Doctor Who - s11e07

dabing
titulky

Kerblam!

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '71'
Petty

18.11.2018 | 22:48

Not on my WATCH !!
Odpovedať odstrániť
xBxAxNxAxNxAx

19.11.2018 | 16:04

@Petty : Thank You!! ThmbsUp
Odpovedať odstrániť
dantomas

18.11.2018 | 22:52

a ide sa na to! :) Delivery for the Doctor
Odpovedať odstrániť
dantomas

18.11.2018 | 23:39

Fear the Bubble Wrap!
Obey!
Odpovedať odstrániť
HalfWhovian

18.11.2018 | 23:04

ALLONS-Y, FEZY NA HLAVU, A JODIE NA OČI
Odpovedať odstrániť
Morly

19.11.2018 | 00:04

Miluji Doktora, ale tohle je fakt nuda...
Odpovedať odstrániť
Addicted

19.11.2018 | 01:30

Ide sa na to ...som zvedavý čo za multikulti transgender srágory budú v tejto epizóde...
Odpovedať odstrániť
r3l1c

19.11.2018 | 17:00

@Addicted vitajte v klube pre mentalne zastihnutych, o chvilu sa vam bude niekto venovat :D :D :D
Odpovedať odstrániť
ognar

19.11.2018 | 18:53

@r3l1c ale notak, nechceš vymyslet nějakou novou větu, kterou bys mohl pořád dokola a dokola všude psát? Tuhle už všichni znají nazpaměť.
Odpovedať odstrániť
r3l1c

19.11.2018 | 19:43

@ognar tak ako aj vase sracky :) len drzim standard
Odpovedať odstrániť
ognar

19.11.2018 | 20:26

@r3l1c věřím, že hloupému člověku jako jsi ty, který se baví akorát tím, že po světě šíří nenávist to takhle může připadat.
Odpovedať odstrániť
Mondas

19.11.2018 | 22:14

@ognar nevšímaj si to zakomplexované decko :D pozri čo mi písal dole za to že som si iba vyjadril názor.
Odpovedať odstrániť
shadowsteed

19.11.2018 | 08:37

Ok, to vysvětlení na konci mně trochu zklamalo, čekala jsem trochu větší spiknutí. :D Ale jinak fakt dobrý... and the robots, by the way, were creepy as F. :D
Odpovedať odstrániť
Mondas

19.11.2018 | 11:59

No konečne nejaká časť kde sa neriešia tie multikulturárne sračky a ktorá sa dala pozerať (až na predošlú časť tá bola super).
Odpovedať odstrániť
r3l1c

19.11.2018 | 17:00

@Mondas vitajte v klube pre mentalne zastihnutych, o chvilu sa vam bude niekto venovat :D :D :D
Odpovedať odstrániť
Mondas

19.11.2018 | 17:31

@r3l1c už to naozaj nie je smiešne -.- a len som si vyjadril názor lebo komentáre sú na to a keď sa ti nepáči tak ho jednoducho preskoč a nepíš tu p*čoviny.
Odpovedať odstrániť
r3l1c

19.11.2018 | 17:34

@Mondas zacnes picovinami a potom places ze ti vyrastla pica na cele :D... takze ty si budes verejne vypisovat dementne sracky pre neonackov proti xyz, ale ked niekto napise nieco proti tvojej zosranej hlave dementnej .... tak ma byt ticho ? tebe by odjebalo dekel decko v debatnej sutazi v druhom rocniku na zakladnej skole :D hejtovat anonymne na kazdom rohu to uz hej ... ale nedajboze sa niekto proti tvojim bludom ozve :D :D cista katastrofa... sorry za moj nazor vole :D :D
Odpovedať odstrániť
Mondas

19.11.2018 | 17:52

@r3l1c ty o čom do piče hovoríš? Ja som si vyjadril môj názor na epizódu a ty mi tu začneš pičovať o tom že som retard? :D Milujem takéto low iq 10y.o. deti. Nepovedal by som ti nič keby odpovedáš k téme a nesnažíš sa dokázať že si niečo viac :)
Odpovedať odstrániť
r3l1c

19.11.2018 | 19:44

@Mondas takze prepac ... vysvetli mi to :D ty picovat mozes .. lebo to je na epizodu .. ... a ja nemozem , lebo to je na teba ? :D :D waaaaaaau super mega space nazis :D
Odpovedať odstrániť
Mondas

