Brooklyn Nine-Nine - s06e08

dabing
titulky

He Said, She Said

Cache
Tento obsah sa nedá zobraziť.
Komentáre '44'
Elisamiri

01.03.2019 | 08:39

Anooooo <3
Odpovedať odstrániť
Linneasy

01.03.2019 | 09:14

<3 veľmi sa mi páči ako b99 rozoberá vážne témy zo života humorným spôsobom, ktorý ale nie je urážlivý.
Odpovedať odstrániť
Jano97

05.03.2019 | 17:22

@Linneasy Mne osobne to vadí. Príde mi to až príliš "nasilu", príliš okaté. Tento seriál sa mi zo začiatku veľmi páčil, ale odkedy začali propagovať tieto "progresívne záležitosti" (LGBT, feminizmus atd. ), celé mi to pokazili. Po tejto sérii prestávam pozerať (ak seriál vôbec bude pokračovať...).
Odpovedať odstrániť
Stadial

05.03.2019 | 21:24

@Jano97 nikomu nebude chybat nejaky zaprdeny fanusik.B99 nie je pre takyck ako ty. Nikdy nebol.
Odpovedať odstrániť
Jano97

06.03.2019 | 18:57

@Stadial Asi máš pravdu, nie je to pre mňa lebo mám zdravý rozum a nie som vymletý slniečkár ;)
Odpovedať odstrániť
Linneasy

07.03.2019 | 07:54

@Jano97 nikdy som nepovedala nič ani len jemne ohľadom toho, že sa mi to páči preto lebo propagujú lgbt a feminizmus (čo síce nechápem prečo by ti vadilo ale rešpektujem tvoj názor) iba to že sa mi páči ich druh humoru a ty nás tu všetkých hneď nazývaš vymletí slniečkári?
Odpovedať odstrániť
Jano97

07.03.2019 | 13:19

@Linneasy nie všetkých, iba používateľa @Stadial. nemám rád také "agresívne indivíduá" ktoré hned útočia na ľudí ktorý s nimi nesúhlasia. @Linneasy, dakujem za civilizovanú reakciu a tiež rešpektujem tvoj názor.
Odpovedať odstrániť
ognar

01.03.2019 | 15:15

Takže další seriál, který nám chce neustále vnucovat SJW a feministické idee? fakt super.
Odpovedať odstrániť
mariathefreak

01.03.2019 | 15:41

@ognar jo, protože lidi jako ty to pořád nechápete
Odpovedať odstrániť
ognar

01.03.2019 | 15:59

@mariathefreak proč si myslíš, že já to nechápu?
Odpovedať odstrániť
ognar

01.03.2019 | 16:04

@mariathefreak já bych spíš řekl, že ty to nechápeš, už jen ten fakt, že jsi místo přesného pojmenování napsal „to" něco značí.
Odpovedať odstrániť
Marcela783

01.03.2019 | 18:32

@ognar v B99 sa rozoberali vážne témy už od samého začiatku. V tomto seriáli sa riešia zločiny je to totiž troška detektívny seriál. Pokus o znásilnenie je zločin.
Odpovedať odstrániť
Jemily

01.03.2019 | 18:35

@ognar Well...
Teď nevím jestli to řekla Melissa nebo Steph, ale B99 bylo, je a bude psáno partou feministek. Je to jedno epizoda z desítek a desítek dalších epizod a už předtím seriál zabrousil do témat, které se SJW týká a z mého názoru bych řekla, že vždycky dobře a decentně (I mean, ta epizoda o rasismu z S4... Masterpiece.)
Pokud se vám epizoda nelíbí, nikdo vás nenutí ji znova sledovat, nebo se na ni dívat vůbec (O téhle epizodě se mluvilo dlouho, dlouho, předlouhooo předem).
A odsoudit někoho podle zájmena, to už jsem neviděla delší dobu.
Odpovedať odstrániť
Jana_kosova

02.03.2019 | 13:19

@ognar no jako ten celý seriál není jenom o feminismu. Brooklyn 99 je seriál, který podle mého názoru ukazuje všechny situace že života, které jsou důležité, v humorné stránce
Odpovedať odstrániť
Wolftalon

