Doctor Who - s10e10

dabing
titulky

The Eaters of Light

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '91'
Babylonian

17.06.2017 | 22:40

Už jen 2 díly Capaldiho.. Bude mi chybět
Odpovedať odstrániť
Weese

17.06.2017 | 22:43

@Babylonian. Ale těším se na novýho. Určitě to bude nářez
Odpovedať odstrániť
krco999

17.06.2017 | 22:46

@Weese Typujem, že bude čierny, alebo aziat,alebo bezpohlavný...alebo podobne :D aneb BBC politics...akože to byje ako pesť na oko túto sezonu
Odpovedať odstrániť
krco999

17.06.2017 | 22:47

@krco999 Áno viem, je tam kopa gramatických chýb :(
Odpovedať odstrániť
Thraena

17.06.2017 | 23:36

@krco999 Já bych byla docela ráda za novou společnici, třeba asiatka/japonka společnice by mohla být zajímavá - splnilo by to požadované multy kulty, byla by to změna vůči tradici běloštským herečkám a stereotipu, nemuseli by jsme se dívat na tu skutečně šílenou herečku co tam teď je (její otřesný herecký výkon), rasisti by byli taky spokojení, já ač nerasista bych byla spokojená taky, protože mi tam ta černá taky nesedí a hlavně bych řekla, že dobře pojatá asiatka by mohla pojmout trochu jiný styl, než jaký tu byl předtím (přeci jen asiatky, japonky jsou mnohem víc emotivnější, tak by to tam asi sedělo stylem víc než černosšce), jinak za odchod Capaldiho budu už jen a jen ráda, sice e začátku se mi zdál vážně skvělej, ale poslední sérii mu těma tolerantníma hemzama a korektnostní nemůžu řijít na jméno, už to není Doktor, ale chodící reklama na EU a politickou/rasovou korektnost současné situace Evropy!
Odpovedať odstrániť
Nyzoral

18.06.2017 | 02:21

@Thraena ale ale kdo dostal unban ty nejsi rasistka jo :) jo aha a pamatuješ kdo proč si dostala ban za rasistické a povýšené jednání :) ?
Odpovedať odstrániť
Jasik

18.06.2017 | 06:57

@Thraena Je to tak, asi BBC s jejich multi kulty politikou asi ne u každého zrovna zaboduje, někdy mě to taky přijde divný že v seriálech musí být alespoň 1x gay, lesba a pak černoch, asiat, mulat (na indiány dost zapomínají :). někdy to je fakt přehnaný, ale problém stim nikdy nemám. Důležitý je jak ten casting sedne, jak to jsou herci schopni podat/prodat. Tady ta společnice je fakt na hovno a strašně mě tam nesedí!
Odpovedať odstrániť
Thraena

18.06.2017 | 08:40

@Nyzoral Musím tě poupravit, on totiž dnešní trend sluníčkářů a vítačů je takoví, že každý kdo s nima nevítá a nesouhladśi je rovnou rasista. Stylem:

Kdo vítá a souhlasí s multy kulty - OK
Kdo nevítá - označtě za rasitu (nejlépe proti černochům, proti asiatům a inuitům moc rasitů není), když nezafunguje označte za nacistu(nezapomeňte vyzdvihnout utrpení židů, to je v módě dodneška), když nezafunguje označte za fašistu(stejně 85% těch pak ze společnosti neví že fašismus a nacismus jsou naprosto rozdílné ideologie, tak proč to nepoužít), když nezafunguje označte za komunistu(nezapomeňte vyzdvihnout utrpení inteligence, a nucené préce a zákaz cestování), když nezafunguje, označte za xenofoba (ideálně uveďte příklady několika arabášů a jiných kultur které znáte, a jak s nima skvěle vycházíte), pokud nic z toho nezabere, zeptejte se, co by dotyční lidé asi dělali ny jejich místech, když u nich je hlad, bída a chtějí za pelší, zda by taky nešli (nenechte se odbít reverzní psychologií, a rozhodně ne tvrzením že oni v jejich kůži nejsou a chrání kulturu své země) - Ono totiž aby bylo jasno! V dnešní době je totiž trend každého kdo nesouhlasí označit za rasistu, xenofoba kdo nevítá s námi, vítá proti nám - Jenže těch je tak 10% těch rasitů!

Společnost byla a je, složená tak z 5-10% výtačů, 5-10% rasistů a 80-90% normálních lidí, kteří nejsou ani na jedné straně, ale když vidí co se děje, prostě tady příživníky, multykulty a podobné živly nechce - A to se pak velice jednoduše napíše (Jako v jednom článku na nejdemovaném serveru o stavu naší společnosti, že 80% čechů jsou rasisti), že všichni sjme rasisti! Ne, nejsme všichni rasiti, ale je no náramně jednoduchá politika - Nesouhlasíš s náma, jsi rasista = Jak jednoduchá obrana, nebo spíš útok!

Ono taky, mít dvě naprosto stejné herečky, jako vejce vejci, výkonem, i krásou, ale jedna bude černá, jedna bílá, když vezmeš bílou, černá tě obviní, že jsi rasita a upřednostnil jsi bílou, takže musíš vzít černou. Když vezmeč černou rovnou, bílá nemůže ani muk! Když na ně napíšeš recenzi, že jejich výkon je je na 75%, tak bílá si nejspíš už moc nezahraje, nebo prostě to nebude na Oskara, černá tě zažaluje, že jsi rasita, že porota je rastická, že všechno jerasitické, a kdejaká neziskova bude bojkotovat, že tahle herečka má výkon 95% je to na Oskara, ale 20% jí bylo strřeno za barvu pleti!

