sa nezaobera zakladnymi ludskymi vlastnostami, ci dobrymi alebo zlymi ako tomu bolo zvykom. Serial sa pretvoril na propagandu. Doktor vzdy ukazal svoje pocity: sucit a zlutovanie ked dal kazdemu nepriatelovi sancu sa zmenit no zaroven zial, frustraciu a hnev ked mu nepriatel nedal inu moznost a doctor sa musel stat 'bohom' a udelit trest. V 11 seria na tento protiklad pocitov uplne kaslu, v ep07 kerblam doktorka bez citu zavrazdi mladeho teroristu len pre to, ze.. vlastne pre nic. Scenaristi si vobec nectia doktorove klasicke povahove crty a absolutne poslapali vsetko v co DW vzdy veril a povazoval za spravne.

Namiesto toho sa do popredia dostala propaganda ANTI-TRUMP, PRO-MUSLIM, PRO-LGBT, PRO-COLOR a bohvie co nas este len caka. Opakujem, nie som homofob, rasista ani nic podobne, no nabozenstvo, orientacia a politicka angazovanost je ako prirodzenie, je super ked ho ludia maju a su nanho pysni, no problem nastava ked ho vsetkym ukazuju a cpu na oci.
Dakujem za vyjadrenu podporu aj nesuhlas, som rad ze moj komentar vyvolal diskusiu
Odpovedať X
hnusak

06.12.2018 | 00:15

@Glum218 Oh to nebolo o tom že malé deti plácajú blbosti, tam učitelka v skutočnosti tlačila do nich tú propagandu!
Odpovedať X
Tsskell

02.01.2019 | 17:46

@thebittertruth Tak ty jsi frajer. Cekal jsem, ze tady budou jenom postizena decka zpicena jako Bohmicka ale je tady vice lidi, co maji rozum a vidi, ze tohle neni doctor who. Dokonce i od pojmu nurse who to ma celkem daleko.
Odpovedať X
Prepega

03.12.2018 | 01:13

Mňa osobné táto séria vôbec už nezaujíma. Chýba mi tam nejaká pointa. Ale už to celé pozriem, už len 2 epizódy
Odpovedať X
Prepega

03.12.2018 | 01:15

Rýchlo napísané bez rozmýšľania celkom ma ten diel unudil k smrti idem spať dfidbfizjfnd
Odpovedať X
lacatosh

03.12.2018 | 03:03

Ešte ani jednu časť tejto série som nedopozeral do konca. Dostanem sa tak na 30.-35. minútu a musím to vypnúť. Každú ďalšiu časť začínam pozerať s modlitbou, nech je aspoň o zlomok lepšia ako tá predošlá, ale márne.
Napr. pri tejto časti som sa dostal po 24. minútu a pri tom množstve nelogických vecí v hrozne napísanom scenári sa mi znížilo IQ aspoň o dvadsať.
Našťastie sú tie časti také hrozné, že po 8 hodinovom spánku zabudnem o čom boli.

Celá táto séria mi príde ako "Rozprávky Barda Beedla" z Harry Potter univerza. Skupina spolu nesúvisiacich príbehov. 11. séria sú také "Chibnallove príbehy" z DW univerza, narozdiel od nich, sa Beedlove rozprávky dali čítať a mali (dokonca náučnú) pointu.
Odpovedať X
lacatosh

03.12.2018 | 03:10

@lacatosh Predchádzajúca epizóda hneď v prvej minúte mi udreli do očí ich šaty z 21. storočia a že sa za nimi nikto, NIKTO neotočil kvôli tomu, ako boli oblečení. Na čo, k*rva, má Tardis plný šatník všelijakého oblečenia? Skoro som tú časť vypol už vtedy, ale vydržal som ju pozerať ešte ďalších 10 minút, než moje utrpenie z toho, ako zhovadili fajn seriál, presiahlo mieru únosnosti.
Odpovedať X
zntznkv

03.12.2018 | 14:50

@lacatosh nechápem tvoj komentár. Pozerám 5,6 sériu a ani tam neriešili oblečenie, čo som sa aj ja nad tým pozastavila najprv. Keď rory a Amy boli v moderných veciach. Amy v minisukni, v tej dobe by ju asi upalili za to. :D Takže áno, seriál prehliada takéto, je to nereálne. A všimol si si, že cestujú časopriestorom?! A ti ľudia nie sú úplne zhrozeni, keď sa im pred očami zjaví tardis? :-O :-O trošku chill si daj.
Odpovedať X
Midorine

03.12.2018 | 08:05

Ten scénář je strašně napsaný >.<
Odpovedať X
PavelSedlacek

03.12.2018 | 11:18

Když se tu společně všichni složíme, tak si můžem dovolit zaplatit nájemného zabíjáka, který by zvládl odkráhlovat jak Chibnalla tak Whittakerovou. Co říkáte?
Odpovedať X
zntznkv