05.03.2019 | 14:05

@mariathefreak Víš, ono není problém, že je tam případ o pokusu o znásilnění. Koneckonců proč ne, určitě se to děje a i takový seriál se o tom může bavit. Teze o tom, že rape = bad je asi těžko něco kontroverzního a snad každý, SJW nebo ne, se na tom shodne.
V čem je ale dnešní feministickej přístup postiženej je fakt, že by se ideálně ve 100 procentech případů mělo věřit ženský a o to je smutnější, že seriál z policejního prostředí propaguje úplně stejnou myšlenku. Možnost, že by ten chlap byl nevinej, nebyla ani zvážena, ačkoliv zpočátku neměli jediný kousek důkazu na jednu či onu stranu. Proč místo toho nevyšetřovali ublížení na zdraví, který ta ženská provedla, hmm?
A další věcí, která mě úplně vytáčí, bylo to, že když dá prodejce párků v rohlíku cringy kompliment, tak je to v podstatě stejný, jako kdyby ji rovnou znásilnil. A pak když ještě Amy dodala, že nezná ženskou, kterou by nikdo sexuálně neobtěžoval (s tím že její představa obtěžování bylo pozvání na rande, na kterým se nic nestalo). Oh god. Takovýhle postoje jsou výsměchem pro ženský, který opravdu byly znásilněný.

Dřív to bylo hodně decentní a feminismus mi tam nevadil, tahle série je však v tomhle ohledu otřesná.
Odpovedať odstrániť
ognar

05.03.2019 | 20:43

@Wolftalon ještě bych rozhodně dodal, že ta část kde všichni spolupracovníci těch dvou vyšetřovaných lhali o tom, že je všechno v pořádku i když nebylo, byla jednoznačným ztvárněním mýtu, který SJW, feministky a další NPC nazývají rape culture a akorát další způsob, jak přesvědčit diváka, že v případu znásilnění má vždy věřit ženě.
A ano, to že Amy zmínila, že nezná ženu, která by nebyla sexuálně obtěžována, jsou zkrátka kecy, tehdy jsem prakticky vybouchl smíchy. Na druhou stranu ti musím oponovat co se Amy a jejího „rande", tak to zase chápu, pokud to bylo v tom stylu, že ten chlap očekával, že se mu sexuálně odmění za to, že jí pomohl na vrchol... musím uznat, že tenhle příběh mě celkem dojal.
Odpovedať odstrániť
Wolftalon

05.03.2019 | 22:58

@ognar Já netvrdím, že je to ok, ale do nějakého vážnějšího přečinu/zločinu to to má přece jen pořád daleko. Prostě týpek byl hovád no, ale pořád to nelze srovnávat s tím, co se stalo tý oběti v tomhle díle. Mě ji bylo líto v tom ohledu, že nevěděla, jestli si to povýšení opravdu zasloužila, to bylo pochopitelný.
Odpovedať odstrániť
ognar