Takže ne, on to není rasismus, a pokus ano, tak rasimus naruby! Ono to totiž je o tom, že je moc jednoduché , označit za rasistu každého kdo s výtači, sluníčkáři a přikyvovači nesouhlasí! Jenže rasistů je z nich tak 10%, ostatní jsou jen nespokojení s tou politikou a stavem - Přílišně přehnanou korektností, co už leze krkem a ušima! Kdybych byla rasistka a považovala svou bílou rasu za nadřazenou (Mimochodem nacisté, to neměli ani jako bílou rasu, ale jen jako národ, takže i běloši bili podřadní a nadřazení - A fašismus něco takového nezná vůbec, to úplně brečím, když nějaký debílek na nějakého podobného smýšlejícího zařve, že je fašista! nádhera) Tak by mi vadily všechny podřadné rasy, nebo všechno multy kulty a podobně. Ne, mě vadí neskutečná korektnost vůči tomu, upřednostnit je za každou cenu!

Ať je společnice klidně eskymačka, japonka, zelenej chameleon, asi bych přežila i jihoameričanku (Byť je moc nemusím, ne rasou ale přijdou mi nevzhlední a nechtěla bych na ně koukat celou sérii, ale tak to je osobní názor a musím se s tím vyrovnat, to by si kdekdo mohl stěžovat že nechce zrzavé herce, dlouhovlasé herce, pihaté herce - To je věc jiná, jde čistě o vzhled) Problém je, že u černošského obyvatelstva, nebo jmenovitě herců, to není jejich talent ani kvalita co je do filmů dostáva! To je věc číslo jedna (Je to korektnost co je tam protlačuje) Výběr bílý nebo černý herec - Dáme černého, třeba horšího, než byl ten bílý, jen aby to bylo korektní na plátně! A bod číslo dvě - Napsat recenzi - Dát mu 80% nebo 60%, no bílému bych dal 65%, ale je to černoch, mohli by mě obvinit z rasového podtextu, napíšu mu 77%, to mě vadí (Či spíše sere!), a to není rasizmus, to je krutá realita.
Odpovedať odstrániť
Thraena

18.06.2017 | 08:52

@Nyzoral PS: a z toho si mám sednou nasedínku, jen na SK stejně mohu seriály sledovat na 3 jiných serverech, další na CZ si myslíš, že to je něco co mě položí do kolen?

(A banování, to je tu tak směšná věc, když jsem četla některé reakce, vulgarity odzhora dolu, nadávky že ze sprostých slov text nevyleze a daný člověk dál přispívá, tak si myslím, že ty bany jsou a jen cíleně na objednávku - protože dotyčný ho nedotal, já ano, přitom to, že je někdo sprostej jak dlaždiž na několik řádků tu očividně nikomu nevadí - takže bany se neoháněj, ty jsou mi úppně k smíchu dokud nebudou fungovat tak, že postihují nejev vybrané, ale za každé prohřešky každého provinilce, tak mě vůbec nezajímaj)
Odpovedať odstrániť
Nyzoral

18.06.2017 | 13:43

@Thraena úplně mě zajímají názory a pohledy ženské co svůj rasisimus a povýšené jednání se snaží ospravedlňovat chytrýma kecama které tu stejně zajímají jen 2/3 lidí :) ani se nesnaž reagovat nebudu to číst povrchní lidi mě fakt nezajímají.
Odpovedať odstrániť
BeneGesserit

18.06.2017 | 15:20

@Nyzoral mě názory Threany zajímají. Jestli sis nevšiml, sám potvrzuješ Threaniny slova. Jakmile někdo nevítá spolu, je to rasista. Ani jednou jsem nezaznamenala, že by Threana použila rasistický výrok nebo něco podobného. Samozřejmě v této době je i rasismus a xenofobie to, že si doktor stěžuje, když sestra nosí šátek i do sterilních prostředí operačního sálu.... Ani se nesnaž reagovat, protože mě názory sluníčkářů a vlezdobruseláků opravdu nezajímají.... :]
Odpovedať odstrániť
BeneGesserit

18.06.2017 | 15:23

@Nyzoral Ty jo!! TOS JÍ TO NATŘEL!!! ty seš teda sťerka jako... Tobě by to na autě slušelo!!!
Odpovedať odstrániť
Administrator

18.06.2017 | 15:59

@Thraena Ukáž mi 1 koment, v ktorom dotyčný používa slovné spojenia podobné tým, za ktoré si dostala ban TY. "vulgarity odzhora dolu" a Tvoje "racial slurs" sú trošku rozdieľ. V pravidlách registrácie máme jasne napísané:

"Nie sme zastáncami žiadnej formy cenzúry na internete a preto má každý registrovaný užívateľ právo vyjadriť svoj názor na čokoľvek a v akejkoľvek podobe vyjadrovania"

takže za vulgarizmy rozhodne banovať nebudeme, no rasizmus do slobody voľného prejavu nespadá. V jednom komentári si 2x napísala "ošklivá černá huba" a za tým ":D". Takýchto komentárov bolo viac a určite by si sa nezastavila.