03.12.2018 | 14:54

@PavelSedlacek Túto časť nepísal chibnall :-* a Whittaker je super herečka, ako doctor ma veľký úspech :) Si minorita. Well, stále sa nájde niekto.
Odpovedať X
-Skinner-

03.12.2018 | 14:57

@PavelSedlacek Jodie je dobrá herečka a jedným zo svetlých momentov tejto série aj keď jej doktorka je napísaná zle. Navyše asi nebudeš musieť platiť kedže sa hovorí o odchode Chibnalla aj Jodie. Budúca séria by mala byť ich posledná.
Odpovedať X
Mondas

03.12.2018 | 15:29

@-Skinner- už som to sem išiel písať :D a možno už v budúcej na začiatku odíde Chibnall ak tam vôbec bude.
Odpovedať X
Mondas

03.12.2018 | 15:30

@PavelSedlacek prečo ho chceš zabíjať? Je pravda že scénár je naprd ale vsadím sa že ani ty by si to nedal lepšie :)
Odpovedať X
zntznkv

03.12.2018 | 16:20

@-Skinner- to sú klebety. Tak isto som počula, že Jodie bude možno najdlhší doktor z novej generácie :)
Odpovedať X
Mondas

03.12.2018 | 19:19

@zntznkv to nie su klebety je to potvrdené :)
Odpovedať X
zntznkv

03.12.2018 | 20:01

@Mondas nemôžem nájsť, pošli zdroj pls
Odpovedať X
maiandra

03.12.2018 | 20:49

@zntznkv Já vím jen o tomto, a to jsou opravdu zatím jen dohady a spekulace... http://www.doctorwhotv.co.uk/rumour-series-12-in-2019-chibnall-whittaker-leaving-after-89504.htm
Odpovedať X
Dadinka

07.12.2018 | 10:48

@PavelSedlacek Ráda přiložím peníze. Tady je to nutné.
Odpovedať X
ognar

09.12.2018 | 22:13

@PavelSedlacek Trochu radíkální řešení, to ale neznamená, že nesouhlasím. Tahle série je zkrátka příšerná.
Odpovedať X
AntiSJWlogic

03.12.2018 | 11:52

To že je tato série sjw a PC bullshit za tím si stojím ale to tady rozebírat nebudu. Ale může mi někdo prosím říct co za drogy ti scénáristi berou nebo jestli je náhodou nebere doktorka?
Ona si v tom seriále tak neuvěřitelně sere do huby že to není možné. Nejlepší jak tam byli ti pavouci a ona Né nemužeme přece ty pavouky humánně postřílet protože zbraně jsou špatné, radši je zavřeme do místnosti a necháme je umřít hlady a pak odpálí do vzduchu člověka.... WTF?
Mimochodem nikomu tu nepřijde divné že až do minulého dílu doktorku všichni respektovali i když je žena a to byli i v zasraném Pákistánu? Vlastně ona u mě ani respekt nemá a ne proto že je žena ale protoze prostě nemá charisma. Dřív když na scénu přišel doktor tak hned jsme všichni věděli že to rozjebe, dnes to víme taky ale ne díky charismatu ale kvůli tomu že to je prostě předvídatelný scénář.
Očekávám spoustu negativních komentářů že jsem zakomplexovaný fašista i když ani nevíte co to slovo znamená ale co už.


Btw víte jaká TV stanice v Evropě se dopouští největší diskriminace?
BBC. A to vůči bílým mužům a to je fakt který sám ředitel potvrdil a je na to ještě hrdý.
Vážně myslíte že zrušili původní top gear trio jen kvůli tomu že Jeremy někomu dal přes hubu? No možná to byl jeden z důvodu ale ten skutečný je že se jim prostě nehodil pořad moderovaný třemi bílými heterosexuálními muži.
Ale nakonec dobře že to udělali grand tour je stokrát lepší i když kdo ví kdy sjw mor postihne i Amazon...
Odpovedať X
Kupka

03.12.2018 | 12:45

Pomatuje si jeste nekdo ten nejdele vysilani sci-fi serial? Ten serial, ktery prakticky skoncil v 10 serii? Nasledne jeste bezeli asi 3 serie placene duhovou propagadnou a snazili se vymyt mozek poslednim detskym divakum.. Jak jen se to jmenovalo...? :-D Ted vazne... tohle uz je fakt tezka serialova katastrofa. Scenar k nicemu. Pustil bych tam scenaristy z Ordinace v ruzove zahrade... a vsadim boty, ze i ti by zvedli latku.
Odpovedať X
Tvojdedo

03.12.2018 | 14:46

@Kupka Mna tak napadlo ,ze ci ty scenaristi nemaju dake koty podla ktorych musia pisat scenare aby im ich zobrali a nedali prepisat alebo to fakt pisu tak zle.
Odpovedať X
Mondas