19.11.2018 | 22:05

@r3l1c to dáva logiku. Ja vyjadrujem svoj názor k seriálu kým ty nadávaš na mňa za môj názor. Uvedom sa trochu že ako sa správaš!
Odpovedať odstrániť
Mondas

19.11.2018 | 22:12

@r3l1c názor si vyjadruj koľko chceš ale nie na mňa. Keď si chceš pokecať a povedať čo je na mne zle poď stretko a povedz mi to rovno do očí a nie cez net.
Odpovedať odstrániť
PrasatkoPepina

20.11.2018 | 18:20

@r3l1c Si zlý !
Odpovedať odstrániť
Gorgho

22.11.2018 | 21:07

@Mondas Akože keď má človek pozreté všetky série táto je dosť na zamyslenie ... kedže to nieje typický Doctor Who je dosť čo vytknúť a r3l1c... Očividne máš niaky problém a potrebu byť agresívne hustučký to je dôkaz o tom ako si bol vychovaný alebo prípadne aké drogy a v akom množstve ich berieš drogy sú nap*ču jeb na to skús zajebať niekedy niaky pekný koment lebo do k*kota do p*če a iných p*čacín vie každý hustiť prípadne napísať som zvedavý ako nakupuješ... a slušnosť sa dá sice naučiť ale tebe nepomôže ani na oko...
Odpovedať odstrániť
Mondas

22.11.2018 | 21:18

@Gorgho (y)
Odpovedať odstrániť
forgivenangel

25.11.2018 | 20:01

@Gorgho Je to fakt odlišne od starého doktora ale príde mi že každá epizóda ma jasnejšie ponaučenie. Teda pokiaľ mi rozumieš.... Chcem tým povedať že starý doktor mal dosť hlbokú pointu v sebe, zatiaľ čo tento ukazuje doslova navonok presne to čo chce povedať. :-D
Odpovedať odstrániť
Gorgho

27.11.2018 | 12:23

@forgivenangel Hej mám pocit ako keby precitol v ženskej forme čo je dosť zaujímavé ale dosť mi chýva ta jeho záhadnosť ... pretože mi príde že tu chýbajú tie aha momenty ... uvidíme podla mňa sa to rozbehne po dalších 2 dieloch.. :D
Odpovedať odstrániť
Agriotes

19.11.2018 | 14:51

No konecne
Odpovedať odstrániť
theresa_joseph

19.11.2018 | 16:02

Epická epizóda.
Odpovedať odstrániť
zbyneko

19.11.2018 | 16:18

joo konečně má doktor zpátky fez :D
Odpovedať odstrániť
ognar

19.11.2018 | 18:54

@zbyneko musím říct, že mě zklamalo, že ho hned odhodila...
Odpovedať odstrániť
PavelSedlacek

19.11.2018 | 16:50

Tak TAKOVOUHLE píčovinu jsem neviděl už HODNĚ dlouho
Odpovedať odstrániť
Mondas

19.11.2018 | 17:32

@PavelSedlacek a čo tak porod chlapa? Od tej časti je to ďaleko lepšie
Odpovedať odstrániť
NemamPrezuvky

21.11.2018 | 16:34

@PavelSedlacek Skúša si hľadať v zrkadle?
Odpovedať odstrániť
Jessie_Gust

19.11.2018 | 19:33

Spoiler!!!


Doktor se vrací do své "z čeho ještě lidi nemají strach" éry. Bublinková fólie, to mi scházelo :D
Odpovedať odstrániť
Kupka

19.11.2018 | 20:15

Ohvezdickuji... Doktorka 5/5. Spolecnici 5/5. Kamera 3/5. Kulisy 4/5. Scenar 0/5. Zabava 1/5. Zatim pribehove v prumeru jednoznacne nejslabsi serie. Takove mrhani skvelou hereckou v hlavni roli. Doslova bych rekl, ze jde o jedinou prazdnou serii, kterou budu moct pri maratonech preskocit a o nic se pritom nepripravit.
Odpovedať odstrániť
Houfi

20.11.2018 | 18:01

@Kupka Souhlasím, myslím, že vývojáři řekli něco jako "uděláme uplně nového doktora bez souvislostí se starýma dílama aby byl i pro nové diváky" a to byla chyba..
Odpovedať odstrániť
ladislav1289