Kľudne sem napíš aj 20 komentárov o tom, ako preferuješ bielych pred čiernymi a ako sa v seriáloch a filmoch snažia nasilu byť politicky/rasovo korektní (je to Tvoj názor), no prosím už nepoužívaj podobné slovné spojenia, za ktoré si dostala ban a všetci budú spokojní. Vážne sa mi nechce čítať každý Tvoj 500 slovný komentár a hľadať v ňom kľúčové slovo "černá huba".
Odpovedať odstrániť
Weese

18.06.2017 | 17:11

@Weese. Kurva lidi.. Napisu jen ze se tesim na novyho doktora avy se tu dohadate. Dyt je uplne jedno jakou bude mit barvu kdyz to zahraje dobre. Tak uz serte na slohovky o EU. To si pište na fb.
Odpovedať odstrániť
KeZzi

18.06.2017 | 23:04

@Babylonian ///// niekde som čítal že by to mohla byť aj žena. Konkrétne agent Carter.
Odpovedať odstrániť
A-l-e-s-1

19.06.2017 | 01:23

@Weese No jedna stránka je rasizmus, a druhá stránka, je historická přesnost. Voják římské profesionální IX. legie asi nebude afričan, jelikož tam nabíraly pouze cvičené vojáky z vlastních řad, či postupem času jak projížděli územím z dobytých teritorií.
Nejsem sice historik, ale co jsem se dočetl, tak v Africe byla 9. legie v roce 46 př. n. l., kdy by mohla nabrat vojáky. V Anglii naopak od roku 43 N.L. Nepamatuju si, jestli říkali rok, ale velkou porážku, kde by byla "kupa mrtvol" utržila v roce 63. Zmínky o zmizení legie jsou až z roku 117. (a to je ještě sporné jestli to bylo v Anglii, nebo na Rýně a jestli ne až kolem roku 130... tak hluboce jsem se tím nezabýval)
Šance, že by tam byl Africkej voják mi přijde hodně malá (spíše germán), a nebo měli použít o hoooodně staršího herce ;-)

To že se snaží o "multikulturní" seriál je na jednu stranu hezký, ale na druhou stranu hádám, že ve chvíli kdy udělají z afroamerickýho herce generála v nacisté armádě, tak naštvou hodně lidí a to nemusej bejt všichni rasisti.
Odpovedať odstrániť
Nyzoral

19.06.2017 | 10:25

@BeneGesserit upadla si z velkého stromu ani nevíš jak se ta osůbka proslavila před pár měsíci :) co tu od ní létalo za povýšené a rasově urážlivé kecy :) to že se teď krotí je v pořádku ale ať netvrdí že je rasistka končím s tímto :) nebudu se tu hádat myslím že admin to tu napsal dostatečně srozumitelně ...btw neobhajuj
někoho koho neznáš :)
Odpovedať odstrániť
Nyzoral

19.06.2017 | 10:26

@Nyzoral že není rasistka*
Odpovedať odstrániť
Thraena

19.06.2017 | 10:56

@Nyzoral Pleteš si dojmy a pojmy, ale k tomu jsem se vyjádřila jinde, že je hodně jednoduché všechny co nesouhlasí s námi, nazvat rasisty (Vono to je totiž jednoduché a účiné), a funguje to že? Nejsi s náma, nazvem tě rasistou - Půlku to zastraší, že se podvolí a druhou půlku utluče společnost :D

Jenže on je rasizmus (Ten opravdovej), a to že se pouze nechci smířit s tím, že mě za rasistku někdo označuje, protože to je jednoduché, účinné a skvěle se mu to hodí do krámu - Nesouhlasíš s náma = Označímě tě za rasitu a tím budeš umlčen/a - Viz. píšu o tom jinde, nebudu to rozvádět.

On je ale sakra rozdíl, napsat někam - (Podotýkám, píšu to jako příklad, ne jako názor) "Všichni černý mají vychcípat", a napsat někam - "Ve filmu je prostě tolik černejch až to je hnusný, kort když to je film z evropského bílého prostředí, historický film, a je naprostá kravina tam dát černý postavi v roli historický postav" - Nebo cokoliv jiného podobně směřovaného (Mimoto, pokud jde o mé narážky na černošskou herečku, jasně jsem uvedla, že mé narážky na ní se týkají jí osobně, ne černochů, ale toho, že je šeredná a hnusná ona a nelíbí se mi tam, neměla jsem problém s Martou, neměla jsem problém s Tielkem s Hvězdné bráně, ač jsou oba černí jak bota, ale ona je hnusná a tak jí hnusná říkat budu, ale není to rase, ale o jejím hnusném fyzickém vzhledu na který se nechci dívat - Ale musím - A za to může fakt, že takle hnusnou bílou herečku by tam nedali, ale černou tam koretně narvou, protože kdyby jí z konkurzu vyhodili, se slovi jste hnusná - Ještě by je žalovala, že to je rasově motivované odmítnutí a tak jí tam radši fláknou) Takže ne, nejsem rasitka - (Mimoto, proč mi tedy jako rasistce nevadí asiaté, proč mi nevadí jako rasistce inuité, proč mi jako rasistce nevadí třeba indiáni nebo domorodí autralané?) Ono to totiž není o tom být rasista - To je jen (Jak by řekla Babiš - Účelovka a kampaň) Není to o rasizmu - Je to o tom, že lidi, ne jen já, už jsou znechucený politikou: černoch do každé rodiny (Pardon, černoch do každého filmu), černoch hodnocení jedině A-, ne horší, nikdy né B a méně. Ale to se už opakuji. To není rasizmus, to je jen prostě nepřizpůsobení se většině, já jsem bílá, evropanka, slovanka. Oni jsou afričané, černí. V mé zemi jsou nějaké kulturní tradice, já jim nezakazuji tady žít, ale na ty tradice si šahat nenechám, já jim taky u nich nešahám na jejich! Takže černou johanku z Arku tady nechci, pakliže je v mojí zemi příklad. 95% bílých a třeba 5% černých, nechci prostě film, kde bude obsazení 65% bílých a 35% černých, protože takový kulturní stav prostě pro mě není kulturně historicky běžný a nenechám si ho nutit. To není rasizmus, ať si to nazveš jak chceš (On to totiž sluníčkář ani jinak nazvat neumí - Nesouhlasíš = Rasizmus) Ale ono to je jen zachovávání hodnot které v naší kultuře byly dřívě, i staletí, ne jen nějaký boom posledních 10-15 korektních let. Tečka.
Odpovedať odstrániť
sikos123