03.12.2018 | 15:34

@AntiSJWlogic pozri každý ti bude písať čo chce a nič proti tomu spraviť nemôžeš. A jediné čo ti poviem je že Jodie je skvelá, ale scenár je bohužiaľ taký aký je.
Odpovedať X
Marcela783

03.12.2018 | 15:43

@AntiSJWlogic nevyhodili ho pre to náhodou lebo robil stale rasistické poznámky a museli za to veľa platiť?
Odpovedať X
Mondas

03.12.2018 | 19:20

@Marcela783 nikoho nevyhodili :D
Odpovedať X
Klepec

03.12.2018 | 19:28

@Marcela783 - Problém je, že za rasistické je považováno i to, když řekneš "černá káva" - pokrokově korektně je to "káva bez mléka". Nebo když řekneš, že se privilegovaně necítíš, že jsi za svůj život moc privilegií nezažil/a - a jsi bílá, viz pokroková radní v Itálii, která málem z toho "rasismu" omdlela, když jí to kolegyně řekla. A tak by se dalo pokračovat. Nejdřív byly pokrokáři vyrobeny nálepky a teď začal hon s nálepkováním. Čarodějnické procesy hadra.
Odpovedať X
Kupka

03.12.2018 | 20:57

@Klepec Absolutni souhlas. Vytvorime umele problem tam kde zadny neni (nebo minimalni), potom oznacme viniky a pojdme upalovat. Moderni hon na carodejnice. Mam teorii, ze za cely tento proces muze nadbytek filozoficky vzdelanych lidi, kteri prakticky nic jineho neumi. Pracovat rukama jim nejde. Pracovat hlavou jim nejde. Tak vytvari problemy, ktere pak mohou resit. V podstate si tak vytvari napln sve prace. Obdobne to maji enviromentaliste i pamatkari. Sebranka, ktera jen bere, ale spolecnosti vlastne nic nepridava. Nejlepe je to videt pri protestech. Jednou jsem sel v Olonouci po namesti zrovna priprotestech pro migraci. Tolik sveraznych jedincu z fildy UPOLu na jednom miste neni videt ani v te skole samotne. :-D Ale chapu... proste jsou zbytecni, tak resi alespon blbosti.
Odpovedať X
AntiSJWlogic

03.12.2018 | 21:49

@Mondas když budou psát smysluplně tak mi to nevadí. Mám rád debaty ale když člověk nemá argumenty a prostě napíše sračku jako "tak se na to nedívej když tě to nebaví" místo toho aby mi řekl proč se mu to líbí a proč bych měl akceptovat sjw a PC tak ať jde do hajzlu a spláchne se
Odpovedať X
AntiSJWlogic

03.12.2018 | 21:52

@Marcela783 taky jeden z důvodu ale i ten je směšný, když každý ví že není žádný rasista a každý zná jeho styl humoru který už je dnes bohužel skoro zakázaný.
Ale jak jsem řekl v konečném důsledku pojebali sami sebe když se srovná megauspech grand tour a top gear který do dvou let zruší
Odpovedať X
Marcela783

04.12.2018 | 17:33

@AntiSJWlogic nenapisala som či je alebo nie je. Napísala som, že BBC potom za to museli platiť a prišlo im to asi nevýhodné. (iba som chcela vyjasniť čo som myslela ak to nebolo jasne vyjadrené vďaka)
Odpovedať X
dariors789

26.01.2019 | 19:21

@Kupka Myslím že to je právě naopak jelikož filozoficky vzdělaní by si uvědomili že když se na něco moc tlačí tak to křupne, a to se právě teď děje, společnosti utahují "smyčku"čím dál víc a víc se zakazuje něco říkat a vytváří se nové pravidla pro korektnost a jednoho dne to překročí limit a úplně se to převrátí na to že ti co byli zvýhodňování budou opět těmi které všichni budou nesnášet. Jediné co se tu spíš děje je to že nejlepší způsob jak přijít k velkým penězům aniž by jedinec musel používat mozek je americký soud v kombinaci s žalobou na velkou firmu za jednu z těchhle věcí. A myslím že tomu moc nepomáhá ani to že už je nějak dlouho všude mír takže lidi tak nějak zapomínají co je vlastně důležité a začínají řešit kraviny.
Odpovedať X
Kupka

26.01.2019 | 23:25

@dariors789 Az na ty filozoficky vzdelany lidi absolutne souhlasim. Osobne mam mnoho kamaradu, kteri prave studuji nebo studovali na filde UPOLu. A ver tomu nebo ne, oni to proste nejenom ze nevidi, ale dokonce i odmitaji videt. Konverzace s nemi jsem vzdal uz davno. Maji svuj svet. Kde cesta k dlouhodobemu miru je dlazdena spokojenou minoritni spolecnosti. ;) Coz nedava smysl. Vzdy prezije silnejsi. V tomto pripade je a vzdy bude silnejsi zatim ustupujici majorita. Ale jak rikas, jednou se to otoci a ustupovat se prestane.
Odpovedať X
AntiSJWlogic