22.11.2018 | 20:43

@Houfi tobě by furt bavily Dálekové Kyber lidé , vstahy mezi doktorem společnicí? Dálekové tam byly už z classické série i Kyber lidé. Ale ty musíš být ten typ co chce aby bylo vše při starém a opakovaly zkurvené věci do kola bum Dalekove přijdou doktor je zničí ale pak udeří znova a je to to samé furt a furt dokola až na to žej je to vždy jiné prostředí . Smiř se stím dálekové tam nemusí být napořád. Ale pokud chceš aby doktor zažíval ty samé věci dokola tak si běž psát ty fanfikce na Wattpad a tady se neser tohle je nová era doktora na kterou upozorňoval Moffat když odcházel.Pokud te to nebaví tak na to NEČUM NIKDO TE NENUTÍ
Odpovedať odstrániť
Kupka

22.11.2018 | 22:38

@ladislav1289 No popsal jste v podstate toto: Hra o truny pred posledni serii resetuje pribeh a dale nabizi v kazdem dile pouze novou uzavrenou story. Zadna delsi story line se nekona ani naznakem. To same se ted deje u doktora. Vzdy tam byla nejaka bocni delsi story line. Ted to je bohuzel prvni serie dle schematu Pat a mat. Tedy co jeden dil, to zcela uzavreny pribeh. Zadna story line zatim neprekracuje jeden jediny dil. Uz zbyva jen to, aby si tak jako v Pat a Mat treba v jednom dile nechali vybouchnout Tardis a hned v dalsim dile uz jej budou mit zpatky. Jako by se to nikdy nestalo. Jako by to proste bylo pribehove uzavrene. A proto se to zda vetsine divaku (viz fakt tezka kritika na zahranicnich webech) jako plocha serie, ktera ma uz v podstate vzdy vlastni jednodilne universum. Coz dalo naprdel vsem seriim, co jsme az doposud meli moznost u Doctor Who sledovat. Jedinou long story line je tam uz v podstate pouze postava Doctora a i to je zatim o nicem, protoze za x dilu se nova doktorka charakterne nikam neposunula. I kdyz je to skvela herecka i Doctorka, tak ji tim scenarem doslova zabiji. Velky ubytek divaku je tomu tichym svedkem.
Odpovedať odstrániť
ladislav1289

23.11.2018 | 07:06

@Kupka no se scenářem máš pravdu mohl by být lepší i s tím charakterem že se nikam neposouvá jako třeba když hrál doctora David Tennant prvních pár se ,,rozkoukaval'' a pak byl fakt dobrej doctor to samé u Petera Capaldiho.U Matta Smitha ten už byl vynikající dokktor hned v prvním díle 5. série . Možná u Jodie to bude lepší až ve 12 sérii na konci :D
Odpovedať odstrániť
Wlcky

19.11.2018 | 21:17

Proč na konci vyhodili do vzduchu všechny ty roboty? Bylo to nějak důležité pro příběh a mě to nedošlo, nebo jen chtěli ukázat, že umí udělat hezkou explozi?
A musím si opravit svůj předchozí komentář. Doktorka určitě má nějakou vlastní specifitu, nebo to tak teď alespoň trochu vypadá; schopnost zabíjet a nestarat se o některé lidské životy. To je pěkné, něco nového.
Ale abych si jen nestěžovala, plot twisty tam byly pěkné, i když hodně naplácané na sebe. A boti byli pěkně strašidelní. Nevím proč, ale celou dobu jsem tam očekávala, že Graham s tím klukem projdou v tom muzeu kolem hlavy Cybermana :D No nebylo by to pěkné?
Odpovedať odstrániť
Mondas

19.11.2018 | 22:17

@Wlcky preto ich nechali vybuchnúť, lebo tie roboty sa snažili teleportovať na miesto dodávky a tie explózie mali zabiť ľudí lebo ich ten kkt preprogramoval. Už aspoň vieš prečo ti občas nedojde balík z Alliexpresu :D
Odpovedať odstrániť
zzz71

20.11.2018 | 17:45

@Wlcky skrátka keby len zrušili odoslanie tak ten Charlie tuším by ich mohol pokojne znova odoslať
Odpovedať odstrániť
Mondas

20.11.2018 | 19:54

@zzz71 nie, preto ich nechali explodovať lebo už to nešlo zrušiť
Odpovedať odstrániť
zzz71

23.11.2018 | 18:30

@Mondas ak by skrátka zrušili odosielanie alebo ich presmerovali do haly čo vlastne spravili, úplne stačilo nestláčať bublinkovú fóliu :)
Odpovedať odstrániť
Wlcky