19.06.2017 | 15:15

@Thraena si asi úplně blba ta herečka hraje dost dobře si si radši honit ego krávo blba
Odpovedať odstrániť
Naighter

19.06.2017 | 15:30

@Babylonian co vím nový doktor by měl být 16nacti letej blázen
Odpovedať odstrániť
sikos123

19.06.2017 | 15:52

@Naighter treba Matt Smith byl taky mladej a byl úplně úžasný tak si myslím že i když bude mu 16 nebude špatnej
Odpovedať odstrániť
Thraena

19.06.2017 | 16:15

@sikos123 Ta herečka hraje příšerně! (Ano z části za to může debilní scénáč, recyklovaný příběh a pytomé repliky a role kterou jí daly, nepopírám, ale to nemění na tom, že kombinace ošklivá herečka, příšernej výkon, a blbá role s mizerně blbým scénářem a dějem je tak tragická, že se na ní nedá čumět)
Odpovedať odstrániť
Bendaa

19.06.2017 | 20:18

@krco999 Možná je to tím že je to v češtině
Odpovedať odstrániť
Thraena

19.06.2017 | 20:36

@Bendaa Ono to je spíš takový mix - Hned drujá věta je např. "Judy co to vyvádíš? Vtať sa!" Takže bych řekla, že tam bude oboje, jak slovenština, tak čeština - Nejspíše to překládalo víc lidí a pak se to nedalo do jednotného jazyka, ať už slovensky, nebo česky - i když čeština v tomto případě asi je mnohonásobně obsáhlejší
Odpovedať odstrániť
Naighter

20.06.2017 | 20:55

@sikos123 hele co vím mněl by být šílenější než Matt Smith
Odpovedať odstrániť
sikos123

23.06.2017 | 11:39

@Naighter hej a už se zná jméno??
Odpovedať odstrániť
Thraena

23.06.2017 | 11:43

@sikos123 Doctor! :) Doctor who?
Odpovedať odstrániť
Mrs_JaNe

04.08.2017 | 11:44

@Babylonian nápodobne :/
Odpovedať odstrániť
MravecSK

06.08.2017 | 04:10

@Thraena Ono dnes je dost moderne hned ukazovat na inych prstom a hystericky krict rasista, ked sa ide proti sucasnej EU ideologii... DC sa stal len niecim dalsim, kde sa nasilu tlacia slniecka...zacina to pripominat komunistov, alebo iny typ fanatikov.
Odpovedať odstrániť
Lightdark

18.06.2017 | 00:59

Ja zijem v UK a pred par dnami bolo v radiu ze vraj dalsi doktor mozno bude Zena....takze RIP
Odpovedať odstrániť
Missy

18.06.2017 | 12:52

@Lightdark O tom sa špekulovalo už pri Mattovi (11th)
Odpovedať odstrániť
martin_baca

18.06.2017 | 09:56

Nový doctor bude KRIS MARSHALL
Odpovedať odstrániť
Thraena

18.06.2017 | 10:12

@martin_baca Super, nová krev se hodí! Díky za info!
Odpovedať odstrániť
Babylonian

18.06.2017 | 13:09

@martin_baca To ještě není 100% potvrzené, co tak vím.
Odpovedať odstrániť
Skalkin

31.07.2017 | 09:27

@martin_baca Nope. Teď už je jisté že to bude žena. Sorry bois.
Odpovedať odstrániť
Skalkin

31.07.2017 | 09:29

@Skalkin Btw asi to bude Jodie Whittaker
Odpovedať odstrániť
martin_baca

31.07.2017 | 10:10

@Skalkin ja vím škoda :(
Odpovedať odstrániť
doctorisok

18.06.2017 | 11:42

Všetci tu riešia ako nemajú radi Bill ale všimol si niekto že v ďalšom diely bude John Simm (predošlá regenerácia missy)
Odpovedať odstrániť
Missy

18.06.2017 | 12:51

@doctorisok Ja sa neviem dočkáááááť
Odpovedať odstrániť
teckniak

18.06.2017 | 16:37

@doctorisok Přesně ! :D To tam bude Missy a Master nebo bude hrát jen někoho odkud vzal Master obličej ?
Odpovedať odstrániť
Thraena

18.06.2017 | 16:39

@doctorisok A není tam jen v nějakém flashbacku? (Přiznám se, nesledovala jsem to ještě, takže jen první co mě napadlo, že když je aktuálně Vládce Missy, tak předešlý herec mi dává smysl jedině jako flashback, tak jestli tam hraje, nebo jestli tam není čistě jen záběz z nějakého dřívějšího dílu?)
Odpovedať odstrániť
matej773

20.06.2017 | 15:42

@Thraena The Day of the Doctors ti nic neříká?
Odpovedať odstrániť
Thraena

20.06.2017 | 16:24

@matej773 jaxi pleteš jabka a hrušky - Otázka je, jestli tam je John Simm jakožto Vládce (Pak ale nejspíše z pozice flashbacku, protože v této časové rovině to je již Missy inkarnace - Takže jen hraje nějakou vzpomínku, nikoliv osobu která by ovlivňovala děj - Vstup do minulosti/Vzpomínka/Víceméně nepodstatnou věc z hleiska kauzality) Nebo, jak uvádí teckniak@ se jedná jen o herce a obličej, nikoliv postavu a inkarnaci Vládce (Jen podobu/Herce) - Takže celkově spojení s TDotD mi poněkud uniká
Odpovedať odstrániť
matej773