27.01.2019 | 01:01

@dariors789 přesně tak . Jednou to rupne a máme tu další éru 50 tych let .
Odpovedať X
NemamPrezuvky

03.12.2018 | 17:02

Bože, ešte to len vyšlo a už drístate... Časť je skvelá, doktorka super, žiadny otravný dalek alebo kyberčlovek, žiadny otravný superzloduch nechystá plán na doktora trvajúci celú sériu, aby sa nakoniec v poslednej časti série vyriešil za desať minút...
Odpovedať X
Marcela783

03.12.2018 | 17:07

@NemamPrezuvky tiež nechápem. Časť bola dobrá. Dalekovia a Cybermeni mi na druhú stranu vôbec nemenili. Už do predu bolo oznámené, že táto séria nebude mať hlavného záporáka a nebudú tu ani starí záporáci a žiadne dvoj epizódy na ktoré, sa mnoho ľudí sťažovalo.
Odpovedať X
Marcela783

03.12.2018 | 17:07

@Marcela783 *nevadili (namiesto nemenili)
Odpovedať X
ognar

09.12.2018 | 22:15

@NemamPrezuvky tak skvělá rozhodně není, koukatelná ano, ale žádný zázrak to rozhodně není.
Odpovedať X
dariors789

26.01.2019 | 19:58

@NemamPrezuvky Daleci ani kyberlidi mi moc nechybí ale docela mi tam chybí to, že všechny díly v serii tvořily dohromady jeden větší příběh takže to nebylo jen takové potulování po vesmíru, a co se týče doktora tak tahle verze doktora se už nedá nazývat doktorem, jelikož už mi připadá že v téhle sérii to jméno doktor téměř nic neznamená, jelikož v předchozích sériích když nepřátelé slyšeli doktor tak se báli ale tihle ani neměli ponětí kdo to je, ani tam nejsou nějaké zmínky nebo odkazy na jeho minulost jelikož opět u všech ostatních verzí doktor nechtěl nikoho brát sebou a když už tak co nejmenší počet jelikož věděl co se s nimi stalo, dál byl trochu hyperaktivní ale když došlo na věc tak byl i rázný a navíc si během chvíle dokázal získat respekt a ukázat všem kdo tam velí ale tahle verze to nedokáže jelikož když to přirovnám tak z ní jde strach asi tak jako ze štěkající čivavy v kabelce blondýny na podpatcích a myslím že to nebude tím že je jiného pohlaví, těch důvodů je spousta ale začíná to už tím že je oblečená jako dítě když ho rodiče pošlou do školky...
Odpovedať X
dariors789

26.01.2019 | 20:10

A teď ještě k tomu že to vybočilo z celkového významu série jako takové, jelikož pokud vím tak účelem toho bylo to aby si diváci z každého dílu vzali nějaké to ponaučení ale v téhle sérii si možná tak vezmou něčí politický názor ale ponaučení fakt ne, když pár dílu zpátky ten podnikatel zabil pavouka a ona mu na to nic neřekla zatím co předchozí doktoři by ho seřvali, navíc myslím že do her/seriálů a filmů by se neměly dávat politické dilemata pokud se nejednalo o dokumentární věc.
Odpovedať X
RealCoolCat

03.12.2018 | 17:18

Chybí mi laskavost dvanáctky
Odpovedať X
astre

03.12.2018 | 18:09

Jodie je ako Doctor perfektná, ale ten scenár je skutočne o ničom... Je mi to naozaj ľúto, lebo dw zbožňujem. Absolútne mi neprekáža, že tam riešia LGBT, rasizmus alebo náboženstvo, proste mi celkovo ten dej príde nudný. Viem, že Chibnallov zámer bol urobiť 10 častí, ktoré by si mohol pozrieť každý aj napriek tomu, že v živote nevidel ani len jednu časť dw. Myšlienka pekná, ale prakticky to veľmi nevyšlo... Jednoducho tam chýba nejaká väčšia záplatka, nejaké to big bad. A tiež ma dosť šokuje, že sme za celú sériu ani raz nevideli dalekov :D
Odpovedať X
maiandra