26.11.2018 | 20:20

@Mondas @zzz71 Má pravdu. Vždyť už jejich odeslání zrušili a přesměrovali jejich balíky sami na sebe. Ale hádám, že ten Charlie je vážně mohl znovu odeslat. A o aliexpresu mi ani nemluv, zrovna čekám balíček :D
Odpovedať odstrániť
RESIST

20.11.2018 | 21:11

chyba tomu taký celkový dej(taka zápletka ne celu sériu) , ako bolo v starších častiach
Odpovedať odstrániť
bolasomtu

20.11.2018 | 21:18

Za mna konecne skvela epizoda.Nieze by ta minula nebola dobra ale v tejto som citila dusu doctora
Odpovedať odstrániť
AntiSJWlogic

20.11.2018 | 23:33

První epizoda kde nebyly žádné politicky korektní nesmysly. Až se bojím jak si to vynahradí příště...
Odpovedať odstrániť
koskal

05.12.2018 | 21:57

@AntiSJWlogic Úplnej souhlas :D
Odpovedať odstrániť
NemamPrezuvky

21.11.2018 | 16:31

Neviem prečo sa ľudia stále sťažujú.. Nová séria je fakt dobrá aj Doktorka je super... Že je to politické? A čo? Doctor Who bol vždy politický (Dalekovia a Kyberľudia predstavujú nacizmus a rasizmus ako taký...) ... keď chcete apolitický seriál pozerajte Prasiatko Peppa, to je aspoň na vašej mentálnej úrovni... Ja som rád, že to takto drasticky zmenili - už ma nebavilo, že za všetkými problémami galaxie sú Dalekovia alebo Kyberľudia a ani to divné erotické pnutie medzi Doktorom a Spoločníčkou...
(PS... tehotný muž z minulej časti, ktorý vás stále máta - On bol mimozemšťan! Mal úplne inú biológiu ako ľudskí samci.... Je súhrn náhod, že sa sexualita na Zemi vyvinula do takej podoby do akej sa vyvinula a na inej planéte to môže byť kompletne iné... tak už prestaňte fňukať!)
KEĎ SA TI NEPÁČI, NEPOZERAJ!
Odpovedať odstrániť
Magda221b

21.11.2018 | 20:19

@NemamPrezuvky konečně někdo ,kdo má stejný názor jako já :)
Odpovedať odstrániť
____Simma_____

23.11.2018 | 20:57

@NemamPrezuvky Vieš prečo ju ľudia ktorým sa táto séria moc nepáči stále pozerajú ? S veľkou pravdepodobnosťou sú to fanúšikovia ktorý videli predchádzajúce série a serial majú radi. To že je táto séria slabá čo sa scenáru týka je pravda. Ľudia sa nesťažujú že sú tam neni dálekovia alebo kyberľudia, sťažujú sa preto, že spravili veľkú zmenu ( doktor sa stal doktorkou) od ktorej veľa ľudí očakávalo že to bude absolútne FANTASTIC. Čo sa nestalo. Doktorka je super ale zatiaľ mrhajú jej potencionálom. Príjemná zmena bola tiež, že sú tam traja spoločníci. Ale je to stále suché, nič sa tam poriadne ešte nestalo. No a naviazanosť na predošlé série tiež žiadna, čo sa ľuďom moc nepáči. Ja som tiež zatiaľ neni moc spokojná s touto sériou, ale stále ju pozerám. Prečo ? Stále jej dávam šancu, že môže byť ešte lepšia a že sa to konečne rozhýbe. Niektoré časti zo série boli dobré a niektoré zlé. Lenže na seriál Doctor Who už dobré nestačí. Len si predstav, že prvý diel z tejto série bol najsledovanejší zo všetky časti v ktorých sa objavil nový doktor a aký úbytok fanúšikov nastal počas nových dielov z tejto série. Ľudia sa sťažujú lebo sú sklamaní. Mne sa tiež nepáči, že ľudia nadávajú na túto sériu, ale chápem to. Ale Koniec-koncov si táto séria zaslúži ešte šancu. Možno to nakoniec bude mega epické :). P. S. : Mne sa z tejto série veľmi páčil diel Arachnids in the UK ;).
Odpovedať odstrániť
NemamPrezuvky