05.03.2019 | 23:02

@Wolftalon ok, s tím souhlasím.
Odpovedať odstrániť
Lemur

11.03.2019 | 23:45

@ognar @wolftalon okkk.... Slíbila jsem si, že už se to nikdy nebudu pokoušet lidem vysvětlovat, protože lidi jsou kokoti a já jim žádné vysvetleni nedluzim... Ale kvůli vám dvoum udělám poslední výjimku.. A nebudu civilní a nebude to konverzace, pac po tomhle komentáři nebudu již reagovat a ani se nepodívam, jestli něco odpovíte, protože upřímně jsem si na 100%, že mi jakákoliv vaše odpověď za podíváni nestojí... Nicméně si nemůžu pomocí a vzdelat vás trochu o reálném světě, selském rozumu a základní lidské decentnosti.... Začnu tím, že jeden z vás dvou říkal, že ta myšlenka, že by ten chlap byl nevinný, je ani nenapadla... To je tím, že policie zná reálné statistiky sexuálního napadení a ty jsou, že pouze kazde desáté napadení je ohlášené a z 100 těch ohlášenych je pouze jedno vymyšlené (věřte mi, nebo ne, vygooglete si to, nebo ne... Je mi to fuk). Největší kreteni vždycky začínají tím "a co když to on neudělal? Co když si ta ženská vymysli?" i když je mnohem větší pravděpodobnost, že to udělal... Protoze žena nemá jediny důvod si něco takového vymyslet... Jakoze.... Taky si běžně vymyslíš, že tě někdo přepadl a jdeš s tím na policii? Ne? Čím to asi tak je? A Amy popisovala, co se děje každý den, ne jeden komentář od jedinýho hnusaka... A to, že se na tom rande nic nestalo... No ono se stalo... Osoba, který ona věřila, která pro ni znamenala asi tolik, co teď Holt, osoba, ktera zastávala pozici moci a která měla v rukou její kariéru, zneužila její důvěry a pokusila se s ní navázat sexuálně podbaveny kontakt. Jako někdo, komu se tohle taky stalo, musím říct, že to je hnus a že doteď nesnáším, kdyz se mě nějaky kluk pokouší příliš zhurta políbit. Proste ženy jsou brány jako objekty sexuální touhy. Tak to prostě je. Najdete si video, kdy ženská chodí deset hodin po New Yorku. A to se prostě děje. To, že o tom nevíte nebo jste si toho nevšimli, neznamená, že to neexistuje. A kdyz já o něčem nevím, tak se v tom snažím vzdelat a snažím se tomu porozumět... A rape culture existuje, už jenom to, že sitcom nemůže mít epizodu zaměřenou na sexualni napadeni ženy, aniž byste se rychle hrnuli na obranu agresora, to dokazuje. A taky doslova celá společnost to dokazuje. Ráda bych vám to zkonkretizovala, ale je toho tolik, že ani nevím, kde začít. Musíte přestat sledovat meministicky picoviny a naučit se trochu empatie. A kterej z vás vyprskl smíchy, kdyz Amy řekla, že se to stalo skoro každý ženě, kterou zná? Jakoze... Já nevím, jak hlubokou musíš mít hlavu zrazenou v zadku, aby ti to přišlo nereálný... Ale ono to je hodně hodně reálný... Jenom proto, že se to neděje tobě, nebo že o tom nevíš, že se to děje, neznamená, že se to neděje... To je takový vrchol hlouposti, že mi dochazi slov... Ne, nejsem slušná, došlo mi, že lidi jsou prostě kokoti a já nemám trpělivost na to, abych jim něco hezky, pomalinku vysvětlovala, obzvlášť kdyz jsou rozhodnuty se mnou nesouhlasit a jsou statečný hlavně za klávesnici... .. A každý právo na svuj názor... I vy dve individua... Ale to se týká spíš toho, jestli je čokoládová zmrzlina lepší než vanilková... Pokud je o násilí na ženách, tak to potom není otázka názoru, ale základní lidské slustnosi a morálky. Doufám, že se oboje jednou naučíte.

#diemadaboutit
Odpovedať odstrániť
ognar

12.03.2019 | 10:13

@Lemur Podle statistik FBI je 8% takovýhle nahlášení falešných (a to číslo bohužel stoupá), což 8% je sakra dost velká pravděpodobnost na to, aby byli nezaujatí. Hlavní problém je v tom, že sexuální obtěžování bylo vždycky privilegovaným zločinem, vždycky akorát stačilo nahlásit, že tě někdo obtěžoval/znásilnil a tratadadá život oné osoby je v prdeli a nějaké důkazy nikoho nezajímají. (tedy pokud jsi žena samozřejmě). A v posledních letech se akorát feministky snaží tohle posunout na vyšší level a chcou se ujistit, že muž bude vždy potrestaný ať se děje cokoliv.
O tom, že jsem se Amy smál když řekla, že nezná ženu, které by se něco takového nestalo (Malá rada pro tebe, příště by si mohla přečíst komentáře na, které reaguješ.), jo prostě jsem se smál, protože takovéhle hraní na city diváka je zkrátka ubohé, jasně já nepopírám, že se takové věci dějí, ale to jak je neustále předhazováno, že se tohle děje pouze ženám je zkrátka ubohé a smutné, protože tohle se děje oboum pohlavím, ano ženám zřejmě více (a ženy jsou hlavně hlučnější, co se tohohle týče), ale to nemění nic na tom, že tohle není pouze problém jednoho pohlaví. Sakra, není to dlouho, co já jsem byl taky obětí „lehčího" sexuálního obtěžování. A teď si vem, co by se stalo, kdyby se v mém případě (muž 20 let) stalo něco horšího a šel bych to někam nahlásit, akorát by se mi tam vysmáli.
Odpovedať odstrániť
Wolftalon