03.12.2018 | 20:43

@astre Souhlasím. Nebylo nutné se snažit vyhnout postavám a známým skutečnostem z minulých sérií - to je právě krásný na originálním konceptu Doctora, že s obměnou protagonisty a společníků je vždycky možnost vysvětlit nově i pro neznalé věci, které fanoušci dávno znají. Proto si myslím, že je možné natočit těch 10 dílů tak, aby z nich vše pochopil i člověk, který Dr. Who nikdy nesledoval, ale přitom tam klidně dát Daleky atd. Takhle to totiž působí, že navzdory tomu retro intru a fezu atp. se od předchozích sérií zbytečně snaží oddělit.
A větší zápletka mi chybí taky. Koncept seriálu, kde epizoda = uzavřený a v zásadě v rámci univerza samostatně fungující děj (a max. se to výjimečně protáhne na dva tři díly) je dávno překonaný a snad všechny aktuálně nejlépe hodnocené a nejsledovanější seriály vyjma vysloveně "povídkových" antologií typu Black Mirror pracují s dějovou linií , která na sebe postupně s každým dílem navazuje. Nevím, možná to časem ještě přijde, zatím mi to taky citelně chybí.
Odpovedať X
Will-y

04.12.2018 | 19:38

@maiandra No právě to propojené v této sérii být nemá, někde jsem četla článěk, že se toho Chibnall chce zbavit a dát každý díl zvlášť
Odpovedať X
ognar

09.12.2018 | 22:17

@Will-y a to je zkrátka problém, obzvlášť, když Chibnall není schopný vytvořit pořádný příběh.
Odpovedať X
Will-y

19.12.2018 | 21:55

@ognar Taky mě to štve, Jodie je skvělá, ale ty díly jsou hrozné.
Odpovedať X
ognar

19.12.2018 | 22:08

@Will-y přesně tak, je škoda, že se její potenciál plýtvá na tak nudné díly, Jodie + dobrý scénář by mohla být pecka (a to jsem byl původně skeptický ohledně změny pohlaví)
Odpovedať X
rakbuza

03.12.2018 | 21:31

Jsem snad sám které mu v týhle sérii chybí stáří zaporaci? :/
Odpovedať X
bolasomtu

04.12.2018 | 21:03

@rakbuza Nie,chyba tam viac veci a hlavne pointa ci pribeh
Odpovedať X
rakbuza

05.12.2018 | 20:22

@bolasomtu já vím ale v tu chvíli se mi to nechtělo celé psát co tomu chybí
Odpovedať X
rakbuza

03.12.2018 | 21:31

A ještě staré tváře (přátelé od Doktora)
Odpovedať X
JohnnyCarpenter2018

03.12.2018 | 21:38

To vážně nikoho neznepokojila ta žába? :D
Odpovedať X
Wlcky

03.12.2018 | 22:38

@JohnnyCarpenter2018 Žába je ten nejlepší moment z tohohle dílu! :3
Odpovedať X
JohnnyCarpenter2018

06.12.2018 | 21:19

@Wlcky A můžeš mi vysvětlit proč? :D
Odpovedať X
Wlcky

07.12.2018 | 15:56

@JohnnyCarpenter2018 Nom, já je studuju a zbožňuju ^^"
Odpovedať X
Wlcky

03.12.2018 | 22:37

Je to takový ten dovětek. Jako když dočtete ságu a poslední knížka je sběr nahodilých malých příběhů z toho světa. Přečtete to, protože nechcete ten svět opouštět. Zažili jste v něm dobrodružství, odvahu, smutek. Snažíte se užít si z něho co nejvíce, co jen to jde. Ale víte to. Víte, že příběh skončil, opona se svěsila a vy se jen zoufale snažíte vyhnout příběhové kocovině, tomu prázdnu co následuje.

Doufám, že to tak není. Opravdu. Jen je to tak cítit, nemyslíte?
(U mě mají bod navíc za žábu :3)
Odpovedať X
Will-y

04.12.2018 | 19:36

@Wlcky Ok, tak to je popsané přesně. Nemohla jsem pro to najít ty pravé slova, ale tohle jsi vystihla. Teď už o tom zase nebudu schopná přemýšlet jinak
Odpovedať X
Wlcky

05.12.2018 | 23:52

@Will-y Pardón ^^"
Odpovedať X
maiandra

06.12.2018 | 11:08

@Wlcky :( No musím říct, že to bohužel zatím cítím stejně a je mi to strašně líto.
Odpovedať X
ZastanceVseho

03.12.2018 | 22:56

Souhlasím s tím že scénář u této série je velmi nudný. Na rozdíl od předešlých doktorů, kde jsem se u toho i docela dost nasmál. Pokud ale někdo přijde z tvrzením, že je to úplně na nic, tak by se měl jít vycpat. Co mě na sérii uchvátilo už od začátku, že jsou originální záporáci. :)
Odpovedať X
Foxi32

04.12.2018 | 08:14

SPOILERY pro tento díl.



a moje kritika :D Začíná mi lézt na nervy, to jak Graham a Ryan pořád musí poukazovat na očividné. Tma v jeskyni, najednou kus světla a jediný kdo si toho všimne je ten úplně vzadu. Další:,,Hej, už v tom zrcadle zase jsme". Konec a třešničku na dortu tomu dala mluvící žába.
Možná mě teď budou někteří nenávidět, díly s Capaldim a Capaldi jako doktor, za mě to nejhorší 0.5/10 (možná jen Capaldimu byl špatně napsaný scénář). Tento díl, je pořád lepší jak díly s Capaldim :D 3-5/10 :D
Odpovedať X
maiandra