25.11.2018 | 20:48

@____Simma_____ Podľa mňa je najväčší problém, že ľudia očakávajú zázrak, že tým že zmenili doktora na doktorku, teraz ich bude každá časť vystreľovať zo stoličiek... ale úprimne to sa nedialo ani v minulých sériách, prečo by to teraz malo byť iné?... Prvé časti po regenerácii boli vždy nemastné neslané ... ani prvá séria s capaldim nebola bohvieký zázrak... až v ďalšej sérii znovu naskočil na koňa... Problémom je, že ľudia prestali hľadieť na príbeh, ale všímajú si čo uráža ich pohľad na svet a ako im niekto niečo vnucuje - "Aaa, doktor je žena - vnucujú mi feminizmus" ... "Aaa, doktor má černocha za spoločníka a pakistanku za spoločníčku - vnucujú mi multikulturalizmus" .. "Aaa, tehotný muž/mimozemšťan - môj malý nekreatívny mozog nestíha..." , a už im ani nejde o Doktora, už len aby mohli hejtovať v diskusiách...
Odpovedať odstrániť
Kubos_SK

21.11.2018 | 20:52

Každá epizóda je nahratá každých 7 dní medzi 22:00 a 00:00 takže ďalšia by mala výsť 25.11.2018 okolo 23:00.
Tak tu budem.
Odpovedať odstrániť
Kubos_SK

21.11.2018 | 21:05

Ps: Tento nový doktor sa mi vôbec nepáči.
Ja v nej toho doktora jednoducho nevidím.
Odpovedať odstrániť
Kubos_SK

21.11.2018 | 21:14

Aj tie príbehy sú natáčané úplne iným spôsobom a vôbec sa mi to nepáči.
Preboha čo ti to urobili.
Prečo žena, prečooo. Vážne ma naštvali, zaujímalo by ma koho to bol nápad.
Odpovedať odstrániť
Mondas

22.11.2018 | 00:00

@Kubos_SK už dlho chceli ženu ako doktora,
nieje zlá ako doktor len má napiču epizódy. Je to briliantná herečka. A hovorí sa o odchode toho čo trz režíruje (meno som zabudol) a o odchode Jodie ale dúfam že to tak nebude až na toho režiséra.
Odpovedať odstrániť
ladislav1289

23.11.2018 | 07:08

@Mondas jono Kdyby neodešel Moffat a zůstal by tam ještě 3 série tak by to bylo ok u Jodie 100x lepší než u současného Režiséra
Odpovedať odstrániť
Mondas

23.11.2018 | 17:40

@ladislav1289 Moffat tam nechcel zostať kvôli zlej kritike
Odpovedať odstrániť
Thraena

23.11.2018 | 09:45

Víte co téhlé sezóně chybí? Proč je zatím taková vlažná svým způsobem, protože mají stroj času, ale nebyl tam žádný pořádný výlet do minulosti!

Tedy, aby mě někdo nechytal za slovo, hned vysvětlím:

-výlet do minulosti s autobusem = tato situace je známá vylože spíš jako americká událost, nebo čistě pro sluníčkáře/lidi zabývající se historií (ale i v americe na ní plno lidí dlabe) - je to svým způsobem lokální význam (nic světoborného z našeho pohledu)(jasně, můžeme diskutovat o tom, jakej to mělo význam na dějiny) ale pointa je, že když se tam objeví, stejně 15minut potřebují na vysvětlování, co se kde děje než to víš.

-to samé výlet do minulosti rozdělení Indie a Pakistánu (pokud nejsi zainteresovaná skupina = Ind/Pakistánec/Muslim/Hinduista) tak stejně jako v situaci nahoře (černoch/američan) tě to moc neosloví - protože nevíš která bije, je to událost, která se tě netýká/netýkala a potřebuješ 10-15minut na to, se vůbec zorientovat!

...

-a teď výlety do kosmu/budocnosti = ty už jsou vyloženě v režii scénáristů, takže najednou vesmírné závody, poslíčkové balíčků na teleport - neříkám, že to je špatně(nápady jsou dobré/zpracování taky) i obří bio/chemicko odpadoví pavouci - ale problém je, že tam nemáš nic reálného, čeho se chytnout, v celé té epizodě, dokud to Doktorka(Doktor) nevysvětlí, nebo nepochopíš 10-15minut souvstažností.

Není tam taková ta pro tebe známá historická, pevná struktura, že hned po prvních okamžicích si to zařadíš a víš, no doprkýnka, to je síla! xDDD

..."mám pistoli, ty stroj času! Je to jasný, jdeme zabít Hitlera!"
..."a tam, sám nesmrtelný bard! Nekecej! Shakespeare!?"
..."já jsem Doktor, a právě jsem políbil Madame de Pompadour!"