12.03.2019 | 11:55

@Lemur Jo takže nechceš být slušná a nezajímá tě odpověď? Jak vyspělé. Ačkoliv jsi si stoprocentně jistá, že cokoliv, co napíšu ti za přečtení nestojí, stejně odpovím. Rád totiž pomáhám slabomyslným a co ty víš, třeba se i naučíš přemýšlet nad rámec selského rozumu.
Jak napsal @Lemur, falešných obvinění ze znásilnění není nezanedbatelné množství, nejbenevolentnější statistiky hovoří o 2%, ty pesimističtější až o 8%. Ať už je číslo jakékoliv, nikdy není 0. A to asi v případě žádného zločinu. Proto je základním principem spravedlnosti presumpce neviny. Je úplně jedno, jaký jsou statistiky, jak si empatická, jaký máš předsudky – jediný na čem záleží jsou fakta a důkazy v jednom konkrétním případě. A jestli tohle nejsi schopná pochopit, tak se prosímtě nesnaž nikoho „vzdělávat“. Možná ty si myslíš, že největší kreténi začínají „Co když to neudělal?“, já si zas myslím, že lidi, co si takovou otázku nepoloží, jsou vylízaný feministky. Ale možná jsem jenom blábolící kokot, kdo ví.
Dál jsem vyprskl smíchy z toho, že ženský nemají důvod si cokoliv vymýšlet. Každý reálného světa znalý člověk přeci ví, že ženský jsou prolhaný svině. Oh wait, to bych asi neměl co? Ono statisticky vzato ženský páchají častěji podvody než chlapi, tudíž proč mít pochybnosti žejo, pfff, kdo to potřebuje.
Potom to, co Amy popisovala a co ty zmiňuješ s tím New Yorkem, není rape, ani sexuální obtěžování, ale v nejhorším případě objektifikace žen. Avšak děje se to atraktivním chlapům stejně jako atraktivním ženám. To, že tebe se to netýká nebo že sis toho nevšimla neznamená, že to neexistuje. To co se stalo na tom rande nebylo přijatelný, ale opět se to těžko dá označit za rape, jak to v té epizodě naznačili. Nebudu o tom dál diskutovat, ale opačný názor si klidně přečtu.
Nic jako rape culture neexistuje, to, že věříme v nevinu agresora do odsouzení není důkaz o její existenci, ale pouhopouhá víra v soudní systém. Ten je však - stejně jako veřejné mínění - v současné době už natolik ovlivněn v neprospěch muže (právě proto, aby se nedejbože neublížilo křehkým ženským citů), že fakt netuším, na co si stěžuješ. Když si ženská rape vymyslí, zničí chlapovi život a sama dostane pár měsíců s podmínkou, což je pro toho neprávem obviněnýho chlapa totální výsměch (kupříkladu https://bit.ly/2F69dTi).
Takže si laskavě nehraj na to, jak je ten tvůj manifest co jsi vyplodila strašně morální, je to dost ubohý způsob, jak svým názorům dodat validitu. Jestli si myslíš, že jsem hrdina jen za klávesnicí, tak jen proto, že nemám možnost debatovat s tebou osobně. Pokud to chceš změnit, stačí se domluvit. Jen pochybuji, že civilizovaná diskuze je něco, čeho jsi schopná. Na rozdíl od tebe se ale nebojím jiného než vlastního názoru. Doufám, že se to jednou naučíš.
Odpovedať odstrániť
tehol

13.03.2019 | 09:27

@ognar "vždycky akorát stačilo nahlásit, že tě někdo obtěžoval/znásilnil a tratadadá život oné osoby je v prdeli a nějaké důkazy nikoho nezajímají|"

tohle mas necim podlozeno?? protoze, co vzdycky ctu o techto pripadech, tak je to uplne opacne nez pises. naopak zena musi podstupovat dost neprijemne vysetreni u doktoru a na jeji tvrzeni se policisti se vyptavaji ze vsech stran a snazi se ji nachytat, jestli nelze. chapu, ze potrebuji zjistit, ze je to pravda a dava to smysl (narozdil od zdejsiho chovani jakea s amy), ale musi to byt silene neprijemne jen o tom hovorit natoz se jeste obhajovat, kdyz je to treba okamzite po ataku. hovorit o nejakem privilegovanem zlocinu mi prijde zvracene (dokonce v minulem case, wtf), vzdyt proc asi je tak nizke procento nahlaseni? protoze je to prakticky vzdy jen tvrzeni proti tvrzeni a samotne to vysetrovani muze byt pro obet silne neprijemne.
Odpovedať odstrániť
ognar