20.06.2017 | 18:20

@Thraena Ah, tak já z tvého příspěvku​ tak nějak pochopil, že vidíš problém v tom, aby se setkala Missy a Master - proto přirovnání k TDotD
Odpovedať odstrániť
Thraena

20.06.2017 | 18:42

@matej773 Aha, sorry, tak to jsme se blbě pochopili navzájem, tak to se omlouvám! Ne - Tam to bylo vyloženě k tomu, jestli je to Vládce - Tak minulost, protože současný stav je Vládce v Missy = Takže na Vládce flashback (Ale tedy nemá možnost něco zmenit na situaci, jako vzpomínka) Nebo cesta do minulosti (Stejný problém - Kauzalita), nebo to je jen stejný herec, ale nepředstavuje Vládce jako takového :)
Odpovedať odstrániť
Absolom

18.06.2017 | 12:39

pokudvim dalsi doktor by mohl byt zenska ...byly spekulace o tom ze by to mohla byt tilda swinton
Odpovedať odstrániť
Missy

18.06.2017 | 12:51

@Absolom bože, len to nie
Odpovedať odstrániť
Babylonian

18.06.2017 | 13:08

@Absolom Hlavně to ne..
Odpovedať odstrániť
Marcela783

18.06.2017 | 14:38

to sú iba špekulácie...
Odpovedať odstrániť
Feykro

18.06.2017 | 18:10

@Absolom Technicky vzato podle toho co říkal, tak by Doctor mohl být klidně jiné rasy než člověk. I když to se nikdy nestane :D
Odpovedať odstrániť
Marcela783

18.06.2017 | 18:27

@Feykro Doctor je vždy Gallifreyčan :D vždy bude proste :D iba bude mať možno (čo je nezvyčajné lebo pár krát povedal, že ľudia vypadajú ako oni a nie oni ako my) trochu inakší vzhľad ja neviem bude zelený? :D
Odpovedať odstrániť
Thraena

19.06.2017 | 08:34

@Marcela783 Myslím, že tam je malá šance, že bude vypadat jinak, jiný než lidský vzhled, protože když se proměnil doktor 10. na 11. a on se osahává (Úžasná scéna) Tak říká něco jako:

"Pořád mám dvě ruce, dvě nohy, nos! To je dobré! Vlasy, mám vlasy! Já jsem holka!" xD

Tak bych řekla, že tam asi i je šance, že se může objevit, proměnit v něco nehumanoidního, když se bál, že by mohl mít třeby jiný počet rukou, nohou a tak? (Teda pokud to nebyla vyloženě jen fráze pro zasmání!)
Odpovedať odstrániť
LittleMissy

23.06.2017 | 23:12

@Absolom Ak by Doctor zregeneroval na ženu, bolo by to super oživenie :D ale asi by to nevydržalo dlhšie, ako jednu sériu
Odpovedať odstrániť
KaPUCE

25.06.2017 | 12:02

@Thraena No, nevím, ale u Doctora, který by měl takových 8 nohou, bych se asi pozvracela.
Odpovedať odstrániť
Will-y

25.06.2017 | 20:45

@Thraena ja to pochopila tak, že se bál, že třeba zregeneruje do těla, které nebude mít jednu ruku nebo něco takového, ale stále do lidského. Doufám, že jde pochopit, jak to myslím :D
Odpovedať odstrániť
Thraena

25.06.2017 | 22:19

@Will-y Jo, prostě že nezregeneruje do veterána z Vietnamu, co vyhrál soutěž "skoč dvakrát na nášlapnou minu!" :D
Odpovedať odstrániť
Babylonian

18.06.2017 | 13:26

No jasně že první voják, kterého najdou, je černoch..
Odpovedať odstrániť
Marcela783

18.06.2017 | 14:39

Simm! Nemôžem sa dočkať!
Odpovedať odstrániť
Reny1999

18.06.2017 | 21:03

Římský voják... samozřejmě, že černoch... běžně byli v římské armádě černoši, opravdu tleskám BBC, tenhle seriál už není sci-fi ale každý týden 45 minut poučování světa o tom jak je špatné být rasista nebo být homofob nebo sexista nebo vlastně mít na ostatní JAKÝKOLIV NEGATIVNÍ NÁZOR! @Thraena má pravdu
Odpovedať odstrániť
Reny1999

18.06.2017 | 21:42

@Reny1999 Je tam kolik těch Římanů.. 7? Dva z nich jsou černý a jeden nějaký poloviční Arab.. klasický vzhled římské armády... divím se, že polovina z nich nejsou třeba transsexuálové -.-
Odpovedať odstrániť
Thraena

19.06.2017 | 08:28

@Reny1999 Tohle jsem řešila o příspěvek dole, takže to nebudu kopírovat dvakrát - Je to o příspěvek níže u: Krisstina xD

Ale díky!
Odpovedať odstrániť
artistickid

20.06.2017 | 21:16

@Reny1999 ale ono je špatné být rasista, homofob nebo sexista. možná by ses divil, ale spousta lidí (hlavně v česku z mých zkušeností) to ještě nepochopila. a nemusíte pořád řešit, jestli v nějaký době byli tolerovaní černoši a podobně.
Odpovedať odstrániť
Thraena

20.06.2017 | 22:29

@artistickid Opakuji to po několikáté - Takže hodně ve skratce - Ono je rozdíl být rasista (Skutečný rasista) A být jen člověk, co si nenechá všechno líbit, jako třeba prznit historii korektností, aby čuměl na černou Johanku s Arku, nebo černý legionáře, když ví, že to je totální pitomost, ale korektní filmaři to aktuálně jako trenst pouští do světa - Ale rasista daný člověk není, jen ho prostě sejří korektnost, a černoch do každé rodiny/Do každého filmu!