Není tam žádný takový historický výlet do nečeho, co tak rychle, a prudce emotivně zaškatulkuješ - takže místo sledování pobíhání, vysvětlování a roztěkání, co se vlastně vymyslelo, aby to fungovalo, vlastně už víš kde jsi - a užíváš si to, že se s někým "slavným" nebo v nějaké "speciální době" Doktor objevil.

To je to, co v téhle sérii prostě nebylo, a to tady prostě hrozně chybí, nějaký výlet do minulosti se silně charizmatickým bodem časového období/osobností - která se ihned profiluje na daný čas/epochu/návštěvu - a těma emocema, rázností převrátí těch nepotřebných 10-15-20 minut toho - kde sou, jak to tam funguje, proč to tak funguje - co to je za společnost, kdy vznikla, co dělá, co je jejím cílem, proč zaměstnává tolik a tolik, kdo je kdo, kdo byl a kdo bude, kde kdo s kým, aby si nakonec zjisti že jediná informace co sojí za zmínku je hraniční potok a datum. 20minut - tako osoba ti to řekne v 10vteřinách!

Od otočivšího se Napoleona s hořící Moskvou za zády, po Newtona co má na hlavě bouly a v ruce nahlodané jablko, až po malou holku ve směšně velké brnní s armádou v patách.
Odpovedať odstrániť
Kupka

23.11.2018 | 11:53

@Thraena Velmi subjektivni kritika od nekoho, kdo si proste uziva historii, Drtiva vetsina divaku vsak na historii az tak uplne neujizdi. Ano, mate sice pravdu. Rozhodne to bude jedna z vaznejsich chyb teto serie, nicmene zdaleka to neni ta nejhorsi. No offence. Nejvice lide v zahranicnich diskuzich narazina to, ze z pribehu ala Star wars delaji Black mirror. Zadny vyvoj charakteru a deje za hranice jedne epizody. Kazda epizoda zatim je bez jakekoliv reference na predchozi nebo nadchazejici epizodu. Tim se zcela zastavil vyvoj pribehu i vyvoj charakteru postav v ramci serialu, ktery byl vzdy lepidlem jednotlivych epizod a tvoril i jeho specificke univerzum. Dokonce je videt, ze neprobiha ani zadna interakce mezi Doctorem a spolecniky a ani spolecniky mezi sebou. I kdyz ma kazdy dil dobrych a zabavnych xx minut, tak se po shlednuti kazdeho dilu u divaka dostavi pocit, ze se vlastne vubec nic nestalo. Dej se neposunul ani o pidalku dale. To divakum na teto serii nejvice vadi dle kritickeho feedbacku v zahranici. A to nemluvim o skalnich fanouscich, pro ktere je tato serie doslova ocistcem. Nazyvaji ji proto pravem jako spin off.
Odpovedať odstrániť
Thraena

23.11.2018 | 12:32

@Kupka
Nemyslím si, že tohle je motivováno tím, že se člověk zajímá o historii, a proto bych preferovala historické díly (plno dílů vyloženě z budoucnosti, nebo takové ty mišmaše byly a jsou nejlepší kusy z výběrů mezi sériema, ale prostě tam narázíš právě na takovou základní myšlenku:

***máš stroj času = kam půjde? ***

-do budoucnosti, která je nejistá?
-do náhodného bodu minulosti o kterém toho moc nevíš, takže neš se zorientuješ zda jsi v americkém autobuse, nebo na Indicko/Pakistánském pohraničí *bubm*
-do epochy/místa/bodu kterej je obecně známej?

Nemusíš se o historii vůbec zajímat, mohl jsi z dějepisu mít 4ky odzhora a dolu, ale pokud bys měl stroj času, tak z těchto tří kategorií (budoucnost/nespecifiková minulost/jasně specifikovaná minulost) je právě ta jasně specifikovaná minulost tím nejasnějším bodem - protože se jí můžeš chytnout ať už se o historii zajímáš nebo ne!

(ty to, co popisuješ, je problém mezi postavami, a ve scénáři mezi nima - ale není to vázáno prostředí - oni tu partu mohou tužit ať už jsou v minulosti, v budoucnosti, nebo u sousedů na dvorku) ALE MOHOU KDEKOLIV (to že se nevyvýjejí, je problém druhý, ale není to vázané místem) = ale problém je ten, že když 10-15 minut vyplácáš na to, aby si vysvětlit, jak ta vesmírná stanice z budocnosti funguje/jak tenhle detail (kterej 70-80% lidí musí najít na wikipedii, aby vůbec vědělo, že se stal) ovlivní dějiny (autobus/Pakistán) tak tím ztratíš tech 10-15 které mohou mít postavy v týmu interakce už mezi sebou, a vyvýjet se!