13.03.2019 | 18:35

@tehol samozřejmě, že ano, ono není moc těžké najít články, zprávy nebo videa mužů, kteří byli kvůli falešnému obvinění vyhození ze školy/zaměstnání a přišli o své sociální vazby což nakonec u některých vedlo až k psychickým problémům.
Odpovedať odstrániť
Jemily

01.03.2019 | 18:40

Directed by queen herself ♥
Odpovedať odstrániť
shiacer

01.03.2019 | 20:21

skvělá epizoda <3 thank you stephanie
Odpovedať odstrániť
RobinS03

02.03.2019 | 08:39

Pěkná epizoda :)
Odpovedať odstrániť
tehol

04.03.2019 | 14:58

jestli neco b99 opravdu nejde, tak jsou to vazne sceny.
Odpovedať odstrániť
lienka96969

04.03.2019 | 23:00

toto bola úžasná epizóda.. Jake is the best man in the whole universe!!!!!! every man should be more like him.
Odpovedať odstrániť
MamRadSerialy

05.03.2019 | 12:03

Zaujímavé, že advokátka to opísala, že ju len pritlačil k stolu a snažil sa jej niečo vyzliecť. Nepoužila označenie/termín znásilnenie. Keby za pritlačenie ženy niekam bolo väzenie, tak by to bol fakt debilný svet.
Odpovedať odstrániť
MamRadSerialy

05.03.2019 | 12:03

@MamRadSerialy, ale celkom v pohode epizóda.
Odpovedať odstrániť
empathy1

05.03.2019 | 16:53

@MamRadSerialy a keby sa mu neubranila, tak co by jej asi tak urobil?
Odpovedať odstrániť
MamRadSerialy

05.03.2019 | 19:17

@empathy1, lenže taká situácia nenastala. Nezabránil jej brániť sa. Navyše, mám za to, že je to v takomto opise neprimeraná obrana. On ju "tlačil" alebo "strkal" (jej slová) a ona mu totálne zneškodnila rozkrok.
Napr.: Pokiaľ niekto prepadne majstra kung-fu, tiež sa nesmie odtrhnúť a zmlátiť ľudí, musí zareagovať primerane, myslím, že tu to primerané nebolo, aspoň podľa nášho zákona. A je nebezpečné sa hrať s týmito "pokusmi o znásilnenie". To akože niekto bude mať raz nešťastnú poznámku, potom ho v súkromí žena dobije a ostatní dosvedčia, že už mal tú poznámku.
Odpovedať odstrániť
terminus124

06.03.2019 | 14:46

Najprv z Rosy spravia z ničoho nič bisexuálku po štyroch rokoch aby seriál spolitizovali, lebo čierny gay kapitán už nestačí, a teraz zase jednostranná epizóda o sexuálnom obťažovaní. Ako sorry, ale platí to aj opačne, len je to často ignorované a chlapi z toho nerobia takú paniku. Nejde mi tu o zákl. zápletku, tá bola v pohode, no pri vete "stalo sa to všetkým ženám, čo poznám" som mal chuť to vypnúť. Tiež ma ženské búchali po zadku. Poznám kopu ľudí ktorí zažili to isté, ak nie ešte viac, a nikto za to nešiel na políciu alebo ani za HR.

Keby to aspoň bolo urobené prirodzene, lenže politická agenda pôsobí v týchto prípadoch vždy ako päsť na oko.