A rasista je jen tím - Že každej sluníčkář, má za rasisty 80% populace stylem - Nejsi sluníčkář jako já = Jsi rasita! Jak jednoduché ...

Kdo nevítá s náma, vítá proti nám!
Odpovedať odstrániť
artistickid

21.06.2017 | 17:23

@Thraena však ale já neříkám, že on je rasista.
Odpovedať odstrániť
Thraena

21.06.2017 | 17:58

@artistickid A já neříkám že říkáš (opět jen slovíčkaření), já jen konstatuji, že se tady slovem "rasista" plýtvá poslední dobou (myslím celou společnost) jak na nějakém trhu.

- párky, horké párky, kuřata, čersvé pečivo, rasisti, kedlubny, rasisti!

že nazvat někoho rasistou v dnešní době, jakkoliv míněno, je už spíše klišé setrvačnosti, než to, jakou to mělo váhu dříve. Ano, před 20 lety možná, kdy byla společnost taková, že cca. 80-90% společnosti byla "normální" a 5-10% byla krajně extrémní, ať už levicí, tak pravicí, tak možná nazvání někoho rasistou - mělo nějakou váhu - Jenže dnešní trend "Sluníčkářů" Je takovej, že "Rasista" Je každej, kdo nesluníčkuje s náma - Takže "Rasista" Za chvilku už nebude vyjádření jako něco hanlivého, ale jako rozdělení společnosti na "Sluníčkáře" 15% společnosti a "Rasisty" 85% zbitek, co nesluníčkujou s námi/Vámi - Protože podle současných měřítek je rasismuz vlastně všechno, co je nevítá, neklaní se jim, nevynáší je do výšin a nejenže je neglorifikuje, ale ono i zrovnoprávnění je málo, protože černoch, i jakákoliv jiná rasa, srovnatelná s bílým obyvatelm naroveň, je rasistické - Bílý musí platit deně, např. Když je chceš po černém, jsi rasita, a to je jen příklad, kdy k nim, s nimi jedná jako rovný s rovným - Takže pokud je neglorifikuješ, nad roveň bílým - Což 85% společnosti nedělá, a dělat nebude - Tak jsme rasiti všichni :D A budeme ...

Takže bych s tím pojmem rasitů šetřila, za chvilku to bude asi totiý relik ze slovníků a učebnic :D
Odpovedať odstrániť
artistickid

21.06.2017 | 21:17

@Thraena já beru rasismus jako nenávist k jiné rase a jako domnění, že je jedna "lepší " nebo "důležitější", než jiná. rozhodně ne jako něco, jak jsi dnešní rasismus definovala.
Odpovedať odstrániť
Thraena

21.06.2017 | 21:28

@artistickid Však ber, to ti nikdo (Nebo přinejmenším já) nebere, a asi by to i tak mělo být. Ovšem můj názor, nebo spíše zkušenost je, že současná společnost, nebo blok slunáčkářů a společnosti to bere tak - Kdo nesluníčkuje s náma, je rasista - Cokoliv je proti komulovin negativní, nebo méně pozitivní, je rasitické. Takže nakonec každý kdo není sluníčkář, skončí jako rasita, protože to je nejednodužší obrana, útok na společnost - Nechceš vítat s náma - Dostaneš cejch rasity, ať tě semele společnost, to jestli to je zaslouženě za nenávist vůči rase, nebo jen za to, že prostě hájíš víc svojí kultutu domácí, než kulturu přivandrovalců je jedno, jsi rasita a basta. To je v dnešní době naprosto jednoduché, jak říkám. 80% společnosti je rasistů, protože nesluníčkujou snáma, ale proti nám :D
Odpovedať odstrániť
artistickid

22.06.2017 | 20:41

@Thraena dobře no :D
Odpovedať odstrániť
Krisstina

18.06.2017 | 22:57

Čierny Ríman je v pohode? Na toto by som sa pozrela, nejako sa mi to nezdá...
Odpovedať odstrániť
kreion

19.06.2017 | 02:16

@Krisstina nabudúce možno otvoriť Google predtým, než pridáme komentár? http://www.blackpast.org/gah/africans-hadrians-wall
Odpovedať odstrániť
Faremir

19.06.2017 | 03:54

@Krisstina Právě naopak v té době rasismus (alespoň co se týče Říma) vůči černým byl minimální či žádný. Však část afriky a jejího obyvatlestva byla součástí Římské říše.
Doporučuji například i jen wikipedii... http://bit.ly/2sJ0xgy


Co se týče "Britské" deváté legie, tak tam už je to horší. Devátá legie po africkém tažení byla rozpuštěna Ceasarem (48 př.n.l.) a znovu vytvořena po jeho smrti. Jenže to byli pouze původní generálové zmobilizování a posláni bojovat proti vzpouře. Takové větší ukotvení 9. legie proběhlo až později kolem 25-20 př.n.l. právě z původních generálů a poslána do Hispánie a následně poté do boje proti Germánským kmenům. Tudíž určit složení je velice ošemetné a jestli byla až taková migrace afričanů na druhý konec Římské říše si netroufnu odhadovat.
Odpovedať odstrániť
Thraena