Naopak, když je hodíš do *plop* Hele kopec, hele jižanská vlajka ... hele děla ... hele americká vlajka ... nejsme u Genysburgu? (25 vteřin) nebo ... hele mexická vlajka?! Ta čapka, nejste vy David Crocket? A ten nlž? Nejste vy Bowie? *bum, bum, bum* (40 sekund) A je jasné, že seš u Alama. (jasně, asi to víc řekne američanům, ale asi i v světovém povědomí bude Alamo/Genysburg víc než autobus černochů)

Jde o to, že ty poukazuješ na chybu v scénáři (že se nevěnují vývoji postav/tým buidingu) ... kdežto já poukazuji na to, že když vezmeš stopáž, a každej díl je o tom, protože cestují buď do naprosto *neznámých* historických situací, nebo do budoucnosti (která funguje jen v mysli autora = takže nás s jejím fungování musejí 1/2 epizody seznamovat) tak každý díl ze stopáže 44 minut máme.

10-15 minut jen toho, vysvětlení kde jsme, co se tu děje (u dílů s budoucností a složitým systémem, klidně i 20+ minut jen konverzace na to, jak funguje to a to, v tom a tom díle) = takže na jakékoliv interakce mezi sebou, prostě postavám čas nezbude - protože potřebuješ čas na vyřešení situace, oslavu vítezstí a podobně.

Proto díly s úplně novým prostředím, obecně, nějsou úplně ideální na rozvoj postavy, pokud potřebuješ 10-15-20 minut jen na to, vysvětlit, jak ten svět funguje, kde se nacházíš, kdo je kdo!

Ale hoď tam třeba:

Všude se řine studená mlha, třepotající se plameny pouličního osvětlení se zachvějí jak kolem nich někdo proběhne, po kamenné dlažbě zní zvuk běžících vzdalujících se kroků! Křik "Policie!" "Policie!" Začne se v mlze objevovat záběr na znak policie na TARDIS budce ... oddálení ... most nočního viktoriánského Londýna(dole je nápis LONDON - 1982) . Jack Rozparovač právě našel třetí oběť! (Scéna 42 vteřin - a nepotřebuji k tomu 15minut vysvětlování - a postavy se mohou věnovat teambuldingu/vývoji postav)
Odpovedať odstrániť
Thraena

23.11.2018 | 12:33

@Thraena 1882 samozřejme :)
Odpovedať odstrániť
Larion

24.11.2018 | 17:22

@Thraena Rozpovídala ses o tom hezky , ale třeba já vím o bitvě u Genysburgu asi tak stejně jako o tom autobusu, totiž absolutně nic. Ani jsem netušila, že se něco takovýho stalo. Tudíž by to žádnej problém nevyřešilo, protože se pořád najde spousta lidí, který by to vysvětlování potřebovali. Každej člověk má rád něco jinýho o co se zajímá.
Odpovedať odstrániť
tigy

27.11.2018 | 20:26

@Kupka Mne napríklad vôbec nevadia epizódne príbehy a nejaký extra príbeh prelínajúci sa všetkými časťami vôbec ku šťastiu nepotrebujem :) Táto časť sa mi páčila a Doktorka je super.
Inak, čo sa týka toho tehotného chlapa, tak podľa mňa posolstvom tej časti nebolo to, že aj chlap môže byť tehotný (čo je nereálne, aspoň teda zatiaľ), ale že napriek svojim obavám a pochybnostiam sa nakoniec rozhodol si dieťa nechať a s láskou ho vychovať.
Odpovedať odstrániť
Kupka

28.11.2018 | 13:56

@tigy Mne to take extra nevadi, ale je fakt, ze to uz tolik nemotivuje divaka shlednout dalsi dil a proto nejspis take upada sledovanost. Faktoru tam samozrejme bude mnohem vice, ale kdyz pominu stiznosti na genderove kvoty (ty uz tu jsou evergreenem nekolik serii), tak si divactvo nyni obecne nejvice stezuje prave na uzavrene pribehy a nulovy vyvoj vsech hlavnich postav. Pokud ten serial divak sleduje jako oddechovku, tak jsou samozrejme uzavrene pribehy vyhodnejsi. Jenze... Doctor Who je predevsim komunita vernych divaku a v podstate kult. A to je pak samozrejme problem. Uzavrene epizody pak logicky zcela popiraji smysl kultu, ktery vyrostl na dejovem universu.
Odpovedať odstrániť
Thraena