06.12.2018 | 11:10

@Foxi32 Tak proč nenávidět, každý máma oblíbené a neoblíbené díly a Doktory :) Já teda musím říct, že na to, jak mě šíleně vytáčela Clara a někerý Moffatovy překombinovaný blbosti, tak mi Capaldi strašně chybí, protože herec to je skvělej, a i když měl některé dějové linky blbě napsané, jeho Doktor byl z mýho pohledu charismatickej, svůj. Což mi teda u Jodie vůbec nepřijde (a opět to bude ale spíš scénářem, nevím...).
Odpovedať X
Foxi32

07.12.2018 | 07:24

@maiandra Viděl jsem hodně filmů s Capaldim. Je to velmi dobrý herec. Spíš si myslim, že mu role Doktora nesedla, nebo měl špatně napsaný scénáře nebo tam nesedl mně (Tennant a Smith asi nasadili vysokou laťku). Capaldi mi přišel strašně temný a to se mi na tom nelíbilo. Clara mi třeba nesedla ani ke Capaldimu ani ke Smithovi, za to můj bratr jí miloval :D
A zatím mi chybí nějaká hlavní dějová linka (před 5. sérií si díly moc nepamatuji, ale 5. série prasklina v pokoji Amy, 6. série Astronaut a celkově River)
S Jodie jsem zatím spokojen, až na Grahama a Ryana. Yaz je suprová :D
Odpovedať X
nikik10

04.12.2018 | 13:03

Mne sa tento diel celkom páčil, škoda, že si s tou žabkou alias universe nepokecala trochu viac. Veľmi rýchlo to celé uzavreli. Kopu vysvetľovania, čo to je, namiesto toho aby to bolo ukázané... :-)
Odpovedať X
Shaddar1994

04.12.2018 | 15:41

Můžet předělat titulky ? Jsou posunutý.. :(
Odpovedať X
adriano205

04.12.2018 | 16:00

@Shaddar1994 presne
Odpovedať X
MiroSKLP

04.12.2018 | 16:18

Tiež mate v hlave zafiksovany ten rytmus bubnov(tlukot srdc pana času) čo mal master (missy) v hlave odkedy som vydel episodu kde sa snažil ovládnuť svet tak sa toho nemôžem zbaviť a to už je nejakí ten rok,dva roky dozadu možno aj viac furt si to musím vyťukavať :D
No asi my to zostane do konca života .o/ :D
Odpovedať X
Sokka951

04.12.2018 | 17:46

Nádherná epizóda, na konci som slzil ako malé decko <3
Odpovedať X
Doctor302

04.12.2018 | 19:06

Arctic Monkeys ❤
Odpovedať X
Will-y

04.12.2018 | 19:34

Jako díl to nebyl špatný, ale s tím Solitractem toho mohli udělat tolik... Dalo se to úplně krásně rozvinout do více dílů, celý další vesmír s vědomím nebo co to vlastně bylo. Mohli z toho udělat nepřítele a mít to jako vícedílné, nebo ho třeba představit někde kolem druhého nebo třetího dílu a čas od času se k němu vracet, jak to bývalo v dřívějších sériích, že to bývalo něčím propojené.
Odpovedať X
NesnoCZ

04.12.2018 | 20:35

Koukám jak tu většina píše že to nemá žádnej příběh blbej scénář atd. ano taky mi to trochu vadí a pořád doufám že se to později zlepší. Ale teď k tomu co jsem vlastně chtěl napsat. Podle mě sice ty epizody nemají společný příběh ale sami o sobě mají příběhy dobré snažím se vždy soustředit na to co je na tom díle dobré. A většina dílu je sama o sobě dobrá.
Odpovedať X
norwex

04.12.2018 | 21:35

Nechápu lidi, co říkají, že je tato série o ničem, špatně napsaný scénář, že je to nudné atd. Myslím si, že tohle nemůže říct pravý fanoušek Doctora Who... Vůbec nic mi ze starých sérií nechybí (možná staré společnice nebo doktoři), za mě super série jako všechny ostatní (až na 1., to byla celkem nuda). Už se moc těším na nový díl! :)
Odpovedať X
Niki7797

05.12.2018 | 10:53

Ja osobne si myslím, že každá jedna séria a každý jeden doktor má nejakú tu slabú epizódu,a to počítam už od úplne prvého doktora z roku 1963. Trošku som a bála predstavy, že doktorom bude žena, no Jodie ten môj názor určite vyvrátila, no je pravda, že tomu chýba nejaké to napätie, bez neho je to úplne nezáväzný oddychový seriál, no na druhu stranu keby tam od počiatku dali hlavného nepriateľa tak by asi nedoplnili počet epizód, ktorý chcú urobiť, ja osobne som radšej za to nech sa to rozbiehavá pomaly, než keby tam mal byť záporák od začiatku a tým pádom to len zbytočne pretiahnú a nebude to už vôbec zaujímavé, ( keď, viete čo tým mám na mysli sama sa niekedy vtom čo myslím a píšem nevyznám :-D ) Určite to nevzdávajte s týmto seriálom, určite ešte prekvapý :-)
Odpovedať X
StepniVlk