19.06.2017 | 08:25

@Faremir Je to sice hra se slovy ale černý Říman, svým způsobem v pohodě je (Jen asi ne jako člen elitní armády), ale to je napsáno nahoře. Nubičané a jiné africké národy na území Římské říše existovaly, jednak jako vazovalové, zajatí otroci, tak i jako příslušníci jiných národů řijící na území Římské říše (Neplést s obyvetely, občany Římské říše) Takže by nejspíše, asi určitě nemohli vstoupit do armády, tedy do IX. legie (V tom je příběh dosti nepřesný), protože rozdíl je mezi OBYVATELEM a OBČANEM, jak v právech, povinostech a přístupu k němu. Počet obyvatel Římské říše byl několik milionů, ale jen asi 30% byly její občané, kteří mohli vstoupit do armády (Tedy hlavních sborů, pomocné sbory byly něco jiného, ale nedostaly by se to IX.legie), což vyžadovalo být občanem. Což jako černoch, nubičan nemohl spoňovat, ale v jejich společnosti se pohybovat mohl, pomocné oddíly a podobně, ať už jako svobodný občan (Pozor svobodný občan neznamenalo občana říše, jednalo se například o propuštěné otroky etc.) Nebo otroky, zajatce, nebo námezdní žoldnéře (Ale to až v době císařství, ne republiky), takže hodně jednoduše shrnuto: Černoch v římské společnosti je OK, ale jen na některých postech, odpovídajících jeho společenskému postavení, ne do každého univerzálního využití (Jako třeba člen IX. legie), mimo pomocných sborů, ale pak by neměl oslovení centurion a stejnou výzbroj. Ale to už by bylo hodně dlouhé a podrobné a složité vysvětlování.
Odpovedať odstrániť
Krisstina

19.06.2017 | 13:43

@Thraena a @Faremir Ďakujem za vysvetlenie, presne takto som to mala na mysli, že je černoch ako Ríman členom IX. légie, len niektorí namiesto vysvetlenia idú do vyryvačného útoku, však kreion ;)
Odpovedať odstrániť
byronism

22.06.2017 | 11:42

@Krisstina odkaz, čo pridal @kreion práveže doslova vysvetľuje, že zatiaľ čo @Thraena má pravdu, že väčšina obyvateľov afrického pôvodu neboli zarovno s rímskymi občanmi a slúžili v okrajových jednotkách, niektorí jednotlivci (článok udáva osem) však mali veliace postavenie v rámci rímskych légií a ďalší mali vyššiu pozíciu v jazdectve. článok nešpecifikuje, ako bola vyriešená otázka občianstva, čo by bolo interesting point, ale v zásade záver z toho plynie asi taký, že čierny vojak IX. légie nie je nemožný, aj keď je to nepravdepodobné. peace :)
Odpovedať odstrániť
Thraena

22.06.2017 | 12:01

@byronism Pozor, nemáš plně pravdu (Nebo přesněji, pleteš se v jedné věci) To co uvádí článek je až v době císařství(+117), tedy pozdní doby římské říše, to byla situace již poněkud jiná, v té době totiž římané už nevydržovali vlastní jednotky jako jedinou silu říše (Říše prostě byla moc velká, než aby mohli vše střážit jen římani) A tak se spoléhali na jednostky námezdní, místní a podobně. Ovšem v době republiky, tedy v době kdy se podle všeho IX.legie vyskytovala (-47), byla situace jiná. Ono to co píšeš je pravda v kontextu co uvádíš, proti tomu nic nemám! Ale pokud to zasadíš do kontextu děje filmu, tak je rozdíl zda se to odehrává v roce -47 nebo +117 a podstatně to mění situaci, v době -47 to je nemožné, v době +117 ano, teoreticky možné, takže to pak jsou dvě zcela rozdílné ale věci dle úhlu pohledu. Ale bez plného kontextu, doby určení a odehrávání se boje souhlasím, nepravděpodobné, ne nemožné (Jen tedy z věci logiky - Legie má 5.000 mužů, z toho 8 může být černochů, a přežije jich 7(8. v díře) z 5.000 a 2 z nich zůstanou černoši)(Nice)
Odpovedať odstrániť
ja-a-moje-ego

18.06.2017 | 23:21

Okrem vianočnej epizódy Doctor Mysterio- ktorá bola FANTASTICKA a prvej z troch častí o Mníchoch sú ostatné vrátane tejto strašne slabé (scenár- dej) Mám dojem ale že čím je časť horšia (resp. čím dalej) tým je Capaldi lepší a lepší. Už predtým som ho doslova žral, teraz ho zbožňujem. Strašne mi bude chýbať. Zároveň sa teším na niečo nové, a nabudúca epizóda s Masterom môže byť fakt dobrá- toho týpka som mal oveľa radšej než Missy :D ... ..................... P.S: vidíte takto má vyzerať koment a nie nejaké vypisovanie rasistických a proti-rasistických kecov :P
Odpovedať odstrániť
Jamipean

19.06.2017 | 15:27

Lidi řešíte tady rasovou otázku... trochu těžké téma k tomuhle sci-fi seriálu, ne??? Vždyť je jedno, kdo tam hraje, hlavně když to diváky pobaví!!!! Já tenhle seriál zbožňuju, všechny série shlídlé několikrát a jediné co řeším je, kdy bude další díl :-)!! Mám své oblíbence jak doktora tak společnici, kteří mi k sobě nejvíc seděli, ale řešit jestli je černý nebo žlutý a proč to tam tak je??? Nesmysl.. Prostě doba je taková a všechno se samozřejmě odráží i v zábavě, to je jedno, pořád mě to baví :-)!!!!
Odpovedať odstrániť
Thraena

19.06.2017 | 16:57

@Jamipean Bohužel s Tebou nemohu souhlasit (Nebo ne ve všem)(Ano doba je jiná a doba se ve všem odráží, to máš pravdu, a taky jde o zábavu a o to diváky pobavit - Souhlas) ALE

kolikrát jsi si pustil díly třeba z namátkou 3, 5 série? Já si třeba 2-4 sérii s D.T. pustila každý díl asi 3x některé i 6-7x v průběhu let, to samé mohu říct víceméně o všech sériích cca. 1.-7. protože tam to je zábava, souhlas. Jde o to potěšit diváka.