A komenty typu "ak sa ti nepáči, nepozeraj" si strčte. Mám právo na kritiku tak ako vy máte právo na pochvalu. Neznášam, keď ľudia, čo nesúhlasia s názorom, ako prvý "argument" použijú "tak odtiaľto vypadni". Brooklyn ako celok sa mi páči, stále je to vtipné, pozerať to budem (zatiaľ) naďalej. Ešte to nespolitizovali dostatočne aby mi to tak veľmi prekážalo. A dúfam, že toto bol skôr len taký výstrelok a ak to bude aj nabudúce, tak to bude aspoň trocha organickejšie a vývaženejšie zakomponované.
Odpovedať odstrániť
Wolftalon

12.03.2019 | 12:13

@terminus124 Jojo, pokud jsi dobře vypadající chlap a máš ženskou nadřízenou nebo kolegyni, tak se ti tohle bude dít taky. Je naprosto zcestný na něco takového poukazovat jen z jednoho úhlu pohledu.
Odpovedať odstrániť
n0pe

06.03.2019 | 16:55

po prečítaní komentárov by som sa rada vyjadrila k viacerým veciam....buckle up, bude to celkom dlhá jazda:
1. tento diel sa mi páčil, som rada, že b99 má k dispozícii aj takéto vážnejšie epizódy. nepopieram však fakt, že niektoré repliky pôsobili možno trochu umelo a neprimerane. pokiaľ ide o dej, tak nemám žiadne výhrady, ale dobre, keď už mám niečo nájsť, tak je pravda, že teda mohli zvážiť aj možnosť, že pravdu hovoril on (aj keď z jeho správania napr. pri výsluchu bolo celkom jasno...). amy/jake scéna bola podľa mňa zvládnutá parádne (aj zo strany andyho-jakea, ak ste si ho moc nevšímali, choďte kuknúť znovu, bol naozaj skvelý)

2. argument, že sa to už celé preháňa a že ženy nevedia, čo so sebou a všetko im vadí? nuž, niektorým ľuďom sa to jednoducho vysvetliť nedá a budem úprimná, je mi z toho dosť smutno, lebo už neviem, ako by som im to vyjasnila.. tak ale poďme to skúsiť, znovu. základ je, že nemusí ísť len o vyslovene jasné činy/znásilnenie, tu sa bavíme o celej kultúre, v ktorej žijeme. je však už tak hlboko zakorenená, že nad niektorými vecami sa ani nepozastavíme a sú pre nás samozrejmou súčasťou života, akceptujeme ich... keď amy povedala, že sa to deje každej žene, ktorú pozná, veľa tu prítomných divákov sa jej vysmialo... prečo? je to kvôli tomu, že to nevidia? nechcú vidieť? ak si nie ste istí, môžem vás ubezpečiť, je to tak, deje sa to každodenne, skúste si to len všimnúť... či už ide len o nejaké narážky, zle volené vtipy, mienené nepríjemné situácie a podobne. a ešte jedna vec. vôbec nezmazávam tento problém aj na mužskej strane populácie. veľmi dobre si ho uvedomujem, existuje. takže, prosím vás, berte na vedomie aj vy. nenútim vás, aby ste so mnou súhlasili, ale aspoň sa nad tým trošku zamyslite, prosím.

3. viacero ľudí tu spomínalo, že sa im nepáčia práve tieto progresívne témy, ktoré b99 preberá. môj názor?- je to hella dôležité. niekto napísal, že sa mu nepáči, že 'z rosy spravili z ničoho nič bisexuálku, lebo čierny gay kapitán už nestačí' - celkom som sa nad tým pozastavila, to je nejaké nové nepísané pravdilo, že každý film a seriál má povolenú len jednu lgbt postavu? však preboha, stačí sa len pozrieť na svet, spoločnosť je rôznorodá, preto sú aj seriály a filmy. len odzrkadľujú spoločnosť. problémom to teda vôbec nie je, viac lgbt postáv je veľmi prirodzený jav, hlavne to neberte ako niečo zvlášte alebo konroverzné, je to úplne normálne.

ak ste to dočítali až sem a súhlasíte so mnou,veľmi si to vážim. ak so mnou nesúhlasíte, som rada, že ste si to aspoň prečítali a dali mi šancu objasniť vám nejaké veci.
všímajte si svet okolo vás a z času na čas sa hlbšie zamyslite nad jeho fungovaním a konaním ľudí (a nad dôvodmi, ktoré mu predchádzajú). peace out.
Odpovedať odstrániť
tehol