06.12.2018 | 12:18

Prosím, máš nejaké tipy, kde by bolo možné nájsť všetky stáre série? Tiež som pred niekoľkými rokmi začala pozerať staré časti, ale niektoré som nevedela nájsť, tak ma to prestalo baviť. Vďaka za odpoveď. @Niki7797
Odpovedať X
Niki7797

07.12.2018 | 12:28

@StepniVlk Ani nevieš ako rada by som ti poradila, ale už nemám ani predstavu kde všade som to pozerala najčastejšie na stránke www.dailymotion.com a viem, že som tiež mala veľa krát problém nájsť nejakú časť, najlepšie keď si spomeniem, že som sa to snažila nájsť aspoň s Českými alebo Slovenskými titulkami a nakoniec som to nenašla ani s Anglickými. Ale aspoň mi to pomohlo v zlepšení jazyka. Prepáč za odbočenie, v skratke mnoho epizód čo sa mi nepodarilo nájsť na internete online som si kupovala, vždy sme sa žišli
Odpovedať X
Niki7797

07.12.2018 | 12:33

@StepniVlk s kamarátmi a tak sme každý zaplatili iný diel, takže to tým pádom nestálo tak veľa. Podla mňa to určite stojí za tie peniaze, aj keď si na ten starý štýl človek musí trošku zvykať. Vela šťastia s hľadaním, dúfam, že sa ti to podarí. :-D
Odpovedať X
StepniVlk

11.12.2018 | 08:13

Ďakujem Ti krásne
Odpovedať X
StepniVlk

11.12.2018 | 08:14

A súhlasím :) @Niki7797
Odpovedať X
Niki7797

05.12.2018 | 11:00

Ten radostný pocit. keď žijete v Nórsku a zapnete si epizódu s príbehom v Nórsku :-D
Odpovedať X
PandemiaDoctor

05.12.2018 | 20:09

hovorila som si , že konečne celkom dobrá časť .... a potom sa tam objavila hovoriaca žaba :D
Odpovedať X
StepniVlk

06.12.2018 | 12:13

Súdim podľa seba, že veľa ľudí pokračuje v pozeraní seriálu asi len z čírej nostalgie. Pre tých, ktorí sa sťažujú, že seriál už nie je taký, ako býval, má Dylan jeden odkaz: „The Times They Are a-Changin'.” Časy sa menia, oni sa prispôsbujú dobe. Nemusí to byť vždy z nášho pohľadu správne alebo dobré. Čo sa toho „násilného” vnucovania názorov týka, nikto nám v skutočnosti nič nevnucuje. Scenárista má tiež právo na svoj názor a prostredníctvom seriálu ho môže vyjadriť. Je na nás, či si seriál pozrieme a je na nás, či jeho názor recipujeme. Konieckoncov, tie štyri kilogramy na krku nenosíme len tak. Práve naopak, to že v seriáli predkladajú spoločenské problémy, aj keď ani ja sama sa s takýmito spôsobmi úplne nestotožňujem, môže niekoho motivovať k tomu, aby sa začal zaujímať, informovať sa a nakoniec si vytvorí svoju vlastnú mienku.
Odpovedať X
zzz71

06.12.2018 | 19:10

Taká Coralina len so smutnejším koncom
Odpovedať X
hovado55

07.12.2018 | 00:42

ak nechcú pridať starých záporákov, čo je podľa mňa škoda, jednu vec by mohli vysvetliť.... čo sa stalo s Masterom na konci keď zabil seba samého v podobe Missy? toto mi láme hlavu už od kedy sa to stalo... lebo on to určite prežil a bol doktorov nemesis veľa sérií a vždy sa vrátil, keď som to najmenej čakal :D a bol to taký podnet na to aby bol doktor žena, keďže sa ním/ňou stal aj Master
Odpovedať X
zzz71

08.12.2018 | 12:49

@hovado55 master vošiel do Tardis kde sa premenil na Missy....v jej podobe prežil všetko čo si s Missy videl, potom sa stretol s Masterom z minulosti kde ho v podobe Missy nezabil ale len prizabil aby sa mohol v Tardis premeniť na Missy a prežiť všetko čo si s Missy videl, kde tento ďalší Master už premenený na Missy stretol s Masterom z minulosti aby.......chápeš ako to bude nasledovať :D
Odpovedať X
Foxi32