Ovšem fakt mě nenapadlo, že bych si pustili někdy znovu díly desítky (Výjimká je Doktor Mysterio) a i díly 9. jsem z 90% viděla 1 a stačilo mi to, aniž bych na ně koukala podruhé (Jistě, jakýsi argument je, že jsou novější, člověk je má v paměti a nemusí na ně koukat jako na ty staré, ale to asi není hlavní důvod že) Ty staré díly prostě jsou o záběvě. Člověk na ně rád koukne.

Tyhle nové díly jsou jen o korektním a multykulty poseltví, z kterého je některým tak na blití, že prostě na to podruhé nekouknou, protože té korektnosti je tam víc než té zábavy, a takový seriál už prostě pro ně není o zábavě, a o tom, pustit si ten díl více než jednou - Takže s Tvým názorem nemohu souhlasit co se týče 10.té série (Jinak ano, ano, je to o zábavě, bohužel ta v 10. vzala za své na úkor zdělování a šíření korektnosti a politických/korektnostních mononázorů a propagace) Což prostě moc poutavé na opakování seriálu pro puštění si znova na pobavení za dlouhého večera moc není, to taková 3, 5 série ano ...
Odpovedať odstrániť
Jamipean

19.06.2017 | 17:49

@Thraena Dobře, musím souhlasit, že některé tvé postřehy jsou trefné, z 10 série jsem žádný díl ještě neviděla dvakrát...Já se na to asi dívám jinak a moc si tady těch mezikulturních věcí nevšímám, ale zpětný pohled mě nutí souhlasit, opravdu je poslední série odlišná... ale i přes to se mi to líbí :-)
Odpovedať odstrániť
ItkoSK

19.06.2017 | 19:32

U mňa sa kríza prhĺbila.... keď som zaspal pri pozeraní tohto doktora... tí tmaví Rimania ma ešte teraz desia vo snoch XD, tmaví britskí vojaci v 19 storočí??? budúcnosť beriem, ale keď sa rýpem do minulosti tak trošku by mali inak myslieť keď to točia... ale ako to robili komunisti aj moderní kapitalisti krútia dejiny podľa seba....nemajú si čo vyčítať..
Odpovedať odstrániť
zzz71

21.06.2017 | 12:33

Bill ktorej vadilo že nejaké dieťa zožrala veľryba poslala do portálu 9tu (tiež nejaké deti) légiu ktorá jej zachránila život??... Kedy sa to dievča tak zmenilo
Odpovedať odstrániť
smoki

21.06.2017 | 19:32

nic v zlom ale pri tejto epizode som zaspal...
Odpovedať odstrániť
ItkoSK

24.06.2017 | 21:26

@smoki môj človek :D
Odpovedať odstrániť
Thraena

22.06.2017 | 07:53

Taky vám ráno svítilo 4 nové reakce, zapojení do konverzace 10e10, ale neukázala se vám ani jedna nová?
Odpovedať odstrániť
ulikukSK

24.06.2017 | 14:26

@Thraena ako si na FB ak takéto komenty píšeš aj tam rád bi som si prečítal viac :D
Odpovedať odstrániť
Thraena

24.06.2017 | 15:25

@ulikukSK A proč jako, tak sem se jsem se zeptala, neb mi tu ráno svítilo že tu jsou 4 reakce zapojení do dikuze(Od jednoho člověka, na stejnou diskuzi 4 bnové příspěvky, ale ani jeden se neukázal), tak mi to bylo divné - Tak jsem se zeptala, co se stalo a zda někdo něco neví či kde je chyba - Protože oznámení přišlo, zobrazení příspvků do diskuze se nezobrazilo, a žádné nové příspěvky zde od minulého dne nebyly, dle ohlášení ale 4 být měly - Tečka.
Odpovedať odstrániť
Will-y

26.06.2017 | 17:44

Aha. A Bill je samozřejmě tak strašně chytrá, že na telepatické pole Tardis přijde sama od sebe bez nějaké nápovědy. Výborně, to máme ale pro jednou chytrou společnici, nikdo jí nemusí nic vysvětlovat, ona na všechno přijde sama a také všechno zachrání... Na co vlastně máme toho Doctora? Aby jí dělal taxíka?
Odpovedať odstrániť
Puf-Muf

26.06.2017 | 19:40

Politická korektnost se snaží prosazovat jazyk, názory a chování, které mají údajně odstranit diskriminující a urážlivé chování vůči genderovým, rasovým, sexuálním a jiným menšinám. Cílem korektnosti má být šíření tolerance a vzájemného respektu, ve skutečnosti však vytváří kulturu pokrytectví a rozněcuje nenávist.

Všem měřte rovným metrem a odpadne velká část tzv. rasové, etnické, genderové či jiné nenávisti.
Odpovedať odstrániť

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.