28.11.2018 | 17:49

@Kupka Pleteš ale dva pojmy dohromady, dějově uzavřené epizoda (příběhem: na začátku se někde objeví, na konci tam skončí a šmitec) nemusí znamenat, že se nic nikam neposune z hlediska vývoje postav, celkového příběhu a charakterů ... ne celý DW musí být o návaznosti jednoho příběhu nadruhý, jako tomu bylo cca. v posledních dvou seriích, nebo z části u Pondových ... i samostatné příběhy na jeden díl, mohou posunout charakter, vývoj skupiny, jejich emoce, motivace, jednání mezi sebou ... a v neposlední řadě, i děj/situace/změna z uzavřeného dílu, se může projevit v dílu někde později, i když na sebe nemusí navazovat (například Tvář s Boo, díly kde se objevila na sebe nějak nenavarovaly co se týče děje, ale občasné vzpomenutí, kdy se potkaly, co se stalo, co kde bylo ovlivněno = to bylo neskutečně výživné pro skupinu) takže i v uzavřeném díle, které nebude součástí nějaké dlouhé story (jako byla třeba ta invaze emzáků zničených láskou) se může odehrávat noticka, událost, vzpomenutá pozdji, navazující, a tak vše propojovat.

Takže to je spíš o tom, kdo ten vývoj vidí z jakého úhlu:
-pro mě třeba vývoj stylem jaký byl třeba právě u Tváře s Boo, že to sice nenavazovala díly jeden na druhý(jako sága) ale když se potkaly, byly tam narážky, paměť, společná minulost(vesměs to samé se dá říct o River)(nebo o Vastře s Jenny) je pro mě daleko lepší vývoj než
-plácat díl za dílem do jednoho nesmyslného tématu (invaze emzáků které zničíš láskou) protože když tě ten díl/téma nechytne, a celá ta sága je na nějakých 5-6-7 dílů, tak prostě můžeš půlku až celou sérii vyhodit, protože tam donekonečna bude vývoj jen v tom jednom tématu, co tě nezajímá, proto takové ty ságové díly a vývoj tímhle nuceným stylem (navazující příběhy) němám tak ráda, jako ty jednotlivé - které ale mohou být nějak provázané, ale ne nutně tak natvrdo
Odpovedať odstrániť
Kupka

28.11.2018 | 20:49

@Thraena Vas nazor je sice spravny, ale absolutne mimo. Je hezke, ze reagujete na neco, co jste si sama domyslela. :-D Nepletu zadne dve veci dohromady. Tvrdim, jako vetsina divaku po celem svete, ze ma posledni serie zcela uzavrene deje v ramci epizod a zaroven nema ani jedna hlavni postava charakterni vyvoj. Dokonce zde neni ani naznak zmeny soc. vazeb mezi hl. postavami. Co presne se vam tedy plete dohromady? Neco, co jste si domyslela? Krome prvni epizody, ve ktere doslo k umrti manzelky jedne z hlavnich postav a ta tim logicky byla ovlivnena, se proste vubec nic nezmenilo. Vsechny ostatni epizody muzete sledovat i bez chronologickeho razeni. Chapu, ze na vse chcete mit nejaky nazor, ale priste bych radeji resil fakta, nez mentalni konspiracni konstrukce. BTW, Neni to pouze nazor jedince, nebo uzke skupiny. Jde zcela prokazatelne o nazor vetsiny divaku na vetsine zahranicnich webu zamerenych na DW. Bud se tedy vsichni tito lide sami navzajem nechapou a nebo jen nechapete vy vsechny ostatni. Jiste vite, ze takove asocialni chovani je castym znakem geniality nebo silenstvi. Verim u vas v to prvni, ale kdo vi... ;)
Odpovedať odstrániť
babace

27.11.2018 | 00:39

Ja tedy nevím, ale připadá mi, že jim seškrtali hrubě rozpočet. :-)
Odpovedať odstrániť
Kjuolsdeaf

02.12.2018 | 15:23

Další věc na seznam věcí kterých se bojí en Whoviani: bublinková fólie :D
Odpovedať odstrániť
koskal

05.12.2018 | 21:59

Musím říct, že epizody v této sérii, které se zaobírají budoucností jsou tak dvacetkrát lepší než ty, které se zaobírají minulostí :D
Odpovedať odstrániť

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.