07.12.2018 | 07:32

Nějak mi teď nejde do hlavy jak párkrát zaznělo, že Doktor a River se potkávají ve špatném pořadí. On ji uvidí poprvé, když ona jeho naposledy (knihovna) a ona jeho poprvé když on ji naposledy.
Ona ho poprvé viděla jako River když zregenerovala v díle ,,Zabijme Hitlera" a tam on ji vlastně i viděl naposledy když ho zabila a narušila tím pevný bod v čase. Když byl doktor Capaldi tak nevěděla že je to on a mám pocit, že jednou říkala, že zná všechny jeho tváře, jen neví v jakém pořadí jsou. Přesto ji Capaldi dal sonický šroubovák, který můžeme vidět v knihovně kde zemřela. Takže zná jeho tváře od 1. do 13. (spíš 12. Tennant byl 2x), ale věděla, že dostal nový regenerační cyklus, ale už nezná jeho tváře v tomto cyklu? :D
Jsem z toho mimo a nevim jak ven :D
Odpovedať X
Rionea

07.12.2018 | 17:45

@Foxi32 neviděl on ji naposledy v tom jednom Vánočním speciálu? (The Husbands of River Song) Ale to nebylo poprvé, co ho viděla River. :DD Ta ho viděla poprvé (jak jsi zmiňoval/a) v Let's kill Hitler. Popravdě jsem z toho taky trochu zmatená.
Odpovedať X
zzz71

08.12.2018 | 12:55

@Foxi32 v knižnici povedala Tennantovi že videla len 2 jeho podoby pred ním :)
Odpovedať X
Foxi32

08.12.2018 | 20:09

@zzz71 ale v díle kde vidí poprvé Capaldiho říkala, že zná všechny jeho tváře jen ne v jakém jsou pořadí a už vůbec nezná jeho podoby po novém regeneračním cyklu. Každopádně jsem zvědavý co se bude dít až River zjistí, že Doktor je žena :'D
Odpovedať X
NoooOne

09.12.2018 | 13:52

@Foxi32 Nemyslím si, že se River ještě objeví. River ho naposledy viděla v knihovně a před tím u těch Zpívajících věžích, když ji dal Capaldi šroubovák. A to bylo naposledy, kdy viděl on ji. Celá její časová linka je dokončená a tak perfektně napsaná, že je skoro nemožný "vecpat" ji do dalšího dílu s Jodie, aniž by to nenarušovalo časovou linku jak její, tak i Doctora..
Odpovedať X
ognar

09.12.2018 | 22:22

Ehm... what? Ribbons, ten který v Antizóně žil celý svůj dosavadní život, udělá tak neuvěřitelně základní chybu a nechá se sežrat?? Co tohle dává za smysl? To je takové to, když se rychle potřebujete zbavit postavy a nevíte jak na to, tak zkrátka vezmete ten první způsob co vás napadne a hotovo... fakt super.
Odpovedať X
MiroSKLP

10.12.2018 | 04:20

Nemala už byť 10 čast
Odpovedať X
b33ro

17.12.2018 | 18:43

To čoho som sa najviac bál po desiatich rokoch pozerania doktora že ho vymenia za doktorku, a musim povedať že som sa bál zbytočne a Jodie mi prišla velmi rychlo sympaticka možno aj preto že sa spravanim podoba na tenanta, nevadia mi ani spoločníci. Problém je skôr ten že doktor sa stal tak trošku mainstream a povedzme si ktorý úspešný seriál nepokazilo prave to že je úspešný no všetky, trošku pokulhava logika a celkovo scenar ale stale sa na to rad pozriem a diel od dielu je to vždy kusok a kusok lepšie a verím že dalšia seria pripadne ešte vianočný diel nám ukáže že doktor ako ho poznáme ešte neskončil, chýba mu len získať späť trochu tajomna a ako mnohí píšu tak aj nejakého úhlavného nepriatela,
Odpovedať X
faethor

24.12.2018 | 01:39

zas tu ľudia plaču lebo nevidia dokola to isté.
Odpovedať X
EmyAle

24.12.2018 | 11:55

Tak za mě osobně tohle byla nejlepší epizoda této série. Mělo to vše, co bych od Doctor Who chtěla a navíc se mi hrozně líbí jejich práce s kamerou a světlem. A upřmně se už zase těším na další díly, což se mi bohužel s Capaldim nestalo, protože tam mi ten scénář pak již vůbec neseděl.
Odpovedať X
Mondas

29.01.2019 | 19:57

Dal som si 2 mesiace pauzu a zas som sa do toho dostal. Táto časť bola super dúfam že ďalšia tiež neskalme ajkeď Chibnall :/
Odpovedať X
Ran156

07.02.2019 | 21:22

WARNNING
Neodporúčam pozerať si tento diel pozrieť po zjedení Marihuanových koláčikov. Verte mi, nie je to dobrý nápad.
Odpovedať X

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.