07.03.2019 | 04:17

@n0pe
ad 2
me trochu zarazi prave ten pristup od scenaristu k muzske casti (jak o ni pises). v podstate v prubehu celeho serialu se gina chovala uplne nevhodnym zpusobem vuci terrymu, ale nevybavim si jediny moment, kde by to bylo nekym odsouzeno. jen to slouzilo k pobaveni. pri takovemto schizofrennim vnimani spolu se znacnou umelosti ta epizoda ve mne vyvolala spis neprijemne pocity nez cokoli jineho.

ale ja mam uprimne uz vic nez dve rady problem s celkovym (ne)vyvijenim se postav a zamrznuti na jednom a porad tom stejnem stereotypu humoru, takze jsem o neco kritictejsi, nez bych byl jinde. ale mam ten pocit, ze tam kde treba office, mrs. maisel, glow nenasilne nastavovali zrcadlo spolecnosti, tady jsme dopredu tlaceni udelat si nazor, ze ten typek a cela jeho firma je zlo a tak to proste je.
Odpovedať odstrániť
terminus124

07.03.2019 | 21:51

@n0pe Pekne a civilne napísan koment, čoho si vážim. Osobne nemám nič proti LGBT komunite a ich zastúpení v seriáloch a filmoch, no až príliš často pôsobia ako päsť na oko. Ak je seriál o tejto komunite, tak je to samozrejme pochopiteľné. No do normálnych seriálov začínajú pchať až príliš veľké množstvo týchto ľudí, aby to pôsobilo dôveryhodne a mnohokrát - ako aj pri B99 - sú tieto postavy v prvom rade charakterizované ich orientáciou, nie ich povahou a schopnosťami. Ako často odkedy sa Rosa priznala sa jej dejová linka točila okolo jej orientácie? Keď jej nedohadzujú lesbičku tak riešia jej rodinu (čo mimochodom uznávam je veľmi dobre spracované).

"stačí sa len pozrieť na svet, spoločnosť je rôznorodá, preto sú aj seriály a filmy. len odzrkadľujú spoločnosť. "
Spoločnosť rôznorodá je, no zďaleka nie tak ako by si niektorí ľudia predstavovali:
https://news.gallup.com/poll/234863/estimate-lgbt-population-rises.aspx

Tehol (kudos za malazské meno :)) má tiež dobrú poznámku ohľadom sexualizácie Terryho. Polka vtipov o ňom sa točí okolo jeho mužnosti a svalov, pričom Gina mnohokrát mala sexistické narážky. Nikto to nikdy neriešil.
Odpovedať odstrániť
n0pe

08.03.2019 | 09:35

@tehol to je veľká pravda, chovanie giny ma vždy dokázalo zaraziť, lebo ak by to bolo opačne (zo strany muža mierené na ženu), tak by sa to podľa mňa nezaobišlo bez istého odsúdenia. raz mi ale niekto povedal, že všetky tieto jej scény sú robené práve takým spôsobom, že "je to vtipné, lebo scenáristi vedia, že je to nesprávne" - čo môže byť dôvodom....ale neviem,...
lebo taký hitchcock tiež máva niekedy dosť nevhodné poznámky a všetci to jasne berú ako 'gross'..
Odpovedať odstrániť
n0pe

08.03.2019 | 09:59

@terminus124 yup, tiež nemám rada, keď je pri lgbt postavách jediná vec, ktorá ich definuje, práve ich orientácia - to je zlý scenár. lenže skúsme sa nato pozrieť z druhej strany a trochu inak. ak je niekto neakceptovaný, alebo sa mu kvôli coming outu jednoducho generally zhorší život...... nie je potom jeho orientácia naozaj najvýraznejšia vec, ktorú musí u seba dlho riešiť? keby boli všetci akceptujúci, lovely, milí ľudia a nikto by nemal problém s lgbt, tak by sa nad tým nikto ani nepozastavil.
inak áno, linka s rosinou rodinou je podľa mňa parádne spracovaná. ale to, že jej niekoho dohadzujú je celkom bežná vec a viac sa to podľa mňa dotýka celej záležitosti s rosou ako s "tajomným človekom, o ktorom nič nevedia, ale postupne sa im otvára" (napríklad jej kamarátstvo s charlesom je veľmi pekné) a jej vzťahy boli vlastne pomerne veľkou súčasťou celej show. jediná vec, čo mi možno vadila, bol diel, kde si nevedela vybrať medzi dvomi ľuďmi, lebo väčší bi stereotyp ako "can´t choose" už zvoliť nemohli :D

áno, existujú čísla, existujú percentá. percentá ľudí, ktorí to priznajú na verejnosti. ten prieskum hovorí o dospelých ľuďoch. o ľuďoch z US. teraz si to prejdime od základov. koľko ľudí žije v krajinách, kde to nemôžu priznať? koľko ľudí to samo u seba popiera? koľko ľudí si to dokonca života vlastne nikdy neuvedomí? - možno sa nedostaneme k úplne závratným číslam.... ale je to nezanedbateľná časť. a teraz pointa- lgbt ľudia, ktorí vidia svoje zastúpenie v telke...možno práve takto si uvedomia, že to je v poriadku, že to je normálne, že sú ľudia ako oni.
takže problémom podľa mňa nie je koľko lgbt ľudí v seriáloch a filmoch je....ale či sú dobre napísaní. lebo v momente ako je ich postava odfláknutá alebo stereotypizovaná, to je viac damaging ako helpful a presne ako vravíš, "je to ako päsť na oko".
Odpovedať odstrániť
lucasino

06.03.2019 | 17:34

fuck all SJW
Odpovedať odstrániť
Lemur

11.03.2019 | 22:27

Lol b99 je celý o SJW... Někteří z vás jste to zjistili až teď????! SJW i feminismus je důležitý, a každý, kdo je aspoň trochu zcestovaly, zná jiné kultury a ví, jak to na světě chodí a není to totální kreten, to může jen potvrdit. Je zvláštní, že jste se takhle nerozcilovali, když tam Terry řešil rasismus nebo Rosa odhalila, že je Bi. Ale jen co tam přijde na velice reálné problémy žen (a jsou reálný, stalo se mi to samé, co Amy, a kazda moje kamarádka má nějaký svůj vlastní příběh), tak se můžete zbláznit. No Jake asi udeřil hřebík na hlavičku s tím proslovem o patriarchalni společnosti a o obviňování obětí. Můžete mě tady začít hejtit ( je mi to fuk, stejně neplánuju na komentáře odpovídat) ale je to pravda a společnost si to pomalu začíná uvědomovat, proto taky vzniklo Metoo a Women's march atd. A klidně se z toho všichni zalknete vzteky.
Odpovedať odstrániť
Wolftalon

12.03.2019 | 12:23

@Lemur Jaký obviňování obětí? :D Naopak, dneska když si hraješ na oběť, tak dostaneš tolik podpory od médií, že i když si všechno vymyslíš, tak tě nikdo neodsoudí. Stačí se podívat z poslední doby na případ Covingtonskejch středoškoláků nebo Jussieho Smolletta. Hřebík fakt neuhodil.
Odpovedať odstrániť
Cudlik31267

13.03.2019 | 16:14

Zatím nejhorší díl:(
Odpovedať odstrániť
wontyy

14.03.2019 | 17:22

Nemám vůbec zájem se bavit o tom, jaký já mám názor na celkovou podstatu feminismu (Nebudem se bavit ani o mém názoru na lgbt komunitu, i když z toho jak se z někoho najednou stane bi jen aby bylo vidět jak moc jsme progresivní je směšný), ale spíš o tom, jak celkově swj a nutnost být tredy ničí celou podstatu kinematografického žánru komedie. Copak vy na to máte chuť koukat? Když zapnu seriál a je na mě od samého začátku vyflusnut strašnej problém sexuálního obtěžovaní žen, protože ženy se takhle rozhodně nechovají a být pod masáží scénáře, který ani jednou nevezme v potaz, že by onen muž mohl být nevinný a křivě obviněný je k pláči. Všechny tyhle myšlenky jako, že každej druhej v seriálu musí bejt buzerant, že každá žena chudák byla skoro znásilněna jenom protože je to prostě žena a že všichni jsou vlastně rasisti a ani na chvíli se nikdo nepozastavíme nad chováním některý žen v seriálu jako byla například Gina, jsem se snažil ignorovat. Ale tohle už byl fakt odpad.
Odpovedať odstrániť

Pridať komentár

Na pridanie komentáru je potrebné sa prihlásiť. Ak ešte nemáš účet, zaregistruj sa.